NOUHOU.quote:Op maandag 16 november 2009 17:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb heul niks gemerkt. En mijn snol is ook al niet op haar best![]()
Je moet je wel openstellen voor mijn positieve energie he, anders wordt het inderdaad niksquote:Op maandag 16 november 2009 17:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb heul niks gemerkt. En mijn snol is ook al niet op haar best![]()
Aaaahw.quote:Op maandag 16 november 2009 17:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
NOUHOU.
Ik vind mezelf op dit moment tamelijk fantastisch.
Gewoon vanwege het feit dat het megadruk en chaotisch is op kantoor en ik nog wakker ben en alles nog goed gaat en ik zelfs Greys dr pakje nog ingepakseld heb net
Ja mjammie!quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 17:17 schreef oh-oh het volgende:
Oh echt, dr lag een briefje in de brievenbus hier:
Poolse jongen zoek elke werken, ons bekwaamheid:
schilder, giproc, parkiet , laminaat, ik sprek
nederlands en heb poolse bedrijf.
maken goed en snel.
Iemand zn nummer nodig ????????
![]()
![]()
![]()
quote:
Omg geweldigquote:Op maandag 16 november 2009 17:17 schreef oh-oh het volgende:
maken goed en snel.
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 17:17 schreef oh-oh het volgende:
maken goed en snel.
![]()
![]()
![]()
Hoiquote:Op maandag 16 november 2009 17:42 schreef nieslief het volgende:
Hoi ben ik weer.
Geen idee wat giproc is misschien iets met gips??quote:Op maandag 16 november 2009 17:17 schreef oh-oh het volgende:
maken goed en snel.
![]()
![]()
![]()
Nog nieuwtjes?quote:
Weinig. Er is volgens loveless een "rel" in de F&F FBquote:
hahaha, ik lees net op google dat giproc gewoon bestaat...quote:Op maandag 16 november 2009 17:43 schreef nieslief het volgende:
[..]
Geen idee wat giproc is misschien iets met gips??
ja, ik ben ook benieuwd!quote:
*google aandoetquote:Op maandag 16 november 2009 17:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahaha, ik lees net op google dat giproc gewoon bestaat...
Nou wat is het dan?quote:Op maandag 16 november 2009 17:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahaha, ik lees net op google dat giproc gewoon bestaat...
Laat me raden>.............De TT?quote:Op maandag 16 november 2009 17:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Weinig. Er is volgens loveless een "rel" in de F&F FB
Ik ga even bij mn eten loeren
Voor zover ik er wijs uit kan worden, een scherm ofzoquote:
jaquote:Op maandag 16 november 2009 17:46 schreef nieslief het volgende:
[..]
Laat me raden>.............De TT?
En terecht....quote:
quote:
Gipsplaten....quote:Op maandag 16 november 2009 17:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Voor zover ik er wijs uit kan worden, een scherm ofzo
Soppende boekjes komt geloof ik niet van mij maar goed dat terzijde ik vind scheldwoorden al dan niet lief bedoeld niet in een TT thuis horen die ik dus gewoon in mijn taakbalk heb staan. Ik moet er niet aan denken dat zoonlief denkt dat het leuk is om die thuis continue te gaan gebruiken gezien zijn voorkeur voor het herhalen van ' grappige' woorden.quote:Op maandag 16 november 2009 17:48 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
![]()
Greys heeft me weten te overtuigen dat kuthoer op je werk niet zo handig isMaar er werd de vorige x ook al gezeikt over (jouw?) TT met "soppende boekjes"
Dus dan kan sex in een TT ook niet. Kut ook niet, poep en plas grapjes ook niet. En ook niet in een topic! Want wat als je kind het ziet?quote:Op maandag 16 november 2009 17:50 schreef nieslief het volgende:
[..]
Soppende boekjes komt geloof ik niet van mij maar goed dat terzijde ik vind scheldwoorden al dan niet lief bedoeld niet in een TT thuis horen die ik dus gewoon in mijn taakbalk heb staan. Ik moet er niet aan denken dat zoonlief denkt dat het leuk is om die thuis continue te gaan gebruiken gezien zijn voorkeur voor het herhalen van ' grappige' woorden.
ik kom er ook niet helemaal uit... iets met isolatie ofzo? maar wel grappig dat dat nou net een woord is dat ie goed schrijft...quote:Op maandag 16 november 2009 17:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Voor zover ik er wijs uit kan worden, een scherm ofzo
quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
waren de soppende boekjes ook al te erg?sorry dan
en daar heb ik dus mijn excuses voor aangebodenquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou die viel nog wel mee, maar overdag tijdens werkuren gillende geilheid lijkt me ietwat overdreven.
Ik ben zelf ook geen heilige, integendeel (check het boekje maar oh-oh) maar dit gaat verdacht veel lijken op kijken hoe ver het weer kan gaan voor er weer e.e.a. ontploft en dat vind ik nogal kinderachtig. Maar dat is slechts mijn bescheiden mening en ik heb geen zin in ruzie. Ik kan echter wel zonder het 'gut wat is het hier kusjekroel' terwijl het hier al weken zo niet maanden alles behalve kusjekroel is en gewoon hilarisch is. Maar hilarisch kan ook zonder dat overdreven opstandige gedoe. Nogmaals: vind ik
jaquote:Op maandag 16 november 2009 17:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik kom er ook niet helemaal uit... iets met isolatie ofzo? maar wel grappig dat dat nou net een woord is dat ie goed schrijft...
en eerlijk gezegd was ie ook zo bedoeldquote:Op maandag 16 november 2009 17:50 schreef nieslief het volgende:
[..]
Soppende boekjes komt geloof ik niet van mij maar goed dat terzijde ik vind scheldwoorden al dan niet lief bedoeld niet in een TT thuis horen die ik dus gewoon in mijn taakbalk heb staan. Ik moet er niet aan denken dat zoonlief denkt dat het leuk is om die thuis continue te gaan gebruiken gezien zijn voorkeur voor het herhalen van ' grappige' woorden.
Edit: soppende boekjes kan ik hier bij kleine kinderen nog ombuigen naar boekjes die gelezen worden in bad en daarin vallen.......
Kunnen we dit allemaal verplaatsen naar de FB? Ik reageer daar ff. Anders is het straks niet meer overzichtelijkquote:Op maandag 16 november 2009 17:52 schreef Ynske het volgende:
die soppende boekjes waren van mij
[..]
[..]
en daar heb ik dus mijn excuses voor aangeboden
Zoals verzocht graag in de avonduren maar niet overdag.....quote:Op maandag 16 november 2009 17:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dus dan kan sex in een TT ook niet. Kut ook niet, poep en plas grapjes ook niet. En ook niet in een topic! Want wat als je kind het ziet?
Zie FB!quote:Op maandag 16 november 2009 17:54 schreef nieslief het volgende:
[..]
Zoals verzocht graag in de avonduren maar niet overdag.....
Owkee liefurd maar ik ga nu wel eten......Tot later.quote:
wat gaan jullie eten?quote:
Zwarte Piet ging uit fietsen,quote:Op maandag 16 november 2009 18:12 schreef tombolafan het volgende:
O, kom er eens kijken wat ik in mijn schoentje vind,
alles gekregen van die beste Sint.
Een pop met vlechtjes in het haar,
Een snoezig jurkje kant en klaar,
Twee kaatseballen in een net,
Een letter van banket
O, kom er eens kijken wat ik in mijn schoentje vind,
alles gekregen van die beste Sint.
Een bromtol met een zweep er bij,
Een doos met blokken, ook voor mij!
En schaatsen en een nieuwe pet,
Een letter van banket