kutschurftquote:
Het had beter gekund, maar dat jij het niet beter kan snap ik.quote:Op maandag 16 november 2009 15:30 schreef naatje_1 het volgende:
TT is wel goedik had geen betere kunnen verzinnen
tevens tripo
sja, zo ben ik!quote:Op maandag 16 november 2009 15:30 schreef naatje_1 het volgende:
TT is wel goedik had geen betere kunnen verzinnen
tevens tripo
quote:
Met je kanus in m'n anusquote:
succes met scheldenquote:Op maandag 16 november 2009 15:31 schreef UncleErnie het volgende:
Nou, dag poesjes, ik ga een nieuwe oude fiets kopen, en tegen mijn baas schelden!
POTTEN?!?!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-Sorry-
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
egoïstquote:Op maandag 16 november 2009 15:31 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Het had beter gekund, maar dat jij het niet beter kan snap ik.
quote:
godver, zit ik daar op m'n werkquote:
Donequote:Op maandag 16 november 2009 15:33 schreef Ezechielk het volgende:
Gast, ik zit op mijn werk
Spoiler hem dan op z'n minst
Zombieland of The Skeptic? Ze waren alletwee leuk. De eerste is vooral humor, de tweede heeft schrikmomenten en was ook wel eng.quote:
grote jongenquote:
Dead Snow is ook aan te raden. Die gaat over nazi-zombies.quote:Op maandag 16 november 2009 15:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zombieland of The Skeptic? Ze waren alletwee leuk. De eerste is vooral humor, de tweede heeft schrikmomenten en was ook wel eng.
nooit van gehoordquote:Op maandag 16 november 2009 15:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zombieland of The Skeptic? Ze waren alletwee leuk. De eerste is vooral humor, de tweede heeft schrikmomenten en was ook wel eng.
nazibloemen ookquote:Op maandag 16 november 2009 15:36 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dead Snow is ook aan te raden. Die gaat over nazi-zombies.
mag jij wel zulke films kijken van je moeder ?quote:Op maandag 16 november 2009 15:38 schreef Stoeprand het volgende:
[ afbeelding ]
Dead Snow. Fuck yeah.
Alleen als zij er bij is hoor.quote:Op maandag 16 november 2009 15:39 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
mag jij wel zulke films kijken van je moeder ?
quote:Op maandag 16 november 2009 15:32 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
POTTEN?!?!Geil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-Sorry-
![]()
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
quote:Op maandag 16 november 2009 15:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee, hij kruipt gewoon helemaal in haar vetrollen van schrik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oud & nieuw in de zon vieren :)
kiss from a little thing
In jouw afgesloten leefomgeving (lees: thuis) ken je natuurlijk alleen maar dikke moeders hè.quote:Op maandag 16 november 2009 15:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee, hij kruipt gewoon helemaal in haar vetrollen van schrik
quote:
guess soquote:Op maandag 16 november 2009 15:47 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
In jouw afgesloten leefomgeving (lees: thuis) ken je natuurlijk alleen maar dikke moeders hè.
volgens mij nietquote:
heb je geen werkquote:Op maandag 16 november 2009 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Denk je lekker een middagje vrij te zijn zit je de halve middag bij het UWV voor een WW- aanvraag
zeker geholpen door z'n figuur wat denkt dat een ander toch niks beters heeft te doenquote:Op maandag 16 november 2009 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
![]()
Denk je lekker een middagje vrij te zijn zit je de halve middag bij het UWV voor een WW- aanvraag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |