quote:
Zie ons veilige seks hebben.quote:Op maandag 16 november 2009 18:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat dacht ik al wilde het even zeker weten
Ben trots op jequote:
Toch niet van die joppiedingen? Van 10 voor 1,-, die heel snel kapot gaan.quote:Op maandag 16 november 2009 18:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh en online kun je zo ook veel goedkoper kopen! Oa hier
Marijke is lidl fangirl?quote:Op maandag 16 november 2009 18:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Bij de Lidl veul goedkoper
Dat doet me goed!quote:
Nee, gewone durex comdoomsquote:Op maandag 16 november 2009 19:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Toch niet van die joppiedingen? Van 10 voor 1,-, die heel snel kapot gaan.
er zijn wel veel dingen die erg goed zijn bij de lidl en ook nog eens geen drol kostenquote:
cod mw 2 is kort manquote:
Dat vond ik dus ook al, maar wel vet, ik heb het gevoel dat het verhaal nog niet klaar is zoals bij COD4 MWquote:
Als je het doet dan wel safe, dat heb jij zeker nog niet gehadquote:Op maandag 16 november 2009 19:44 schreef Stoeprand het volgende:
Marijke die over condooms praat.
Zo ken ik haar helemaal niet.
nog geen 6 uurtjequote:Op maandag 16 november 2009 19:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat vond ik dus ook al, maar wel vet, ik heb het gevoel dat het verhaal nog niet klaar is zoals bij COD4 MW
Wat missies had ik ook zo van oke waar slaat dit nou weer op maar een paar zijn zwaar pownagequote:Op maandag 16 november 2009 19:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
nog geen 6 uurtje![]()
ik vond hem ook minder goed als cod 4 btw
Ik heb het nog nooit nodig gehad.quote:Op maandag 16 november 2009 19:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je het doet dan wel safe, dat heb jij zeker nog niet gehad
Doe ook maar rustig, maakt niet uit hoorquote:Op maandag 16 november 2009 19:48 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit nodig gehad.
Komt nog wel.quote:Op maandag 16 november 2009 19:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe ook maar rustig, maakt niet uit hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |