Het spijt me.quote:Op maandag 16 november 2009 17:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom niet? Je beloofde hetWil je het dan alsjeblieft alsnog doen? Of in ieder geval aan hun vertellen hoe en wat?
![]()
mis ik ietsquote:Op maandag 16 november 2009 17:41 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Het spijt me.![]()
![]()
Maar ze weten wat er speelt hoor...
Ik PM wel ffquote:Op maandag 16 november 2009 17:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hoezo niet heel goed?
Eventueel via MSN/PM
It's okay mopje, ik vind je nog steeds lief!quote:Op maandag 16 november 2009 17:41 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Het spijt me.![]()
![]()
Maar ze weten wat er speelt hoor...
Ja, diepe liefde voor iemand die je nog nooit gezien hebtquote:
Dat is nou juist de pest... ik ben niet altijd even eerlijk tegen ze...quote:Op maandag 16 november 2009 17:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
It's okay mopje, ik vind je nog steeds lief!
Maar ik ben zo bezorgd om je.... En als ze het maar weten en jij er maar eerlijk over bent, dat scheelt al een hele hoopEn je weet me te vinden he als ik iets kan doen liefje!!!!
quote:Op maandag 16 november 2009 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, diepe liefde voor iemand die je nog nooit gezien hebt![]()
![]()
Hmm, dat verschijnsel ken ik jaquote:Op maandag 16 november 2009 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, diepe liefde voor iemand die je nog nooit gezien hebt![]()
![]()
Doe dat dan alsjeblieft welquote:Op maandag 16 november 2009 17:45 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat is nou juist de pest... ik ben niet altijd even eerlijk tegen ze...
quote:Op maandag 16 november 2009 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, diepe liefde voor iemand die je nog nooit gezien hebt![]()
![]()
Vertel!!!!quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 17:48 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wacht, ik voel mij helemaal niet aangesproken.
fijn van die halve verhalen, worden mensen helemaal niet nieuwsgierig vanquote:Op maandag 16 november 2009 17:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
It's okay mopje, ik vind je nog steeds lief!
Maar ik ben zo bezorgd om je.... En als ze het maar weten en jij er maar eerlijk over bent, dat scheelt al een hele hoopEn je weet me te vinden he als ik iets kan doen liefje!!!!
Stoepje lieverd, jou vind ik ook lief!quote:Op maandag 16 november 2009 17:48 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wacht, ik voel mij helemaal niet aangesproken.
Ik weet het.quote:Op maandag 16 november 2009 17:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doe dat dan alsjeblieft welDat maakt het voor jou waarschijnlijk ook alleen maar makkelijker
Te laat.quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 17:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
fijn van die halve verhalen, worden mensen helemaal niet nieuwsgierig van
Is iets tussen Erwin en mij, en misschien had ik het beter even op MSN kunnen doenquote:Op maandag 16 november 2009 17:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
fijn van die halve verhalen, worden mensen helemaal niet nieuwsgierig van
Ghihihiquote:Op maandag 16 november 2009 17:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Stoepje lieverd, jou vind ik ook lief!En dat weet je best!
Mijn hart is groot genoeg
Gisteren?quote:Op maandag 16 november 2009 17:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Lang geleden, toen ik nog een kutkoter was....
Dus dat is dan jouw definitie van een leven hebben?quote:Op maandag 16 november 2009 17:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het kan nog, gewoon een vrouw vinden en naar de kroeg gaan
Hoezo lang geleden, je bent toch nog "maar" 15?quote:Op maandag 16 november 2009 17:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Lang geleden, toen ik nog een kutkoter was....
Toen was je verliefd op iemand die je nog nooit gezien had?quote:
Dan krijg je vanzelf meer dingen in je leven, zoals kutkoters die je naar school moet brengen enzo, dat is alleen nog maar een beginquote:Op maandag 16 november 2009 17:52 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dus dat is dan jouw definitie van een leven hebben?
hoe raad je hetquote:Op maandag 16 november 2009 17:52 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Toen was je verliefd op iemand die je nog nooit gezien had?
He, ik had het over liefde niet verliefdquote:Op maandag 16 november 2009 17:52 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Toen was je verliefd op iemand die je nog nooit gezien had?
Dan heb je dus nog steeds geen levenquote:Op maandag 16 november 2009 17:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan krijg je vanzelf meer dingen in je leven, zoals kutkoters die je naar school moet brengen enzo, dat is alleen nog maar een begin
Dat is mij nog nooit gelukt.quote:
quote:Op maandag 16 november 2009 17:54 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat is mij nog nooit gelukt.
Behalve Marijke dan.
That's cute!quote:Op maandag 16 november 2009 17:55 schreef naatje_1 het volgende:
Maar toen was ik dus ook al op een niet nader te noemen forum anders hebben jullie weer voor weken bashmateriaalEn toen had ik dus ook al geen leven
En daar was dus een meisje op dat forum waar ik mee optrok en die vond ik heel aardig. Er waren nog wel meer gevoelens maar die kon ik toen nog niet benoemen dus ik ben waarschijnlijk wel een soort van verliefd geweest
quote:Op maandag 16 november 2009 17:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Nog maar 3 jaartjes, dan is het legaal
![]()
Als je met andere ouders omgaat heb je wel sociale contacten, en er komen kinderfeestjes waarmee je dan naar de efteling moet enzquote:Op maandag 16 november 2009 17:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan heb je dus nog steeds geen leven
Oh, Marijke weet wel beter.quote:Op maandag 16 november 2009 17:56 schreef Stoeprand het volgende:
Ik zal nooit verliefd worden, op Marijke na.
Zegt degene die de kroeg nog niet eens binnen mag, en vermoedelijk nog geen gleuf van dichtbij gezien heeft nadat hij eruit floeptequote:Op maandag 16 november 2009 17:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het kan nog, gewoon een vrouw vinden en naar de kroeg gaan
BURN!!11!quote:Op maandag 16 november 2009 17:59 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Zegt degene die de kroeg nog niet eens binnen mag, en vermoedelijk nog geen gleuf van dichtbij gezien heeft nadat hij eruit floepte_!
ik heb al minstens 1 kroeg gezien, en wel in amsterdam toen ik naar een concert in de melkweg gingquote:Op maandag 16 november 2009 17:59 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Zegt degene die de kroeg nog niet eens binnen mag, en vermoedelijk nog geen gleuf van dichtbij gezien heeft nadat hij eruit floepte_!
Ja, maar met je vader kom je overal binnen.quote:Op maandag 16 november 2009 18:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb al minstens 1 kroeg gezien, en wel in amsterdam toen ik naar een concert in de melkweg ging
So what, ik heb al een kroeg van binnen gezienquote:Op maandag 16 november 2009 18:01 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ja, maar met je vader kom je overal binnen.
HELD!quote:Op maandag 16 november 2009 18:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb al minstens 1 kroeg gezien, en wel in amsterdam toen ik naar een concert in de melkweg ging
Ik ook, toen ik zes was.quote:Op maandag 16 november 2009 18:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
So what, ik heb al een kroeg van binnen gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |