kutschurftquote:
Het had beter gekund, maar dat jij het niet beter kan snap ik.quote:Op maandag 16 november 2009 15:30 schreef naatje_1 het volgende:
TT is wel goedik had geen betere kunnen verzinnen
tevens tripo
sja, zo ben ik!quote:Op maandag 16 november 2009 15:30 schreef naatje_1 het volgende:
TT is wel goedik had geen betere kunnen verzinnen
tevens tripo
quote:
Met je kanus in m'n anusquote:
succes met scheldenquote:Op maandag 16 november 2009 15:31 schreef UncleErnie het volgende:
Nou, dag poesjes, ik ga een nieuwe oude fiets kopen, en tegen mijn baas schelden!
POTTEN?!?!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-Sorry-
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
egoīstquote:Op maandag 16 november 2009 15:31 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Het had beter gekund, maar dat jij het niet beter kan snap ik.
quote:
godver, zit ik daar op m'n werkquote:
Donequote:Op maandag 16 november 2009 15:33 schreef Ezechielk het volgende:
Gast, ik zit op mijn werk
Spoiler hem dan op z'n minst
Zombieland of The Skeptic? Ze waren alletwee leuk. De eerste is vooral humor, de tweede heeft schrikmomenten en was ook wel eng.quote:
grote jongenquote:
Dead Snow is ook aan te raden. Die gaat over nazi-zombies.quote:Op maandag 16 november 2009 15:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zombieland of The Skeptic? Ze waren alletwee leuk. De eerste is vooral humor, de tweede heeft schrikmomenten en was ook wel eng.
nooit van gehoordquote:Op maandag 16 november 2009 15:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zombieland of The Skeptic? Ze waren alletwee leuk. De eerste is vooral humor, de tweede heeft schrikmomenten en was ook wel eng.
nazibloemen ookquote:Op maandag 16 november 2009 15:36 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dead Snow is ook aan te raden. Die gaat over nazi-zombies.
mag jij wel zulke films kijken van je moeder ?quote:Op maandag 16 november 2009 15:38 schreef Stoeprand het volgende:
[ afbeelding ]
Dead Snow. Fuck yeah.
Alleen als zij er bij is hoor.quote:Op maandag 16 november 2009 15:39 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
mag jij wel zulke films kijken van je moeder ?
quote:Op maandag 16 november 2009 15:32 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
POTTEN?!?!Geil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-Sorry-
![]()
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
quote:Op maandag 16 november 2009 15:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee, hij kruipt gewoon helemaal in haar vetrollen van schrik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oud & nieuw in de zon vieren :)
kiss from a little thing
In jouw afgesloten leefomgeving (lees: thuis) ken je natuurlijk alleen maar dikke moeders hč.quote:Op maandag 16 november 2009 15:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee, hij kruipt gewoon helemaal in haar vetrollen van schrik
quote:
guess soquote:Op maandag 16 november 2009 15:47 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
In jouw afgesloten leefomgeving (lees: thuis) ken je natuurlijk alleen maar dikke moeders hč.
volgens mij nietquote:
heb je geen werkquote:Op maandag 16 november 2009 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Denk je lekker een middagje vrij te zijn zit je de halve middag bij het UWV voor een WW- aanvraag
zeker geholpen door z'n figuur wat denkt dat een ander toch niks beters heeft te doenquote:Op maandag 16 november 2009 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Denk je lekker een middagje vrij te zijn zit je de halve middag bij het UWV voor een WW- aanvraag
Lang leven al het papier werkquote:Op maandag 16 november 2009 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Zo'n id had ik alquote:Op maandag 16 november 2009 15:52 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
volgens mij niet
standaard doelloos gepost en "gesprekken" zonder inhoud
Ik heb wel werkquote:Op maandag 16 november 2009 15:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
heb je geen werkmis ik iets
*ww is toch een uitkering als je niet werkt
*
De eerste aanvraag is op de post, nu wachten tot ze bij het kantoor in Groningen zin hebben om dat te behandelen en hopen dat we niet al te lang zonder inkomen zitten. Mijn loon is ook niet echt een vetpot namelijk.quote:Op maandag 16 november 2009 15:52 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
zeker geholpen door z'n figuur wat denkt dat een ander toch niks beters heeft te doen
maar t is allemaal gelukt?
Dat is wel zwaar klotenquote:Op maandag 16 november 2009 15:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb wel werk![]()
Maar mijn vriend kreeg vandaag te horen dat zijn contract dus niet wordt verlengd. Daar zit je niet echt op te wachten als je ook een hypotheek enz. hebt.
[..]
De eerste aanvraag is op de post, nu wachten tot ze bij het kantoor in Groningen zin hebben om dat te behandelen en hopen dat we niet al te lang zonder inkomen zitten. Mijn loon is ook niet echt een vetpot namelijk.
Nogal ja. Maar komt goed. Dat moet gewoonquote:
ow brr d's echt niet fijn. Tot hoelang loopt het contract nog van je vriend?quote:Op maandag 16 november 2009 15:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb wel werk![]()
Maar mijn vriend kreeg vandaag te horen dat zijn contract dus niet wordt verlengd. Daar zit je niet echt op te wachten als je ook een hypotheek enz. hebt.
[..]
De eerste aanvraag is op de post, nu wachten tot ze bij het kantoor in Groningen zin hebben om dat te behandelen en hopen dat we niet al te lang zonder inkomen zitten. Mijn loon is ook niet echt een vetpot namelijk.
heb je echt helemaal niks gemist danquote:Op maandag 16 november 2009 16:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vroeg toen ik naar wat en nu gaat het over wie, dat is verschillend
Dan is het goedquote:Op maandag 16 november 2009 16:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
heb je echt helemaal niks gemist dan
Microschoft he wat dacht je anders?quote:Op maandag 16 november 2009 16:05 schreef Ezechielk het volgende:
Wat is dat exchange een ballenprogramma
Ik wist niet dat lucile een nieuw programma presenteerdequote:Op maandag 16 november 2009 16:05 schreef Ezechielk het volgende:
wat van microsoft is niet butt?quote:Op maandag 16 november 2009 16:05 schreef Ezechielk het volgende:
Windows 7, tot op heden geen enkel probleem mee gehadquote:Op maandag 16 november 2009 16:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat van microsoft is niet butt?
op age of empires na
Xbox 360 hoef je ook niet op te noemen.quote:Op maandag 16 november 2009 16:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat van microsoft is niet butt?
op age of empires na
quote:Op maandag 16 november 2009 16:13 schreef kaatjhuh het volgende:
ik ga m'n zusje van station halen
Tot straks![]()
see you späterquote:Op maandag 16 november 2009 16:13 schreef kaatjhuh het volgende:
Tot straks![]()
doe haar de groetenquote:Op maandag 16 november 2009 16:13 schreef kaatjhuh het volgende:
Tot straks![]()
ik heb geen xbox360 en hoef er ook geen. maar hier was de cd/dvd speler ook lekker brak van in het begin.quote:Op maandag 16 november 2009 16:14 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Xbox 360 hoef je ook niet op te noemen.
was ik weer, groetjes gedaan hoor maar je krijgt ze terugquote:
hmm, het is watquote:Op maandag 16 november 2009 16:39 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
was ik weer, groetjes gedaan hoor maar je krijgt ze terug
quote:Op maandag 16 november 2009 16:42 schreef naatje_1 het volgende:
Ik maak mezelf weer eens niet populairGoede bagger?!
goeie einde middagquote:
denk t nietquote:Op maandag 16 november 2009 16:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
misschien is het maar beter als ik maar geen topics maak met bagger in de OP of TT
karinquote:Op maandag 16 november 2009 16:46 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
goeie einde middag
[..]
denk t niet
Yay, we hebben nu koosnaamjes voor elkaarquote:
quote:Op maandag 16 november 2009 16:47 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Yay, we hebben nu koosnaamjes voor elkaar![]()
Nauwelijks.quote:Op maandag 16 november 2009 16:48 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
gaat al weer wat beter met erwin?
Dat was ook je bedoeling, aandachtshoer.quote:Op maandag 16 november 2009 16:42 schreef naatje_1 het volgende:
Jij staat al zo ver van populair dat het niet uit maakt wat je wel of niet doet.quote:Op maandag 16 november 2009 16:42 schreef naatje_1 het volgende:
nietquote:Op maandag 16 november 2009 17:03 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Dat was ook je bedoeling, aandachtshoer.
Ezquote:Op maandag 16 november 2009 17:12 schreef Ezechielk het volgende:
Zo, weer thuis. Mezelf maar eens even trakteren op een biertje
dat zijn de betere berichtenquote:Op maandag 16 november 2009 17:12 schreef Ezechielk het volgende:
Inderdaad. Mede omdat Palmquote:Op maandag 16 november 2009 17:15 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat zijn de betere berichten
Doe dat, jongenquote:Op maandag 16 november 2009 17:12 schreef Ezechielk het volgende:
Nee.quote:Op maandag 16 november 2009 17:16 schreef Ezechielk het volgende:
Hm, rendert Fok bij jullie ook niet altijd alles helemaal?
rendertquote:Op maandag 16 november 2009 17:16 schreef Ezechielk het volgende:
Pagina's laden. Alle PI's enzo.quote:
soms wel, soms laad ie de plaatjes niet allemaal, soms doe ie alle plaatjes niet laten zienquote:Op maandag 16 november 2009 17:17 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ziet het forum eruit zoals het eruit hoort te zien?
quote:Op maandag 16 november 2009 17:19 schreef rulerofdeath het volgende:
FOK is traag bij mij, is dat ook bij jullie zo?
2 zielen 1 gedachtequote:Op maandag 16 november 2009 17:16 schreef Ezechielk het volgende:
Nee, niet traag, maar zoals Ez zegt... vaak wordt niet alles geladen...quote:Op maandag 16 november 2009 17:19 schreef rulerofdeath het volgende:
Het is niet zo snel als het kan zijn nee, maar om het traag te noemen vind ik ook weer overdreven. Ik krijg geen foutmeldingen in ieder gevalquote:Op maandag 16 november 2009 17:19 schreef rulerofdeath het volgende:
quote:
Hij heeft me weer terug in een oude verslaving geholpenquote:
quote:Op maandag 16 november 2009 17:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft me weer terug in een oude verslaving geholpen
Diablo II
quote:Op maandag 16 november 2009 17:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft me weer terug in een oude verslaving geholpen
Diablo II
Man, dat spel is zo slecht voor je sociale levenquote:
FOK! niet danquote:Op maandag 16 november 2009 17:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Man, dat spel is zo slecht voor je sociale leven
Ik heb het jaren gespeeld. Was ik voor de zomer gestopt, begint hij nu weer te vragen of ik ff kan helpen. En ik doe dat met mijn gekke kop. Speel nu ook weer elke avondquote:Op maandag 16 november 2009 17:28 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik heb dat spel nooit wat gevonden.![]()
FOK! ís mijn sociale leven!quote:
Ook, maar dan praat je nog met mensen in het Nederlands. Vergelijk het met WoW spelen.quote:
Nee, geef mij maar FPS en racing...quote:Op maandag 16 november 2009 17:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb het jaren gespeeld. Was ik voor de zomer gestopt, begint hij nu weer te vragen of ik ff kan helpen. En ik doe dat met mijn gekke kop. Speel nu ook weer elke avond
Als we hier in de SC te weinig aandacht krijgen van je sms/bel ik je welquote:Op maandag 16 november 2009 17:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb het jaren gespeeld. Was ik voor de zomer gestopt, begint hij nu weer te vragen of ik ff kan helpen. En ik doe dat met mijn gekke kop. Speel nu ook weer elke avond
Dan doe je toch iets verkeerdquote:
* Ezechielk heeft CoD:MW2 besteld. Snel weer van Diablo af denk ik zomaarquote:Op maandag 16 november 2009 17:31 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Nee, geef mij maar FPS en racing...![]()
* 8108139dpths is nu helemaal into Trackmania Nations Forever...![]()
Je hebt m'n nummerquote:Op maandag 16 november 2009 17:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als we hier in de SC te weinig aandacht krijgen van je sms/bel ik je wel
Jij de mijne ookquote:
Daar ben ik toch ook wel benieuwd naar... heb CoD (de eerste) hier ook nog liggen, moet ik ook weer eens spelen, gaaf spel.quote:Op maandag 16 november 2009 17:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
* Ezechielk heeft CoD:MW2 besteld. Snel weer van Diablo af denk ik zomaar
Trackmania is ook goed inderdaad.
quote:Op maandag 16 november 2009 17:35 schreef Ezechielk het volgende:
What the fuck. Willem was rondjes aan het rennen over de achterwand van zijn bak.
2quote:Op maandag 16 november 2009 17:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik hoop voor je dat je toch echt nog wat RL vrienden hebt
Ik de 2e, de 4e ligt nog bij mijn ouders.quote:Op maandag 16 november 2009 17:35 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Daar ben ik toch ook wel benieuwd naar... heb CoD (de eerste) hier ook nog liggen, moet ik ook weer eens spelen, gaaf spel.
quote:
Dat zag er echt heel stom uitquote:
Kersje!quote:
Vermoeid, verslaafd, maar verder primaquote:Op maandag 16 november 2009 17:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe is het met je vandaag?
ehm... nee.quote:Op maandag 16 november 2009 17:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kersje!![]()
![]()
![]()
En was je je belofte nou nog nagekomen vanochtend?
Vermoeid, niet verslaafd en eigenlijk niet heel goedquote:Op maandag 16 november 2009 17:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vermoeid, verslaafd, maar verder prima![]()
Met jou?
quote:
Hoezo niet heel goed?quote:Op maandag 16 november 2009 17:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vermoeid, niet verslaafd en eigenlijk niet heel goed
Het spijt me.quote:Op maandag 16 november 2009 17:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom niet? Je beloofde hetWil je het dan alsjeblieft alsnog doen? Of in ieder geval aan hun vertellen hoe en wat?
![]()
mis ik ietsquote:Op maandag 16 november 2009 17:41 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Het spijt me.![]()
![]()
Maar ze weten wat er speelt hoor...
Ik PM wel ffquote:Op maandag 16 november 2009 17:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hoezo niet heel goed?
Eventueel via MSN/PM
It's okay mopje, ik vind je nog steeds lief!quote:Op maandag 16 november 2009 17:41 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Het spijt me.![]()
![]()
Maar ze weten wat er speelt hoor...
Ja, diepe liefde voor iemand die je nog nooit gezien hebtquote:
Dat is nou juist de pest... ik ben niet altijd even eerlijk tegen ze...quote:Op maandag 16 november 2009 17:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
It's okay mopje, ik vind je nog steeds lief!
Maar ik ben zo bezorgd om je.... En als ze het maar weten en jij er maar eerlijk over bent, dat scheelt al een hele hoopEn je weet me te vinden he als ik iets kan doen liefje!!!!
quote:Op maandag 16 november 2009 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, diepe liefde voor iemand die je nog nooit gezien hebt![]()
![]()
Hmm, dat verschijnsel ken ik jaquote:Op maandag 16 november 2009 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Doe dat dan alsjeblieft welquote:Op maandag 16 november 2009 17:45 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat is nou juist de pest... ik ben niet altijd even eerlijk tegen ze...
quote:Op maandag 16 november 2009 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Vertel!!!!quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 17:48 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wacht, ik voel mij helemaal niet aangesproken.
fijn van die halve verhalen, worden mensen helemaal niet nieuwsgierig vanquote:Op maandag 16 november 2009 17:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
It's okay mopje, ik vind je nog steeds lief!
Maar ik ben zo bezorgd om je.... En als ze het maar weten en jij er maar eerlijk over bent, dat scheelt al een hele hoopEn je weet me te vinden he als ik iets kan doen liefje!!!!
Stoepje lieverd, jou vind ik ook lief!quote:Op maandag 16 november 2009 17:48 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wacht, ik voel mij helemaal niet aangesproken.
Ik weet het.quote:Op maandag 16 november 2009 17:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe dat dan alsjeblieft welDat maakt het voor jou waarschijnlijk ook alleen maar makkelijker
Te laat.quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 17:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
fijn van die halve verhalen, worden mensen helemaal niet nieuwsgierig van
Is iets tussen Erwin en mij, en misschien had ik het beter even op MSN kunnen doenquote:Op maandag 16 november 2009 17:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
fijn van die halve verhalen, worden mensen helemaal niet nieuwsgierig van
Ghihihiquote:Op maandag 16 november 2009 17:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Stoepje lieverd, jou vind ik ook lief!En dat weet je best!
Mijn hart is groot genoeg
Gisteren?quote:Op maandag 16 november 2009 17:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Lang geleden, toen ik nog een kutkoter was....
Dus dat is dan jouw definitie van een leven hebben?quote:Op maandag 16 november 2009 17:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het kan nog, gewoon een vrouw vinden en naar de kroeg gaan
Hoezo lang geleden, je bent toch nog "maar" 15?quote:Op maandag 16 november 2009 17:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Lang geleden, toen ik nog een kutkoter was....
Toen was je verliefd op iemand die je nog nooit gezien had?quote:
Dan krijg je vanzelf meer dingen in je leven, zoals kutkoters die je naar school moet brengen enzo, dat is alleen nog maar een beginquote:Op maandag 16 november 2009 17:52 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dus dat is dan jouw definitie van een leven hebben?
hoe raad je hetquote:Op maandag 16 november 2009 17:52 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Toen was je verliefd op iemand die je nog nooit gezien had?
He, ik had het over liefde niet verliefdquote:Op maandag 16 november 2009 17:52 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Toen was je verliefd op iemand die je nog nooit gezien had?
Dan heb je dus nog steeds geen levenquote:Op maandag 16 november 2009 17:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan krijg je vanzelf meer dingen in je leven, zoals kutkoters die je naar school moet brengen enzo, dat is alleen nog maar een begin
Dat is mij nog nooit gelukt.quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 17:54 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat is mij nog nooit gelukt.
Behalve Marijke dan.
That's cute!quote:Op maandag 16 november 2009 17:55 schreef naatje_1 het volgende:
Maar toen was ik dus ook al op een niet nader te noemen forum anders hebben jullie weer voor weken bashmateriaalEn toen had ik dus ook al geen leven
En daar was dus een meisje op dat forum waar ik mee optrok en die vond ik heel aardig. Er waren nog wel meer gevoelens maar die kon ik toen nog niet benoemen dus ik ben waarschijnlijk wel een soort van verliefd geweest
quote:Op maandag 16 november 2009 17:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Nog maar 3 jaartjes, dan is het legaal
![]()
Als je met andere ouders omgaat heb je wel sociale contacten, en er komen kinderfeestjes waarmee je dan naar de efteling moet enzquote:Op maandag 16 november 2009 17:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan heb je dus nog steeds geen leven
Oh, Marijke weet wel beter.quote:Op maandag 16 november 2009 17:56 schreef Stoeprand het volgende:
Ik zal nooit verliefd worden, op Marijke na.
Zegt degene die de kroeg nog niet eens binnen mag, en vermoedelijk nog geen gleuf van dichtbij gezien heeft nadat hij eruit floeptequote:Op maandag 16 november 2009 17:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het kan nog, gewoon een vrouw vinden en naar de kroeg gaan
BURN!!11!quote:Op maandag 16 november 2009 17:59 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Zegt degene die de kroeg nog niet eens binnen mag, en vermoedelijk nog geen gleuf van dichtbij gezien heeft nadat hij eruit floepte_!
ik heb al minstens 1 kroeg gezien, en wel in amsterdam toen ik naar een concert in de melkweg gingquote:Op maandag 16 november 2009 17:59 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Zegt degene die de kroeg nog niet eens binnen mag, en vermoedelijk nog geen gleuf van dichtbij gezien heeft nadat hij eruit floepte_!
Ja, maar met je vader kom je overal binnen.quote:Op maandag 16 november 2009 18:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb al minstens 1 kroeg gezien, en wel in amsterdam toen ik naar een concert in de melkweg ging
So what, ik heb al een kroeg van binnen gezienquote:Op maandag 16 november 2009 18:01 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ja, maar met je vader kom je overal binnen.
HELD!quote:Op maandag 16 november 2009 18:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb al minstens 1 kroeg gezien, en wel in amsterdam toen ik naar een concert in de melkweg ging
Ik ook, toen ik zes was.quote:Op maandag 16 november 2009 18:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
So what, ik heb al een kroeg van binnen gezien
Dan heb jij ook al iets gezien wat UE nog niet gezien heeftquote:Op maandag 16 november 2009 18:03 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik ook, toen ik zes was.
Volgens mij was dat omdat het toen millenniumwisseling was.
Je moet toch wat als je Marijke van ons afpikt en op msn met haar gaat praten.quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 18:04 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Je moet toch wat als je Marijke van ons afpikt en op msn met haar gaat praten.
ik zou ook op msn met haar kunnen praten, maar ik heb niks te vertellenquote:
quote:Op maandag 16 november 2009 18:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan heb jij ook al iets gezien wat UE nog niet gezien heeft
Ik heb haar nu ook niet op msn hoor...quote:Op maandag 16 november 2009 18:05 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
ik zou ook op msn met haar kunnen praten, maar ik heb niks te vertellen
Je hebt Marijke toch zeker wel op MSN?quote:Op maandag 16 november 2009 18:06 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik heb haar nu ook niet op msn hoor...![]()
Probeer het eens met: Je moeder is een hoer!quote:Op maandag 16 november 2009 18:06 schreef Stoeprand het volgende:
Misschien dat een goede openingszin werkt!
Jahaa, ik bedoel; ik ben nu niet met haar in gesprek.quote:Op maandag 16 november 2009 18:06 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Je hebt Marijke toch zeker wel op MSN?
Ik wou potverdeurie al zeggen!quote:Op maandag 16 november 2009 18:07 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Jahaa, ik bodoel; ik ben nu niet met haar in gesprek.
Nee, ''hé sletjuh'' doet het vaak beter.quote:Op maandag 16 november 2009 18:07 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Probeer het eens met: Je moeder is een hoer!
quote:Op maandag 16 november 2009 18:08 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee, ''hé sletjuh'' doet het vaak beter.
Nou zet jij er wel een ''quote:Op maandag 16 november 2009 18:09 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat zou toch wel een schande zijn... Marijke niet in mijn lijstje hebben staan.![]()
quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 18:09 schreef Stoeprand het volgende:
Dat meende ik niet, Marijke is geen slet.
Jij hebt zeker nog nooit een vriendinnetje gehadquote:Op maandag 16 november 2009 18:07 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Probeer het eens met: Je moeder is een hoer!
Ik zou Marijke nooit kwetsen.quote:
Hihihi, nee een groot gemis liefjequote:Op maandag 16 november 2009 18:09 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat zou toch wel een schande zijn... Marijke niet in mijn lijstje hebben staan.![]()
Dus mij kan je missen!?!?quote:Op maandag 16 november 2009 18:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, nee een groot gemis liefjeHet zou ook een groot gemis voor mij zijn als ik je niet op MSN had
![]()
En andersom.quote:Op maandag 16 november 2009 18:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, nee een groot gemis liefjeHet zou ook een groot gemis voor mij zijn als ik je niet op MSN had
![]()
Hé, psst, chickie, chickiequote:Op maandag 16 november 2009 18:08 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Nee, ''hé sletjuh'' doet het vaak beter.
quote:Op maandag 16 november 2009 18:13 schreef Stoeprand het volgende:
Ik reageerde op mijn eigen post, komt Erwin er tussen.
Waarom lik je me nou weer als ik boos op je ben?quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 18:15 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Waarom lik je me nou weer als ik boos op je ben?
Nee, jij onzeker lief jongetje, jou kan ik niet missenquote:
Bagger. Je hoeft niet 5 nietszeggende posts per minuut te plaatsen.quote:Op maandag 16 november 2009 18:17 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Hoe noem je mijn geweldige posts?
Ik ben helemaal niet onzekerquote:Op maandag 16 november 2009 18:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, jij onzeker lief jongetje, jou kan ik niet missen
Het spijt me Ernie. Hoe kan ik het goed maken?quote:Op maandag 16 november 2009 18:19 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Bagger. Je hoeft niet 5 nietszeggende posts per minuut te plaatsen.
Heb je een zusje?quote:Op maandag 16 november 2009 18:20 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Het spijt me Ernie. Hoe kan ik het goed maken?
quote:
Kon dat niet effe achter een spoiler ofzoquote:Op maandag 16 november 2009 18:25 schreef Stoeprand het volgende:
Om het goed te maken Ernie.
[ afbeelding ]
Fantaseer er zelf maar mannen bij.
ik zit nu thuisquote:Op maandag 16 november 2009 18:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kon dat niet effe achter een spoiler ofzo
Vind je dat erg om te zien?quote:Op maandag 16 november 2009 18:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kon dat niet effe achter een spoiler ofzo
NU KAN HET!1 POTTENPOSTERIJ!!!quote:Op maandag 16 november 2009 18:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik zit nu thuisdus nergens last van
Die dames hebben helemaal geen man nodig zo te zienquote:Op maandag 16 november 2009 18:25 schreef Stoeprand het volgende:
Om het goed te maken Ernie.
[ afbeelding ]
Fantaseer er zelf maar mannen bij.
Dag liefjequote:
En als ze iemand zoeken. Ik heb geen plannen.quote:Op maandag 16 november 2009 18:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die dames hebben helemaal geen man nodig zo te zien
Jouw balletjes zijn niet eens ingedaaldquote:Op maandag 16 november 2009 18:35 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
En als ze iemand zoeken. Ik heb geen plannen.
Hai.quote:
Goeie.quote:Op maandag 16 november 2009 18:35 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jouw balletjes zijn niet eens ingedaald
Schatjequote:Op maandag 16 november 2009 18:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dag liefje
Hoeveel zegeltjes heb ik zo ondertussen al?
quote:Op maandag 16 november 2009 18:35 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jouw balletjes zijn niet eens ingedaald
Nee, daar ben je te jong voor. Als je nou tieten had kon het wel.quote:
Ik weeg 115 kilo, natuurlijk heb ik tieten.quote:Op maandag 16 november 2009 18:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, daar ben je te jong voor. Als je nou tieten had kon het wel.
quote:Op maandag 16 november 2009 18:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]SWJ!
![]()
Hoe is het trouwens? Al bekend wanneer je de sleutels krijgt?
quote:Op maandag 16 november 2009 18:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Schatje![]()
Heel veel
Ben je ook al op zoek geweest voor mij?
maar geen vagina.quote:Op maandag 16 november 2009 18:37 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik weeg 115 kilo, natuurlijk heb ik tieten.
Tof!quote:Op maandag 16 november 2009 18:38 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
![]()
Ik wacht nu op de goedkeuring van m'n hypotheekaanvraag![]()
En als dat eenmaal geregeld is, krijgen we op 1 februari de sleutel.
Ik denk dat ik nu alvast Ziggo ga waarschuwen.
Wel een anus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
oh..quote:Op maandag 16 november 2009 18:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Heb niet zo heel veel meer
Maar bedacht me, bij de Lidl hebben ze goedkope die fijn zijn! (3 euro per 12 volgens mij) en anders bij de Action, daar hebben ze ze nu ook
quote:Op maandag 16 november 2009 18:41 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Wel een anus.Dat maakt je nog geen meisje. Je kan alleen als 15-jarige een sletje zijn als je een meisje bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tienersletjes
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hč :(
Sorryquote:Op maandag 16 november 2009 18:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
oh..
Maar ik kom nooit bij de Lidl of Action.Misschien toch maar eens langs gaan.
Veel gebruikt?quote:Op maandag 16 november 2009 18:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry
Ja, doen hoor, scheelt bakken met geld!!! Ga dan maar langs de Lidl, daarvan weet ik zeker dat ze fijn zijn
waar gaat het over?quote:Op maandag 16 november 2009 18:50 schreef DevilsWhore het volgende:
En normaal koop ik bij de christine le duc,Stiekem schaam ik me als ik bij een random drogist ga halen.
Condooms.quote:
Dat dacht ik al wilde het even zeker wetenquote:
sperziebonenquote:
quote:
Zie ons veilige seks hebben.quote:Op maandag 16 november 2009 18:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat dacht ik al wilde het even zeker weten
Ben trots op jequote:
Toch niet van die joppiedingen? Van 10 voor 1,-, die heel snel kapot gaan.quote:Op maandag 16 november 2009 18:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh en online kun je zo ook veel goedkoper kopen! Oa hier
Marijke is lidl fangirl?quote:Op maandag 16 november 2009 18:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Bij de Lidl veul goedkoper
Dat doet me goed!quote:
Nee, gewone durex comdoomsquote:Op maandag 16 november 2009 19:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Toch niet van die joppiedingen? Van 10 voor 1,-, die heel snel kapot gaan.
er zijn wel veel dingen die erg goed zijn bij de lidl en ook nog eens geen drol kostenquote:
cod mw 2 is kort manquote:
Dat vond ik dus ook al, maar wel vet, ik heb het gevoel dat het verhaal nog niet klaar is zoals bij COD4 MWquote:
Als je het doet dan wel safe, dat heb jij zeker nog niet gehadquote:Op maandag 16 november 2009 19:44 schreef Stoeprand het volgende:
Marijke die over condooms praat.
Zo ken ik haar helemaal niet.
nog geen 6 uurtjequote:Op maandag 16 november 2009 19:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ook al, maar wel vet, ik heb het gevoel dat het verhaal nog niet klaar is zoals bij COD4 MW
Wat missies had ik ook zo van oke waar slaat dit nou weer op maar een paar zijn zwaar pownagequote:Op maandag 16 november 2009 19:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
nog geen 6 uurtje![]()
ik vond hem ook minder goed als cod 4 btw
Ik heb het nog nooit nodig gehad.quote:Op maandag 16 november 2009 19:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je het doet dan wel safe, dat heb jij zeker nog niet gehad
Doe ook maar rustig, maakt niet uit hoorquote:Op maandag 16 november 2009 19:48 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit nodig gehad.
Komt nog wel.quote:Op maandag 16 november 2009 19:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe ook maar rustig, maakt niet uit hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |