Inderdaad... best veel pech gehad. Aan de andere kant waren de Hawks grote delen van de wedstrijd de dominante ploeg en dan kun je zo'n wedstrijd gewoon verliezen. Tegen de Blues waren we ook de mindere maar viel het wel de goede kant op.quote:Op maandag 16 november 2009 07:49 schreef Katth het volgende:
En dan ook nog verliezen in overtime
Soms heb je van die avonden...
Precies, Caps waren zaterdag in de 1e periode verre weg de betere ploeg tegen de Devils, maar daar was in de 2e en 3e periode niks meer van over.quote:Op maandag 16 november 2009 11:04 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Inderdaad... best veel pech gehad. Aan de andere kant waren de Hawks grote delen van de wedstrijd de dominante ploeg en dan kun je zo'n wedstrijd gewoon verliezen. Tegen de Blues waren we ook de mindere maar viel het wel de goede kant op.
Zo is Brodeur dus ook. Een goede goaltender wint gewoon wedstrijden voor je. Brodeur had gewoon een aantal briljante saves in die 1e periode.quote:Op maandag 16 november 2009 13:15 schreef nyny83 het volgende:
Bij de Sharks lag het overigens niet aan de goalie. Die was (zoals eigenlijk altijd) vrij foutloos en bij vlagen zelfs briljant.
Natuurlijk fake.quote:
Getzlaf en Perry zijn eigenlijk de enige spelers die het vereiste niveau halen momenteel. Rob Niedermayer wordt oud en Koivu en Selanne hebben ook hun beste tijd wel gehad. Ik ben bang dat ik de Ducks dit jaar gewoon te hoog heb ingeschat, want dit zie ik niet zo gauw meer goedkomen. De goalies spelen ook niet indrukwekkend en daar zal dat kleine relletje rondom "Ik stop liever dan dat ik reserve ben" Giguere niet bij helpen.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:35 schreef WasQ het volgende:
De Ducks lijken Pronger heel erg te missen. Selanne heeft zijn beste tijd gehad en ook met Koivu hebben ze nu pech.
Getzlaf daarentegen blijft een absolute held. Vooral als hij tegen de Wings mag. Ik heb zelfs liever dat Crosby tegen de Wings speelt, dan Getzlaf.
Met alle respect, maar daar zie ik de puck niet over de lijn gaan hoor. Terecht afgekeurd denk ik.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:23 schreef nyny83 het volgende:
Triest inderdaad, en dan nog met videoreviews zeggen dat het geen goal is. Sharks hadden een week terug precies hetzelfde waardoor ze in de OT verloren van de Blackhawks.
edit:
op 3.34 minuten de afgekeurde goal.
Heb ik ook gezien ja. Zeer slechte call...quote:Op donderdag 19 november 2009 13:16 schreef Saviola het volgende:
En Tampa scoorde tegen LA de winning goal in OT die ook onterecht werd afgekeurd nadat een LA-verdediger een forward van ons tegen de goalie duwde.
Hoe die video reviewers met al hun schermpjes en herhalingen erbij dit soort calls niet goed kunnen krijgen, tsja..
In die shot is het inderdaad lastig, maar ik heb de wedstrijd live gezien en daar lieten ze het met een stuk of 6 angles zien. In de overhead angle was het vrij duidelijk te zien dat het wel een goal was.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:36 schreef WasQ het volgende:
[..]
Met alle respect, maar daar zie ik de puck niet over de lijn gaan hoor. Terecht afgekeurd denk ik.
Hij ligt op de lijn.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:36 schreef WasQ het volgende:
[..]
Met alle respect, maar daar zie ik de puck niet over de lijn gaan hoor. Terecht afgekeurd denk ik.
Maakt niet uit, evengoed 2 puntenquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:07 schreef Doler12 het volgende:
De Ducks winnen eindelijk weer een game. In Ot uiterdaad
Ja ze waren weer van alles aan het weggeven....quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:07 schreef Doler12 het volgende:
De Ducks winnen eindelijk weer een game. In Ot uiterdaad
Vorig seizoen haalden ze ook ternauwernood de play-offs omdat de Predators aan het einde aan het choken waren....quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:58 schreef maartena het volgende:
[..]
Ja ze waren weer van alles aan het weggeven....
Vorig seizoen speelden de Ducks duidelijk beter.
In die play offs waren ze toch een grote verassing samen met de Canes.quote:Op zaterdag 21 november 2009 00:45 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Vorig seizoen haalden ze ook ternauwernood de play-offs omdat de Predators aan het einde aan het choken waren....
Caps zijn uit vorm en de Sens zeer zeker niet, dus ik verwacht dat de Caps minder blij zijn dat ze tegen de Sens moeten dan andersomquote:Op zondag 22 november 2009 19:18 schreef Irrem het volgende:
De Sens nu ook gewonnen van de Sabres 5-3. De derde zege op rij en in totaal 14x gescoord. Gaat lekker zo. Volgende wedstrijd tegen de Caps, gaat moeilijk worden.
Denk dat de Caps vooral minder blij zijn met zichzelf, ongeinspireerd zooitje op het moment.quote:Op zondag 22 november 2009 21:47 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Caps zijn uit vorm en de Sens zeer zeker niet, dus ik verwacht dat de Caps minder blij zijn dat ze tegen de Sens moeten dan andersom
Triest inderdaad. Ik zette gisteravond om 23.00 al verwachtingsvol mijn laptop aan om er vervolgens achter te komen dat de wedstrijd niet werd uitgezondenquote:Op maandag 23 november 2009 00:57 schreef Saviola het volgende:
Ben maar Tampa@Atlanta op radiofeed aan het luisteren.. game wordt gewoon niet uitgezondenDat ie bij Tampa niet op TV is oke, maar dat ze in Atlanta niet eens een homegame uitzenden in deze tijd
naja radio luisteren heeft ook wel wat.. doet me terugdenken aan een paar jaar terug toen er nog geen streams waren![]()
Atlanta zijn vaak maar half gevulde stadions, zelfs voor division wedstrijden. Denk gewoon dat ijshockey daar niet echt populair is. Ondanks dat beide teams toch echt wel sterren in hun team hebben.quote:Op maandag 23 november 2009 15:15 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Triest inderdaad. Ik zette gisteravond om 23.00 al verwachtingsvol mijn laptop aan om er vervolgens achter te komen dat de wedstrijd niet werd uitgezondenWaarom trekt Tampa altijd zo weinig aandacht? Is het de lokatie? Want ze doen het niet heel slecht dit seizoen...
Ik ben benieuwd, dacht dat de Caps wel goed bezig waren, maar ik volg ze dan ook niet zo heel erg.quote:Op zondag 22 november 2009 21:47 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Caps zijn uit vorm en de Sens zeer zeker niet, dus ik verwacht dat de Caps minder blij zijn dat ze tegen de Sens moeten dan andersom
Ze zijn goed op weg om de play offs te halen, maar er wordt achterin veel te veel weggeven. Laatste 2 wedstrijden tegen Montreal en Toronto was het voorin ook niet goed, dus dan houd je niet veel over.quote:Op maandag 23 november 2009 16:41 schreef Irrem het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, dacht dat de Caps wel goed bezig waren, maar ik volg ze dan ook niet zo heel erg.
Vergeet Bogosian niet, ook een (toekomstig) topperquote:Op maandag 23 november 2009 16:17 schreef Saviola het volgende:
Het zal eerder Atlanta zijn dan Tampa. Daar was het nu de laatste 2 jaar niet goed, bij Atlanta is het echter nog nooit goed geweest in hun hele bestaan. Dus vind je't gek dat daar geen kat op afkomt. (zelfde verhaal bij Florida overigens).
Maargoed die game van gisteravond.. een wedstrijd met Lecavalier, St Louis, Kovalchuk, Stamkos en jonge talenten als Victor Hedman en Evander Kane op het ijs is toch echt wel de moeite, dat zijn meer sterren dan bij een gemiddelde Toronto game
2 jonge talenten die nog niet echt konden doorbreken.. zou voor beide teams een goeie trade kunnen zijn uiteindelijk.quote:The Montreal Canadiens have traded Guillaume Latendresse to the Minnesota Wild for Benoit Pouliot.
Latendresse, 22, has scored two goals and recorded one assist so far this season.
The forward who was drafted in the second round, 45th overall, in the 2005 NHL Entry Draft, has recorded 48 goals and 37 assists in 232 career NHL games.
Pouliot, 23, has two goals and two assists in 14 games with the Wild this season.
In 65 career NHL games, the fourth selection in the 2005 draft has nine goals and nine assists.
op nhl.com staat 4-3?quote:Op dinsdag 24 november 2009 06:49 schreef Irrem het volgende:En inderdaad de Sens in overtime gewonnen van de Caps 3-2
Echt wat een slechte 3e periodequote:Op dinsdag 24 november 2009 06:49 schreef Irrem het volgende:En inderdaad de Sens in overtime gewonnen van de Caps 3-2
Ik heb het allemaal voorspeld in mijn preview!quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:49 schreef Saviola het volgende:
Leafs met maarliefst 61(!) shots on goal, en verlorenbeter zoeken ze daar iemand die wél kan scoren.
Eindelijk speelt Jiggy weer een goede game. 41 saves, de grootse fout natuurlijk de goal in de laatste minuut van Reguliere tijd.quote:Op dinsdag 24 november 2009 07:36 schreef maartena het volgende:
Ducks winnen na een shootout.... na het grootste deel van de wedstrijd voor te hebben gestaan met 2-1.
En 7-2quote:Op donderdag 26 november 2009 06:58 schreef Irrem het volgende:
Nog bezig maar de hawks staan met 7-0 voor tegen de sharks
Was een boarding penalty, hij raakt hem iets van achter omdat hij zich net in de laatste seconde iets draait.quote:Op donderdag 26 november 2009 08:42 schreef nyny83 het volgende:
Hij zal het wel verdiend hebben. Hij komt een beetje gefrustreerd over in zijn spel de laatste tijd.
stfuquote:Op donderdag 26 november 2009 12:50 schreef Saviola het volgende:
Epic PP fail bij de Sharks zeg, 3 SH goals op rij waarvan 2 op dezelfde PP![]()
Sowieso echt een belachelijk schema. Soms moeten ploegen 5 dagen achter elkaar niet, en dan moeten ze ineens 3x op 4 avonden en dan ook nog tyfusver reizen.quote:Op zaterdag 28 november 2009 11:36 schreef Saviola het volgende:
5-1 winst op de Rangers na een beresterke wedstrijd![]()
Vanavond weer, helemaal naar Dallaswie verzint zoiets zeg.
Naar een club op een uurtje rijdenquote:Op zaterdag 28 november 2009 23:36 schreef Katth het volgende:
En hier voetballers zeuren als ze 2x per week moeten
In baseball spelen ze zo'n 170 wedstrijden in een seizoen, en dan reken ik Spring Training niet mee, en tevens niet de mogelijkheid tot het behalen van de playoffs. Als je de playoffs haalt, en de wedstrijden die tijdens Spring Training gespeeld worden in kleine stadions in Arizona en Florida, staan baseballers zo'n 200-210 keer per jaar op het veld, waarvan zeker 80 uitwedstrijden.quote:Op zaterdag 28 november 2009 23:36 schreef Katth het volgende:
En hier voetballers zeuren als ze 2x per week moeten
quote:Op zondag 29 november 2009 01:07 schreef Saviola het volgende:
Canada wint straks goud op de Olympics. Waarom?
Daarom![]()
Ik zag net de nieuwspost op de FP... Heel ongelukkig..quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:18 schreef nyny83 het volgende:
WTF deed Ballard nou bij Vokoun? Hij wilde zn stick kapotslaan op de lat en sloeg per ongeluk Vokoun op zn kop?
Mjah ik had hem bij de frontpage aangedragen naar aanleiding van mn post op FOK!sportquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:06 schreef Katth het volgende:
[..]
Ik zag net de nieuwspost op de FP... Heel ongelukkig..
Nogal lang maargoed.quote:SAVARD AGREES TO SEVEN-YEAR EXTENSION WITH BRUINS
Sources tell TSN that Boston forward Marc Savard has agreed with the Bruins on a seven-year contract extension with an annual cap hit of around $4.2 million per year.
Savard, 32, recently returned from a broken foot and has four goals and six assists in 11 games this season. The two-time All-Star is coming off an 88-point campaign in which he led the Bruins in scoring.
Savard is in the final season of a four-year contract that pays him $5 million annually. He was eligible to become an unresticted free agent after this season.
He was drafted in the fourth round by the New York Rangers in the 1995 draft. Savard played parts of two seasons for the Rangers, and also skated for the Calgary Flames and Atlanta Thrashers before signing with the Bruins on July 1, 2006.
One of the top set-up men in the league, Savard has averaged 67 assists and almost 90 points per year over the last four seasons.
Het zit ze niet mee nee. Normaal gesproken gebeurt dit zo'n 2x per seizoen in de hele NHL, nu al 2x bij hetzelfde team.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:54 schreef Katth het volgende:
Joe Corvo van de Canes 8-12 weken uitgeschakeld door een snee in zijn been van de schaatsen van Karl Alzner tijdens de wedstrijd tegen de Capitals. Dat is de 2e die er bij de Canes die met deze blessure eruit ligt net als Cam Ward.
Zag er in eerste instantie helemaal niet ernstig uit...
http://www.nhl.com/ice/news.htm?id=508111
Haha dan zijn we het wel erg oneensquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:20 schreef WasQ het volgende:
Wat een lage cap-hit voor Savard. Fantastische deal voor de Bruins. Hij zal misschien over een jaar of drie langzaam afglijden, maar dan hebben de Bruins allang geprofiteerd. Het is wel te hopen voor Boston dat Savard na een jaar of vijf zijn schaatsen in de wilgen hangt...
Ok, dan had ik het goed begrepen. Hij staat day-to-day dus dan tellen ze gewoon mee. Hij gaat dus in ieder geval Panthers en Flyers missen.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:36 schreef WasQ het volgende:
Ja die tellen dan ook mee ja, voor zover ik weet. Misschien is er een uitzondering als Ovechkin op Long Time Injury Reserve komt, maar ik geloof dat hij daar niet op staat.
Nouja dat is dus wat ik bedoel. Dan heb je een caphit van 4.2 miljoen voor een 37-jarige die niet veel meer presteert.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:28 schreef Saviola het volgende:
Er is een verschil tussen salary en cap hit ook natuurlijk. Dus de cap hit van dat contract is 4,2 miljoen maar Savard zal waarschijnlijk de eerste jaren 6 a 7 miljoen per jaar krijgen maar de laatste jaren maar 1/2/3 miljoen meer. Dus zo duur wordt het niet op het einde van dat contract, enkel die cap hit is dan wel hoger dan wat ie verdient.
Nylander bij de Capitals dus ook, die hebben ze nu ook op 'waivers'.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:55 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Nouja dat is dus wat ik bedoel. Dan heb je een caphit van 4.2 miljoen voor een 37-jarige die niet veel meer presteert.
Precies, maar dat voorkomt wel dat ze er nog een topper bij kunnen halen waardoor ze de absolute favoriet voor de Cup kunnen worden. Ze hebben nu de mazzel dat ze Ovie hebben, maar verder is het natuurlijk een middelmatig team.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:58 schreef Katth het volgende:
[..]
Nylander bij de Capitals dus ook, die hebben ze nu ook op 'waivers'.
Semyonov ook nietquote:Op woensdag 2 december 2009 15:32 schreef Saviola het volgende:
Backstrom, Semin, Green zijn natuurlijk ook geen vreselijke spelers om in je team te hebben.
Varlamov en Hedman? Nog niet helemaal wakker?quote:Op woensdag 2 december 2009 15:57 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Semyonov ook niet
Maar daar gaat het niet omIk zeg niet dat ze geen goede spelers hebben, ik zeg dat ze zonder Ovie niet beter zijn dan het gemiddelde NHL-team. Als we als gemiddeld NHL-team even de Tampa Bay Lightning nemen (omdat die halverwege de standings staan), die hebben ook Lecavelier, St. Louis, Stamkos, Tanguay en Hedberg. Zijn ook geen misselijke spelers die bij vrijwel elk team in de eerste twee lines zouden komen. WSH heeft het voordeel dat ze daar nog een superster als Ovechkin bij hebben. Als zij het salaris van Nylander er niet bij hadden hadden ze nog een speler van het kaliber Semin erbij kunnen hebben en dat maakt nogal een verschil (zeker als Ovie eens geblesseerd raakt)
Naja middelmatig vind ik wel overdreven. Ze hebben in de wedstrijden toen Ovechkin geblesseerd was ook goed gespeeld. Je moet niet vergeten dat zo'n 4-5 spelers die nu in de line up zitten gaandeweg het seizoen zijn opgeroepen vanuit de AHL (Hershey Bears), omdat er zoveel mensen geblesseerd zijn. En toch blijven ze het goed doen. Vanaf het begin mee in de top van de conference.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:16 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Precies, maar dat voorkomt wel dat ze er nog een topper bij kunnen halen waardoor ze de absolute favoriet voor de Cup kunnen worden. Ze hebben nu de mazzel dat ze Ovie hebben, maar verder is het natuurlijk een middelmatig team.
Zijn wel verschillend, maar zitten onder de 4m salaris.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:53 schreef Saviola het volgende:
Jordan Staal en Kane zijn toch 2 héél verschillende types.. maarja idd, als je dat salaris kan dumpen kun je nog leuke dingen doen voor de trade deadline
Ze zitten allebij al rond de 4M.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:35 schreef nyny83 het volgende:
Kane en Staal zitten nog op hun rookiecontracten volgens mij en zijn dus zelfs onder de 1 miljoen. Vooral Kane zal volgend jaar als hij Free Agent wordt wel meer gaan vragen dan 4M
En ja, ik was nog niet helemaal wakker Saviola
quote:The Chicago Blackhawks have called a press conference on Thursday where it is expected the team will announce the signings of Patrick Kane, Jonathan Toews and Duncan Keith to multi-year contract extensions.
Sources tell TSN that Toews and Kane will sign identical five-year contract extensions worth about $6.3 million per season. Meanwhile Keith's deal is worth $72 million spread over a whopping 13 years at an annual average of $5.5 million.
Je hebt gelijk. 63m voor 15 spelers.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:32 schreef WasQ het volgende:
Blijkbaar niet. De contracten zijn pas voor volgend seizoen. In de zomer zullen ze pas in actie hoeven te komen, want voor komend seizoen zitten ze al zo'n beetje aan de cap, en dat met veel te weinig spelers...
Dat dacht ik dus ook, maar blijkbaar is het zo dat je ook op dit moment moet zorgen dat je met alle spelers onder contract voor volgend seizoen niet over de cap mag zitten.. dus heel simpel gesteld, als je nu 1 miljoen onder de cap zit met iedereen onder contract voor ook volgend sezoen behalve 1 speler, en je geeft die speler 2 miljoen opslag, dan zit je vanaf volgend seizoen dus 1 miljoen óver de cap. En dat mag dus ook niet.. vrij ingewikkeld allemaal ja, maar het komt erop neer dat Chicago dus iemand zal moeten traden.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:32 schreef WasQ het volgende:
Blijkbaar niet. De contracten zijn pas voor volgend seizoen. In de zomer zullen ze pas in actie hoeven te komen, want voor komend seizoen zitten ze al zo'n beetje aan de cap, en dat met veel te weinig spelers...
Niemand die hem nog wel hebben met zijn 38-jarige contract.quote:
Haha ja, was ook sarcastisch bedoeld.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:07 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Niemand die hem nog wel hebben met zijn 38-jarige contract.
Mjah ik weet niet of het nog wel goed gaat komen met de Ducks dit seizoen eerlijk gezegd..quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:56 schreef Doler12 het volgende:
Lekker de Ducks zitten weer in een lossing streak
Ben bang van niet.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:15 schreef nyny83 het volgende:
Mjah ik weet niet of het nog wel goed gaat komen met de Ducks dit seizoen eerlijk gezegd..
En nu Selanne er ook een maand uit met een gebroken hand.quote:
En ze staan na 2 periodes 7-1 achterquote:Op zondag 6 december 2009 00:37 schreef nyny83 het volgende:
http://www.nhl.com/ice/news.htm?id=508705
coach van de flyers eruit getieft
Mjah ik zie hetquote:Op zondag 6 december 2009 02:37 schreef Saviola het volgende:
[..]
En ze staan na 2 periodes 7-1 achtertegen de Caps die niet eens Ovechkin in de lineup hebben.
Gewoon een flinke mindere periode. Canes zijn ook geen slecht team maar staan toch onderaan, evenals de Ducks.quote:Op zondag 6 december 2009 12:15 schreef Irrem het volgende:
De Sens zijn ook weer lekker bezig de laatste wedstrijden, nu weer verloren van de Coyotes met 3-2![]()
De Flyers deden het voig seizoen toch helemaal niet zo slecht? What happened?
Hehe je moest het toch ff gezegd hebben he?quote:Op zondag 6 december 2009 13:11 schreef Katth het volgende:
Wat kan ik zeggen...
![]()
Verre van middelmatig lijkt me.
Dat ben ik ook wel met je eens, kijk waar de Caps waren voordat Ovechkin kwam. Hij is het beste wat de franchise is overkomen. Voor aanvang van het seizoen waren 95% van de kaarten al verkocht. Hockey leeft weer in Washington.quote:Op zondag 6 december 2009 13:31 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Hehe je moest het toch ff gezegd hebben he?Anyway, een paar wedstrijdjes zonder Ovie is wat anders dan een heel seizoen. Het tijdelijk missen van enkele goede spelers kan zelfs leiden tot extra motivatie voor de rest. Als ze Ovie helemaal niet gehad zouden hebben zouden ze denk ik niet in de top meedoen (waarmee ik niet wil zeggen dat ze dan de play-offs niet zouden halen)
Hoe goed Mike Green ook speelt, misschien is het verstandig om hem weg te traden voor een goede stay at home defenseman. Iemand als Regehr of Phaneuf bijvoorbeeld... Het scheelt je wat goals, maar ze hebben genoeg goede aanvallers. En Green is een van de weinige misbare spelers die toch een hoge tradewaarde heeft.quote:Op zondag 6 december 2009 13:43 schreef Katth het volgende:
[..]
Dat ben ik ook wel met je eens, kijk waar de Caps waren voordat Ovechkin kwam. Hij is het beste wat de franchise is overkomen. Voor aanvang van het seizoen waren 95% van de kaarten al verkocht. Hockey leeft weer in Washington.
Maar goed, uiteindelijk in de play offs draait het om defence en goaltending, iets waar de Caps nogal moeite mee hebben.
Ik doelde ook meer op Theodore. Varlamov's record is gewoon goed dit seizoen, misschien wel beste in de league.quote:Op zondag 6 december 2009 14:05 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Goaltending is dit jaar toch niet zo'n probleem met Varlamov erbij? Ik vind het echt een topkeeper. Nog wat wisselvallig soms, maar er is dit jaar bijna geen enkele goalie die constant presteert.
Hier zijn nog wel wat highlights terug te zien: http://www.nhl.com/ice/gamecenter.htm?id=2009020426quote:Op zondag 6 december 2009 13:33 schreef nyny83 het volgende:
Sharks verloren van een fantastische kipper lees ik net
quote:
Ik na de 1e, moet gewoon weer werkenquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:22 schreef nyny83 het volgende:
Ik ben vroeg afgehaakt dit keer, al halverwege de eerste periode. Kon mn ogen niet meer openhouden
Ja, hij is ook een rookie goaltender, maar toch duidelijk niet goed genoeg. Het had in de 1e periode al 4-0 of 5-0 moeten zijn, maar Toskala herpakte zich goed na de 1e 2 goals. Semin had die breakaways, hij is altijd gevaarlijk maar hij moet echt een keer leren zijn schoten te variëren.quote:Op zondag 13 december 2009 14:01 schreef Saviola het volgende:
Vannacht ook Caps zitten kijken tegen de Leafs. Ene Neuvirth stond op de goal bij de Caps maar die bakte er ook weinig van. Wel een heerlijke wedstrijd verderkon echt alle kanten op, Caps hadden misschien moeten winnen want ze hadden volgens mij een stuk of 4 breakaways en allemaal gemist.
Gewoon een kleine terugslag. Seizoen is nog lang.quote:Op zondag 13 december 2009 20:43 schreef nyny83 het volgende:
Sharks al 4 op rij verloren. Het ging toch te makkelijk in het begin van het seizoen, het lijkt wel of ze zich er makkelijk vanaf proberen te maken.
jammer dat niemand hem van waivers claimt, zal wel door zijn salaris komenquote:Op maandag 14 december 2009 20:16 schreef Katth het volgende:
Nylander naar Grand Rapids Griffins (AHL), opzouten!
http://www.nhl.com/ice/news.htm?id=509823
Volgens mij zijn de Flyers #10...quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:18 schreef flyguy het volgende:
Volgende week naar Devils vs Flyers, had niet verwacht dat die teams nummer 2 en 4 van het oosten zouden zijn ten tijden van het kaart kopen.
Je bedoelt Atlantic Division? In de Eastern Conference staan ze 10e (buiten de play offs).quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:41 schreef flyguy het volgende:
[..]
zoals ik al zei: van het oosten
edit: derde zelfs
Met gemakquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:20 schreef Katth het volgende:
, in ieder geval voor een play off plek.
huh? Franzen is geblesseerd toch? Vanwaar dan deze uitspraak ineens?quote:
Ja, zie net dat ik fout zat. Haalde wat teams door elkaar. Ik bedoelde dat ik de wedstrijd Devils vs Penguins ging zien en dan zou het wel moeten kloppenquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:33 schreef Katth het volgende:
[..]
Je bedoelt Atlantic Division? In de Eastern Conference staan ze 10e (buiten de play offs).
Dat klopt beter jaquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:45 schreef flyguy het volgende:
[..]
Ja, zie net dat ik fout zat. Haalde wat teams door elkaar. Ik bedoelde dat ik de wedstrijd Devils vs Penguins ging zien en dan zou het wel moeten kloppen
Is schijnbaar al van effe terug maar het ging over Franzen die de mouthpiece van Kane pakte en weg gooidequote:Op dinsdag 15 december 2009 21:35 schreef nyny83 het volgende:
[..]
huh? Franzen is geblesseerd toch? Vanwaar dan deze uitspraak ineens?
Haha op zich wel grappig, maar wel jammer dat ie dat bij een dikke voorsprong doetquote:Op woensdag 16 december 2009 06:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Is schijnbaar al van effe terug maar het ging over Franzen die de mouthpiece van Kane pakte en weg gooide
Je kan ook gewoon om 9 of 10 uur naar bed gaan, dan NHL kijken en daarna naar je werk toch?quote:
Neuh, heb kerstdiner vanavond. Ben ik rond 2.00 thuis en om nog ruim 2 uur te moeten wachten met mijn zatte kop ga ik niet redden denk ikquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:24 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon om 9 of 10 uur naar bed gaan, dan NHL kijken en daarna naar je werk toch?Heb ik vandaag ook gedaan met de Sharks die om 4.30 uur begonnen.
Heb het dus niet gered. Ben in slaap gevallen tijdens Chicago - Boston :pquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:27 schreef nyny83 het volgende:
Mjah ok, dat weet ik dan weer nietMaar normaal gesproken moet het dus lukken
in-der-daad. HEbben ze al jaren, maar dit slaat echt allesquote:Op zondag 20 december 2009 04:16 schreef Katth het volgende:
Wat hebben de Oilers ook fucking lelijke shirts.....
Yup, over weekje staan we tegenover elkaarquote:Op zondag 20 december 2009 14:08 schreef nyny83 het volgende:
[..]
in-der-daad. HEbben ze al jaren, maar dit slaat echt alles
Anyway, gratz weer, weer gewonnenOnze teams gaan goed dit jaar, zelfs Saviola heeft nog hoop. Ducks ook weer gewonnen, dus daar zijn ook weer een paar mensen hier happy mee.
4.00 uur, 10 PM eastern. Het is in San Jose :pquote:Op zondag 20 december 2009 17:05 schreef nyny83 het volgende:
In de nacht van 30-12 op 31-12 om 01.00 uur, ik ga kijken!
Dat wordt vroeg opstaan dusquote:Op zondag 20 december 2009 17:36 schreef Katth het volgende:
[..]
4.00 uur, 10 PM eastern. Het is in San Jose :p
Echt ongelofelijk frustrerend als je zo verliest he..quote:Op woensdag 23 december 2009 10:40 schreef nyny83 het volgende:
Zo, even op schandalige wijze een overwinning uit Chicago gestolen![]()
Schoten op doel: 14-47
Eindstand: 3-2
Komt omdat Fleury ene held is!quote:Op donderdag 24 december 2009 12:47 schreef Saviola het volgende:
[..]
Echt ongelofelijk frustrerend als je zo verliest he..
vannacht ook, Sens verliezen van de Pens met 8-2 terwijl ze zelf bijna 50 shots on goal hadden..
Soms wel ja, jammer dat hij nog steeds wat wisselvallig is. Alhoewel hij de laatste tijd toch steeds minder vaak een slechte wedstrijd heeft, dus hij is hard op weg om de beste goalie in de NHL te worden.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:49 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Komt omdat Fleury ene held is!
Canes 47 schoten op doel, 5-1 verliezenquote:Op donderdag 24 december 2009 12:47 schreef Saviola het volgende:
[..]
Echt ongelofelijk frustrerend als je zo verliest he..
vannacht ook, Sens verliezen van de Pens met 8-2 terwijl ze zelf bijna 50 shots on goal hadden..
Kijk mij daarheen gaan!!quote:Ticket details for Avalanche vs Dallas Stars - Jan 24 Admissions scheduled on 1/24/2010 6:00 PM
Method of Delivery: Print at Home - $3.00
2 Adult Admissions
Section 375-3
Seats 17 - 18
Ticket Price $68.00
Total $136.00
Even terug naar de realiteit. Moet nog veel verbeteren voor de play offs. Hopelijk gaan ze nu extra hun best doen tegen jouw Sharksquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:33 schreef nyny83 het volgende:
Ennuh, 6-3 verloren Katth, niet zo best he
Kaarten zijn al geprint!quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:33 schreef nyny83 het volgende:
Cool, doen! Eventueel kan ik er nog een verslag omheen bakken voor op de sportsite als je dat leuk vindtWel duur trouwens, die kaartjes
Voor welk team ben je?
Ennuh, 6-3 verloren Katth, niet zo best he
Dat Shea Weber weg had moeten blijven ben ik totáál niet akkoord mee. Ik zeg zelfs meer, IMO hoort hij bij de 5 beste verdedigers in de NHL. Heb het gevoel dat hij echt nog door veel mensen zwaar onderschat wordt, maar (en hij is nog vrij jong) hij is echt al zooo goed. Eén van dé redenen waarom Nashville er zo goed voor staat.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:41 schreef nyny83 het volgende:
Mijn mening:
Doughty is terecht, die jongen is erg goed in vorm en een van de betere verdedigers op het moment.
Spelers die weg hadden mogen blijven:
Shea Weber, Scott Niedermayer, Patrice Bergeron
Spelers die mee hadden gemoeten:
St. Louis, Mike Green, Dion Phaneuf
Ik vind Niedermayer dit seizoen niet zo heel sterk spelen en zelfs (alhoewel dat niet echt respectvol is na zijn carriere) een beetje overrated. Hij teert teveel op zijn roemrijke verleden. Spezza is geblesseerd en valt dus af en Jeff Carter is dit seizoen gewoon niet goed genoe. Dat geldt overigens ook voor Mike Richards.
Ok ik moet eerlijk zeggen dat ik de Preds (vrijwel) nooit zie spelen, dus dat moet ik dan maar van je aannemen. Maar ik blijf erbij dat Niedermayer niet mee had gehoeven. Staal is dit seizoen niet zo fantastisch, maar dat ligt meer aan zijn team dat gewoon dramatisch speelt. Het is lastig punten scoren in een team dat totaal niet meewerkt. Zijn spel is nog steeds best goed vind ik zelf.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:48 schreef Saviola het volgende:
[..]
Dat Shea Weber weg had moeten blijven ben ik totáál niet akkoord mee. Ik zeg zelfs meer, IMO hoort hij bij de 5 beste verdedigers in de NHL. Heb het gevoel dat hij echt nog door veel mensen zwaar onderschat wordt, maar (en hij is nog vrij jong) hij is echt al zooo goed. Eén van dé redenen waarom Nashville er zo goed voor staat.
Ik ga zeker kijken. Ik denk dat de Flyers met 4-2 gaan winnen.quote:
4-1quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:04 schreef Katth het volgende:
[..]
Ik ga zeker kijken. Ik denk dat de Flyers met 4-2 gaan winnen.
Leuk item, kan alleen niet reageren zo te zien.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:18 schreef nyny83 het volgende:
http://sport.fok.nl/nieuw(...)-winter-classic.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |