Lang leven al het papier werkquote:Op maandag 16 november 2009 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Denk je lekker een middagje vrij te zijn zit je de halve middag bij het UWV voor een WW- aanvraag
Zo'n id had ik alquote:Op maandag 16 november 2009 15:52 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
volgens mij niet
standaard doelloos gepost en "gesprekken" zonder inhoud
Ik heb wel werkquote:Op maandag 16 november 2009 15:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
heb je geen werkmis ik iets
*ww is toch een uitkering als je niet werkt
*
De eerste aanvraag is op de post, nu wachten tot ze bij het kantoor in Groningen zin hebben om dat te behandelen en hopen dat we niet al te lang zonder inkomen zitten. Mijn loon is ook niet echt een vetpot namelijk.quote:Op maandag 16 november 2009 15:52 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
zeker geholpen door z'n figuur wat denkt dat een ander toch niks beters heeft te doen
maar t is allemaal gelukt?
Dat is wel zwaar klotenquote:Op maandag 16 november 2009 15:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb wel werk![]()
Maar mijn vriend kreeg vandaag te horen dat zijn contract dus niet wordt verlengd. Daar zit je niet echt op te wachten als je ook een hypotheek enz. hebt.
[..]
De eerste aanvraag is op de post, nu wachten tot ze bij het kantoor in Groningen zin hebben om dat te behandelen en hopen dat we niet al te lang zonder inkomen zitten. Mijn loon is ook niet echt een vetpot namelijk.
Nogal ja. Maar komt goed. Dat moet gewoonquote:
ow brr d's echt niet fijn. Tot hoelang loopt het contract nog van je vriend?quote:Op maandag 16 november 2009 15:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb wel werk![]()
Maar mijn vriend kreeg vandaag te horen dat zijn contract dus niet wordt verlengd. Daar zit je niet echt op te wachten als je ook een hypotheek enz. hebt.
[..]
De eerste aanvraag is op de post, nu wachten tot ze bij het kantoor in Groningen zin hebben om dat te behandelen en hopen dat we niet al te lang zonder inkomen zitten. Mijn loon is ook niet echt een vetpot namelijk.
heb je echt helemaal niks gemist danquote:Op maandag 16 november 2009 16:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vroeg toen ik naar wat en nu gaat het over wie, dat is verschillend
Dan is het goedquote:Op maandag 16 november 2009 16:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
heb je echt helemaal niks gemist dan
Microschoft he wat dacht je anders?quote:Op maandag 16 november 2009 16:05 schreef Ezechielk het volgende:
Wat is dat exchange een ballenprogramma
Ik wist niet dat lucile een nieuw programma presenteerdequote:Op maandag 16 november 2009 16:05 schreef Ezechielk het volgende:
wat van microsoft is niet butt?quote:Op maandag 16 november 2009 16:05 schreef Ezechielk het volgende:
Windows 7, tot op heden geen enkel probleem mee gehadquote:Op maandag 16 november 2009 16:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat van microsoft is niet butt?
op age of empires na
Xbox 360 hoef je ook niet op te noemen.quote:Op maandag 16 november 2009 16:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat van microsoft is niet butt?
op age of empires na
quote:Op maandag 16 november 2009 16:13 schreef kaatjhuh het volgende:
ik ga m'n zusje van station halen
Tot straks![]()
see you späterquote:Op maandag 16 november 2009 16:13 schreef kaatjhuh het volgende:
Tot straks![]()
doe haar de groetenquote:Op maandag 16 november 2009 16:13 schreef kaatjhuh het volgende:
Tot straks![]()
ik heb geen xbox360 en hoef er ook geen. maar hier was de cd/dvd speler ook lekker brak van in het begin.quote:Op maandag 16 november 2009 16:14 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Xbox 360 hoef je ook niet op te noemen.
was ik weer, groetjes gedaan hoor maar je krijgt ze terugquote:
hmm, het is watquote:Op maandag 16 november 2009 16:39 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
was ik weer, groetjes gedaan hoor maar je krijgt ze terug
quote:Op maandag 16 november 2009 16:42 schreef naatje_1 het volgende:
Ik maak mezelf weer eens niet populairGoede bagger?!
goeie einde middagquote:
denk t nietquote:Op maandag 16 november 2009 16:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
misschien is het maar beter als ik maar geen topics maak met bagger in de OP of TT
karinquote:Op maandag 16 november 2009 16:46 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
goeie einde middag
[..]
denk t niet
Yay, we hebben nu koosnaamjes voor elkaarquote:
quote:Op maandag 16 november 2009 16:47 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Yay, we hebben nu koosnaamjes voor elkaar![]()
Nauwelijks.quote:Op maandag 16 november 2009 16:48 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
gaat al weer wat beter met erwin?
Dat was ook je bedoeling, aandachtshoer.quote:Op maandag 16 november 2009 16:42 schreef naatje_1 het volgende:
Jij staat al zo ver van populair dat het niet uit maakt wat je wel of niet doet.quote:Op maandag 16 november 2009 16:42 schreef naatje_1 het volgende:
nietquote:Op maandag 16 november 2009 17:03 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Dat was ook je bedoeling, aandachtshoer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |