abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74775979
Een celstraf van 6 maanden, 18.000 euro boete? Een strafblad?
Let vooral op dat als het kastje stuk gaat, en jij er geen weet van hebt, dat je deze straf riskeert. Als je het zelf stukmaakt, riskeer je een hogere straf.

Dit is ziek. Heel erg ziek.
Death solves all problems: no man, no problem.
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:06:40 #152
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_74775994
Komen we toch allemaal in de gevangenis!
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:07:01 #153
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_74776002
quote:
Het kastje stuurt de gegevens per sateliet naar de overheid.
Nogmaals, GPS is een passief signaal. Je hebt overigens een behoorlijk sterk zendsignaal nodig om iets per sateliet te verzenden en daarbij zit er een hele hoge latency op, waardoor de nauwkeurigheid weer weg is. Welke satelieten hebben ze het hier over
Don't let my username fool you...
pi_74776010
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 10:52 schreef BadBert het volgende:

[..]

En wat als je auto pech heeft, in noord nl, en hij wordt op een trailer naar zuid nl gebracht, die km's zouden niet mogen tellen, evenals kms die je gesleept wordt, op een veerpond (waar je al voor betaald) enz enz enz.
Dat kastje gaat alleen aan als je je contact omdraait. Op een trailer staat je motor uit neem ik aan.
pi_74776028
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:06 schreef Rechterbal het volgende:
Een celstraf van 6 maanden, 18.000 euro boete? Een strafblad?
Dat laatste is er om te zorgen dat mensen niet meer kunnen emigreren. Nederland heeft in de laatste jaren wel meer verkapte anti-emigratie regelingen ingesteld.
pi_74776047
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:05 schreef Jarno het volgende:

[..]

In dat geval heeft de overheid de kilometerteller opnieuw uitgevonden. Hulde!
In denk dat het een status-indicator is, of het apparaat ueberhaupt wel ingeschakeld staat.
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:09:13 #157
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_74776061
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 10:51 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Mensen die blijven roepen dat ze niks te verbergen hebben en er pas achterkomen hoe erg systemen als deze misbruikt wordt als het te laat is en ze zelf een probleem hebben.
Inderdaad, die mensen zijn echt erg
pi_74776097
Het is gewoon ongelooflijk dat zo zo'n gedrocht als kilometerheffing in willen voeren, past in het rijtje betuwelijn, HSL, noordzuidlijn, en andere megaprojecten die er eigenlijk alleen maar zijn om de ego van bepaalde mensen te strelen en hun vriendjes die het uitvoeren te spekken.

het is gewoon een manier om mensen te volgen waar ze gaan en staan en ook nog eens flink meer belasting te vangen.

Ik ga stemmen voor de partij di tegen deze heffing is, welke partij dit ook is, omdat ik liever onder een stazistaat leef als deze nog ergere vorm van controle.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:14:00 #159
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_74776175
Ik zou het al knap vinden als het uitgeven van 8 miljoen van die kastjes zonder slag of stoot gaat
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_74776177
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:10 schreef longinus het volgende:
Ik ga stemmen voor de partij di tegen deze heffing is, welke partij dit ook is, omdat ik liever onder een stazistaat leef als deze nog ergere vorm van controle.
Maar om de trein(met een anonieme OV-chipkaart) te pakken en te gaan protesteren in Den Haag is de meeste mensen dan weer te veel.
pi_74776178
Ik denk ook niet dat mensen weten dat dit belastingwetgeving is. Dus dat er een omgekeerde bewijslast geldt. Jij moet aantonen dat je onschuldig bent.
pi_74776195
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:14 schreef Paxlie het volgende:
Ik zou het al knap vinden als het uitgeven van 8 miljoen van die kastjes zonder slag of stoot gaat
Moet je eens opletten hoe soepel het verloopt als de weigeraars een half jaar worden opgesloten.
pi_74776223
quote:
Voor de kenners refereer ik even aan het project 'BSN in de zorg' en het uitleveren van de benodigde passen en kaartlezers. . Ook zo'n juweeltje.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:15:51 #164
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_74776224
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:00 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ik ben niet zo'n wetsparser, maar betreft het niet dit:
[..]

4.5 3.a:
[..]

Kortom, geen GPS-signaal, maar een soortement dashboard-indicatie. In dat geval zou, me dunkt, De Telegraaf hier verkeerd zitten.
Van: MinV&W:

Hoe wordt fraude voorkomen?

In het kastje zit een zogenoemd logboek dat speciale gebeurtenissen registreert (stroomonderbrekingen, plotselinge sprongen in coördinaten, wegvallen van het satellietsignaal). Via portalen langs de weg worden die gegevens doorgegeven aan de RDW. Die leest de gegevens uit en stelt vast of er sprake is van een overtreding. Het spreekt voor zich dat de privacy hierbij niet in het geding komt. Naast deze administratieve controles, voert de politie met mobiele apparatuur controles langs de weg uit en kan zij overtreders aanhouden. Tot slot houdt het Agentschap Telecom toezicht op de productie, handel en verkoop van apparatuur die de signalen kan verstoren. Er wordt een speciaal landelijk dekkend meetnetwerk gerealiseerd waarmee verstoringen kunnen worden opgespoord en opgelost.

Kortom, er moet wel degelijk wat uitgezonden worden.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_74776239
Een halfjaar gevangenis.

Doet me denken aan het Ministery of Truth waar Winston terecht in komt.
Iedereen hier pleegt doublethink, je wilt het niet, maar doet het toch.

Verwijzing na 1984 natuurlijk.
pi_74776342
Wat een achteloos gezeik
pi_74776396
Je vind dat wij zeiken?
pi_74776401
Ik vind heel die heffing nergens op slaan. Ik zie het al voor me, bij ons hebben ze sinds 2 jaar een snelweg aangelegd om wegen binnendoor te ontlasten. echter met die heffing gaan mensen het tegenovergestelde doen. Je krijgt dus dus weer de omgedraaide wereld.

Dit telt tevens op de A27 (van meerkerk naar vianen) Dit kan over de snelweg, of binnendoor... nja scheelt hoop elende. Zo zijn er waarschijnlijk nog zat plaatsen.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_74776408
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:15 schreef Iblis het volgende:

[..]

In het kastje zit een zogenoemd logboek dat speciale gebeurtenissen registreert (stroomonderbrekingen, plotselinge sprongen in coördinaten, wegvallen van het satellietsignaal). Via portalen langs de weg worden die gegevens doorgegeven aan de RDW. Die leest de gegevens uit en stelt vast of er sprake is van een overtreding. Het spreekt voor zich dat de privacy hierbij niet in het geding komt. Naast deze administratieve controles, voert de politie met mobiele apparatuur controles langs de weg uit en kan zij overtreders aanhouden. Tot slot houdt het Agentschap Telecom toezicht op de productie, handel en verkoop van apparatuur die de signalen kan verstoren. Er wordt een speciaal landelijk dekkend meetnetwerk gerealiseerd waarmee verstoringen kunnen worden opgespoord en opgelost.

Uiteraard.

Maar dan gaat het om:
quote:
2. De registratievoorziening vervult, zolang het motorrijtuig daarmee is uitgerust, steeds de volgende functies:

c. het bevraagbaar zijn, voor wat betreft de in de onderdelen a en b bedoelde gegevens, door de personen die zijn belast met het toezicht op de naleving van het bepaalde bij of krachtens deze wet, met behulp van kunstwerken onder, op, boven of in de nabije omgeving van de weg, dan wel daarvoor bestemde mobiele apparatuur;
d. het periodiek contact maken met de Dienst Wegverkeer, door middel van een draadloos overgebracht signaal, en het daarbij zenden van de gegevens, bedoeld in de onderdelen a en b en de geaggregeerde
verplaatsingsgegevens, alsmede het daarbij ontvangen van gegevens, aanwijzingen en programmatuur die in het kader van de uitvoering van deze wet worden toegezonden,
De Telegraaf zegt echter:
quote:
Op het rijden met een gps-kastje dat opeens geen signalen over afgelegde kilometers uitzendt, staat een half jaar cel of een boete tot 18.500 euro
1.) Niet "opeens", 2.) het betreft apparatuur die gegevens moet kunnen verzenden op aanvraag. Het lijkt mij dat de Telegraaf hier mis zit.
pi_74776491
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:22 schreef Monidique het volgende:

[..]

Uiteraard.

Maar dan gaat het om:
[..]

De Telegraaf zegt echter:
[..]

1.) Niet "opeens", 2.) het betreft apparatuur die gegevens moet kunnen verzenden op aanvraag. Het lijkt mij dat de Telegraaf hier mis zit.
Jij vindt het heel normaal als je een half jaar de gevangenis in moet als jouw kastje faalt. Als het namelijk opzet is dan staat er 4 jaar cel op
pi_74776509
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:15 schreef Iblis het volgende:

[..]

Ok prima de RDW kan dus zien dat me accu er regelmatig af gaat. MOet ik me dan gaan verantwoorden voor het gerechtshof elke keer ofzo?
pi_74776521
Dit is echt niet Eurlings' idee. Hij is alleen maar de boodschapper van de Bankiers.
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:27:15 #173
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_74776552
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:22 schreef Monidique het volgende:
Klopt, maar de essentie is m.i. dat je niet zelf de controle hebt over die data. Je weet niet wanneer er zoiets uitgezonden wordt.

Er staat b.v. ook dit:

Kan iedereen straks zien waar ik ben geweest?

Nee, niemand kan zien waar u bent geweest. Er wordt alleen doorgegeven hoeveel kilometers u in welk tarief heeft gereden. Tenzij u zelf nadrukkelijk toestemming heeft gegeven meer gedetailleerde informatie te verstrekken. Bijvoorbeeld omdat u in een auto van de zaak rijdt en uw werkgever bepaalde informatie wil hebben. Dat is dan op basis van een duidelijke afspraak tussen u en uw werkgever.

Maar de vraag is: waar wordt die doorgifte bepaald? Is het je kastje dat daadwerkelijk ook niet meer doorgeeft dan nodig? Of geeft je kastje het wel degelijk door maar wordt het niet verstrekt?

Samen met zinsnedes als ‘Het spreekt voor zich dat de privacy hierbij niet in het geding komt.’ – wat eigenlijk zou betekenen dat het niet zo moeilijk is om dan even te laten zien waarom het niet in het geding komt – geeft me dat een weinig comfortabel gevoel bij het hele gedoe.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_74776630
Hebben we eigenlijk wel de plicht om te gehoorzamen aan onrechtvaardige wetten en regels?
Is onrechtvaardig recht wel recht? Of hebben we misschien zelfs de morele plicht om ongehoorzaam te zijn aan onrechtvaardige wetten, omdat het land anders tot fascisme vervalt?
Als we dit niet willen, dan hoeven we het toch niet te pikken? Onze staat lijkt nog altijd op een democratie, die volksvertegenwoordigers hebben gewoon de wil van het volk uit te voeren en hebben ons helemaal niks op te dringen en al helemaal niet te dreigen met draconische straffen.

Het wordt tijd voor burgerlijke ongehoorzaamheid, die klotedingen moeten massaal vernield worden. Ze kunnen echt niet de hele beroepsbevolking in de gevangenis douwen.

Overigens, van die acht miljoen kunnen er heel wat bejaarden worden gewassen, dat lijkt me veel nuttiger.
En nee, dat is geen investering die zichzelf terugverdient, dat was een investering waar we zeer veel aan gehad hebben, wederopbouw enzo.. Bovendien gaat het hier om mensen.
pi_74776679
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_74776704
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:25 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Jij vindt het heel normaal als je een half jaar de gevangenis in moet als jouw kastje faalt.
Volgens het wetsvoorstel, voor zover ik het begrijp, geldt dit maximale gevangenisstraf van zes maanden voor een aantal overtredingen, onder andere met betrekking to: "4.5, eerste of zesde lid, 4.8, 4.9, eerste lid". Dat betreft het bezitten van een kastje en het tijdig aangeven van een defect. Er staat niet in dat je zes maanden de gevangenis in moet als je kastje faalt. Volgens mij.
pi_74776716
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:27 schreef Iblis het volgende:

Nee, niemand kan zien waar u bent geweest. Er wordt alleen doorgegeven hoeveel kilometers u in welk tarief heeft gereden. Tenzij u zelf nadrukkelijk toestemming heeft gegeven meer gedetailleerde informatie te verstrekken. Bijvoorbeeld omdat u in een auto van de zaak rijdt en uw werkgever bepaalde informatie wil hebben. Dat is dan op basis van een duidelijke afspraak tussen u en uw werkgever.
De data is er dus wel en als die er is dan heeft de overheid inzage.
pi_74776732
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:32 schreef Monidique het volgende:

[..]

Volgens het wetsvoorstel, voor zover ik het begrijp, geldt dit maximale gevangenisstraf van zes maanden voor een aantal overtredingen, onder andere met betrekking to: "4.5, eerste of zesde lid, 4.8, 4.9, eerste lid". Dat betreft het bezitten van een kastje en het tijdig aangeven van een defect. Er staat niet in dat je zes maanden de gevangenis in moet als je kastje faalt. Volgens mij.
Klopt, maar wel dat je het binnen 8 uur moet melden bij de Stasi.
pi_74776735
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:27 schreef Iblis het volgende:

[..]

Klopt, maar de essentie is m.i. dat je niet zelf de controle hebt over die data. Je weet niet wanneer er zoiets uitgezonden wordt.

Er staat b.v. ook dit:

Maar de vraag is: waar wordt die doorgifte bepaald? Is het je kastje dat daadwerkelijk ook niet meer doorgeeft dan nodig? Of geeft je kastje het wel degelijk door maar wordt het niet verstrekt?

Samen met zinsnedes als ‘Het spreekt voor zich dat de privacy hierbij niet in het geding komt.’ – wat eigenlijk zou betekenen dat het niet zo moeilijk is om dan even te laten zien waarom het niet in het geding komt – geeft me dat een weinig comfortabel gevoel bij het hele gedoe.
Ik vind het ook niets, maar het lijkt er ook op dat deze ophef om dit bericht ietwat overdreven is.
pi_74776868

Dus het wordt wel opgeslagen die data! Alsof de overheid daar niets mee doet
pi_74776913
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:33 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ik vind het ook niets, maar het lijkt er ook op dat deze ophef om dit bericht ietwat overdreven is.
Jij vindt het overdreven om ophef te maken als je als een slaaf behandeld wordt?
pi_74776916
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:37 schreef OxygeneFRL het volgende:

Dus het wordt wel opgeslagen die data! Alsof de overheid daar niets mee doet
Alleen in uitzonderlijke gevallen, en daar is iedereen bij gebaat
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_74776942
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:39 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Jij vindt het overdreven om ophef te maken als je als een slaaf behandeld wordt?
OPEN JE OGEN!!!!11
pi_74776973
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:40 schreef Monidique het volgende:

[..]

OPEN JE OGEN!!!!11
Doe eens normaal joh, Al Gore lover.
pi_74776985
quote:
bah , word tijd dat de Nederlandse burgers eens in OPSTAND komen ...

...die KUT-Euro is ook al gewoon door onze "strot" geduwd
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:42:03 #186
97477 BadBert
The mini racer
pi_74776988
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:25 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Ok prima de RDW kan dus zien dat me accu er regelmatig af gaat. MOet ik me dan gaan verantwoorden voor het gerechtshof elke keer ofzo?
Dat vrees ik dus ook... 2 van de 3 auto's die wij hebben, gaat regelmatig de accu uit, worden verplaatst op trailers zonder accu (ja zelfs van de ene kant van nl naar de andere zo'n beetje).

Een mini staat bekend om zijn roest, slecht contact met de accu kan hierdoor ontstaan, waardoor je ook wegval van stroom hebt. Die roestplekken zitten op niet dragende delen, waardoor het wel goedgekeurd wordt bij apk, als daardoor dat kastje storing heeft, krijg ik ook gezeik zeker?

ik moet het allemaal nog maar es zien dat dit goed gaat komen.

EDIT:
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:42 schreef CP69 het volgende:

[..]

bah , word tijd dat de Nederlandse burgers eens in OPSTAND komen ...

...die KUT-Euro is ook al gewoon door onze "strot" geduwd
Ja idd... dat zou toch wel eens goed zijn, dat de nederlander eens van zich laat horen.
And on the 7th day, god created the mini!
And he saw it was SUPER :P
pi_74777035
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:25 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Volgens mij zit je accu er gewoon in als je rijdt. Neem ik aan, althans.
pi_74777071
Laten we het even samenvatten
- we leveren onze privacy in (zelfs een vervoersvergunning is een optie)
- kans op een gevangenisstraf en een strafblad is enorm
- km-heffing kan onbeperkt worden verhoogd
- de beloofde afschaffing van de BPM is een leugen want hij wordt vervangen door de CO2-tals
- de beloofde afschaffing van de wegenbelasting is een leugen want er komt een ingezetenebelasting
- het systeem zelf kost de hoofdprijs

Al met al is iedereen duurder uit (zelfs de mensen zonder auto) en leveren we al onze privacy in.
pi_74777082
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:43 schreef Monidique het volgende:

[..]

Volgens mij zit je accu er gewoon in als je rijdt. Neem ik aan, althans.
Duh. Maar als ik me accu eraf haal en er weer op, wordt die kast dan gereset? Is alles gewist? Fikt de rotzooi door? Ik klus en las wel es aan me auto en gebruik dat accu loskoppelen ook voor het resetten van de ECU na een storing. Dan gaat de accu er een uur af.
pi_74777102
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:45 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Duh. Maar als ik me accu eraf haal en er weer op, wordt die kast dan gereset? Is alles gewist? Fikt de rotzooi door?
Je bent waarschijnlijk je GPS-signaal kwijt dus het is verboden om te gaan rijden voor een kwartier.
pi_74777145
Jammer dat sommigen zich in allerlei bochten wringen om de ernst van deze ontwikkeling te bagettaliseren.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_74777146
Het is wel begrijpelijk dat ze fraude tegen willen gaan, maar de manier waarop is gewoonweg vijandig te noemen. Dit is hetzelfde als destijds dat voorstel om het weigeren van de installatie van slimme meters buitenproportioneel te gaan bestraffen. Wat bezielt een mens om de wereld zo op zijn kop te zetten?

Het kan natuurlijk heel goed dat het apparaat kapot gaat, terwijl de indicator dat niet aangeeft. En ga dan maar eens je onschuld bewijzen.

En wat bezielt een mens om een formele nationale heffingsmaatregel te baseren op een systeem (GPS) dat volledig wordt beheerd door en het eigendom is van een ander land? Zo'n afhankelijkheidsrelatie wil je toch niet?
pi_74777148
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:45 schreef OxygeneFRL het volgende:

[..]

Duh. Maar als ik me accu eraf haal en er weer op, wordt die kast dan gereset? Is alles gewist? Fikt de rotzooi door? Ik klus en las wel es aan me auto en gebruik dat accu loskoppelen ook voor het resetten van de ECU na een storing. Dan gaat de accu er een uur af.
Nou, ik ga er wel vanuit dat zo'n kastje een interne accu heeft of de gegevens opslaat op een medium waarvoor geen continue stroomvoorziening noodzakelijk is.
pi_74777324
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:47 schreef servus_universitas het volgende:
Het is wel begrijpelijk dat ze fraude tegen willen gaan, maar de manier waarop is gewoonweg vijandig te noemen. Dit is hetzelfde als destijds dat voorstel om het weigeren van de installatie van slimme meters buitenproportioneel te gaan bestraffen. Wat bezielt een mens om de wereld zo op zijn kop te zetten?

Het kan natuurlijk heel goed dat het apparaat kapot gaat, terwijl de indicator dat niet aangeeft. En ga dan maar eens je onschuld bewijzen.

En wat bezielt een mens om een formele nationale heffingsmaatregel te baseren op een systeem (GPS) dat volledig wordt beheerd door en het eigendom is van een ander land? Zo'n afhankelijkheidsrelatie wil je toch niet?
Controledrang en megalomanie.
  dinsdag 17 november 2009 @ 11:55:30 #195
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_74777388
Wat ik me afvraag, waarom is er geen ENKELE partij die hier iets tegen doet of überhaupt kamervragen over stelt?
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
pi_74777416
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:55 schreef honda1990 het volgende:
Wat ik me afvraag, waarom is er geen ENKELE partij die hier iets tegen doet of überhaupt kamervragen over stelt?
De PVV en de SP zijn zeker tegen. De VVD zegt tegen te zijn, maar die hebben wel meegeholpen met het opstarten van het project. Daarbij doen Kamervragen er niet toe, want het regeerakkoord is toch dichtgetimmerd dus de Kamer staat buitenspel.
pi_74777457
De regering is maar een toneelspel, om de werkelijke beleidsmakers (bankiers) in de schaduwen te houden.
  Moderator dinsdag 17 november 2009 @ 11:59:19 #198
8781 crew  Frutsel
pi_74777507
quote:
Je moet ook eerst 250 euro borg betalen en een eigen risico van 100 euro verwacht ik
pi_74777517
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 11:56 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

De PVV en de SP zijn zeker tegen. De VVD zegt tegen te zijn, maar die hebben wel meegeholpen met het opstarten van het project. Daarbij doen Kamervragen er niet toe, want het regeerakkoord is toch dichtgetimmerd dus de Kamer staat buitenspel.
Hoe democratisch.
  Moderator dinsdag 17 november 2009 @ 12:00:13 #200
8781 crew  Frutsel
pi_74777529
Hoe zit het eigenlijk met toeristen vanuit bijv Duitsland, Belgie, Polen die met hun auto bij ons over de wegen rijden? Die krijgen vast geen kastje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')