In januari heb ik al een baby in mn armen. Ik wil toch wel graag december bewust mee maken in dit gevalquote:Op dinsdag 17 november 2009 01:52 schreef TheZapster het volgende:
SR is leuk maar persoonlijk hoop ik dat het snel januari is.Ik heb zo'n pesthekel aan al die feestdagen
Juist in jouw positie zou ik heel graag willen dat het januari isquote:Op dinsdag 17 november 2009 01:57 schreef Vlindur het volgende:
[..]
In januari heb ik al een baby in mn armen. Ik wil toch wel graag december bewust mee maken in dit geval
Liever niet, ik heb nu nog 6 weken de tijd om me voor te bereidenquote:Op dinsdag 17 november 2009 01:59 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Juist in jouw positie zou ik heel graag willen dat het januari is
Toch jammer. Dan blijft eigenlijk alleen Bert over als reden om naar 3FM te luisteren.quote:Op dinsdag 17 november 2009 02:10 schreef rubbereend het volgende:
Stenders is ieder geval opzichtig op weg naar Radio2
Slaap lekker vast! Ik ga naar m'n werkquote:Op dinsdag 17 november 2009 05:38 schreef DaMook het volgende:
Mogguh, ben lekker 2 uurtjes eerder naar huis gegaan van mijn werk
.
Helaas wel jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 07:14 schreef Barney_Stinson het volgende:
Goedemorgen, tijd om het bed te verlaten
waarom zo'n pesthekel ? Is toch leuk en gezelligquote:Op dinsdag 17 november 2009 01:52 schreef TheZapster het volgende:
SR is leuk maar persoonlijk hoop ik dat het snel januari is.Ik heb zo'n pesthekel aan al die feestdagen
dan hoop ik op een bermbom voor gielquote:Op dinsdag 17 november 2009 08:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, Giel hoopt dat ie in het GH zit.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
borisz, Hans en andere binnenkomers.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
nog maar 5 minuten tot Gerard Ekdom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |