In januari heb ik al een baby in mn armen. Ik wil toch wel graag december bewust mee maken in dit gevalquote:Op dinsdag 17 november 2009 01:52 schreef TheZapster het volgende:
SR is leuk maar persoonlijk hoop ik dat het snel januari is.Ik heb zo'n pesthekel aan al die feestdagen
Juist in jouw positie zou ik heel graag willen dat het januari isquote:Op dinsdag 17 november 2009 01:57 schreef Vlindur het volgende:
[..]
In januari heb ik al een baby in mn armen. Ik wil toch wel graag december bewust mee maken in dit geval
Liever niet, ik heb nu nog 6 weken de tijd om me voor te bereidenquote:Op dinsdag 17 november 2009 01:59 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Juist in jouw positie zou ik heel graag willen dat het januari is
Toch jammer. Dan blijft eigenlijk alleen Bert over als reden om naar 3FM te luisteren.quote:Op dinsdag 17 november 2009 02:10 schreef rubbereend het volgende:
Stenders is ieder geval opzichtig op weg naar Radio2
Slaap lekker vast! Ik ga naar m'n werkquote:Op dinsdag 17 november 2009 05:38 schreef DaMook het volgende:
Mogguh, ben lekker 2 uurtjes eerder naar huis gegaan van mijn werk
.
Helaas wel jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 07:14 schreef Barney_Stinson het volgende:
Goedemorgen, tijd om het bed te verlaten
waarom zo'n pesthekel ? Is toch leuk en gezelligquote:Op dinsdag 17 november 2009 01:52 schreef TheZapster het volgende:
SR is leuk maar persoonlijk hoop ik dat het snel januari is.Ik heb zo'n pesthekel aan al die feestdagen
dan hoop ik op een bermbom voor gielquote:Op dinsdag 17 november 2009 08:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, Giel hoopt dat ie in het GH zit.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
borisz, Hans en andere binnenkomers.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
nog maar 5 minuten tot Gerard Ekdom
Dan hoorde ik het toch goed.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Klopt, anders zou Pat wel een heel rare stem hebben.
Nog maar 3,5 dagen volhouden!quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik heb die MH nu wel weer gehoord.
Dat had ik al zondagavond , terwijl ik hem 2 dagen lang niet hoeven horenquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Daar zit vast logisch verband tussen ivm dat Domien ook vanavond doet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:03 schreef Sirolf het volgende:
Overigens ook vandaag Timur, dus geen Veenstra's Vreetvermaak.
Had ik vrijdag om 16:35 alquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Ik nooit RT @rayfrombrayn: Krijgt er eingelijk weleens iemand antwoord van @EricCorton @coen3fm @giel3fm @michielveenstra of @gerardekdom?
Was het een beetje leuke en knappe woning ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:03 schreef Brennel het volgende:
Zo, hèhè. Het was me het ochtendje wel.
Ja hoorquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Was het een beetje leuke en knappe woning ?
Waar moet je nu opwachten, is het een soort van hospita achtig iets ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:16 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ja hoorik heb laten weten dat ik interesse heb. Nog even afwachten dus...
Verplichte vrije dagen toch, moest ie opmaken voor het eind van het jaarquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Daar zit vast logisch verband tussen ivm dat Domien ook vanavond doet.
Er is nog één geïnteresseerde voor me, en als hij het niet wil, is het van mijquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Waar moet je nu opwachten, is het een soort van hospita achtig iets ?
Best wel, jammer dat je het moet opnemen tegen iemand anders.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:38 schreef Brennel het volgende:
[..]
Er is nog één geïnteresseerde voor me, en als hij het niet wil, is het van mij.
Spannend!
Nee, maar Stenders Eetvermaak-producer Jelmer wel. Volgens mij is hij degene die die opdrachten vaak verzint... en ze zijn vaak op en soms óver het randje. Vandaag was het toch wel óver dat randje...quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:44 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat een schandalige opdracht. Is Powned al in het publieke bestel?
quote:Op dinsdag 17 november 2009 14:42 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Evacueer de dansvloer. Ik ben geinfecteerd door het geluid. Stop dit ritme vermoordt me. He meneer dj, laat de muziek me onder de grond nemen.
die 0,79 er voor betalen , voor gejatte grappen is nooit grappigquote:Op dinsdag 17 november 2009 14:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/(...)oor-de-iphone-promo/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |