abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 november 2009 @ 12:54:53 #1
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_74745651
ik ben om Ik heb een shimmer en matte 88 palette besteld en zo'n gel eyeliner. Ben benieuwd!!

Ik ga volgend jaar trouwen en wil eigenlijk de Linda Evangelista look, vind de manier waarop haar ogen geaccentueerd zijn echt heel mooi

Zijn er voor de rest mensen die ervaring hebben met het opmaken van bruidjes? Nog grote nono's die ik moet weten?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  maandag 16 november 2009 @ 13:13:43 #3
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_74745709
quote:
Op maandag 16 november 2009 05:19 schreef Smeej het volgende:
oeh! PR hier!

Ik had gister geexperimenteerd met turqouise, paars en zwart(shimmer).
Ik doe morgen even foto posten.
Smeetje!!

ik ga vandaag weer even prutsen denk ik Heb zoveel gekocht afgelopen weekend dat ik niet weet waar ik moet beginnen met alles te proberen Resultaat post ik uiteraard als ik het goed op de foto krijg
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  maandag 16 november 2009 @ 13:16:48 #4
52349 purplerose
pi_74745812
quote:
Op maandag 16 november 2009 13:11 schreef _aurum_ het volgende:
ik ben om Ik heb een shimmer en matte 88 palette besteld en zo'n gel eyeliner. Ben benieuwd!!

Ik ga volgend jaar trouwen en wil eigenlijk de Linda Evangelista look, vind de manier waarop haar ogen geaccentueerd zijn echt heel mooi

Zijn er voor de rest mensen die ervaring hebben met het opmaken van bruidjes? Nog grote nono's die ik moet weten?
Erg is dat he Ik ben ook een 10 jaar niet geinteresseerd geweest in makeup door de jarenlange depressies undso en dat is nu te zien aan me ogen. Ik wil nu dus af van de depressielook, wordt niet overal enthousiast ontvangen vooral niet door de mannen Kijken die dan graag naar blauwe kringen onder me ogen en de vele oogrimpels?

Over bruids makeup heb ik niet veel kaas gegeten ik denk dat het belangrijkste is dat je weet wat je wilt i guess, of je wilt een rustige makeup of je wilt juist dramatisch met smokey eyes ofzo
  maandag 16 november 2009 @ 13:23:38 #5
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_74746026
Wat wil je weten over bruidsmake-up? Ik maak regelmatig bruidjes op, dus kan evt. vragen wel beantwoorden denk ik.
KuikenGuppy
  maandag 16 november 2009 @ 13:37:19 #6
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_74746435
TVP
Mn NYX-bestelling is onderweg.. Ben benieuwd wanneer ik 'm binnenkrijg, gok over een weekje ofzo
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_74746462
Ik kijk ook even mee.
kan nog wel wat tips gebruiken ondanks dat al heel wat jaartjes makeup gebruik.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
  maandag 16 november 2009 @ 14:00:59 #8
52349 purplerose
pi_74747143
Gelijk nog ff een vraag ertegenaan gooien

Ik heb naast donkere kringen onder me ogen ook rimpels en lijntjes onder het wimperlijn deel maar hoe krijg je daar consealer/foundation zonder dat dat in die lijntjes gaat zitten?
Of is dat nog niet uitgevonden en smeren we niet hoger dan de donkere kringen?
  maandag 16 november 2009 @ 14:09:43 #9
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_74747386
quote:
Op maandag 16 november 2009 14:00 schreef purplerose het volgende:
Gelijk nog ff een vraag ertegenaan gooien

Ik heb naast donkere kringen onder me ogen ook rimpels en lijntjes onder het wimperlijn deel maar hoe krijg je daar consealer/foundation zonder dat dat in die lijntjes gaat zitten?
Of is dat nog niet uitgevonden en smeren we niet hoger dan de donkere kringen?
Het maakt niet uit als het in je lijntjes gaat zitten, als je het dan maar afpoedert. Anders worden die lijntjes een soort riviertjes waar je concealer doorheen vloeit richting je kin .

Wat vinden jullie trouwens van het nieuwe OP-plaatje?
KuikenGuppy
  maandag 16 november 2009 @ 14:20:00 #10
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_74747644
quote:
Op maandag 16 november 2009 14:09 schreef Burdie het volgende:

[..]

Het maakt niet uit als het in je lijntjes gaat zitten, als je het dan maar afpoedert. Anders worden die lijntjes een soort riviertjes waar je concealer doorheen vloeit richting je kin .

Dat wou ik nog zeggen idd, superleuke OP!
pi_74748660
hihi het walgelijke glitterplaatje is weg
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  maandag 16 november 2009 @ 15:11:27 #12
52349 purplerose
pi_74749040
quote:
Op maandag 16 november 2009 14:09 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ok dus smeren tot aan de wimperrand dus maar krijgt dat ook met poeder eroverheen geen ranzige smurrie effect in die lijntjes?

Gave nieuwe OP plaatje!
  maandag 16 november 2009 @ 18:46:27 #13
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_74755997
Bleh, ik zoek al 2 weken naar een nieuw oogpotloodje omdat de mijne zo goed als op is (L'oreal contour resist, zwart) maar ik wordt van t kastje naar de muur gestuurd:

'Ja die zijn op, morgen komen de nieuwe'
'nee ze kwamen toch niet, maar vrijdag komt de vertegenwoordiger'
'Oh nee die hebben we niet, komen volgende maand'

En ik wil geen andere, deze bevalt me
Knoei
  maandag 16 november 2009 @ 19:04:48 #14
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_74756606
quote:
Op maandag 16 november 2009 18:46 schreef Loqi het volgende:
Bleh, ik zoek al 2 weken naar een nieuw oogpotloodje omdat de mijne zo goed als op is (L'oreal contour resist, zwart) maar ik wordt van t kastje naar de muur gestuurd:

'Ja die zijn op, morgen komen de nieuwe'
'nee ze kwamen toch niet, maar vrijdag komt de vertegenwoordiger'
'Oh nee die hebben we niet, komen volgende maand'

En ik wil geen andere, deze bevalt me
En op internet? Misschien kan je 'm ergens in een webshop kopen?
  maandag 16 november 2009 @ 19:12:09 #15
52349 purplerose
pi_74756842
Heb me geklieder van vandaag dus niet op de foto gekregen!
Terwijl het er zo leuk uitzag

En vindt het erg kut dat de huid onder me ogen zo slecht is!
Ook met consealer en foundation ziet het er niet goed uit
pi_74759371
quote:
Op maandag 16 november 2009 13:23 schreef Burdie het volgende:
Wat wil je weten over bruidsmake-up? Ik maak regelmatig bruidjes op, dus kan evt. vragen wel beantwoorden denk ik.

ik moet sowieso nog alles binnen krijgen voor ik ga proberen. Maar wat ik in mijn hoofd heb, is dat ik er op moet letten dat mijn huid niet teveel glimt. Want dat staat niet netjes met de foto's.

Wij trouwen midzomer, dus is het dan handig als ik echt een foundation opdoe? Of alleen concealer? Ik heb helaas geen gave huid; grove porien en hier en daar acne littekens

Ik neem aan dat ik 't zwikkie af moet poederen.

En dan poeder meenemen om 't in de loop van de middag/avond bij te werken? Denk ik ?

Ik wil iig geen pancake face en thanks!!
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_74759933
Terug Vind Poeder
pi_74760676
Ja, wilde ik de metalic stones palette bestellen bij Zoeva, en nog een brush set.
Maar dacht: even wachten tot dat warm shimmer palette uit is.

Nu is dat warm shimmer palette nog niet uit, en de metalic stones & die brush set allebei uitverkocht

Nou ja, dan maar voor de kerst
  maandag 16 november 2009 @ 21:05:47 #19
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_74761646
quote:
Op maandag 16 november 2009 20:41 schreef mascarpone het volgende:
Ja, wilde ik de metalic stones palette bestellen bij Zoeva, en nog een brush set.
Maar dacht: even wachten tot dat warm shimmer palette uit is.

Nu is dat warm shimmer palette nog niet uit, en de metalic stones & die brush set allebei uitverkocht

Nou ja, dan maar voor de kerst
Die palettes worden vaak wel snel bijgevuld hoor Misschien ist er volgende week al wel weer!
pi_74772402
quote:
Op maandag 16 november 2009 19:12 schreef purplerose het volgende:
Heb me geklieder van vandaag dus niet op de foto gekregen!
Terwijl het er zo leuk uitzag

En vindt het erg kut dat de huid onder me ogen zo slecht is!
Ook met consealer en foundation ziet het er niet goed uit
Heb ik ook. Weet niet goed wat ik eraan moet doen.

Onder mijn ogen heb ik kleine rimpeltjes (ben 36). Als ik daar concealer op smeer valt het voor
mijn gevoel alleen maar méér op.

Iemand tips? Het moet te doen zijn. Geen desperate housewive heeft rimpeltjes onder haar ogen, of hebben die al tig keer een lift gehad?!
pi_74797064
*meldt zich voor de gare huid onder de ogen

En ik ben net 22 Om de één of andere reden is de huid onder m'n ogen altijd veel te droog. Alleen oogserum + kaolin poeder + poederconcealer helpt. Alleen ziet het er halverwege de dag al niet meer uit Cremeconcealers gaan altijd in m'n lijntjes zitten, ondanks dat ik ze afpoeder.

Stomme klotegenen, als ik niet zulke Samantha Ronson-kringen had zou ik helemaal geen concealer nodig hebben
  woensdag 18 november 2009 @ 13:18:44 #22
52349 purplerose
pi_74813794
We kunnen een clubje oprichten geloof ik

De gare huid onder de ogen club en de ooglidreductie club

Heb ook geen idee wat ik eraan kan doen zonder het dicht te plamuren en dat is nou juist net niet wat ik wil
Als je het lichter doet gaat het dus in de lijntjes zitten en wordt het alleen meer geaccentueerd

grrrrrrrrrrr
  woensdag 18 november 2009 @ 15:15:54 #23
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_74818076
quote:
Op maandag 16 november 2009 20:10 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ik moet sowieso nog alles binnen krijgen voor ik ga proberen. Maar wat ik in mijn hoofd heb, is dat ik er op moet letten dat mijn huid niet teveel glimt. Want dat staat niet netjes met de foto's.

Wij trouwen midzomer, dus is het dan handig als ik echt een foundation opdoe? Of alleen concealer? Ik heb helaas geen gave huid; grove porien en hier en daar acne littekens

Ik neem aan dat ik 't zwikkie af moet poederen.

En dan poeder meenemen om 't in de loop van de middag/avond bij te werken? Denk ik ?

Ik wil iig geen pancake face en thanks!!
Oh je gaat zelf trouwen! Dan zou ik het laten doen joh, veel leuker en chiquer, en wanneer doe je nou zoiets...

Voor een bruiloft zou ik wel echt de hele mikmak gebruiken: concealer, foundation, poeder. En dat wordt heus niet altijd een pancake hoor .
KuikenGuppy
  donderdag 19 november 2009 @ 20:52:04 #24
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_74863591
Heeft iemand hier interesse om mee te bestellen van zoeva.de?
KuikenGuppy
  donderdag 19 november 2009 @ 20:58:06 #25
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_74863874
quote:
Op donderdag 19 november 2009 20:52 schreef Burdie het volgende:
Oeh... Heel erg interesse maar geen geld
Wordt weer volgend jaar voor mij. Helaas.
  donderdag 19 november 2009 @ 21:24:53 #26
52349 purplerose
pi_74865002
quote:
Ik ga ff loeren op de site of ik ze kan betalen

Edit: Ik ben overgehaald, 2 kwastjes

[ Bericht 8% gewijzigd door purplerose op 19-11-2009 23:31:02 ]
  donderdag 19 november 2009 @ 22:37:21 #27
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_74868378
Iemand hier die toevallig een goeie tip heeft voor make up remover voor de hele gevoelige huid?

van make up zelf krijg ik geen klachten, maar als ik dan bijv mij mascara eraf heb gehaald heb ik altijd dikke ogen en een pijnlijke huid.
Ik ben bij de apotheek geweest, maar ik kan me geen remover van 39 euro veroorloven
  donderdag 19 november 2009 @ 23:34:34 #28
52349 purplerose
pi_74871143
quote:
Op donderdag 19 november 2009 22:37 schreef GimmeGore het volgende:
Iemand hier die toevallig een goeie tip heeft voor make up remover voor de hele gevoelige huid?

van make up zelf krijg ik geen klachten, maar als ik dan bijv mij mascara eraf heb gehaald heb ik altijd dikke ogen en een pijnlijke huid.
Ik ben bij de apotheek geweest, maar ik kan me geen remover van 39 euro veroorloven
Hm, volgens mij was er toevallig deze bij de kruidvat een aanbieding voor makeup remover voor gevoelige huid. volgens mij garnier, was een blauw flesje. Misschien dat je morgen ff kan kijken of ze hem nog hebben.
pi_74877886
Ik ben m`n kabukibrush kwijt. van edm

Ik gebruik altijd de make-up remover van de action (paarse verpakking) ideaal spul, ik zou niet anders meer willen!
Verschillende removers gebruikt van Nivea, Garnier, maar dit bevat meestal aloe vera, en hier kan ik niet tegen.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_74878173
ben al jaren op zoek naar een foudation heb al veel verschillende getest maar nog niet de juiste gevonden.

-niet glimmend
-goed dekkend (voor kleine aders)
-makkelijk smeerbaar
-moet er natuurlijk uit zien
-budget max 30¤

Welke is volgens jullie een goede om eens te testen? En moet echt aan de bovenstaande eisen voldoen.
Graag ook even waar je deze kan kopen? (niet via i-net ivm de juiste kleur)
Youre the chocolate at the end of my cornetto
pi_74878865
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 10:19 schreef K-Girly het volgende:
ben al jaren op zoek naar een foudation heb al veel verschillende getest maar nog niet de juiste gevonden.

-niet glimmend
-goed dekkend (voor kleine aders)
-makkelijk smeerbaar
-moet er natuurlijk uit zien
-budget max 30¤

Welke is volgens jullie een goede om eens te testen? En moet echt aan de bovenstaande eisen voldoen.
Graag ook even waar je deze kan kopen? (niet via i-net ivm de juiste kleur)
Ik heb ook tijden lang gezocht naar een juiste foundation,..wilde liever ook niet bestellen via internet maar ik kon niks vinden totdat ik gewezen werd op Everyday Minerals!
Toch via i-net een testsetje bestelt en ik kan nu niet meer zonder,...
Misschien als je google er op los laat dat je er wat over kan vinden,..

Oh en de matte mousse foundation van Maybelline is ook wel okay,.... Bijzonder is dat ze bij onze kruidvat maar 4 tinten van deze foundation verkopen en bij de Etos 6,...
pi_74879411
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 10:44 schreef springlover het volgende:

[..]

Ik heb ook tijden lang gezocht naar een juiste foundation,..wilde liever ook niet bestellen via internet maar ik kon niks vinden totdat ik gewezen werd op Everyday Minerals!
Toch via i-net een testsetje bestelt en ik kan nu niet meer zonder,...
Misschien als je google er op los laat dat je er wat over kan vinden,..

Oh en de matte mousse foundation van Maybelline is ook wel okay,.... Bijzonder is dat ze bij onze kruidvat maar 4 tinten van deze foundation verkopen en bij de Etos 6,...
Thnx! Via i-net is moeilijk vraag me af hoe weet je dan of het de juiste kleur is die je besteld?
heb je misschien een site?

ja die mousse foundation die heb ik nu ook maar ben er niet helemaal tevreden mee het is het net niet!
Youre the chocolate at the end of my cornetto
pi_74883943
Nou Everyday Minerals is lekker bezig zeg...

[lang verhaal]

Een paar weken terug was er iets misgegaan tijdens een groepsorder op het forum; één persoon die meedeed bleef volhouden dat ze niks had ontvangen en dus ook niet wilde betalen. Degene het allemaal had besteld (Karen) en doorgestuurd had dus zo'n 30 dollar voor haar betaald. Dus de andere forumusers hadden een topic opgezet om dat geld in te zamelen voor haar, veel animo, geen problemen verder. Werd ineens dat topic verwijderd omdat degene die niet wilde betalen zogenaamd negatief werd afgeschilderd en laat diegene ook vriendjes zijn met één van die admins daar

Goed, onbegrip natuurlijk enzovoorts. Vervolgens werd ineens de link naar het forum van de "hoofdsite" verwijderd, er werd gezegd dat ze bezig waren met dat Fan Club gedoe en dat het de 15e van deze maand wel terug zou komen.

In een ander topic had iemand het over een mail dat ze naar Carina (dé persoon achter EM) had gestuurd en de reactie die ze daarop kreeg. De mail beschreef bovenstaande situatie en er werd vriendelijk om Carina's mening en opheldering gevraagd. Haar reactie:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Coral is trouwens één van die admins)

Deze mail werd trouwens niet op het forum geplaatst maar op Facebook, want aangezien ze al geen moeite hadden met posts/topics verwijderen en users bannen kun je maar beter dat soort dingen ergens anders laten. Aan de ene kant zou het wel logisch zijn dat dit niet op het forum werd toegestaan maar aan de andere kant moet je het niet op zo'n idiote manier oplossen en zulke mails terugsturen.

Toen was het afgelopen zondag, Fan Club kwam, forumlink niet. Het was dus zo goed als afgesloten en aangezien nieuwe leden het niet zouden kunnen vinden was het al ten dode opgeschreven.

Goed, aangezien iedereen al zo'n beetje een 'censuur' gevoel* had en men nogal geďrriteerd (zacht uitgedrukt) raakten door de handelingen van de admins/mods liep het een beetje uit de hand eergisteravond ofzo (ik heb 't niet gevolgd) en werden er weer topics verwijderd en een boel oldbies gebanned. Ik had inmiddels al een nieuw forum opgezet aangezien ik al vantevoren zag aankomen dat het een puinhoop was geworden en het niet lang meer duurde voordat het helemaal werd verwijderd, ondanks dat in het verleden werd beweerd dat het forum altijd zou blijven bestaan.

En inmiddels is het forum niet meer, zonder enige waarschuwing is het compleet verwijderd. Op de pagina van het Slam Book staat dit overigens over het nieuwe Fan Club:
quote:
Everyday Minerals will edit or delete any comments that are not 100% filled with joy. This is not customer service nor will we allow for any customer service questions or concerns voiced on the FAN CLUB
  vrijdag 20 november 2009 @ 13:51:55 #34
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_74884515
Zat er ook wel aan te komen, dat enge Amerikaanse "happy happy, joy joy" kan natuurlijk ook niet te lang doorgaan he

My perfect world is filled with sunshine

Net of het een liefdadigheidsinstelling is en je blij moet zijn dat je ervoor mag betalen

Jammerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr want ze hebben op zich wel aardige spullen, zeker de foundations. Ik denk dat ze gewoon een beetje uit hun jasje zijn gegroeid en dat nu niet meer kunnen behappen.
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  vrijdag 20 november 2009 @ 13:58:09 #35
269956 Nieners
Sofa King Addicted.
pi_74884712
Weet iemand waar ik online voor een fijne prijs Nars the multiple in Orgasm kan bestellen?
Dat spul lijkt me zoooo goed .
Living and loving in the moment.
pi_74885559
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 13:51 schreef BBQ-kip het volgende:
Zat er ook wel aan te komen, dat enge Amerikaanse "happy happy, joy joy" kan natuurlijk ook niet te lang doorgaan he

My perfect world is filled with sunshine

Net of het een liefdadigheidsinstelling is en je blij moet zijn dat je ervoor mag betalen

Jammerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr want ze hebben op zich wel aardige spullen, zeker de foundations. Ik denk dat ze gewoon een beetje uit hun jasje zijn gegroeid en dat nu niet meer kunnen behappen.
Inderdaad... Erg zonde want met dank aan het forum en de leden konden newbies beter en sneller hun kleur foundation vinden er stond veeeeeeel informatie op. Plus alle swatchfoto's en dergelijke.

Volgens mij is hun succes een beetje naar hun hoofd gestegen inderdaad, sinds de nieuwe site is de CS en de houding tegenover trouwe klanten hard achteruit gegaan. Hun geloofwaardigheid trouwens ook
  vrijdag 20 november 2009 @ 15:01:28 #37
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_74886644
Jezes, wat een verhaal Chanty... Bizar Echt zonde zeg.
pi_74887806
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 13:58 schreef Nieners het volgende:
Weet iemand waar ik online voor een fijne prijs Nars the multiple in Orgasm kan bestellen?
Dat spul lijkt me zoooo goed .
Ik weet niet of de prijs okay is, maar je kan het bij Skins proberen. Daar kost ie ¤41.50.

Ze hebben ook filialen in A'dam, Rotterdam, Breda, Groningen en Laren.
pi_74888788
quote:
Denk dat ik de enige zou zijn, als ik het hier lees

Maar ik wil vrij veel bestellen en ook liever wachten tot het warm shimmer palette uit is.
  vrijdag 20 november 2009 @ 16:56:55 #40
52349 purplerose
pi_74890168
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 16:13 schreef mascarpone het volgende:

[..]

Denk dat ik de enige zou zijn, als ik het hier lees

Maar ik wil vrij veel bestellen en ook liever wachten tot het warm shimmer palette uit is.
nee hoor, ik wil 2 kwastjes van zoeva
  vrijdag 20 november 2009 @ 17:07:59 #41
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_74890487
Ik wil ook wel wat mee bestellen dan
Even de website bekijken voor wat ze allemaal hebben
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  vrijdag 20 november 2009 @ 17:21:10 #42
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_74890847
Camouflage Pinsel #310
Eye Blender Brush #225

Ik twijfel tussen de volgende palettes:
96 Lidschatten Farben (da's vooral mat toch?)
88 Lidschatten Farben (ook vooral mat toch?)

Hebben jullie tips voor mijn groen blauwe ogen?
pi_74891433
quote:
Op woensdag 18 november 2009 15:15 schreef Burdie het volgende:

[..]

Oh je gaat zelf trouwen! Dan zou ik het laten doen joh, veel leuker en chiquer, en wanneer doe je nou zoiets...

Voor een bruiloft zou ik wel echt de hele mikmak gebruiken: concealer, foundation, poeder. En dat wordt heus niet altijd een pancake hoor .
ehm omdat ik het leuk vind

Ik ben er ook zoeen die zelf haar haar verf omdat ze geen zin heeft om uren bij de kapper door te brengen
  vrijdag 20 november 2009 @ 17:43:18 #44
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_74891443
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 17:21 schreef BBQ-kip het volgende:
Camouflage Pinsel #310
Eye Blender Brush #225

96 is idd vooral mat. Ik vind het een leuk palet, maar er zitten veel donkere kleuren in. Bijv. een mooie lila zit er niet bij, terwijl het wel zo lijkt op de foto's, dat vind ik jammer. Je bent al snel heel donker bezig en dat vind ik vaak gewoon te heftig.

Ik heb er idd ook moeite mee, heb ook groen/blauwe ogen, tis blijkbaar een lastige kleur. Ik kan lang niet alles hebben. Je wilt kiezen tussen die 2 paletten bedoel je, dat je daarover advies wilt? Of over kleuren die goed staan?
  vrijdag 20 november 2009 @ 17:46:23 #45
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_74891512
ik wil kiezen tussen die twee palettes... hmmm, moeilijk hoor...
  vrijdag 20 november 2009 @ 18:23:31 #46
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_74892522
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 13:32 schreef Chanty87 het volgende:
[lang verhaal]
Ik snap niet wat er niet happy-clappy-genoeg is aan het feit dat een stel meiden geld inzamelen om de schade van een verloren pakketje te kunnen verdelen .
KuikenGuppy
  vrijdag 20 november 2009 @ 18:24:18 #47
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_74892542
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 17:46 schreef BBQ-kip het volgende:
Zeker lastig.
Anders allebei?
  vrijdag 20 november 2009 @ 18:28:23 #48
52349 purplerose
pi_74892657
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 17:42 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Ik ben er ook zoeen die zelf haar haar verf omdat ze geen zin heeft om uren bij de kapper door te brengen
Ik doe het gewoon zelf verven omdat het heel erg veel goedkoper is
Ow en vandaag de etos niet uitgekomen zonder 2 oogschaduw en een mini lipstick aan zo een koortje voor aan je foon omg ik ben een chick aan het worden! :
  vrijdag 20 november 2009 @ 18:29:37 #49
52349 purplerose
pi_74892690
quote:
Camouflage Pinsel #310
Eye Blender Brush #225

Ik zal het zo ff op de site gaan bekijken (zit nog ff Dexter af te kijken ) en dan zal ik je over mijn mening berichten.

[ Bericht 0% gewijzigd door purplerose op 20-11-2009 18:54:41 ]
  vrijdag 20 november 2009 @ 18:29:58 #50
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_74892699
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 17:42 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Misschien een ideetje om zo'n gekleurde dagcreme te gebruiken, bijvoorbeeld van Nivea young (die gebruik ik zelf altijd, hoewel ik de 'doelgroepleeftijd' allang ben ontstegen... het geeft me zo'n heerlijk 'zie je nou dat ik nog ECHT wel jong ben!'-gevoel ) in plaats van foundation. Goede concealer erbij (voor littekens zou ik kiezen voor Dermablend van Vichy - wel wat prijzig, maar werkt als een tiet. Haal een gratis proefje bij de apotheek) en dan afpoederen met een redelijk dekkende poeder.

Ik weet niet of je onder de zonnebank gaat voor je huwelijk, maar stop daar in elk geval 3 a 4 dagen van te voren mee, dan heb je ook niet het risico dat je met een verbrande toet gaat trouwen. Verder... ik zou kiezen voor de kleuren die in je jurk en je boeket terug komen, gecombineerd met een mooie parelmoerkleurige oogschaduw. Als je dan een mooie, bescheiden foundation gebruikt (zalmkleurig is mijn favoriet voor zoiets, maar dat moet natuurlijk maar net bij je huidskleur passen), een subtiele lipgloss en een vleugje mascara (of ook het proberen waard: nepwimpers! Evt. kan je bij de schoonheidsspecialiste 1 of 2 dagen van te voren van die mooie semi-permanente wimperstukjes laten zetten) en klaar is aurum .

Wat je trouwens ook kunt doen, is voor het feest 's avonds je oog make-up weer wat zwaarder aanzetten en een heftig/fel kleurtje op je lippen doen.

En van te voren even oefenen met alles .
KuikenGuppy
pi_74892748
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 11:04 schreef K-Girly het volgende:

[..]

Thnx! Via i-net is moeilijk vraag me af hoe weet je dan of het de juiste kleur is die je besteld?
heb je misschien een site?

ja die mousse foundation die heb ik nu ook maar ben er niet helemaal tevreden mee het is het net niet!
Je kan altijd kijken op de site van http://www.everydayminerals.com/ kijken,.. je kunt bij Try me free 4 of 5 verschillende tinten foundation bestellen. Als je bv een sample oogschaduw besteld, krijg je de gehele try me free set gratis. Deze discount wordt berekend bij het uit checken,..
Volgens mij staat ook beschreven bij de kleuren voor welke tint het is,..
  vrijdag 20 november 2009 @ 18:33:32 #52
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_74892782
quote:
Camouflage Pinsel #310
Eye Blender Brush #225

De 96 ken ik niet, ik heb zelf de 88 en vind 'm helemaal fantastisch!
Als je een dagje ouder wordt ( ) moet je geen shimmer oogschaduw meer willen, dat benadrukt namelijk elk rimpeltje en groefje.

Groenblauwe ogen... ik zou kiezen voor paars, rood, oranje, roze, bruin, etc.
KuikenGuppy
  vrijdag 20 november 2009 @ 18:35:36 #53
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_74892844
Ik ben eruit, ik ga voor de volgende spullen:

Camouflage Pinsel #310
Eye Blender Brush #225
88 Lidschatten Farben (mat dus )

Zeg maar aan wie ik moet betalen en hoeveel
  vrijdag 20 november 2009 @ 18:36:55 #54
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_74892872
Whehe. Ik kom er dit weekend nog op terug .
KuikenGuppy
  vrijdag 20 november 2009 @ 18:42:33 #55
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_74892977
quote:
Op donderdag 19 november 2009 22:37 schreef GimmeGore het volgende:

Ikzelf ben een luie donder maar wil echt 's avonds voor ik definitief ter bedde stort mijn make up eraf halen. Ik gebruik nu de billendoekjes van Zwitsal, maar dan de "Natural Plus" versie. Zit geen parfum of andere irriterende spulletjes in. Ik vind het heel fijn en met 50 stuks voor 2,50 ofzo is het ook nog eens geen geld.
En makkelijk, want je hoeft niet meer een watje te pakken enzo
  vrijdag 20 november 2009 @ 18:45:01 #56
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_74893033
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 18:28 schreef purplerose het volgende:

[..]

Ik doe het gewoon zelf verven omdat het heel erg veel goedkoper is
Ow en vandaag de etos niet uitgekomen zonder 2 oogschaduw en een mini lipstick aan zo een koortje voor aan je foon omg ik ben een chick aan het worden! :
Make-up verslaafde
Welke kleuren?
Ik wil je niet aanmoedigen, maar de Sephora in de V&D is ook echt leuk om rond te kijken
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 18:29 schreef purplerose het volgende:

[..]

Ik zal het zo ff op de site gaan bekijken (zit nog ff Dexter af te kijken ) en dan zal ik je over mijn berichten.
Ah, ik heb net aflevering 4 van seizoen 4 gezien... zooooo spannend. Waar ben jij? Dexter is echt geweldig
  vrijdag 20 november 2009 @ 18:46:30 #57
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_74893079
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 18:36 schreef Burdie het volgende:
Is prima

Oe, mijn vent komt er net aan met het eten
  vrijdag 20 november 2009 @ 18:47:58 #58
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_74893118
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 18:45 schreef BBQ-kip het volgende:
Dexter is echt geweldig
Ik ben fervent 6ft under fan, en kan die man alleen maar zien als het mietje uit die serie, niet als de stoere Dexter .
KuikenGuppy
  vrijdag 20 november 2009 @ 19:05:45 #59
52349 purplerose
pi_74893648
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 18:33 schreef Burdie het volgende:

[..]

De 96 ken ik niet, ik heb zelf de 88 en vind 'm helemaal fantastisch!
Als je een dagje ouder wordt ( ) moet je geen shimmer oogschaduw meer willen, dat benadrukt namelijk elk rimpeltje en groefje.

Groenblauwe ogen... ik zou kiezen voor paars, rood, oranje, roze, bruin, etc.
Heb ik met me 35 net een oogschaduw gekocht met een beetje een shimmer
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 18:36 schreef Burdie het volgende:
Ik wil graag de foundation/consealer pinsel #141
en de smudge brush #226

quote:
Op vrijdag 20 november 2009 18:45 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Make-up verslaafde
Welke kleuren?
Ik wil je niet aanmoedigen, maar de Sephora in de V&D is ook echt leuk om rond te kijken
[..]

Ah, ik heb net aflevering 4 van seizoen 4 gezien... zooooo spannend. Waar ben jij? Dexter is echt geweldig
Ik denk dat ik daar maar beter vandaan kan blijven
Ik volg seizoen 1 nog ff via de tv
maar ben nu ook al met paar afleveringen in seizoen 2 aan het kijken
en seizoen 3 is aan het downloaden
  vrijdag 20 november 2009 @ 19:06:44 #60
52349 purplerose
pi_74893693
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 18:47 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik ben fervent 6ft under fan, en kan die man alleen maar zien als het mietje uit die serie, niet als de stoere Dexter .
Mijn ma zegt dat ie nephaar op zn hoofd heeft want zn sideburns zijn rood en zn haar niet echt rossig
  vrijdag 20 november 2009 @ 19:24:50 #61
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_74894316
Whehehe, het is echt zijn echte haar hoor, ken meer Gingers/Daywalkers (sorry, South Park tik ) die dat hebben.

Ik ken 6feet under niet, dus had dat probleem niet, maar heb wel een aantal afleveringen moeten wennen aan hem als serial killer. En nu... ben ik verslaafd
Is de enige serie naast South Park en the Office die ik volg, kijk verder helemaal geen tv enzo meer.
Vinden jullie de oog make-up van Maria Laguerta ook altijd zo lelijk? Ik heb net van die hang-oogleden als zij en met glimspul erop ziet dat er dus NIET uit
  vrijdag 20 november 2009 @ 19:29:42 #62
52349 purplerose
pi_74894488
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:24 schreef BBQ-kip het volgende:
Whehehe, het is echt zijn echte haar hoor, ken meer Gingers/Daywalkers (sorry, South Park tik ) die dat hebben.

Ik ken 6feet under niet, dus had dat probleem niet, maar heb wel een aantal afleveringen moeten wennen aan hem als serial killer. En nu... ben ik verslaafd
Is de enige serie naast South Park en the Office die ik volg, kijk verder helemaal geen tv enzo meer.
Vinden jullie de oog make-up van Maria Laguerta ook altijd zo lelijk? Ik heb net van die hang-oogleden als zij en met glimspul erop ziet dat er dus NIET uit
southpark
pi_74895144
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 17:46 schreef BBQ-kip het volgende:
Bij die 96 zit wel heel veel roze. Persoonlijk zou ik voor het 88 palette gaan.
* Verdeling is logischer, bij het 96 palette zitten kleuren best door elkaar heen
* Er zit gewoon meer in (qua gewicht)
* Je hebt wel meer kleuren, maar veel kleuren zitten echt heel dicht bij elkaar.
pi_74895216
Mijn bestelling bij Zoeva gaat zijn:
* Metallic Stones
* Warm shimmer
* Very croc pinsel set
* Kabuki #120
* Fine Eyeliner #315

En misschien nog het concealer palette. Heb veel overgewerkt de laatste tijd dus vind dat het mag
  vrijdag 20 november 2009 @ 20:04:29 #65
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_74895644
Ik dacht dat jij wilde wachten, mascarpone? .
KuikenGuppy
  vrijdag 20 november 2009 @ 20:19:14 #66
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_74896165
Volgens mij kan het Italiaanse zuivelproductje niet meer wachten

(sorry, ben heel flauw, zat net lekker Kabouter Wesley te kijken en mee te blehren )
  vrijdag 20 november 2009 @ 20:43:36 #67
52349 purplerose
pi_74897011
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 20:19 schreef BBQ-kip het volgende:

(sorry, ben heel flauw, zat net lekker Kabouter Wesley te kijken en mee te blehren )
Check je pm woman!
pi_74925403
Kan er nog mee besteld worden? of ben ik te laat?
Heb alleen geeeeeen idee wat ik moet bestellen en waar ik moet beginnen.
Iemand een idee voor licht grijze-blauwe ogen en een zeer lichte maar redelijke egale huid. ( en wallen )
Hebben ze bijvoorbeeld een goede blush die voor mij geschikt kan zijn?

ik vind make-up online kopen altijd een beetje eng omdat je het niet kan testen, maar eigenlijk is dat onzin want in de winkel test ik eigenlijk ook nooit omdat de testers er alles behalve smakelijk uit zien

-edit- hmm kheb al zo'n 88 kleuren palet.. daar kan ik voorlopig nog wel mee vooruit
Iemand ervaring met de concealer palet?
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  maandag 23 november 2009 @ 00:37:29 #69
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_74928568
Je kan nog mee bestellen hoor Lotje, ik heb dit weekend nergens tijd voor gehad nog, laat staan voor bestellen .

Morgen een nieuwe poging!
KuikenGuppy
  maandag 23 november 2009 @ 00:50:47 #70
52349 purplerose
pi_74928798
Ik weet niet of het nou wishfull thinking van mijn kant is maar volgens mij begint die truuk van She te werken voor me wimpers Ze zijn iig makkelijker te separeren als ik mascara op doe

Thx She!

Morgen weer nieuwe poging om nieuwe kleur oogschaduw op de foto te krijgen
pi_74930751
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 20:19 schreef BBQ-kip het volgende:

Hee , zuivelproducten worden nou eenmaal snel zuur en zijn daarom zeeer ongeduldig
pi_74931511
Als het warm shimmer pallette er niet is, zou ik liever even wachten met bestellen. (dus dat ik niet via jullie meedoe, maar het gewoon zelf bestel).
Anders moet ik het toch nog apart bestellen & verzendkosten betalen.
pi_74931531
Doen jullie je eigen wenkbrauwen verven?

Ik heb het laatst laten doen door de schoonheidsspecialiste, en zag er heel eenvoudig uit.
  maandag 23 november 2009 @ 10:32:35 #74
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_74933112
quote:
Op maandag 23 november 2009 09:05 schreef mascarpone het volgende:

Ik heb het laatst laten doen door de schoonheidsspecialiste, en zag er heel eenvoudig uit.
Heb het wel eens gedaan, maar ik vind het er persoonlijk mooier uitzien als ik ze zelf inkleur met een potloodje. Heb nu een kleurtje van de hema wat perfect bij mij past
pi_74935636
tvp
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  maandag 23 november 2009 @ 12:43:09 #76
259233 GimmeGore
pi_74936342
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 19:06 schreef purplerose het volgende:

[..]

Mijn ma zegt dat ie nephaar op zn hoofd heeft want zn sideburns zijn rood en zn haar niet echt rossig
Valt tegen hoor. Vriend van mij heeft een rode baard en blond haar op zijn kop (nou ja, tis tegenwoordig meer een blonde compensatie staart )
quote:

Ik heb ze 1x laten verven omdat ik toen mijn haar had laten verven (van rossig naar caramel bruin en ik had geen zin om elke dag in te kleuren met een potloodje) maar het zag er dus echt niet uit. Het was veel te donker voor bij mijn gezicht
Dus tegenwoordig doe ik gewoon lekker met mijn goedkope lichtbruine potloodje, zodat je in ieder geval ziet dat ik überhaupt wenkbrauwen heb
  maandag 23 november 2009 @ 15:24:26 #77
52349 purplerose
pi_74938358
quote:
Op maandag 23 november 2009 12:43 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Valt tegen hoor. Vriend van mij heeft een rode baard en blond haar op zijn kop (nou ja, tis tegenwoordig meer een blonde compensatie staart )
[..]

Ik heb ze 1x laten verven omdat ik toen mijn haar had laten verven (van rossig naar caramel bruin en ik had geen zin om elke dag in te kleuren met een potloodje) maar het zag er dus echt niet uit. Het was veel te donker voor bij mijn gezicht
Dus tegenwoordig doe ik gewoon lekker met mijn goedkope lichtbruine potloodje, zodat je in ieder geval ziet dat ik überhaupt wenkbrauwen heb
Oh boy bedoel je zo een kalig van boven en zo een sliertig vlas staartje in de nek?
quote:

Nee is bij mij niet nodig ze zijn nog vol en donker van zichzelf, zo gauw ook die grijs gaan worden zal ik het denk wel overwegen
pi_74938709
Tvp.
pi_74948501
bij de 'glamour' van deze maand zit een gratuit rituals lip-gloss
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  FOK!fossiel maandag 23 november 2009 @ 22:44:17 #80
1455 Keroppi
kool kikker
pi_74952765
quote:
Op maandag 23 november 2009 20:40 schreef Mirjam het volgende:
bij de 'glamour' van deze maand zit een gratuit rituals lip-gloss
Had ik al gezegd
Chick on a mission
pi_74953480
quote:
Op maandag 23 november 2009 22:44 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Had ik al gezegd
oh, ik moet ook gewoon teruglezen
pi_74953495
maar ik bedoelde 't lief heur
pi_74957608
Denk dat ik het gewoon een keer ga proberen, zelf wenkbrauwen verven.

Voor nu zit het er nog in, en het resultaat vond ik echt wel mooi. Ben blond en normaal zie je m'n wenkbrauwen nauwelijks.

Ze had het lichtbruin geverfd, en nu zie je ze tenminste Zal dan wel een fotorepo posten.
  dinsdag 24 november 2009 @ 13:38:54 #84
52349 purplerose
pi_74965465
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 07:26 schreef mascarpone het volgende:
Denk dat ik het gewoon een keer ga proberen, zelf wenkbrauwen verven.

Voor nu zit het er nog in, en het resultaat vond ik echt wel mooi. Ben blond en normaal zie je m'n wenkbrauwen nauwelijks.

Ze had het lichtbruin geverfd, en nu zie je ze tenminste Zal dan wel een fotorepo posten.
Vriendin van me doet ook altijd dr eigen wenkbrauwen verven dus het kan heel goed zelf
Ik ben benieuwd naar het resultaat!
  dinsdag 24 november 2009 @ 16:42:54 #85
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_74966712
Mn pakketje van eBay is binnen, spulletje van NYX! Ik voelde me echt kut vandaag, dus dit kwam zoooo op het goede moment
Ok, crappy foto, sorry;

Van links naar rechts: een paarse (?) lipgloss die ik er gratis bij kreeg.. erg dik, ben benieuwd hoe die is.
Daarnaast de jumbo eye pencils, yay! Eigenlijk gewoon een heel dik, vet oogpotlood Geweldig! Heb ze even snel uitgeprobeerd op mn binnenste ooghoek, super
Daarnaast onder de concealers, ruiken lekker, ga ze binnenkort eens uitproberen. Kleur lijkt oke te zijn voor mijn huid, niet te donker (die creme kleur).
Daarboven de 3x oogschaduw; boven links de volcano, onder pink princess en helemaal rechts de 'my favorite color', en volgensmij wordt hij dat van mij ook een beetje een champagne kleur, maar toch wat frisser dan dat. Moeilijk uit te leggen.
En als laatste 2 kwasten; grote oogschaudwkwast en een contour dome brush. Super! Wel erg groot, die oogschaduw kwast, ik dacht eerlijk gezegd dat ie kleiner was maar dat maakt niet uit Ik had nog niet zo'n grote, dus dat komt wel mooi uit. Ik moet dan alleen nog een middelmaatje tussen wat ik nu heb en deze.
Die contour brush is gaaf, niet te slap (daar heb ik er al 2 van ), lekker stevig en mooie kwaliteit.
Kortom: goeie bestelling, yay!
  dinsdag 24 november 2009 @ 16:46:00 #86
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_74966781
Die 'my favorite color' lijkt me ook wel echt super mooi!
Knoei
  dinsdag 24 november 2009 @ 16:58:07 #87
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_74967145
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 16:46 schreef Loqi het volgende:
Die 'my favorite color' lijkt me ook wel echt super mooi!
Ja, hij is echt super ik zal kijken of ik straks ff een beter foto kan maken met de digitale spiegelreflex van mn vent
  dinsdag 24 november 2009 @ 17:44:25 #88
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_74968430
Nou, die bestelling bij zoeva.de laat ik voorlopig niet door gaan, er zijn enorm veel artikelen niet op voorraad.
KuikenGuppy
pi_74988171
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 17:44 schreef Burdie het volgende:
Nou, die bestelling bij zoeva.de laat ik voorlopig niet door gaan, er zijn enorm veel artikelen niet op voorraad.
Volgens mij is sinds vandaag alles weer op voorraad

Ik kijk ook al iedere dag omdat ik een kwastenset voor mijn moeder wilde bestellen. Dat is nu gelukt!
pi_74988796
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 17:44 schreef Burdie het volgende:
In ieder geval bedankt voor de moeite
pi_75009597
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 16:42 schreef Enfermera het volgende:
Mn pakketje van eBay is binnen, spulletje van NYX! Ik voelde me echt kut vandaag, dus dit kwam zoooo op het goede moment
Ok, crappy foto, sorry;
[ afbeelding ]
Van links naar rechts: een paarse (?) lipgloss die ik er gratis bij kreeg.. erg dik, ben benieuwd hoe die is.
Daarnaast de jumbo eye pencils, yay! Eigenlijk gewoon een heel dik, vet oogpotlood Geweldig! Heb ze even snel uitgeprobeerd op mn binnenste ooghoek, super
Daarnaast onder de concealers, ruiken lekker, ga ze binnenkort eens uitproberen. Kleur lijkt oke te zijn voor mijn huid, niet te donker (die creme kleur).
Daarboven de 3x oogschaduw; boven links de volcano, onder pink princess en helemaal rechts de 'my favorite color', en volgensmij wordt hij dat van mij ook een beetje een champagne kleur, maar toch wat frisser dan dat. Moeilijk uit te leggen.
En als laatste 2 kwasten; grote oogschaudwkwast en een contour dome brush. Super! Wel erg groot, die oogschaduw kwast, ik dacht eerlijk gezegd dat ie kleiner was maar dat maakt niet uit Ik had nog niet zo'n grote, dus dat komt wel mooi uit. Ik moet dan alleen nog een middelmaatje tussen wat ik nu heb en deze.
Die contour brush is gaaf, niet te slap (daar heb ik er al 2 van ), lekker stevig en mooie kwaliteit.
Kortom: goeie bestelling, yay!
Die NYX Jumbo oogpotloden, ik wil ze ook hebben. Jammer dat ze die hier nergens verkopen!
  donderdag 26 november 2009 @ 10:16:43 #92
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_75012526
quote:
Op donderdag 26 november 2009 02:05 schreef Lub_ya het volgende:

[..]

Die NYX Jumbo oogpotloden, ik wil ze ook hebben. Jammer dat ze die hier nergens verkopen!
Jaa ze zijn echt geweldig! Heb nu vooral die witte in mn binnenste ooghoek, en dat zit zo mooi! Lekker vet, niet zo droog en poederachtig als met oogschaduw
En die My Favorite Color is echt supermooi! Ik doe wel altijd een tissue op mn wang bij het aanbrengen, want zelfs met de kwast afkloppen had ik allemaal fall out op mn wangen gister

Maar je kunt ze toch gewoon op eBay kopen? Daar is superveel NYX spul te koop, it's like heaven! xD
pi_75014507
hoe vaak en hoe maken jullie je kwasten schoon?
pi_75027174
quote:
Op donderdag 26 november 2009 11:33 schreef _aurum_ het volgende:
hoe vaak en hoe maken jullie je kwasten schoon?
Eens in de week, met een klein beetje shampoo en water. Goed uitspoelen, uitslaan en de kwast weer in vorm brengen.
Ik doe het in de avond zodat het de volgende ochtend weer droog is.
  donderdag 26 november 2009 @ 18:15:29 #95
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_75027747
Ik idd ook.. eens in de week, 2 weken, zoiets Ik droog ze altijd nog even af met een schone handdoek zodat het meeste water eruit is en dan idd in vorm brengen en laten drogen op een washandje
pi_75028179
Ik was ze ook ongeveer eens per week, met een beetje shampoo in m'n handpalm en dan met de kwast erin "cirkelen". Dan goed uitspoelen met lauw/warm water, overtollig water met een handdoek er voorzichtig uit wringen (handdoek om de haren heen -> vingers zo dicht mogelijk bij het begin van de haren houden en dan zo naar het uiteinde knijpen) en daarna haal ik de haren een beetje uit elkaar zodat het sneller droogt en dan leg ik ze plat op een handdoek. Sommige (voornamelijk flat top en long handled kabuki) zet ik er rechtop op, wel ondersteboven natuurlijk Ik doe het ook altijd 's avonds voor 's ochtends schone kwasten
pi_75029803
quote:
Op donderdag 26 november 2009 10:16 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Jaa ze zijn echt geweldig! Heb nu vooral die witte in mn binnenste ooghoek, en dat zit zo mooi! Lekker vet, niet zo droog en poederachtig als met oogschaduw
En die My Favorite Color is echt supermooi! Ik doe wel altijd een tissue op mn wang bij het aanbrengen, want zelfs met de kwast afkloppen had ik allemaal fall out op mn wangen gister

Maar je kunt ze toch gewoon op eBay kopen? Daar is superveel NYX spul te koop, it's like heaven! xD
Ja klopt, ik weet eigenlijk nooit bij welke verkoper ik moet zijn en ik vertrouw het allemaal niet zo! Daarom!

Maar ooit wil ik wel een paar dingen hebben van NYX, ik heb nu genoeg aan MAC .
  donderdag 26 november 2009 @ 20:34:42 #98
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_75032146
quote:
Op donderdag 26 november 2009 19:23 schreef Lub_ya het volgende:

[..]

Ja klopt, ik weet eigenlijk nooit bij welke verkoper ik moet zijn en ik vertrouw het allemaal niet zo! Daarom!

Maar ooit wil ik wel een paar dingen hebben van NYX, ik heb nu genoeg aan MAC .
Je hebt heel veel shops op eBay, en aan de reacties en comments kan je zien hoeveel tevreden klanten er zijn Je hebt wel een creditcard nodig, of PayPal als je iets op eBay wilt kopen. Ik heb zelf 2x wat gekocht aan make up op eBay en heb dat gedaan bij Joy's Cosmetics, erg leuk Bij beide bestellingen kreeg ik er nog een extra NYX dingetje bij. Niet altijd even leuk of goed passend, maar wel heel erg attent iig
pi_75032258
Ik kreeg een keer een chocolaatje bij een eBay bestelling En een lief briefje. Zouden meer verkopers moeten doen
pi_75032365
quote:
Op donderdag 26 november 2009 20:34 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Je hebt heel veel shops op eBay, en aan de reacties en comments kan je zien hoeveel tevreden klanten er zijn Je hebt wel een creditcard nodig, of PayPal als je iets op eBay wilt kopen. Ik heb zelf 2x wat gekocht aan make up op eBay en heb dat gedaan bij Joy's Cosmetics, erg leuk Bij beide bestellingen kreeg ik er nog een extra NYX dingetje bij. Niet altijd even leuk of goed passend, maar wel heel erg attent iig
Ja, ik heb paypal. Ik heb ooit iets besteld bij Eyeko . Maar ik las laatst dat je wijzigingen moest doorgeven of anders stopt het automatisch? Jij hebt het doorgezet? Want ik gebruik Paypal niet zo meer, maar wel zonde, moet ik het later toch weer aanmaken als ik wel wat wil bestellen, ik ben wel wantrouwend. Maar bij Eyeko ging het goed .

Bedankt, ik zal is bij Joy's Cosmetics kijken. Ik denk dat ik er naar moet zoeken toch, sorry ik kom niet vaak op Ebay .
pi_75032405
quote:
Op donderdag 26 november 2009 20:38 schreef Chanty87 het volgende:
Ik kreeg een keer een chocolaatje bij een eBay bestelling En een lief briefje. Zouden meer verkopers moeten doen
Ben jij nou ook Chanty ?
  donderdag 26 november 2009 @ 21:06:39 #102
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_75033343
quote:
Op donderdag 26 november 2009 20:41 schreef Lub_ya het volgende:

[..]

Ja, ik heb paypal. Ik heb ooit iets besteld bij Eyeko . Maar ik las laatst dat je wijzigingen moest doorgeven of anders stopt het automatisch? Jij hebt het doorgezet? Want ik gebruik Paypal niet zo meer, maar wel zonde, moet ik het later toch weer aanmaken als ik wel wat wil bestellen, ik ben wel wantrouwend. Maar bij Eyeko ging het goed .

Bedankt, ik zal is bij Joy's Cosmetics kijken. Ik denk dat ik er naar moet zoeken toch, sorry ik kom niet vaak op Ebay .
Mijn man heeft een creditcard dus die gebruik ik altijd hij heeft een account op eBay en besteld dan met de creditcard.
Je kan op eBay ook zoeken op shops, als het goed is heb je 'm dan wel snel gevonden
pi_75034354
quote:
Op donderdag 26 november 2009 20:42 schreef Lub_ya het volgende:

[..]

Ben jij nou ook Chanty ?
Wat bedoel je
pi_75035208
ik was bij de H&M in den haag, daar zag ik een mooi oogschaduwpalet
ik vond 'm een tikje duur, 7 euro, maar allemaal mooie fijne glitteroogschaduw (ik ben een glitterslet )
dus maar meegenomen
  donderdag 26 november 2009 @ 22:10:30 #105
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_75036605
quote:
Op donderdag 26 november 2009 21:46 schreef Mirjam het volgende:
ik was bij de H&M in den haag, daar zag ik een mooi oogschaduwpalet
ik vond 'm een tikje duur, 7 euro, maar allemaal mooie fijne glitteroogschaduw (ik ben een glitterslet )
dus maar meegenomen
Nice! Wat voor kleurtjes zitten erin, en hoeveel?
pi_75038132
quote:
Op donderdag 26 november 2009 22:10 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Nice! Wat voor kleurtjes zitten erin, en hoeveel?
10 kleuren, van alles wat. zwart, lichtpaars, wit/zilver, groen, donkerpaars, grijs, blauw, goud, roze, bruin
  donderdag 26 november 2009 @ 23:20:06 #107
52349 purplerose
pi_75039673
quote:
Op donderdag 26 november 2009 22:42 schreef Mirjam het volgende:

[..]

10 kleuren, van alles wat. zwart, lichtpaars, wit/zilver, groen, donkerpaars, grijs, blauw, goud, roze, bruin
PICS!! Or it didn't happen!
pi_75041685

pi_75041711

haddik ook gekocht
glitters
pi_75045135
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 00:15 schreef Mirjam het volgende:

[ afbeelding ]

Die had ik laatst ook op het oog toen ik aan het i-net shoppen was! Misschien dat ik toch ook nog maar op zoek ga

Ik heb van de week een leuke quatro gekocht van Catrice, ik was wat twijfelachtig maar het viel me dus helemaal niet tegen, wat een mooie kleuren en ook nog een redelijke pigment!!
  vrijdag 27 november 2009 @ 09:33:52 #111
269956 Nieners
Sofa King Addicted.
pi_75045607
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 09:12 schreef springlover het volgende:

[..]

Die had ik laatst ook op het oog toen ik aan het i-net shoppen was! Misschien dat ik toch ook nog maar op zoek ga

Ik heb van de week een leuke quatro gekocht van Catrice, ik was wat twijfelachtig maar het viel me dus helemaal niet tegen, wat een mooie kleuren en ook nog een redelijke pigment!!
[ afbeelding ]
Vind je er niet heel veel glitters in zitten? Ik probeerde laatst zo'n quad uit @ Kruidvat maar zag bijna geen kleur, alleen super veel glitters .
Living and loving in the moment.
pi_75046353
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 09:33 schreef Nieners het volgende:

[..]

Vind je er niet heel veel glitters in zitten? Ik probeerde laatst zo'n quad uit @ Kruidvat maar zag bijna geen kleur, alleen super veel glitters .
Nee degene die ik heb juist helemaal niet! Ik heb geloof ik de 080,.. Ik had eerst een andere kleuren quad in mijn handen maar die was inderdaad niet geweldig,...
Er kan soms zo enorm veel verschil in zitten!
  vrijdag 27 november 2009 @ 11:49:32 #113
52349 purplerose
pi_75050016
Mirjam en Springlover, leuke spulletjes weer!

ben benieuwd naar de foto's van het geklieder!

ik heb deze op het oog op ebay van go cosmetics
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?VISuperSize&item=290310498944 (blauw)

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?VISuperSize&item=290364803508 (jade groen)

http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?VISuperSize&item=270456097580 (zilver)

krijg alleen het plaatje niet gedaan maar wel het linkje
  vrijdag 27 november 2009 @ 14:26:13 #114
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_75055554
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 00:15 schreef Mirjam het volgende:

[ afbeelding ]

quote:
Op vrijdag 27 november 2009 00:16 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]

haddik ook gekocht
glitters
Wat een leuke dingetjesss! Ben benieuwd hoe ze bevallen!
pi_75055942
jeuj!

Ik heb mijn 88 palettes binnen. Dus ik kan dit weekend gaan smeren

ik ben nog op zoek naar een paar goede kwasten. Iemand nog aanraders?
pi_75057182
Ik ben zelf fan van de kwasten van Everyday Minerals maar je zou ook die van Coastal Scents kunnen proberen, hoewel ik daar zelf geen ervaring mee heb. Die van CS zijn volgens mij ook gewoon op Zoeva te vinden en iig goedkoper op eBay
  vrijdag 27 november 2009 @ 15:10:10 #117
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_75057293
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 14:36 schreef _aurum_ het volgende:
jeuj!

Ik heb mijn 88 palettes binnen. Dus ik kan dit weekend gaan smeren

ik ben nog op zoek naar een paar goede kwasten. Iemand nog aanraders?
Ik heb zelf kwasten van Zoeva, NYX en The Body Shop, en ben eigenlijk over allen zeer tevreden Maar ik wil binnenkort ook even naar MAC kwasten gaan kijken in de Bijenkorf in R'dam
  vrijdag 27 november 2009 @ 18:05:52 #118
52349 purplerose
pi_75063064
Kon mezelf niet inhouden (net salaris gehad he ) en heb me laten verleiden op ebay tot de volgende kleuren
*zilver

*goth purple

*jade groen

*wit

*roestbruin oftewel koper kleur

*Saffierblauw

Edit: eindelijk uitgevonden hoe ik alleen de afbeeldingslocatie kon copy/pasten

[ Bericht 34% gewijzigd door purplerose op 28-11-2009 01:33:52 ]
pi_75063340
Ik las net in het vorige topic dat mascarpone make-up besteld had bij cdwow.nl. Ik wilde haar een pm sturen met de vraag of alles goed is gegaan en of het de 'echte' merken zijn, maar dat lukt niet...Misschien leest mascarpone hier nog mee of heeft iemand anders ervaringen?
pi_75069765
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 18:14 schreef VegaKip het volgende:
Ik las net in het vorige topic dat mascarpone make-up besteld had bij cdwow.nl. Ik wilde haar een pm sturen met de vraag of alles goed is gegaan en of het de 'echte' merken zijn, maar dat lukt niet...Misschien leest mascarpone hier nog mee of heeft iemand anders ervaringen?
Hoi!

Ik lees het net pas. Ik heb er de boing concealer vandaan. Dat is zeker echt spul, geen nep. De verzending duurde ongeveer een week. Ik zou er zo weer bestellen
pi_75070051
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 21:39 schreef mascarpone het volgende:

[..]

Hoi!

Ik lees het net pas. Ik heb er de boing concealer vandaan. Dat is zeker echt spul, geen nep. De verzending duurde ongeveer een week. Ik zou er zo weer bestellen
Je reageert nog best snel hoor
Ik heb er parfum gezien die ¤20 euro goedkoper is Ik had 'm al van m'n verlanglijstje geschrapt maar nu kan ik 'm weer toevoegen
  zaterdag 28 november 2009 @ 02:40:17 #122
52349 purplerose
pi_75077547
En me keuze voor een brush set is op deze gevallen

een set van 13,- 18 delig

Ok, NU stop ik ECHT!

*Ik ben hopeloos *
pi_75082810
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 09:12 schreef springlover het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Van deze heb ik de 010 brown gehaald, samen met een losse paars en een losse zwarte kleur. Ook meteen wat kwastjes gehaald, eerst toch maar hema ondanks dat ik las dat ze wat tegenvielen.

Oogschaduwbasis erbij en vanavond ook maar lekker kliederen wanneer vriendjelief weg is naar werk
pi_75085694
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 21:46 schreef VegaKip het volgende:

[..]

Je reageert nog best snel hoor
Ik heb er parfum gezien die ¤20 euro goedkoper is Ik had 'm al van m'n verlanglijstje geschrapt maar nu kan ik 'm weer toevoegen
Kijk anders ook eens op www.fragrancex.com of www.fragrancenet.com. Daar haal ik meestal parfums. Bij eentje is er gratis verzending .
pi_75085844
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 15:44 schreef mascarpone het volgende:

[..]

Kijk anders ook eens op www.fragrancex.com of www.fragrancenet.com. Daar haal ik meestal parfums. Bij eentje is er gratis verzending .
Dankje Gisteren was ie nog leverbaar op cdwow, vandaag is ie uitverkocht

De eerste site heeft 'm niet en de tweede telt 11 dollar verzendkosten..Terwijl de parfum maar 37 is, beetje jammer
  zaterdag 28 november 2009 @ 16:10:13 #126
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_75086290
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 13:44 schreef Hitomi het volgende:

[..]

Van deze heb ik de 010 brown gehaald, samen met een losse paars en een losse zwarte kleur. Ook meteen wat kwastjes gehaald, eerst toch maar hema ondanks dat ik las dat ze wat tegenvielen.

Oogschaduwbasis erbij en vanavond ook maar lekker kliederen wanneer vriendjelief weg is naar werk
Hema heeft opzich wel redelijke kwasten hoor! heb er zelf ook 1, wat kleinere voor oogschaduw, is best prettig Nadeel alleen dat er aan de andere kant een spons-applicator op zit, die ik toch nooit gebruik Magoed.
Jeuj, kliederen! Leuk!
Ik heb bij de hema gister ook wat gekocht btw, donkerblauw glitter oogpotlood, vond ik wel passend voor de feestdagen enzo en nog een soepele eyeliner zeg maar, met zo'n handig stiftje, geen vloeibare.
Zo een dus:

Hij is echt super onwijs makkelijk om aan te brengen, en ik dacht altijd dat zwarte eyeliner me veel te hard zou staan, maar het staat me echt super
pi_75095437
Nou het geklieder is dus ECHT geklieder geworden. Om te huilen gewoon

Kon direct merken dat ik een aantal brushes niet kon vinden
Ik zag er dan ook wel niet uit, ben net ziek geweest, maar ja...

Zie hier het schokkende resultaat van de quad die die ik dus gekocht heb. Oh en de foto is ook niet heel erg goed gelukt, mobiel enzo En ik had geen mascara opgedaan aangezien ik die thuis heb laten liggen

zaterdag 28 november 2009 @ 21:33:06 #128
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_75095748
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 21:22 schreef Hitomi het volgende:
Nou het geklieder is dus ECHT geklieder geworden. Om te huilen gewoon

Kon direct merken dat ik een aantal brushes niet kon vinden
Ik zag er dan ook wel niet uit, ben net ziek geweest, maar ja...

Zie hier het schokkende resultaat van de quad die die ik dus gekocht heb. Oh en de foto is ook niet heel erg goed gelukt, mobiel enzo En ik had geen mascara opgedaan aangezien ik die thuis heb laten liggen

[ afbeelding ]
Ohjee. Ja, fallout onder je ogen zeker? Heel goed je kwasten aftikken of zelfs blazen soms, om het overtollige poeder eraf te halen Denk dat je bij zo'n goud oog als contract ook beter een lichtere oogschaduw, meer richting wit, aan de onderkant van je oog kan doen Dat staat wat frisser zeg maar.
Heb je ook een goeie oogschaduwbasis gebruikt of eentje van de hema?
Ik heb er zelf 1 van Too Faced, de Shadow Insurance. Te koop bij Sephora in de grote steden in V&D. Die werkt echt super, en dan blijft je oogschaduw ook heel erg goed zitten
En als ik het zo zie is het denk ik handig om wat minder oogschaduw te gebruiken en wat meer uit te vegen met een blender-kwast Dan lijkt het allemaal wat gelijkmatiger en niet zo erop gekwakt zeg maar
Joh, al doende leert men, met dit is dat niet anders! Je moet zoiets inderdaad gewoon uitproberen en langzaam aan word je er steeds beter in!
Je hebt op youtube ook heel veel tutorials, van mensen die er ook echt verstand hebben, bijv http://www.youtube.com/user/MakeupGeekTV
  zaterdag 28 november 2009 @ 22:16:29 #129
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_75096915
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 21:33 schreef Enfermera het volgende:
Ohjee. Ja, fallout onder je ogen zeker? Heel goed je kwasten aftikken of zelfs blazen soms, om het overtollige poeder eraf te halen
Nee, noooooit blazen!
KuikenGuppy
pi_75096952
dames, hoe gebruik je een wimperkruller goed?
ik heb zo'n dingetje van de hema, 1 oog heb ik altijd mooi gekrulde wimpers, andere oog niet
maar echt helpen doet dat ding niet voor mijn gevoel.
ik doe gewoon wimpers ertussen en knijp 'm dicht
  zaterdag 28 november 2009 @ 22:27:56 #131
52349 purplerose
pi_75097256
hoeveel druk oefen je uit? Hoelang knijp je?
Te hard en te lang dan krijg je zo een rare onnatuurlijke knik in de wimpers.
Te kort en te zacht en ze krullen helemaal niet.

iets ertussen in dus kwestie van aanvoelen i guess, en ik prop hem ook nooit helemaal tegen de wimperrand aan dan krijg je die rare knik erin

Ik zit nu ook met iets gaafs op 1 oog en krijg het gewoon niet op de foto
Heb een donkerpaarse eyeliner gebruikt en een metallic groen/blauw liquid liner eroverheen, heel vet effect maar krijg het met geen mogelijkheid goed op een foto. Morgen overdag nog maar eens proberen, hopelijk met een beetje zon voor genoeg licht
pi_75097325
ik weet niet, ik doe maar wat
ik druk niet lang, wel hard.
maar hij springt weer terug in z'n originele vorm
  FOK!fossiel zaterdag 28 november 2009 @ 22:41:20 #133
1455 Keroppi
kool kikker
pi_75097644
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 22:16 schreef Burdie het volgende:

[..]

Nee, noooooit blazen!
Waarom mag dat niet?
Chick on a mission
  zaterdag 28 november 2009 @ 22:41:43 #134
52349 purplerose
pi_75097652
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 22:29 schreef Mirjam het volgende:
Misschien andersom proberen? Iets minder druk maar langer aanhouden? En ongeveer vanaf halverwege de wimperkruller plaatsen.

En anders heb jij gewoon vage wimpers.
Misschien na het krullen eerst zo een basis aanbrengen voor je de kleur doet?
  zaterdag 28 november 2009 @ 22:42:03 #135
52349 purplerose
pi_75097662
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 22:41 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Waarom mag dat niet?
Dat was idd mijn volgende post
  zaterdag 28 november 2009 @ 23:09:57 #136
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_75098561
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 22:41 schreef Keroppi het volgende:
Waarom mag dat niet?
Omdat het heel onhygiënisch is, er zit altijd een ieniemienie beetje speeksel/vocht in je adem en dat blaas je dan op je kwast en smeer je vervolgens weer op je product. Waar het zich gaat vermeerderen etc. etc.
KuikenGuppy
  zaterdag 28 november 2009 @ 23:11:03 #137
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_75098601
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 22:29 schreef Mirjam het volgende:
Probeer 'm eens voor het krullen een beetje warm te maken met een föhn.
Je 'mag' de kruller ook nooit langer dan 16 seconden ingeknepen houden, anders is er kans dat je wimpers breken.
KuikenGuppy
  zaterdag 28 november 2009 @ 23:25:54 #138
52349 purplerose
pi_75099032
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 23:09 schreef Burdie het volgende:

[..]

Omdat het heel onhygiënisch is, er zit altijd een ieniemienie beetje speeksel/vocht in je adem en dat blaas je dan op je kwast en smeer je vervolgens weer op je product. Waar het zich gaat vermeerderen etc. etc.
Ah das idd best logisch Weer wat geleerd
  zondag 29 november 2009 @ 00:14:15 #139
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_75100353
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 23:09 schreef Burdie het volgende:

[..]

Op en in je ogen zitten ook bacterien, wat dacht je van je oogpotlood waar je je waterlijn mee doet? Ik heb een oogschaduw van NYX die echt ontzettend glittert, ik blaas mn kwast en ik doe zelfs nog een tissue onder mn ogen zodat het niet op mn wang valt, anders heb ik gegarandeerd fallout.
pi_75103548
Heh, ik moet echt veel leren. Gebruik inderdaad die van de hema. Telt v&d Zwolle daarvoor? Ik zou het zelf niet goed weten en woon zelf vrij ver van de steden met echt grote v&d's.

En ik gaf zelf ook al wel aan dat ik tijdens het kliederen in de gaten kreeg dat ik nog allerlei brushes miste haha :p

Vandaag lekker simpel geweest, gewoon de base, daaropwat paars en verder niks. Ja, fallout vegen die mn wallen verlengden weggepoetst. :p
  zondag 29 november 2009 @ 10:38:39 #141
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_75104173
quote:
Op zondag 29 november 2009 08:52 schreef Hitomi het volgende:
Heh, ik moet echt veel leren. Gebruik inderdaad die van de hema. Telt v&d Zwolle daarvoor? Ik zou het zelf niet goed weten en woon zelf vrij ver van de steden met echt grote v&d's.

En ik gaf zelf ook al wel aan dat ik tijdens het kliederen in de gaten kreeg dat ik nog allerlei brushes miste haha :p

Vandaag lekker simpel geweest, gewoon de base, daaropwat paars en verder niks. Ja, fallout vegen die mn wallen verlengden weggepoetst. :p
Moet je even googlen op Sephora en V&D, dan krijg je een rijtje volgensmij van steden waar ze dat aanbieden. Haha ja, als je aan de slag gaat merk je wat je allemaal mist, ik ken het! Succes iig met kliederen!
  zondag 29 november 2009 @ 19:44:35 #142
52349 purplerose
pi_75118808
Ik verveelde me een beetje

Oogschaduw.
Linksboven van de etos kleurnr 008 - een dieppaars/aubergine achtige kleur en kleurnr 022 beetje blauw/lila/lavendelachtige kleur (De kleuren van de etos hebben geen mooie namen )

Daaronder in de 2 zwarte doosjes van Catrice uit de velvet matt serie 050 sweet mauve en 070 Dark lilac.
Dan in de gouden doosjes de 280 Dark lavender, 270 indigo blue en de 120 Chili chocolate.

Aan de rechterkant van Essence met de klok meedraaiend een diepdonkerblauw (naam en nr zaten psies onder het plakbandje waar die mee dichtzat, plakband en tekst weg getrokken ) het vierkante doosje nr 02 Into the night met een shimmer van die moonlight collection, nr 13 dress to impress en als laatste nr 10 hypnotic blue.

Liquid liners
Dan helemaal rechts van Catrice liquid eyeliners (die staande potjes) in blue en deep purple, van Essence de crystal eyeliner in bruin met sparkles en de metal glam in blauw/groen/aqua achtige kleur en van de etos koper/roest kleur.

Mascara
Iets daaronder de Hypno Gloss 3 in 1 van Essence in black en die raad ik erg aan hele fijne seperatie van de wimpers en van Catrice de allround mascara in deep purple.

Eyeliners
Daaronder de longlasting eyeliners van Essence en Catrice met respectievelijk nr 08 Touch of glam (deep purple) nr 06 seventh heaven en nr 02 Hot chocolate/ 060 Midnight blue, 050 mystic green en 030 smokey silver

Daarnaast aan de linkerkant de Kajal potloden van Essence nr08 Teddy, nr 11 Cool breeze, nr 13 Nightfever en nr 14 Hola, chica! Van Catrice 03 Amethist en van de Etos nr 003 ook een aquazeegroenachtige kleur met sparkles

En dan als laatste goddank
Eyeliner pen van Essence de black mania en van Catrice Dark brown.

Geen idee of je er wat aan hebt maar jullie hebben iig weer even iets te lezen!

zondag 29 november 2009 @ 20:40:14 #143
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_75121344
Stop met kopen jij
KuikenGuppy
  maandag 30 november 2009 @ 00:18:50 #144
52349 purplerose
pi_75131474
quote:
Op zondag 29 november 2009 20:40 schreef Burdie het volgende:
Stop met kopen jij
Ik weet het ut
Heb nu een make up stop ingelast
pi_75138003
quote:
Op zondag 29 november 2009 19:44 schreef purplerose het volgende:
Ik verveelde me een beetje

[ afbeelding ]

Oogschaduw.
Linksboven van de etos kleurnr 008 - een dieppaars/aubergine achtige kleur en kleurnr 022 beetje blauw/lila/lavendelachtige kleur (De kleuren van de etos hebben geen mooie namen )

Daaronder in de 2 zwarte doosjes van Catrice uit de velvet matt serie 050 sweet mauve en 070 Dark lilac.
Dan in de gouden doosjes de 280 Dark lavender, 270 indigo blue en de 120 Chili chocolate.

Aan de rechterkant van Essence met de klok meedraaiend een diepdonkerblauw (naam en nr zaten psies onder het plakbandje waar die mee dichtzat, plakband en tekst weg getrokken ) het vierkante doosje nr 02 Into the night met een shimmer van die moonlight collection, nr 13 dress to impress en als laatste nr 10 hypnotic blue.

Liquid liners
Dan helemaal rechts van Catrice liquid eyeliners (die staande potjes) in blue en deep purple, van Essence de crystal eyeliner in bruin met sparkles en de metal glam in blauw/groen/aqua achtige kleur en van de etos koper/roest kleur.

Mascara
Iets daaronder de Hypno Gloss 3 in 1 van Essence in black en die raad ik erg aan hele fijne seperatie van de wimpers en van Catrice de allround mascara in deep purple.

Eyeliners
Daaronder de longlasting eyeliners van Essence en Catrice met respectievelijk nr 08 Touch of glam (deep purple) nr 06 seventh heaven en nr 02 Hot chocolate/ 060 Midnight blue, 050 mystic green en 030 smokey silver

Daarnaast aan de linkerkant de Kajal potloden van Essence nr08 Teddy, nr 11 Cool breeze, nr 13 Nightfever en nr 14 Hola, chica! Van Catrice 03 Amethist en van de Etos nr 003 ook een aquazeegroenachtige kleur met sparkles

En dan als laatste goddank
Eyeliner pen van Essence de black mania en van Catrice Dark brown.

Geen idee of je er wat aan hebt maar jullie hebben iig weer even iets te lezen!

Ik heb dus die paarse van Catrice ^^ Heb 'm vandaag ook weer op, staat me best ok
pi_75138626
Wat leuk om je verzameling te laten zien

Ik hou ook van paarse en bruine kleuren.
pi_75138704
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 16:10 schreef Enfermera het volgende:

[..]
Zo een dus:
[ afbeelding ]
Hij is echt super onwijs makkelijk om aan te brengen, en ik dacht altijd dat zwarte eyeliner me veel te hard zou staan, maar het staat me echt super
Ik heb er eentje van essence. Maar na een centimeter is hij 'op'. Dan doet hij het niet meer. Tot je een minuut wacht en dan komt er ineens wel weer spul uit.

En ik hou hem echt verticaal.
  maandag 30 november 2009 @ 12:09:13 #148
259233 GimmeGore
pi_75138752
quote:
Op maandag 30 november 2009 11:44 schreef Hitomi het volgende:

[..]

Ik heb dus die paarse van Catrice ^^ Heb 'm vandaag ook weer op, staat me best ok
istie erg donker?
Ik vind dat met paars mijn ogen mooier uitkomen, maar omdat ik vanmezelf een hele lichte huid heb zijn kleuren snel te donker bij mij.
Maar ik vind het zo op de foto wel een erg mooi kleurtje
pi_75140193
Eventueel kan ik vanavond alles even bijwerken en een fotootje maken (met een goede camera ipv mijn mobiel, haha). Maar dat zou dan pas vanavond zijn. Bij mij is hij vandaag volgens mij wel iets donkerder dan dat hij gisteren was.

Ik denk dat ik om een uur of 17.00 wel thuis ben. Ben blij dat ik vandaag een toets heb waardoor ik twee uur eerder thuis kan zijn

Edit:
Even een fotootje gemaakt voor je!

[ Bericht 22% gewijzigd door Hitomi op 30-11-2009 16:53:41 (Foto toegevoegd) ]
pi_75152509
Holy crap jouw wimpers! Jij hebt nooit nepwimpers nodig denk ik

Weet iemand toevallig een goede primer btw? Mijn Monistat Powder-Gel doet z'n werk niet zo goed meer...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')