Ben jij nou ook Chantyquote:Op donderdag 26 november 2009 20:38 schreef Chanty87 het volgende:
Ik kreeg een keer een chocolaatje bij een eBay bestellingEn een lief briefje. Zouden meer verkopers moeten doen
Mijn man heeft een creditcard dus die gebruik ik altijdquote:Op donderdag 26 november 2009 20:41 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ja, ik heb paypal. Ik heb ooit iets besteld bij Eyeko. Maar ik las laatst dat je wijzigingen moest doorgeven of anders stopt het automatisch? Jij hebt het doorgezet? Want ik gebruik Paypal niet zo meer, maar wel zonde, moet ik het later toch weer aanmaken als ik wel wat wil bestellen, ik ben wel wantrouwend. Maar bij Eyeko ging het goed
.
Bedankt, ik zal is bij Joy's Cosmetics kijken. Ik denk dat ik er naar moet zoeken toch, sorry ik kom niet vaak op Ebay.
Nice!quote:Op donderdag 26 november 2009 21:46 schreef Mirjam het volgende:
ik was bij de H&M in den haag, daar zag ik een mooi oogschaduwpalet
ik vond 'm een tikje duur, 7 euro, maar allemaal mooie fijne glitteroogschaduw (ik ben een glitterslet)
dus maar meegenomen
10 kleuren, van alles wat. zwart, lichtpaars, wit/zilver, groen, donkerpaars, grijs, blauw, goud, roze, bruinquote:Op donderdag 26 november 2009 22:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nice!Wat voor kleurtjes zitten erin, en hoeveel?
PICS!! Or it didn't happen!quote:Op donderdag 26 november 2009 22:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
10 kleuren, van alles wat. zwart, lichtpaars, wit/zilver, groen, donkerpaars, grijs, blauw, goud, roze, bruin
Die had ik laatst ook op het oog toen ik aan het i-net shoppen was! Misschien dat ik toch ook nog maar op zoek gaquote:
Vind je er niet heel veel glitters in zitten? Ik probeerde laatst zo'n quad uit @ Kruidvat maar zag bijna geen kleur, alleen super veel glittersquote:Op vrijdag 27 november 2009 09:12 schreef springlover het volgende:
[..]
Die had ik laatst ook op het oog toen ik aan het i-net shoppen was! Misschien dat ik toch ook nog maar op zoek ga![]()
Ik heb van de week een leuke quatro gekocht van Catrice, ik was wat twijfelachtig maar het viel me dus helemaal niet tegen, wat een mooie kleuren en ook nog een redelijke pigment!!
[ afbeelding ]
Nee degene die ik heb juist helemaal niet! Ik heb geloof ik de 080,.. Ik had eerst een andere kleuren quad in mijn handen maar die was inderdaad niet geweldig,...quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:33 schreef Nieners het volgende:
[..]
Vind je er niet heel veel glitters in zitten? Ik probeerde laatst zo'n quad uit @ Kruidvat maar zag bijna geen kleur, alleen super veel glitters.
quote:
Wat een leuke dingetjesss!quote:Op vrijdag 27 november 2009 00:16 schreef Mirjam het volgende:
[ afbeelding ]
haddik ook gekocht
glitters
Ik heb zelf kwasten van Zoeva, NYX en The Body Shop, en ben eigenlijk over allen zeer tevredenquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:36 schreef _aurum_ het volgende:
jeuj!
Ik heb mijn 88 palettes binnen. Dus ik kan dit weekend gaan smeren
ik ben nog op zoek naar een paar goede kwasten. Iemand nog aanraders?
Hoi!quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:14 schreef VegaKip het volgende:
Ik las net in het vorige topic dat mascarpone make-up besteld had bij cdwow.nl. Ik wilde haar een pm sturen met de vraag of alles goed is gegaan en of het de 'echte' merken zijn, maar dat lukt niet...Misschien leest mascarpone hier nog mee of heeft iemand anders ervaringen?
Je reageert nog best snel hoorquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:39 schreef mascarpone het volgende:
[..]
Hoi!
Ik lees het net pas. Ik heb er de boing concealer vandaan. Dat is zeker echt spul, geen nep. De verzending duurde ongeveer een week. Ik zou er zo weer bestellen
quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:12 schreef springlover het volgende:
[..]
Die had ik laatst ook op het oog toen ik aan het i-net shoppen was! Misschien dat ik toch ook nog maar op zoek ga![]()
Ik heb van de week een leuke quatro gekocht van Catrice, ik was wat twijfelachtig maar het viel me dus helemaal niet tegen, wat een mooie kleuren en ook nog een redelijke pigment!!
[ afbeelding ]
Kijk anders ook eens op www.fragrancex.com of www.fragrancenet.com. Daar haal ik meestal parfums. Bij eentje is er gratis verzendingquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:46 schreef VegaKip het volgende:
[..]
Je reageert nog best snel hoor![]()
Ik heb er parfum gezien die ¤20 euro goedkoper isIk had 'm al van m'n verlanglijstje geschrapt maar nu kan ik 'm weer toevoegen
Dankjequote:Op zaterdag 28 november 2009 15:44 schreef mascarpone het volgende:
[..]
Kijk anders ook eens op www.fragrancex.com of www.fragrancenet.com. Daar haal ik meestal parfums. Bij eentje is er gratis verzending.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |