abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 16 november 2009 @ 17:41:23 #151
264940 8108139dpths
pi_74753909
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:39 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]


Waarom niet? Je beloofde het Wil je het dan alsjeblieft alsnog doen? Of in ieder geval aan hun vertellen hoe en wat?
Het spijt me.
Maar ze weten wat er speelt hoor...
  maandag 16 november 2009 @ 17:42:18 #152
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_74753941
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:41 schreef 8108139dpths het volgende:

[..]

Het spijt me.
Maar ze weten wat er speelt hoor...
mis ik iets
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  maandag 16 november 2009 @ 17:42:46 #153
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_74753958
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:40 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Hoezo niet heel goed?
Eventueel via MSN/PM
Ik PM wel ff Dankje
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  † In Memoriam † maandag 16 november 2009 @ 17:42:56 #154
264940 8108139dpths
pi_74753966
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:42 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

mis ik iets
Ja. Maar dat gaat je even niets aan.
  maandag 16 november 2009 @ 17:43:41 #155
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_74753994
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:41 schreef 8108139dpths het volgende:

[..]

Het spijt me.
Maar ze weten wat er speelt hoor...
It's okay mopje, ik vind je nog steeds lief!
Maar ik ben zo bezorgd om je.... En als ze het maar weten en jij er maar eerlijk over bent, dat scheelt al een hele hoop En je weet me te vinden he als ik iets kan doen liefje!!!!
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  maandag 16 november 2009 @ 17:44:08 #156
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_74754016
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:42 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

mis ik iets
Ja, diepe liefde voor iemand die je nog nooit gezien hebt
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  † In Memoriam † maandag 16 november 2009 @ 17:45:01 #157
264940 8108139dpths
pi_74754037
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:43 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

It's okay mopje, ik vind je nog steeds lief!
Maar ik ben zo bezorgd om je.... En als ze het maar weten en jij er maar eerlijk over bent, dat scheelt al een hele hoop En je weet me te vinden he als ik iets kan doen liefje!!!!
Dat is nou juist de pest... ik ben niet altijd even eerlijk tegen ze...
  † In Memoriam † maandag 16 november 2009 @ 17:45:21 #158
264940 8108139dpths
pi_74754047
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Ja, diepe liefde voor iemand die je nog nooit gezien hebt
  maandag 16 november 2009 @ 17:45:26 #159
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_74754053
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Ja, diepe liefde voor iemand die je nog nooit gezien hebt
Hmm, dat verschijnsel ken ik ja
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  maandag 16 november 2009 @ 17:47:46 #160
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_74754129
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:45 schreef 8108139dpths het volgende:

[..]

Dat is nou juist de pest... ik ben niet altijd even eerlijk tegen ze...
Doe dat dan alsjeblieft wel Dat maakt het voor jou waarschijnlijk ook alleen maar makkelijker
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_74754139
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Ja, diepe liefde voor iemand die je nog nooit gezien hebt


Wacht, ik voel mij helemaal niet aangesproken.
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
  maandag 16 november 2009 @ 17:48:17 #162
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_74754145
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:45 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Hmm, dat verschijnsel ken ik ja
Vertel!!!!
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  † In Memoriam † maandag 16 november 2009 @ 17:48:46 #163
264940 8108139dpths
pi_74754161
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:48 schreef Stoeprand het volgende:

[..]



Wacht, ik voel mij helemaal niet aangesproken.
  maandag 16 november 2009 @ 17:48:56 #164
138448 PeZu
Suspended animation
pi_74754169
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:43 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

It's okay mopje, ik vind je nog steeds lief!
Maar ik ben zo bezorgd om je.... En als ze het maar weten en jij er maar eerlijk over bent, dat scheelt al een hele hoop En je weet me te vinden he als ik iets kan doen liefje!!!!
fijn van die halve verhalen, worden mensen helemaal niet nieuwsgierig van
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  maandag 16 november 2009 @ 17:49:02 #165
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_74754176
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:48 schreef Stoeprand het volgende:

[..]



Wacht, ik voel mij helemaal niet aangesproken.
Stoepje lieverd, jou vind ik ook lief! En dat weet je best! Mijn hart is groot genoeg
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  † In Memoriam † maandag 16 november 2009 @ 17:49:05 #166
264940 8108139dpths
pi_74754180
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:47 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Doe dat dan alsjeblieft wel Dat maakt het voor jou waarschijnlijk ook alleen maar makkelijker
Ik weet het.
pi_74754182
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:39 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

get a life
Te laat.
I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
  † In Memoriam † maandag 16 november 2009 @ 17:49:29 #168
264940 8108139dpths
pi_74754200
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:48 schreef PeZu het volgende:

[..]

fijn van die halve verhalen, worden mensen helemaal niet nieuwsgierig van
  maandag 16 november 2009 @ 17:49:43 #169
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_74754205
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:48 schreef PeZu het volgende:

[..]

fijn van die halve verhalen, worden mensen helemaal niet nieuwsgierig van
Is iets tussen Erwin en mij, en misschien had ik het beter even op MSN kunnen doen Sorry!!
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_74754206
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:49 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Stoepje lieverd, jou vind ik ook lief! En dat weet je best! Mijn hart is groot genoeg
Ghihihi
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
  maandag 16 november 2009 @ 17:50:38 #171
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_74754238
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:48 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Vertel!!!!
Lang geleden, toen ik nog een kutkoter was....
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_74754252
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:50 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Lang geleden, toen ik nog een kutkoter was....
Gisteren?
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
  maandag 16 november 2009 @ 17:51:17 #173
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_74754263
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:49 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

Te laat.
Het kan nog, gewoon een vrouw vinden en naar de kroeg gaan
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  maandag 16 november 2009 @ 17:51:44 #174
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_74754279
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:51 schreef Stoeprand het volgende:

[..]

Gisteren?


nee zo'n 4 jr geleden
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_74754296
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:51 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Het kan nog, gewoon een vrouw vinden en naar de kroeg gaan
Dus dat is dan jouw definitie van een leven hebben?
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
  maandag 16 november 2009 @ 17:52:04 #176
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_74754298
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:50 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Lang geleden, toen ik nog een kutkoter was....
Hoezo lang geleden, je bent toch nog "maar" 15?
En vertel nou maar gewoon, dat zijn de leuke verhalen
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_74754316
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:51 schreef naatje_1 het volgende:

[..]



nee zo'n 4 jr geleden
Toen was je verliefd op iemand die je nog nooit gezien had?
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
  maandag 16 november 2009 @ 17:53:01 #178
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_74754336
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:52 schreef Stoeprand het volgende:

[..]

Dus dat is dan jouw definitie van een leven hebben?
Dan krijg je vanzelf meer dingen in je leven, zoals kutkoters die je naar school moet brengen enzo, dat is alleen nog maar een begin
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  maandag 16 november 2009 @ 17:53:17 #179
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_74754342
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:52 schreef Stoeprand het volgende:

[..]

Toen was je verliefd op iemand die je nog nooit gezien had?
hoe raad je het
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  maandag 16 november 2009 @ 17:53:21 #180
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_74754345
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:52 schreef Stoeprand het volgende:

[..]

Toen was je verliefd op iemand die je nog nooit gezien had?
He, ik had het over liefde niet verliefd
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  maandag 16 november 2009 @ 17:53:40 #181
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_74754358
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:53 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Dan krijg je vanzelf meer dingen in je leven, zoals kutkoters die je naar school moet brengen enzo, dat is alleen nog maar een begin
Dan heb je dus nog steeds geen leven
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_74754389
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:53 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

hoe raad je het
Dat is mij nog nooit gelukt.

Behalve Marijke dan.
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
  maandag 16 november 2009 @ 17:55:29 #183
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_74754428
Maar toen was ik dus ook al op een niet nader te noemen forum anders hebben jullie weer voor weken bashmateriaal En toen had ik dus ook al geen leven En daar was dus een meisje op dat forum waar ik mee optrok en die vond ik heel aardig. Er waren nog wel meer gevoelens maar die kon ik toen nog niet benoemen dus ik ben waarschijnlijk wel een soort van verliefd geweest
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  maandag 16 november 2009 @ 17:55:54 #184
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_74754446
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:54 schreef Stoeprand het volgende:

[..]

Dat is mij nog nooit gelukt.

Behalve Marijke dan.
Nog maar 3 jaartjes, dan is het legaal
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_74754451
Ik zal nooit verliefd worden, op Marijke na.
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
  maandag 16 november 2009 @ 17:56:18 #186
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_74754460
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:55 schreef naatje_1 het volgende:
Maar toen was ik dus ook al op een niet nader te noemen forum anders hebben jullie weer voor weken bashmateriaal En toen had ik dus ook al geen leven En daar was dus een meisje op dat forum waar ik mee optrok en die vond ik heel aardig. Er waren nog wel meer gevoelens maar die kon ik toen nog niet benoemen dus ik ben waarschijnlijk wel een soort van verliefd geweest
That's cute!
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_74754463
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:55 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Nog maar 3 jaartjes, dan is het legaal


Nog drie hele jaren
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
  maandag 16 november 2009 @ 17:56:24 #188
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_74754464
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:53 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Dan heb je dus nog steeds geen leven
Als je met andere ouders omgaat heb je wel sociale contacten, en er komen kinderfeestjes waarmee je dan naar de efteling moet enz
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_74754507
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:56 schreef Stoeprand het volgende:
Ik zal nooit verliefd worden, op Marijke na.
Oh, Marijke weet wel beter.
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
pi_74754575
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:51 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Het kan nog, gewoon een vrouw vinden en naar de kroeg gaan
Zegt degene die de kroeg nog niet eens binnen mag, en vermoedelijk nog geen gleuf van dichtbij gezien heeft nadat hij eruit floepte _!
I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
pi_74754610
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:59 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

Zegt degene die de kroeg nog niet eens binnen mag, en vermoedelijk nog geen gleuf van dichtbij gezien heeft nadat hij eruit floepte _!
BURN!!11!
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
  maandag 16 november 2009 @ 18:00:40 #192
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_74754612
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:59 schreef UncleErnie het volgende:

[..]

Zegt degene die de kroeg nog niet eens binnen mag, en vermoedelijk nog geen gleuf van dichtbij gezien heeft nadat hij eruit floepte _!
ik heb al minstens 1 kroeg gezien, en wel in amsterdam toen ik naar een concert in de melkweg ging
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  maandag 16 november 2009 @ 18:01:01 #193
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_74754622
quote:
Op maandag 16 november 2009 18:00 schreef Stoeprand het volgende:

[..]

BURN!!11!
TURBO TURBO
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_74754638
quote:
Op maandag 16 november 2009 18:00 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

ik heb al minstens 1 kroeg gezien, en wel in amsterdam toen ik naar een concert in de melkweg ging
Ja, maar met je vader kom je overal binnen.
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
pi_74754655
quote:
Op maandag 16 november 2009 18:01 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

TURBO TURBO
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
  maandag 16 november 2009 @ 18:02:25 #196
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_74754681
quote:
Op maandag 16 november 2009 18:01 schreef Stoeprand het volgende:

[..]

Ja, maar met je vader kom je overal binnen.
So what, ik heb al een kroeg van binnen gezien
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  maandag 16 november 2009 @ 18:02:39 #197
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_74754686
quote:
Op maandag 16 november 2009 18:01 schreef Stoeprand het volgende:

[..]

flauw heh
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_74754702
quote:
Op maandag 16 november 2009 18:00 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

ik heb al minstens 1 kroeg gezien, en wel in amsterdam toen ik naar een concert in de melkweg ging
HELD!
I'm your wicked uncle Ernie, I'm glad you won't see or hear me as I fiddle about, fiddle about, fiddle about!
I write erotic novels for children.
pi_74754710
quote:
Op maandag 16 november 2009 18:02 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

So what, ik heb al een kroeg van binnen gezien
Ik ook, toen ik zes was.
Volgens mij was dat omdat het toen millenniumwisseling was.
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
  † In Memoriam † maandag 16 november 2009 @ 18:03:36 #200
264940 8108139dpths
pi_74754714
Rustig kindertjes, rustig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')