Beide ben ik aardig beu , die nieuwe La Roux is ook niet leuk meer.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:19 schreef alors het volgende:
Je wordt momenteel weer doodgegooid met On My Way van Giovanca en Bulletproof van La Roux...
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:06 schreef Dichterbijer het volgende:
Wat is het rustig hier de laatste tijd. Mag hopen dat straks met SR de topics er weer door heen vliegen
Denk dat het weer slowchatters reunite wordtquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:06 schreef Dichterbijer het volgende:
Wat is het rustig hier de laatste tijd. Mag hopen dat straks met SR de topics er weer door heen vliegen
* Vlindur doet mee!quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denk dat het weer slowchatters reunite wordt
Lachequote:Op dinsdag 17 november 2009 17:20 schreef 3FMaster het volgende:
Halllooo
Mn ouders hebben kaarten voor 80 dagen rond de wereld, met Bert Visscher, NURH en het Zuidelijke toneel. Bij de Parade deden ze een prijsvraag wat zou u willen vragen aan Visscher. Ik kwam ineens: Mag ik je rode schoenen poetsen. En wat? Jawel, we zijn uitgekozen. Nu hebben we een meet & greet met de Visscher, NURH en HZT
![]()
quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:20 schreef 3FMaster het volgende:
Halllooo
Mn ouders hebben kaarten voor 80 dagen rond de wereld, met Bert Visscher, NURH en het Zuidelijke toneel. Bij de Parade deden ze een prijsvraag wat zou u willen vragen aan Visscher. Ik kwam ineens: Mag ik je rode schoenen poetsen. En wat? Jawel, we zijn uitgekozen. Nu hebben we een meet & greet met de Visscher, NURH en HZT
![]()
Ben ik naar toe geweest, een aanradertje.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:20 schreef 3FMaster het volgende:
Halllooo
![]()
quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:40 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik ben weleens aardiger begroet!
quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:40 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nou, oké dan.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:40 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Vrijdag 18 december wordt een tegenstelling.quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:13 schreef Briggy het volgende:
Goedenavond
Tis inderdaad opvallend stil
In ieder geval zal ik het niet rustig hebben.quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:00 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Kijken, dan is er tenminste nog wat te beleven op TV
Ga je elke dag heen?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
In ieder geval zal ik het niet rustig hebben.
Overdag heen en weer, 's nachts per radio en af en toe koekeloeren bij StuBru.
He mister DJ !quote:Op dinsdag 17 november 2009 19:40 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
vreten...pindading rijgen voor de gogeltjesquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:29 schreef gerbenp het volgende:
Ah, er komen er al meer. Wat was er te doen?
en DWDD?quote:Op dinsdag 17 november 2009 20:32 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
vreten...pindading rijgen voor de gogeltjes
BIVquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:29 schreef gerbenp het volgende:
Ah, er komen er al meer. Wat was er te doen?
Put a record on, I wanna dance with my baby.quote:
ow alsjeblieft niet na poke here face komt er geen zinnige single meer van haar uitquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:37 schreef muisje-eliza het volgende:
nieuwe GaGa voor megahit volgende week
vind jijquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:11 schreef themauster het volgende:
[..]
ow alsjeblieft niet na poke here face komt er geen zinnige single meer van haar uit
Die hoorde ik gisteren ook.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:28 schreef Broekie het volgende:
Ik hoorde iig The Veronica's - Untouched
ja ik geloof het ook. Het was Just Say Yes. Nou wie gaat meedoenquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:31 schreef Broekie het volgende:
Dus als ik het goed begrijp, komt morgen hetzelfde fragment weer? Dan weten we dus bij deze iig twee van de drie platen, The Veronica's - Untouched en Snow Patrol - (wat was nou de titel?)
moeilukquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:36 schreef Maricha het volgende:
Wat vinden jullie van de nieuwe jackpotvraag?
Ik vraag me vooral af wat er van zo'n fragment over blijft over een telefoonverbinding. Verder vind ik het een hele uitdagingquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:36 schreef Maricha het volgende:
Moeilijk. Daar hou ik eerlijk gezegd wel van. Die te makkelijke spelletjes vind ik eigenlijk alleen maar irritant.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:36 schreef Maricha het volgende:
Nou, wij wisten ze ook geen van allen alle drie hoor. Ik hoorde de plaat die jij noemde er zelf ook niet in, ben zelfs inmiddels de titel die je noemde alweer vergeten. Ik hoorde alleen The Veronica's - Untouched er in terug.quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:41 schreef Joesse het volgende:
dat was ik net bij de jackpotvraaghij was me te moeilijk
Gefeliciteerd met de badeend!quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:41 schreef Joesse het volgende:
badeend is ook leukquote:Op dinsdag 17 november 2009 21:41 schreef Joesse het volgende:
waarom nu niet?quote:Op dinsdag 17 november 2009 21:51 schreef Sersjee het volgende:A-punk
![]()
Normaal zou ik nu door de kamer gaan springen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |