Das de forum-alco toch. Die zich op die 10jaars meet onsterfelijk belachelijk had gemaakt door zich aan het begin vd middag lam te zuipen, iedereen belachelijk te maken, en in zn broek te pissenquote:Op maandag 16 november 2009 19:34 schreef Greys het volgende:
Oh en wáárom heb ik een PM van ene Skippy22 met als onderwerp 'roarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr'?
Jaaa waren blijven de jouwequote:Op maandag 16 november 2009 19:35 schreef Goodbye het volgende:
Worden hier foto's van boobies rondgestuurd?
Parrrrrdon?quote:Op maandag 16 november 2009 19:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das de forum-alco toch. Die zich op die 10jaars meet onsterfelijk belachelijk had gemaakt door zich aan het begin vd middag lam te zuipen, iedereen belachelijk te maken, en in zn broek te pissen
Whoehoehoeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 16 november 2009 19:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
It was like yeah but Qwea did it and MrSublte was shagging someone up a wall behind the school and Greys stole his pants but like you know oh-oh spat in her face but I did like sooooo not do anthing , you are well mean!
Ik zweer het!quote:Op maandag 16 november 2009 19:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh ja, en dat is het enige dat er in staat???
Ik Ben Terug Luitjes?quote:
Aah oke. Ik zal haar morgen eens even smsen, en haar een kusjekroel doenquote:Op maandag 16 november 2009 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
You read my mind, ik wilde er net iets over gaan typen!![]()
Ik heb haar gesmst vandaag hoe het gegaan was bij de DA en Baloeloeloe was IETSJES opgeknapt en nu heeft ze een speciale kuur voor hem besteld. Dus vooral niet ophouden met duimen allemaal!
Als ze zin en tijd heeft moet ze zelf maar even uitleggen wat voor kuur precies, want ik heb daar te weinig verstand van
Oh is HIJ dat?quote:Op maandag 16 november 2009 19:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das de forum-alco toch. Die zich op die 10jaars meet onsterfelijk belachelijk had gemaakt door zich aan het begin vd middag lam te zuipen, iedereen belachelijk te maken, en in zn broek te pissen
That reminds me, je hebt geeneens een poging gedaan tot een vergelijkend warenonderzoek tussen mij en Greysquote:
in before the lockquote:Op maandag 16 november 2009 19:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik Ben Terug Luitjes?
Ik Ben Toeter Lam?
Iemand Blaft Tegen Lourdes?
WAT?
Ik blijf duimen voor Baloulou.quote:Op maandag 16 november 2009 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
You read my mind, ik wilde er net iets over gaan typen!![]()
Ik heb haar gesmst vandaag hoe het gegaan was bij de DA en Baloeloeloe was IETSJES opgeknapt en nu heeft ze een speciale kuur voor hem besteld. Dus vooral niet ophouden met duimen allemaal!
Als ze zin en tijd heeft moet ze zelf maar even uitleggen wat voor kuur precies, want ik heb daar te weinig verstand van
Beter aan je kleed dan dr onderquote:Op maandag 16 november 2009 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh is HIJ dat?
Nou joy, heb ik dat aan mijn kleed hangen?
In before the lock.quote:Op maandag 16 november 2009 19:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik Ben Terug Luitjes?
Ik Ben Toeter Lam?
Iemand Blaft Tegen Lourdes?
WAT?
Ja, en jij bent de volgende die moet sturenquote:Op maandag 16 november 2009 19:35 schreef Goodbye het volgende:
Worden hier foto's van boobies rondgestuurd?
ah, dus ik hoef niet meer!quote:Op maandag 16 november 2009 19:43 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ja, en jij bent de volgende die moet sturen
laat m boven staan terwijl jij draait...quote:
napoleon wilt alleen stroopwafelsquote:Op maandag 16 november 2009 19:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah bah... kan napoleon m niet wegpikken?
Omdat jij zijn nieuwe obsessie wordt nu SHE niet meer fokt als SHEquote:Op maandag 16 november 2009 19:34 schreef Greys het volgende:
Oh en wáárom heb ik een PM van ene Skippy22 met als onderwerp 'roarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr'?
Had jij al gestuurd dan? Nou?quote:
Dat win ik tochquote:Op maandag 16 november 2009 19:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
That reminds me, je hebt geeneens een poging gedaan tot een vergelijkend warenonderzoek tussen mij en Greys![]()
foto's van boobs![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |