quote:Op maandag 16 november 2009 19:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik Ben Terug Luitjes?
Ik Ben Toeter Lam?
Iemand Blaft Tegen Lourdes?
WAT?
Ik heb in Blijdorp ook geen vergelijkende blikken gezien inderdaad!quote:Op maandag 16 november 2009 19:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
That reminds me, je hebt geeneens een poging gedaan tot een vergelijkend warenonderzoek tussen mij en Greys![]()
foto's van boobs![]()
Waar baseert ie dat dan op, want ik heb niet eens foto's in mijn foboquote:Op maandag 16 november 2009 19:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Omdat jij zijn nieuwe obsessie wordt nu SHE niet meer fokt als SHE
Geniaal!quote:
Oh god Greys gauw kloon aanmaken gauw.quote:Op maandag 16 november 2009 19:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Omdat jij zijn nieuwe obsessie wordt nu SHE niet meer fokt als SHE
True, maar Ll heeft zo'n grote mond af en toe, dat weet jequote:
Ik kan geen TG meer zien.quote:Op maandag 16 november 2009 19:48 schreef Enfermera het volgende:
Oeh vet de nieuwe Top Gear kijken met manlief(van de BBC zeg maar, en gedownload)
quote:Op maandag 16 november 2009 19:48 schreef Enfermera het volgende:
Oeh vet de nieuwe Top Gear kijken met manlief(van de BBC zeg maar, en gedownload)
Hoe kóm je erbijquote:Op maandag 16 november 2009 19:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
True, maar Ll heeft zo'n grote mond af en toe, dat weet je
Ja, ik had dat toch ook wel een beetje verwacht! Maar stiekem was Ll gewoon een heel schattig poedeliewoepsie heel stoer manspersoonquote:Op maandag 16 november 2009 19:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb in Blijdorp ook geen vergelijkende blikken gezien inderdaad!
Heb hem er niet op kunnen betrappen in elk geval. En hij is ook niet af en toe gestruikeld en landde ook niet met zijn handen op onze boobs 'woops, sorry', dus dat viel mij ook wel tegenalles mee!
Ja, hoe kóm ik er bijquote:
Ik wel, leuk man! Die camperrace afgelopen keer...quote:
Nou als jullie dat toch hadden verwacht stel ik snel nog een meat meet voorquote:Op maandag 16 november 2009 19:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik had dat toch ook wel een beetje verwacht! Maar stiekem was Ll gewoon een heel schattig poedeliewoepsie heel stoer manspersoon
Dat dacht ik ook net, ja!quote:
ja omdat ik geen foto van je kreegquote:Op maandag 16 november 2009 19:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
sterker nog:
[..]
jij hebt niet meer gereageerd...
Ja, die had ik kunnen verwachten natuurlijkquote:Op maandag 16 november 2009 19:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou als jullie dat toch hadden verwacht stel ik snel nog een meat meet voor
quote:Op maandag 16 november 2009 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]Hop, daar gaat zijn imago. Downnnnnnn the drain!
slap excuus, dat kwam daarna pas...quote:Op maandag 16 november 2009 19:50 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ja omdat ik geen foto van je kreeg
Alles beter dan voetbal, zeg ik altijd maarquote:
Wrom nie!?!quote:Op maandag 16 november 2009 19:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaloers is (ik doe niet aan downloaden...)
Nouja, het klopt ook niet echt, want daar zou ik helemaal kriebelig van wordenquote:Op maandag 16 november 2009 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]Hop, daar gaat zijn imago. Downnnnnnn the drain!
Nou gechecked hoor maar nog steeds geen secret vraag........quote:Op maandag 16 november 2009 18:47 schreef ElisaB het volgende:
Dienstmededeling:
EEN IEDER DIE MEEDOET AAN SS WORDT VRIENDELIJK DOCH DRINGEND VERZOCHT ZIJN / HAAR VERLANGLIJSTJE EVEN TE CHECKEN.
Herhaling
EEN IEDER DIE MEEDOET AAN SS WORDT VRIENDELIJK DOCH DRINGEND VERZOCHT ZIJN / HAAR VERLANGLIJSTJE EVEN TE CHECKEN.
Dank u
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |