In januari heb ik al een baby in mn armen. Ik wil toch wel graag december bewust mee maken in dit gevalquote:Op dinsdag 17 november 2009 01:52 schreef TheZapster het volgende:
SR is leuk maar persoonlijk hoop ik dat het snel januari is.Ik heb zo'n pesthekel aan al die feestdagen
Juist in jouw positie zou ik heel graag willen dat het januari isquote:Op dinsdag 17 november 2009 01:57 schreef Vlindur het volgende:
[..]
In januari heb ik al een baby in mn armen. Ik wil toch wel graag december bewust mee maken in dit geval
Liever niet, ik heb nu nog 6 weken de tijd om me voor te bereidenquote:Op dinsdag 17 november 2009 01:59 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Juist in jouw positie zou ik heel graag willen dat het januari is
Toch jammer. Dan blijft eigenlijk alleen Bert over als reden om naar 3FM te luisteren.quote:Op dinsdag 17 november 2009 02:10 schreef rubbereend het volgende:
Stenders is ieder geval opzichtig op weg naar Radio2
Slaap lekker vast! Ik ga naar m'n werkquote:Op dinsdag 17 november 2009 05:38 schreef DaMook het volgende:
Mogguh, ben lekker 2 uurtjes eerder naar huis gegaan van mijn werk
.
Helaas wel jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 07:14 schreef Barney_Stinson het volgende:
Goedemorgen, tijd om het bed te verlaten
waarom zo'n pesthekel ? Is toch leuk en gezelligquote:Op dinsdag 17 november 2009 01:52 schreef TheZapster het volgende:
SR is leuk maar persoonlijk hoop ik dat het snel januari is.Ik heb zo'n pesthekel aan al die feestdagen
dan hoop ik op een bermbom voor gielquote:Op dinsdag 17 november 2009 08:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, Giel hoopt dat ie in het GH zit.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
borisz, Hans en andere binnenkomers.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
nog maar 5 minuten tot Gerard Ekdom
Dan hoorde ik het toch goed.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Klopt, anders zou Pat wel een heel rare stem hebben.
Nog maar 3,5 dagen volhouden!quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik heb die MH nu wel weer gehoord.
Dat had ik al zondagavond , terwijl ik hem 2 dagen lang niet hoeven horenquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Daar zit vast logisch verband tussen ivm dat Domien ook vanavond doet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:03 schreef Sirolf het volgende:
Overigens ook vandaag Timur, dus geen Veenstra's Vreetvermaak.
Had ik vrijdag om 16:35 alquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Ik nooit RT @rayfrombrayn: Krijgt er eingelijk weleens iemand antwoord van @EricCorton @coen3fm @giel3fm @michielveenstra of @gerardekdom?
Was het een beetje leuke en knappe woning ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:03 schreef Brennel het volgende:
Zo, hèhè. Het was me het ochtendje wel.
Ja hoorquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Was het een beetje leuke en knappe woning ?
Waar moet je nu opwachten, is het een soort van hospita achtig iets ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:16 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ja hoorik heb laten weten dat ik interesse heb. Nog even afwachten dus...
Verplichte vrije dagen toch, moest ie opmaken voor het eind van het jaarquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Daar zit vast logisch verband tussen ivm dat Domien ook vanavond doet.
Er is nog één geïnteresseerde voor me, en als hij het niet wil, is het van mijquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Waar moet je nu opwachten, is het een soort van hospita achtig iets ?
Best wel, jammer dat je het moet opnemen tegen iemand anders.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:38 schreef Brennel het volgende:
[..]
Er is nog één geïnteresseerde voor me, en als hij het niet wil, is het van mij.
Spannend!
Nee, maar Stenders Eetvermaak-producer Jelmer wel. Volgens mij is hij degene die die opdrachten vaak verzint... en ze zijn vaak op en soms óver het randje. Vandaag was het toch wel óver dat randje...quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:44 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat een schandalige opdracht. Is Powned al in het publieke bestel?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:42 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Evacueer de dansvloer. Ik ben geinfecteerd door het geluid. Stop dit ritme vermoordt me. He meneer dj, laat de muziek me onder de grond nemen.
die 0,79 er voor betalen , voor gejatte grappen is nooit grappigquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/(...)oor-de-iphone-promo/
Beide ben ik aardig beu , die nieuwe La Roux is ook niet leuk meer.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:19 schreef alors het volgende:
Je wordt momenteel weer doodgegooid met On My Way van Giovanca en Bulletproof van La Roux...
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:06 schreef Dichterbijer het volgende:
Wat is het rustig hier de laatste tijd. Mag hopen dat straks met SR de topics er weer door heen vliegen
Denk dat het weer slowchatters reunite wordtquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:06 schreef Dichterbijer het volgende:
Wat is het rustig hier de laatste tijd. Mag hopen dat straks met SR de topics er weer door heen vliegen
* Vlindur doet mee!quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denk dat het weer slowchatters reunite wordt
Lachequote:Op dinsdag 17 november 2009 17:20 schreef 3FMaster het volgende:
Halllooo
Mn ouders hebben kaarten voor 80 dagen rond de wereld, met Bert Visscher, NURH en het Zuidelijke toneel. Bij de Parade deden ze een prijsvraag wat zou u willen vragen aan Visscher. Ik kwam ineens: Mag ik je rode schoenen poetsen. En wat? Jawel, we zijn uitgekozen. Nu hebben we een meet & greet met de Visscher, NURH en HZT
![]()
quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:20 schreef 3FMaster het volgende:
Halllooo
Mn ouders hebben kaarten voor 80 dagen rond de wereld, met Bert Visscher, NURH en het Zuidelijke toneel. Bij de Parade deden ze een prijsvraag wat zou u willen vragen aan Visscher. Ik kwam ineens: Mag ik je rode schoenen poetsen. En wat? Jawel, we zijn uitgekozen. Nu hebben we een meet & greet met de Visscher, NURH en HZT
![]()
Ben ik naar toe geweest, een aanradertje.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:20 schreef 3FMaster het volgende:
Halllooo
![]()
quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:40 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik ben weleens aardiger begroet!
quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:40 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nou, oké dan.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:40 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Vrijdag 18 december wordt een tegenstelling.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:13 schreef Briggy het volgende:
Goedenavond
Tis inderdaad opvallend stil
In ieder geval zal ik het niet rustig hebben.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:00 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Kijken, dan is er tenminste nog wat te beleven op TV
Ga je elke dag heen?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
In ieder geval zal ik het niet rustig hebben.
Overdag heen en weer, 's nachts per radio en af en toe koekeloeren bij StuBru.
He mister DJ !quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:40 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
vreten...pindading rijgen voor de gogeltjesquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:29 schreef gerbenp het volgende:
Ah, er komen er al meer. Wat was er te doen?
en DWDD?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
vreten...pindading rijgen voor de gogeltjes
BIVquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:29 schreef gerbenp het volgende:
Ah, er komen er al meer. Wat was er te doen?
Put a record on, I wanna dance with my baby.quote:
ow alsjeblieft niet na poke here face komt er geen zinnige single meer van haar uitquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:37 schreef muisje-eliza het volgende:
nieuwe GaGa voor megahit volgende week
vind jijquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:11 schreef themauster het volgende:
[..]
ow alsjeblieft niet na poke here face komt er geen zinnige single meer van haar uit
Die hoorde ik gisteren ook.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:28 schreef Broekie het volgende:
Ik hoorde iig The Veronica's - Untouched
ja ik geloof het ook. Het was Just Say Yes. Nou wie gaat meedoenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:31 schreef Broekie het volgende:
Dus als ik het goed begrijp, komt morgen hetzelfde fragment weer? Dan weten we dus bij deze iig twee van de drie platen, The Veronica's - Untouched en Snow Patrol - (wat was nou de titel?)
moeilukquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:36 schreef Maricha het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwe jackpotvraag?
Ik vraag me vooral af wat er van zo'n fragment over blijft over een telefoonverbinding. Verder vind ik het een hele uitdagingquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:36 schreef Maricha het volgende:
Moeilijk. Daar hou ik eerlijk gezegd wel van. Die te makkelijke spelletjes vind ik eigenlijk alleen maar irritant.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:36 schreef Maricha het volgende:
Nou, wij wisten ze ook geen van allen alle drie hoor. Ik hoorde de plaat die jij noemde er zelf ook niet in, ben zelfs inmiddels de titel die je noemde alweer vergeten. Ik hoorde alleen The Veronica's - Untouched er in terug.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:41 schreef Joesse het volgende:
dat was ik net bij de jackpotvraaghij was me te moeilijk
Gefeliciteerd met de badeend!quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:41 schreef Joesse het volgende:
badeend is ook leukquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:41 schreef Joesse het volgende:
waarom nu niet?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:51 schreef Sersjee het volgende:A-punk
![]()
Normaal zou ik nu door de kamer gaan springen.
Met m'n rechtervoet meetikken voldeed ook.quote:
beterschap iigquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Met m'n rechtervoet meetikken voldeed ook.
Heb je een mexicaantje te pakken of gewoon ordinaire griepjequote:Op dinsdag 17 november 2009 21:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Met m'n rechtervoet meetikken voldeed ook.
TYquote:
Ik doe niet aan Mexicaans.quote:Op dinsdag 17 november 2009 22:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb je een mexicaantje te pakken of gewoon ordinaire griepje
Hansiequote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hans powered by windows 7
quote:Nadeel van standby staan als Giel in Uruzgan zit: wakker worden gebeld omdat het lijkt op mogelijk probleem, vijf voor zes is probleem weg.
quote:Maar twee bijkomende voordelen: uitzending vanuit Kamp Holland gaat zonder problemen door en ik heb iets aan mijn dag nu. Koffie iemand?
Jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:14 schreef EchoAlpha het volgende:
Hebben die lijers nou alweer de open dirs dicht geflikkert?
http://audio.omroep.nl/podcast/radio3/bnn/coenensandershow/
http://audio.omroep.nl/podcast/radio3/bnn/
http://audio.omroep.nl/podcast/radio3/
voor het einde van arbeidsvitaminen opgelostquote:Op woensdag 18 november 2009 08:50 schreef Dichterbijer het volgende:
[ afbeelding ]
Topic titel klopt niet meer... gaat te langzaam het aantal posts hier
quote:Op woensdag 18 november 2009 09:55 schreef themauster het volgende:
En toen viel net de verbinding weg in Afghanistan omdat Giel een verkeerd knopje indrukte
Ik zou het niet doen. Het woeit echt bizar. Fietschen was ook niet practisch.quote:Op woensdag 18 november 2009 10:27 schreef Brennel het volgende:
Nou, ik ga eens kijken of ik op m'n scooter veilig bij de winkels kom met die wind.
Ik kan wel op de FTP bekijken welke bestanden er in die map staan.quote:Op woensdag 18 november 2009 08:52 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Als Sirolf dat kon was hij systeembeheerder bij de Publieke Omroep en niet bij 3FM
Dat hoeft toch niemand te weten?quote:Op woensdag 18 november 2009 10:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik kan wel op de FTP bekijken welke bestanden er in die map staan.
Maar verder kan (en mag) ik daar geen aanpassingen maken.
De plaat van Slut is echt freaking geniaalquote:Op woensdag 18 november 2009 11:05 schreef EdvandeBerg het volgende:
Slut - It was easier
Tears for Fears - Sowing the Seeds
Juweeltjes vadaag
Maaaaaaiquote:Op woensdag 18 november 2009 11:23 schreef 3FMaster het volgende:
Gooeeeeiemorgen
Heerlijk zeg, een dagje vrij
Donna Summer / Georgio Moroderquote:Op woensdag 18 november 2009 11:44 schreef -Hans- het volgende:
Oh My God. Dit is zo'n onwijs toffe plaat
Die iddquote:Op woensdag 18 november 2009 11:44 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Donna Summer / Georgio Moroder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |