1 2 3 4 5 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
Ik heb ook een traantje moeten latenquote:Op maandag 16 november 2009 16:21 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik word echt oprecht emo van de TT, mooi kuthoerrrrrrrrrrr
Heeft de postbode die allemaal zelf van de kaarten afgelikt???quote:Op maandag 16 november 2009 16:21 schreef Qwea het volgende:
Zeg, snol van me.. jij had het over valium.. waar is mijn pil dan?of denk je alleen aan jezelf?
In je broek???quote:Op maandag 16 november 2009 16:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb ook een traantje moeten laten
Senes is heul niet blauwquote:Op maandag 16 november 2009 16:22 schreef oh-oh het volgende:En weer blauw dat door een slotje gaat
Ja. het was een bruinig traantjequote:
quote:
Aw fuck ja, paars, blauw, tis aaaaaaaallemaal t zelfdequote:Op maandag 16 november 2009 16:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Senes is heul niet blauw
Bril lenen?
Zegquote:Op maandag 16 november 2009 16:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Aw fuck ja, paars, blauw, tis aaaaaaaallemaal t zelfde
Beetje slotjesposten EN dreigen met notes ook nogquote:Op maandag 16 november 2009 16:25 schreef senesta het volgende:
[..]
ZegJe speelt met je notes nu he?
MACHTSMISBRUIK!quote:Op maandag 16 november 2009 16:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Beetje slotjesposten EN dreigen met notes ook nog
Ik weet waar jouw huis woont hea!quote:Op maandag 16 november 2009 16:28 schreef senesta het volgende:
So sue me![]()
Ik heb nog slotjes over ook
Ik weet wel waar jouw huis/flat woont, exactquote:Op maandag 16 november 2009 16:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik weet waar jouw huis woont hea!
nou ja, niet, maar boeie het gaat om het idee!
Ik ga verhuizenquote:Op maandag 16 november 2009 16:30 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik weet wel waar jouw huis/flat woont, exact
Ik heb een kelder, dus hiden kan ik ookquote:
goed ideequote:Op maandag 16 november 2009 16:31 schreef Loveless85 het volgende:
Maar serieus, kunnen we niet gewoon doordeweeks tussen 8 en 18 ff wat 'neutralere' TT's hebben.
Mensen zitten op werk, en als er dan collega's langslopen en je hebt op je startbalk een IE balkje staan met 'Snollebollies en kuthoeren' dan word je ook best scheef aangekeken
Ik ga zo nu jouw huis opzoekenquote:Op maandag 16 november 2009 16:33 schreef senesta het volgende:
Wacht maar even![]()
* senesta gaat macht even misbruiken
Das gebruiken, niet misbruikenquote:Op maandag 16 november 2009 16:33 schreef senesta het volgende:
Wacht maar even![]()
Ja pfff die vind ik nooooooitquote:Op maandag 16 november 2009 16:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb een kelder, dus hiden kan ik ook
Vinden is 1, binnen komen in mijn sm kelder is 2quote:
na Ll's tekst keek ik naar boven en zag blieep bliepquote:Op maandag 16 november 2009 16:33 schreef senesta het volgende:
Wacht maar even![]()
Toevallig ben ik een heel hoog level lockpickerquote:Op maandag 16 november 2009 16:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vinden is 1, binnen komen in mijn sm kelder is 2
* Ynske draait de tijd vooruitquote:Op maandag 16 november 2009 16:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja begin jij even voor half twaalf over komen
Oew, slotjes en een kelder, kinky!quote:Op maandag 16 november 2009 16:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb een kelder, dus hiden kan ik ook
Hoezeee!quote:
Ik heb heul niks gemerkt. En mijn snol is ook al niet op haar bestquote:Op maandag 16 november 2009 17:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hoezeee!
Ik heb je wel mentaal gesteund, heb je het nog gemerkt?
Puk had net zitten schijten op de kattenbak en kwam toen lekker even op mn schoot liggenDamnnnn wat een lucht
![]()
![]()
![]()
NOUHOU.quote:Op maandag 16 november 2009 17:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb heul niks gemerkt. En mijn snol is ook al niet op haar best![]()
Je moet je wel openstellen voor mijn positieve energie he, anders wordt het inderdaad niksquote:Op maandag 16 november 2009 17:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb heul niks gemerkt. En mijn snol is ook al niet op haar best![]()
Aaaahw.quote:Op maandag 16 november 2009 17:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
NOUHOU.
Ik vind mezelf op dit moment tamelijk fantastisch.
Gewoon vanwege het feit dat het megadruk en chaotisch is op kantoor en ik nog wakker ben en alles nog goed gaat en ik zelfs Greys dr pakje nog ingepakseld heb net
Ja mjammie!quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 17:17 schreef oh-oh het volgende:
Oh echt, dr lag een briefje in de brievenbus hier:
Poolse jongen zoek elke werken, ons bekwaamheid:
schilder, giproc, parkiet , laminaat, ik sprek
nederlands en heb poolse bedrijf.
maken goed en snel.
Iemand zn nummer nodig ????????
![]()
![]()
![]()
quote:
Omg geweldigquote:Op maandag 16 november 2009 17:17 schreef oh-oh het volgende:
maken goed en snel.
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 17:17 schreef oh-oh het volgende:
maken goed en snel.
![]()
![]()
![]()
Hoiquote:Op maandag 16 november 2009 17:42 schreef nieslief het volgende:
Hoi ben ik weer.
Geen idee wat giproc is misschien iets met gips??quote:Op maandag 16 november 2009 17:17 schreef oh-oh het volgende:
maken goed en snel.
![]()
![]()
![]()
Nog nieuwtjes?quote:
Weinig. Er is volgens loveless een "rel" in de F&F FBquote:
hahaha, ik lees net op google dat giproc gewoon bestaat...quote:Op maandag 16 november 2009 17:43 schreef nieslief het volgende:
[..]
Geen idee wat giproc is misschien iets met gips??
ja, ik ben ook benieuwd!quote:
*google aandoetquote:Op maandag 16 november 2009 17:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahaha, ik lees net op google dat giproc gewoon bestaat...
Nou wat is het dan?quote:Op maandag 16 november 2009 17:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahaha, ik lees net op google dat giproc gewoon bestaat...
Laat me raden>.............De TT?quote:Op maandag 16 november 2009 17:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Weinig. Er is volgens loveless een "rel" in de F&F FB
Ik ga even bij mn eten loeren
Voor zover ik er wijs uit kan worden, een scherm ofzoquote:
jaquote:Op maandag 16 november 2009 17:46 schreef nieslief het volgende:
[..]
Laat me raden>.............De TT?
En terecht....quote:
quote:
Gipsplaten....quote:Op maandag 16 november 2009 17:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Voor zover ik er wijs uit kan worden, een scherm ofzo
Soppende boekjes komt geloof ik niet van mij maar goed dat terzijde ik vind scheldwoorden al dan niet lief bedoeld niet in een TT thuis horen die ik dus gewoon in mijn taakbalk heb staan. Ik moet er niet aan denken dat zoonlief denkt dat het leuk is om die thuis continue te gaan gebruiken gezien zijn voorkeur voor het herhalen van ' grappige' woorden.quote:Op maandag 16 november 2009 17:48 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
![]()
Greys heeft me weten te overtuigen dat kuthoer op je werk niet zo handig isMaar er werd de vorige x ook al gezeikt over (jouw?) TT met "soppende boekjes"
Dus dan kan sex in een TT ook niet. Kut ook niet, poep en plas grapjes ook niet. En ook niet in een topic! Want wat als je kind het ziet?quote:Op maandag 16 november 2009 17:50 schreef nieslief het volgende:
[..]
Soppende boekjes komt geloof ik niet van mij maar goed dat terzijde ik vind scheldwoorden al dan niet lief bedoeld niet in een TT thuis horen die ik dus gewoon in mijn taakbalk heb staan. Ik moet er niet aan denken dat zoonlief denkt dat het leuk is om die thuis continue te gaan gebruiken gezien zijn voorkeur voor het herhalen van ' grappige' woorden.
ik kom er ook niet helemaal uit... iets met isolatie ofzo? maar wel grappig dat dat nou net een woord is dat ie goed schrijft...quote:Op maandag 16 november 2009 17:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Voor zover ik er wijs uit kan worden, een scherm ofzo
quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
waren de soppende boekjes ook al te erg?sorry dan
en daar heb ik dus mijn excuses voor aangebodenquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou die viel nog wel mee, maar overdag tijdens werkuren gillende geilheid lijkt me ietwat overdreven.
Ik ben zelf ook geen heilige, integendeel (check het boekje maar oh-oh) maar dit gaat verdacht veel lijken op kijken hoe ver het weer kan gaan voor er weer e.e.a. ontploft en dat vind ik nogal kinderachtig. Maar dat is slechts mijn bescheiden mening en ik heb geen zin in ruzie. Ik kan echter wel zonder het 'gut wat is het hier kusjekroel' terwijl het hier al weken zo niet maanden alles behalve kusjekroel is en gewoon hilarisch is. Maar hilarisch kan ook zonder dat overdreven opstandige gedoe. Nogmaals: vind ik
jaquote:Op maandag 16 november 2009 17:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik kom er ook niet helemaal uit... iets met isolatie ofzo? maar wel grappig dat dat nou net een woord is dat ie goed schrijft...
en eerlijk gezegd was ie ook zo bedoeldquote:Op maandag 16 november 2009 17:50 schreef nieslief het volgende:
[..]
Soppende boekjes komt geloof ik niet van mij maar goed dat terzijde ik vind scheldwoorden al dan niet lief bedoeld niet in een TT thuis horen die ik dus gewoon in mijn taakbalk heb staan. Ik moet er niet aan denken dat zoonlief denkt dat het leuk is om die thuis continue te gaan gebruiken gezien zijn voorkeur voor het herhalen van ' grappige' woorden.
Edit: soppende boekjes kan ik hier bij kleine kinderen nog ombuigen naar boekjes die gelezen worden in bad en daarin vallen.......
Kunnen we dit allemaal verplaatsen naar de FB? Ik reageer daar ff. Anders is het straks niet meer overzichtelijkquote:Op maandag 16 november 2009 17:52 schreef Ynske het volgende:
die soppende boekjes waren van mij
[..]
[..]
en daar heb ik dus mijn excuses voor aangeboden
Zoals verzocht graag in de avonduren maar niet overdag.....quote:Op maandag 16 november 2009 17:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dus dan kan sex in een TT ook niet. Kut ook niet, poep en plas grapjes ook niet. En ook niet in een topic! Want wat als je kind het ziet?
Zie FB!quote:Op maandag 16 november 2009 17:54 schreef nieslief het volgende:
[..]
Zoals verzocht graag in de avonduren maar niet overdag.....
Owkee liefurd maar ik ga nu wel eten......Tot later.quote:
wat gaan jullie eten?quote:
Zwarte Piet ging uit fietsen,quote:Op maandag 16 november 2009 18:12 schreef tombolafan het volgende:
O, kom er eens kijken wat ik in mijn schoentje vind,
alles gekregen van die beste Sint.
Een pop met vlechtjes in het haar,
Een snoezig jurkje kant en klaar,
Twee kaatseballen in een net,
Een letter van banket
Een bromtol met een zweep er bij,
Een doos met blokken, ook voor mij!
En schaatsen en een nieuwe pet,
Een letter van banket
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 november 2009 18:17 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Zwarte Piet ging uit fietsen,
toen klapte zijn band.
Toen moest hij gaan lopen,
met de fiets aan zijn hand.
Hij kwam in 'n dorpje,
en zei tegen de smid:
'k Geloof dat in mijn achterband
een pepernootje zit.
De smid moest hard lachen
en plakte zijn band.
Piet kan nu weer fietsen
door heel Nederland.
[ afbeelding ]
*tringtring*
hoera!!!!!!quote:Op maandag 16 november 2009 18:17 schreef MrSubtle het volgende:
Sinterkloas dee heet gezag, veer mage speule, veer mage speule!
Sinterkloas dee heet gezag, veer mage speule, d'n ganse daag...
Krik krak sjiemela, sjiemela, sjiemela
Krik krak sjiemela, sjiemela, sjiemelaaaah!
en ik kom er niet uit...quote:Op maandag 16 november 2009 18:17 schreef MrSubtle het volgende:
Sinterkloas dee heet gezag, veer mage speule, veer mage speule!
Sinterkloas dee heet gezag, veer mage speule, d'n ganse daag...
Krik krak sjiemela, sjiemela, sjiemela
Krik krak sjiemela, sjiemela, sjiemelaaaah!
Sinterklaas die heeft gezegd, wij mogen spelen, wij mogen spelenquote:Op maandag 16 november 2009 18:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en ik kom er niet uit...Wat heeft sinterklaas gezegd? Wie mag spelen?
![]()
en wedden dat, ondanks mijn gezang, mijn schoen leeg is morgenochtend?
sinterklaas heeft gezegd, wij mogen spelen, wij mogen spelenquote:Op maandag 16 november 2009 18:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en ik kom er niet uit...Wat heeft sinterklaas gezegd? Wie mag spelen?
![]()
en wedden dat, ondanks mijn gezang, mijn schoen leeg is morgenochtend?
quote:Op maandag 16 november 2009 18:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
sinterklaas heeft gezegd, wij mogen spelen, wij mogen spelen
sinterklaas heeft gezegd, wij mogen spelen, de hele dag
nu al ?quote:Op maandag 16 november 2009 18:30 schreef Greys het volgende:
Ik ben te lui om mijn kerstboom (het mag amper de naam hebben) op te tuigen vanavond.
Dus jullie zullen nog even moeten wachten op foto's van de Tsjernobyl-achtige verlichting
Ik doe echt niet aan Sint, nooit gedaan meer ook sinds ik kind-af ben. Dus sinds anderhalf jaar...quote:
Biefstukkie, rabarber en krieltjesquote:Op maandag 16 november 2009 18:31 schreef gothic-blackie het volgende:
avond allen, want een rust na het FB topic, volgens mij is iedereen meteen aan t eten geslagen, en daarover gesproken: wat eten we vandaag (van welk irri programma was die rotzin ook al weer?)
hier vanavond lasagnetta alla knor en GBmaar dat duurt nog wel ff vriendje vertrok een beetje laat vanaf zn werk (vanaf zwolle) dus we eten tussen half 8 en 8.
ah... WIJ mogen spelen...quote:Op maandag 16 november 2009 18:24 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Sinterklaas die heeft gezegd, wij mogen spelen, wij mogen spelen
Sinterklaas die heeft gezegd, wij mogen spelen de hele dag
De rest is gewoon onzin (maar wel de echte tekst van het liedje)
Ik ben nog lang niet kind-af!!!!!quote:Op maandag 16 november 2009 18:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik doe echt niet aan Sint, nooit gedaan meer ook sinds ik kind-af ben. Dus sinds anderhalf jaar...
[..]
quote:Biefstukkie, rabarber en krieltjes
Wat is in vredesnaam GB?quote:Op maandag 16 november 2009 18:31 schreef gothic-blackie het volgende:
avond allen, want een rust na het FB topic, volgens mij is iedereen meteen aan t eten geslagen, en daarover gesproken: wat eten we vandaag (van welk irri programma was die rotzin ook al weer?)
hier vanavond lasagnetta alla knor en GBmaar dat duurt nog wel ff vriendje vertrok een beetje laat vanaf zn werk (vanaf zwolle) dus we eten tussen half 8 en 8.
Ook lekker.quote:Op maandag 16 november 2009 18:39 schreef Ynske het volgende:
hier een doodsimpele visschnitzel met röstirondjes uit de oven en worteltjes om te knagen
quote:Op maandag 16 november 2009 18:40 schreef nokwanda het volgende:
Ik zal vanavond voor de gein mijn schoen eens voor de kachel zetten. Kijken wat er gebeurt
oh?quote:Op maandag 16 november 2009 18:36 schreef Loveless85 het volgende:
Zeg ik wacht nog op iets in mijn PM
Laten we samen wachtenquote:Op maandag 16 november 2009 18:36 schreef Loveless85 het volgende:
Zeg ik wacht nog op iets in mijn PM
Nou kom maar op dan.quote:Op maandag 16 november 2009 18:40 schreef nokwanda het volgende:
Ik ken trouwens alleen maar stoute sinterklaasliedjes en ben een echte kinderverpester
Sinterklaas is jarig zet hem op de potquote:
quote:Op maandag 16 november 2009 18:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
Sinterklaas is jarig zet hem op de pot
O wat zal hij stinken, doe de deur op slot
Doe hem dan weer open en wat zie je dan
De zak van sinterklaas, sinterklaas.........
Niet er op zetten he Nok? Ik meen me iets te herinneren met een truiquote:Op maandag 16 november 2009 18:40 schreef nokwanda het volgende:
Ik zal vanavond voor de gein mijn schoen eens voor de kachel zetten. Kijken wat er gebeurt
Nou, ik zet niet een schoen onder mijn brievenbus want ik woon in een flat, dan is straks mn schoen gejatquote:Op maandag 16 november 2009 18:37 schreef nieslief het volgende:
Als Enfermera haar schoen onder de brievenbus parkeert heeft ze morgen wel iets in haar schoen.......
Nee die hoeft zich tenminste niet meer te schamenquote:Op maandag 16 november 2009 18:47 schreef Nonneke het volgende:
Moeder betrapt rukkende zoon en wordt vermoord
Dat zal dr leren! Binnenkomen zonder te kloppen
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Nee, verlanglijstje checkenquote:Op maandag 16 november 2009 18:49 schreef Ynske het volgende:
Bol reclame?
WIE BEDOEL JE SPECIFIEK?quote:Op maandag 16 november 2009 18:47 schreef ElisaB het volgende:
Dienstmededeling:
EEN IEDER DIE MEEDOET AAN SS WORDT VRIENDELIJK DOCH DRINGEND VERZOCHT ZIJN / HAAR VERLANGLIJSTJE EVEN TE CHECKEN.
Herhaling
EEN IEDER DIE MEEDOET AAN SS WORDT VRIENDELIJK DOCH DRINGEND VERZOCHT ZIJN / HAAR VERLANGLIJSTJE EVEN TE CHECKEN.
Dank u
Nou gewoon: IEDEREEN EN HET BERICHT KOMT VAN MIJ!quote:Op maandag 16 november 2009 18:51 schreef MrSubtle het volgende:
WIE BEDOEL JE SPECIFIEK?
ik herhaal
WIE BEDOEL JE SPECIFIEK?
en...
VAN WIE KOMT DAT BERICHT?
ik herhaal
VAN WIE KOMT DAT BERICHT?
quote:Op maandag 16 november 2009 18:51 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
Idd, heb echt te doen met die kerel MrSubtle![]()
k ren alquote:
Just checked. Maarquote:Op maandag 16 november 2009 18:47 schreef ElisaB het volgende:
Dienstmededeling:
Herhaling
Dank u
Hoe laat vanmorgen?quote:Op maandag 16 november 2009 18:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou gewoon: IEDEREEN EN HET BERICHT KOMT VAN MIJ!
Ik ben het illegale doorgeefluik en ik had vanmorgen een verzoekje in de PM
ik gok dat er iemand is die een geheime vraag heeft gesteld maar dat daar geen antwoord op is gekomen? Of andersom, iemand heeft zijn/haar lootje bijgewerkt en is bang dat dat niet gezien wordt?quote:Op maandag 16 november 2009 18:54 schreef Greys het volgende:
Ik snap de vraag niet
'Verlanglijstje checken'
Kwart over de rand van het konijnenbolletjequote:
Belangrijke info, geheime berichten, moeilijke vragen... Van die dingenquote:Op maandag 16 november 2009 18:53 schreef nokwanda het volgende:
Just checked. Maar![]()
Wat zou er moeten zijn?
Jij koopt ook gewoon een kneuzen-boompje omdat het zielig isquote:Op maandag 16 november 2009 18:56 schreef Greys het volgende:
Oh wie wil mijn kerstboom zien van twee jaar geleden?
Iedereen? Ah, fijn...
Dit krijg je dus als je samenwoont met iemand die kleurenblind is en de boom optuigt
Overigens, dat het boompje zelf zo scheef en lelijk is komt omdat ik hem zo zielig vond bij de Intratuin, niemand wilde hem omdat hij zo lelijk was
[ afbeelding ]
Owwww, wat ben je toch een heerlijk zacht eiquote:Op maandag 16 november 2009 18:56 schreef Greys het volgende:
Iedereen? Ah, fijn...
Dit krijg je dus als je samenwoont met iemand die kleurenblind is en de boom optuigt
Overigens, dat het boompje zelf zo scheef en lelijk is komt omdat ik hem zo zielig vond bij de Intratuin, niemand wilde hem omdat hij zo lelijk was
[ afbeelding ]
HEEquote:
My kinda galquote:Op maandag 16 november 2009 18:40 schreef nokwanda het volgende:
Ik ken trouwens alleen maar stoute sinterklaasliedjes en ben een echte kinderverpester
die is inderdaad meesterlijk!quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 18:57 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Jij koopt ook gewoon een kneuzen-boompje omdat het zielig is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja echt, hij was klein, scheef hóe je hem ook draaide, er staken hier en daar heel onlogisch lange takken uit.... Cutequote:Op maandag 16 november 2009 18:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owwww, wat ben je toch een heerlijk zacht ei
Ik zou 'm ook genomen hebben
Die groene loungemand van Bink had ik toen nog niet, de indeling was toen nog andersquote:Op maandag 16 november 2009 18:58 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
HEEwaar stond de mand van Bink toen? Moest die schuiven omdat er een boom moest staan?
hahahaha ik ook... om te voorkomen dat ie weggegooid (quote:Op maandag 16 november 2009 18:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owwww, wat ben je toch een heerlijk zacht ei
Ik zou 'm ook genomen hebben
Ja, ik ben graag een beetje mysterieusquote:Op maandag 16 november 2009 18:58 schreef Greys het volgende:
Oh Elies, heb je degene waar het specifiek voor bedoeld is nog gezien hier de laatste dagen?
Want Memento-Mori is er bv heel weinig, als dit bericht voor haar bedoeld is van haar SS dan kan je haar dat misschien beter ook nog even PM-en. Ik noem maar een voorbeeld![]()
Want dan weten wij alsnog niets!
Superlief!quote:Op maandag 16 november 2009 18:58 schreef oh-oh het volgende:
Greys, als t goed is hebbie morgen post.
Volgens mij heb ik er een gedicht bij gedaan, als het te grof is bij voorbaat al mn excuses, ik ben zo ver heen vanwege slaaptekort dat ik t echt niet meer weet allemaal![]()
Ja nou dat je ff niet vergeet dat ik wellicht niet helemaal toerekeningsvatbaar ben hequote:Op maandag 16 november 2009 19:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Superlief!
En voor het gedicht zal ik me vast schrap zetten dan
afkorting van me nick zusje.quote:Op maandag 16 november 2009 18:37 schreef nieslief het volgende:
[..]
Wat is in vredesnaam GB?
Ik heb gewoon simpele macaroni met saus uit een potje en verder opgeleukt met kruiden en knoflook en ui en paprika.....
Lekker heksentoetje toe
quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2008 08:56 schreef quirina het volgende:
Oh kom maar eens kijken wat ik in mijn poentje vind.
Alles gekregen van die ouwe sint.
Een pop met vlechten in het haar
Die sint die maakt van alles klaar
Ook twee ballen in een net
De sint noemt mij een slet
Oh kom maar es kijken wat ik in me poentje vind
Alles gekregen van die ouwe sint.
Wat herpes en chlamydia..
En schurft en pest en een hernia
Vieze vlekke in me bed
Een letter van banket
quote:Op maandag 16 november 2009 18:56 schreef Greys het volgende:
Iedereen? Ah, fijn...
[ afbeelding ]
HAHAHAHAquote:Op maandag 16 november 2009 18:57 schreef Greys het volgende:
Oh en die onderste lampjes die blauw lijken, die gaven dus een Tsjernobyl-wit-achtig fel licht.
Heer G dacht dat het dezelfde kleur als de rest was
quote:Op maandag 16 november 2009 19:07 schreef DeZwabber het volgende:
jeeej, vanmiddag ziekenhuis gebeld, en ze hebben dit jaar nog plek voor m'n teen![]()
wel op de dag voor kerst, dus dat word hinkelend de feestdagen in dit jaar
Ik ben op bladzijde 40 en ik heb hongerrrrrrrquote:
quote:Op maandag 16 november 2009 19:07 schreef DeZwabber het volgende:
jeeej, vanmiddag ziekenhuis gebeld, en ze hebben dit jaar nog plek voor m'n teen![]()
quote:Op maandag 16 november 2009 19:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben op bladzijde 40 en ik heb hongerrrrrrr
Goed nieuws Zwabbert! En hinkelen met kerst is niet erg, je moet alleen gezapig kunnen eten en zittenquote:Op maandag 16 november 2009 19:07 schreef DeZwabber het volgende:
Dat was het boompje van twee jaar geleden!quote:Op maandag 16 november 2009 19:01 schreef oh-oh het volgende:
Greys wat een godsgruwelijk lelijke rotboom , sorry![]()
En daar wil je xtra lang naar kijken????
![]()
Ik ben nu al benieuwd!quote:Op maandag 16 november 2009 19:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nou dat je ff niet vergeet dat ik wellicht niet helemaal toerekeningsvatbaar ben he![]()
quote:
Bijna op blz 100, pizza zal wel klaar zijn iddquote:
Pizzaquote:Op maandag 16 november 2009 19:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bijna op blz 100, pizza zal wel klaar zijn idd
mijn kerstkaart van vorig jaarquote:Op maandag 16 november 2009 18:56 schreef Greys het volgende:
Iedereen? Ah, fijn...
[ afbeelding ]
Geen idee...quote:Op maandag 16 november 2009 19:15 schreef MrSubtle het volgende:
Kan iemand me dit even uitleggen, want ik snap het niet meer...
Okay, ik zit dus op de bank, zalm staat in de oven... ruikt lekker, ik val om van de honger. Okay, so far duidelijk. Wat doe je in zulks geval? Juist, snoepen. Dus ik kijk in de snoepkast, en zie daar lekkere dropjes. Dus... doos met dropjes gaat mee naar de bank. En nu komt wat ik niet snap!!!! Let op he!!!
Dan WEET ik dus dat eigenlijk ALLEEN het allereerste dropje heeeeel lekker is. Daarna zit de smaak al in je mond, en word je alleen misselijk van drop als je er te veel van eet. Ik weet dit door jaaaaaren lange ervaring en oefening in het misselijk worden van drop... en TOCH ... TOCH eet ik dan nu weer gedachteloos het ene na het andere dropje
WAAROM... WAAAAAROOOOM TOCH?HELP ME DAN TOCH, WAAAROM MENSEN!!!
Wat is er mis met ons?quote:Op maandag 16 november 2009 19:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geen idee...Dat had ik dus met het sint maarten snoep dat ik grotendeels zelf opgegeten heb...
Als je heel goed kijkt, kun je jou naakt met een camera zien staan in de reflectie van de schaalquote:Op maandag 16 november 2009 19:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
mijn kerstkaart van vorig jaar
[ afbeelding ]
inkoppertje: we zijn single...quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 19:20 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Als je heel goed kijkt, kun je jou naakt met een camera zien staan in de reflectie van de schaal
jij gedaan? of je wederhelft? want die heb ik dus juist niet...quote:Op maandag 16 november 2009 19:21 schreef Qwea het volgende:
Mijn sintmaartensnoep ligt nog steeds achter slot ende grendel
Tja.quote:Op maandag 16 november 2009 19:15 schreef MrSubtle het volgende:
Kan iemand me dit even uitleggen, want ik snap het niet meer...
Okay, ik zit dus op de bank, zalm staat in de oven... ruikt lekker, ik val om van de honger. Okay, so far duidelijk. Wat doe je in zulks geval? Juist, snoepen. Dus ik kijk in de snoepkast, en zie daar lekkere dropjes. Dus... doos met dropjes gaat mee naar de bank. En nu komt wat ik niet snap!!!! Let op he!!!
Dan WEET ik dus dat eigenlijk ALLEEN het allereerste dropje heeeeel lekker is. Daarna zit de smaak al in je mond, en word je alleen misselijk van drop als je er te veel van eet. Ik weet dit door jaaaaaren lange ervaring en oefening in het misselijk worden van drop... en TOCH ... TOCH eet ik dan nu weer gedachteloos het ene na het andere dropje
WAAROM... WAAAAAROOOOM TOCH?HELP ME DAN TOCH, WAAAROM MENSEN!!!
quote:Op maandag 16 november 2009 19:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Tja.
Mijn filosofie: Life's a bitch, and then you die.
Life's a bitch and so are you?quote:Op maandag 16 november 2009 19:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Tja.
Mijn filosofie: Life's a bitch, and then you die.
quote:Op maandag 16 november 2009 19:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat zegt een vriend van mij ook vaak (en nu ik ook wel eens...
)
Hey hey hey heyquote:Op maandag 16 november 2009 19:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Life's a bitch and so are you?
quote:Op maandag 16 november 2009 19:20 schreef MrSubtle het volgende:
Als je heel goed kijkt, kun je jou naakt met een camera zien staan in de reflectie van de schaal
dat is niet lief!quote:Op maandag 16 november 2009 19:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Life's a bitch and so are you?
quote:Op maandag 16 november 2009 19:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat is niet lief!![]()
Geen pm voor jou...
quote:Op maandag 16 november 2009 18:47 schreef ElisaB het volgende:
Dienstmededeling:
Herhaling
Dank u
Vrouwen, geef ze een paar borsten en ze hebben meteen machtquote:Op maandag 16 november 2009 19:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dat is niet lief!![]()
Geen pm voor jou...
quote:Op maandag 16 november 2009 19:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vrouwen, geef ze een paar borsten en ze hebben meteen macht
wil je ook een paar?quote:Op maandag 16 november 2009 19:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vrouwen, geef ze een paar borsten en ze hebben meteen macht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op maandag 16 november 2009 19:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
wil je ook een paar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
afhakken en bouillon van trekkenquote:
quote:Op maandag 16 november 2009 19:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
wil je ook een paar?Das geen rommelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu die van tombolafan en Erma nog in de PM en ik ben gelukkig![]()
Mijn wederhelftquote:Op maandag 16 november 2009 19:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jij gedaan? of je wederhelft? want die heb ik dus juist niet...
Tja, jij wilde niet datenquote:Op maandag 16 november 2009 19:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
inkoppertje: we zijn single...Niemand die je tegenhoudt/afleidt...
kijk, dat bedoel ik dus...quote:
ho ho, wanneer heb ik dat gezegd???quote:Op maandag 16 november 2009 19:28 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Tja, jij wilde niet datennu niet komen zeuren he
Oh gatsie, das idd niet leuk. Fijn dat je nog terecht kan! En idd, gewoon zitten en vreten, verder hoef je niet teveel te doen met de feestdagenquote:Op maandag 16 november 2009 19:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
afhakken en bouillon van trekken![]()
nee, ik heb ene vrij pijnlijke ingegroeide teennagel waar ik al weer bijna een jaar mee loop
maar ik was mijn vorige afspraak vergeten, en ik was bang dat ik pas weer in 2010 terecht kon
maar er was nog plek voor kerst
sterker nog:quote:Op maandag 16 november 2009 19:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ho ho, wanneer heb ik dat gezegd???
jij hebt niet meer gereageerd...quote:Op zondag 15 november 2009 23:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goed hoor! Ik heb nog tijd om * tombolafan in de gids bladert om te kijken wanneer californication uitgezonden wordt, schikt dat?
Ehm, hoezo?quote:Op maandag 16 november 2009 19:24 schreef ElisaB het volgende:
Nog eenmaal voor de achterste rij:
[..]
ah bah... kan napoleon m niet wegpikken?quote:Op maandag 16 november 2009 19:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
afhakken en bouillon van trekken![]()
nee, ik heb ene vrij pijnlijke ingegroeide teennagel waar ik al weer bijna een jaar mee loop
maar ik was mijn vorige afspraak vergeten, en ik was bang dat ik pas weer in 2010 terecht kon
maar er was nog plek voor kerst
Napoleonquote:Op maandag 16 november 2009 19:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah bah... kan napoleon m niet wegpikken?
yepquote:Op maandag 16 november 2009 19:32 schreef oh-oh het volgende:
Mijn pizza was echt heeeeeeeeeeel erg lekker.
Hawaii van Casa di Mama.
Ik denk dat ik gewoon echt hele erge honger had![]()
Ynske, zijn al die weerspiegelingen op die kerstballen expres?
OEHHHHHHHHHH Subtle, klets je dáár maar eens uit!quote:Op maandag 16 november 2009 19:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
sterker nog:
[..]
jij hebt niet meer gereageerd...
avec marie-louise...quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
OEHHHHHHHHHH Subtle, klets je dáár maar eens uit!
*gaat er voor zitten, met popcorn*
zeker spontaan offline ineens...quote:Op maandag 16 november 2009 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
OEHHHHHHHHHH Subtle, klets je dáár maar eens uit!
*gaat er voor zitten, met popcorn*
Die naam is zo leuk he.quote:
Wat is de inhoud?quote:Op maandag 16 november 2009 19:34 schreef Greys het volgende:
Oh en wáárom heb ik een PM van ene Skippy22 met als onderwerp 'roarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr'?
dat is t liedje he... en een parkiet hoort eigenlijk niet alleen...quote:
D'r komt nu een soort Vicky Pollard (ken je die?quote:
hahahaha, ja, echt leuk... Ik wil bijna weer parkieten...quote:Op maandag 16 november 2009 19:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die naam is zo leuk he.
Ik zie het zwabber ook de hele tijd net zo roepen als in de reclame
nee die ken ik niet...quote:Op maandag 16 november 2009 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]
D'r komt nu een soort Vicky Pollard (ken je die?) achtig antwoord denk ik.
Yeah but no but yeah but no but...
quote:Op maandag 16 november 2009 19:34 schreef Greys het volgende:
Oh en wáárom heb ik een PM van ene Skippy22 met als onderwerp 'roarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr'?
en waarom heb ik die niet?quote:Op maandag 16 november 2009 19:34 schreef Greys het volgende:
Omdat er in de PM staat 'Oh hoi Greysquote:
It was like yeah but Qwea did it and MrSublte was shagging someone up a wall behind the school and Greys stole his pants but like you know oh-oh spat in her face but I did like sooooo not do anthing , you are well mean!quote:Op maandag 16 november 2009 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]
D'r komt nu een soort Vicky Pollard (ken je die?) achtig antwoord denk ik.
Yeah but no but yeah but no but...
oh ja, en dat is het enige dat er in staat???quote:Op maandag 16 november 2009 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat er in de PM staat 'Oh hoi Greys'.
En dat was wat raar geweest misschien als hij dat aan jou gestuurd had?(Ik weet écht niet waar ik dat aan te danken heb).
quote:Op maandag 16 november 2009 19:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
It was like yeah but Qwea did it and MrSublte was shagging someone up a wall behind the school and Greys stole his pants but like you know oh-oh spat in her face but I did like sooooo not do anthing , you are well mean!
You read my mind, ik wilde er net iets over gaan typen!quote:Op maandag 16 november 2009 19:37 schreef Qwea het volgende:
Greys, weet jij hoe het met Baloe/Ing gaat?
Das de forum-alco toch. Die zich op die 10jaars meet onsterfelijk belachelijk had gemaakt door zich aan het begin vd middag lam te zuipen, iedereen belachelijk te maken, en in zn broek te pissenquote:Op maandag 16 november 2009 19:34 schreef Greys het volgende:
Jaaa waren blijven de jouwequote:Op maandag 16 november 2009 19:35 schreef Goodbye het volgende:
Worden hier foto's van boobies rondgestuurd?
Parrrrrdon?quote:Op maandag 16 november 2009 19:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das de forum-alco toch. Die zich op die 10jaars meet onsterfelijk belachelijk had gemaakt door zich aan het begin vd middag lam te zuipen, iedereen belachelijk te maken, en in zn broek te pissen
Whoehoehoeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 16 november 2009 19:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
It was like yeah but Qwea did it and MrSublte was shagging someone up a wall behind the school and Greys stole his pants but like you know oh-oh spat in her face but I did like sooooo not do anthing , you are well mean!
Ik zweer het!quote:Op maandag 16 november 2009 19:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh ja, en dat is het enige dat er in staat???
Ik Ben Terug Luitjes?quote:
Aah oke. Ik zal haar morgen eens even smsen, en haar een kusjekroel doenquote:Op maandag 16 november 2009 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
You read my mind, ik wilde er net iets over gaan typen!![]()
Ik heb haar gesmst vandaag hoe het gegaan was bij de DA en Baloeloeloe was IETSJES opgeknapt en nu heeft ze een speciale kuur voor hem besteld. Dus vooral niet ophouden met duimen allemaal!
Als ze zin en tijd heeft moet ze zelf maar even uitleggen wat voor kuur precies, want ik heb daar te weinig verstand van
Oh is HIJ dat?quote:Op maandag 16 november 2009 19:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das de forum-alco toch. Die zich op die 10jaars meet onsterfelijk belachelijk had gemaakt door zich aan het begin vd middag lam te zuipen, iedereen belachelijk te maken, en in zn broek te pissen
That reminds me, je hebt geeneens een poging gedaan tot een vergelijkend warenonderzoek tussen mij en Greysquote:
in before the lockquote:Op maandag 16 november 2009 19:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik Ben Terug Luitjes?
Ik Ben Toeter Lam?
Iemand Blaft Tegen Lourdes?
WAT?
Ik blijf duimen voor Baloulou.quote:Op maandag 16 november 2009 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
You read my mind, ik wilde er net iets over gaan typen!![]()
Ik heb haar gesmst vandaag hoe het gegaan was bij de DA en Baloeloeloe was IETSJES opgeknapt en nu heeft ze een speciale kuur voor hem besteld. Dus vooral niet ophouden met duimen allemaal!
Als ze zin en tijd heeft moet ze zelf maar even uitleggen wat voor kuur precies, want ik heb daar te weinig verstand van
Beter aan je kleed dan dr onderquote:Op maandag 16 november 2009 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh is HIJ dat?
Nou joy, heb ik dat aan mijn kleed hangen?
In before the lock.quote:Op maandag 16 november 2009 19:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik Ben Terug Luitjes?
Ik Ben Toeter Lam?
WAT?
Ja, en jij bent de volgende die moet sturenquote:Op maandag 16 november 2009 19:35 schreef Goodbye het volgende:
Worden hier foto's van boobies rondgestuurd?
ah, dus ik hoef niet meer!quote:Op maandag 16 november 2009 19:43 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ja, en jij bent de volgende die moet sturen
laat m boven staan terwijl jij draait...quote:
napoleon wilt alleen stroopwafelsquote:Op maandag 16 november 2009 19:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah bah... kan napoleon m niet wegpikken?
Omdat jij zijn nieuwe obsessie wordt nu SHE niet meer fokt als SHEquote:Op maandag 16 november 2009 19:34 schreef Greys het volgende:
Had jij al gestuurd dan? Nou?quote:
Dat win ik tochquote:Op maandag 16 november 2009 19:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
That reminds me, je hebt geeneens een poging gedaan tot een vergelijkend warenonderzoek tussen mij en Greys![]()
foto's van boobs![]()
quote:Op maandag 16 november 2009 19:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik Ben Terug Luitjes?
Ik Ben Toeter Lam?
WAT?
Ik heb in Blijdorp ook geen vergelijkende blikken gezien inderdaad!quote:Op maandag 16 november 2009 19:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
That reminds me, je hebt geeneens een poging gedaan tot een vergelijkend warenonderzoek tussen mij en Greys![]()
foto's van boobs![]()
Waar baseert ie dat dan op, want ik heb niet eens foto's in mijn foboquote:Op maandag 16 november 2009 19:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Omdat jij zijn nieuwe obsessie wordt nu SHE niet meer fokt als SHE
Geniaal!quote:
Oh god Greys gauw kloon aanmaken gauw.quote:Op maandag 16 november 2009 19:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Omdat jij zijn nieuwe obsessie wordt nu SHE niet meer fokt als SHE
True, maar Ll heeft zo'n grote mond af en toe, dat weet jequote:
Ik kan geen TG meer zien.quote:Op maandag 16 november 2009 19:48 schreef Enfermera het volgende:
Oeh vet de nieuwe Top Gear kijken met manlief(van de BBC zeg maar, en gedownload)
quote:Op maandag 16 november 2009 19:48 schreef Enfermera het volgende:
Oeh vet de nieuwe Top Gear kijken met manlief(van de BBC zeg maar, en gedownload)
Hoe kóm je erbijquote:Op maandag 16 november 2009 19:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
True, maar Ll heeft zo'n grote mond af en toe, dat weet je
Ja, ik had dat toch ook wel een beetje verwacht! Maar stiekem was Ll gewoon een heel schattig poedeliewoepsie heel stoer manspersoonquote:Op maandag 16 november 2009 19:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb in Blijdorp ook geen vergelijkende blikken gezien inderdaad!
Heb hem er niet op kunnen betrappen in elk geval. En hij is ook niet af en toe gestruikeld en landde ook niet met zijn handen op onze boobs 'woops, sorry', dus dat viel mij ook wel tegenalles mee!
Ja, hoe kóm ik er bijquote:
Ik wel, leuk man! Die camperrace afgelopen keer...quote:
Nou als jullie dat toch hadden verwacht stel ik snel nog een meat meet voorquote:Op maandag 16 november 2009 19:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik had dat toch ook wel een beetje verwacht! Maar stiekem was Ll gewoon een heel schattig poedeliewoepsie heel stoer manspersoon
Dat dacht ik ook net, ja!quote:
ja omdat ik geen foto van je kreegquote:Op maandag 16 november 2009 19:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
sterker nog:
[..]
jij hebt niet meer gereageerd...
Ja, die had ik kunnen verwachten natuurlijkquote:Op maandag 16 november 2009 19:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou als jullie dat toch hadden verwacht stel ik snel nog een meat meet voor
quote:Op maandag 16 november 2009 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]Hop, daar gaat zijn imago. Downnnnnnn the drain!
slap excuus, dat kwam daarna pas...quote:Op maandag 16 november 2009 19:50 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ja omdat ik geen foto van je kreeg
Alles beter dan voetbal, zeg ik altijd maarquote:
Wrom nie!?!quote:Op maandag 16 november 2009 19:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaloers is (ik doe niet aan downloaden...)
Nouja, het klopt ook niet echt, want daar zou ik helemaal kriebelig van wordenquote:Op maandag 16 november 2009 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]Hop, daar gaat zijn imago. Downnnnnnn the drain!
Nou gechecked hoor maar nog steeds geen secret vraag........quote:Op maandag 16 november 2009 18:47 schreef ElisaB het volgende:
Dienstmededeling:
Herhaling
Dank u
als er een meet komt hoef je geen foto van me toch? kom ik wel op de meet...quote:Op maandag 16 november 2009 19:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou als jullie dat toch hadden verwacht stel ik snel nog een meat meet voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |