Haha ja, was ook sarcastisch bedoeld.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:07 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Niemand die hem nog wel hebben met zijn 38-jarige contract.
Mjah ik weet niet of het nog wel goed gaat komen met de Ducks dit seizoen eerlijk gezegd..quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:56 schreef Doler12 het volgende:
Lekker de Ducks zitten weer in een lossing streak
Ben bang van niet.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:15 schreef nyny83 het volgende:
Mjah ik weet niet of het nog wel goed gaat komen met de Ducks dit seizoen eerlijk gezegd..
En nu Selanne er ook een maand uit met een gebroken hand.quote:
En ze staan na 2 periodes 7-1 achterquote:Op zondag 6 december 2009 00:37 schreef nyny83 het volgende:
http://www.nhl.com/ice/news.htm?id=508705
coach van de flyers eruit getieft
Mjah ik zie hetquote:Op zondag 6 december 2009 02:37 schreef Saviola het volgende:
[..]
En ze staan na 2 periodes 7-1 achtertegen de Caps die niet eens Ovechkin in de lineup hebben.
Gewoon een flinke mindere periode. Canes zijn ook geen slecht team maar staan toch onderaan, evenals de Ducks.quote:Op zondag 6 december 2009 12:15 schreef Irrem het volgende:
De Sens zijn ook weer lekker bezig de laatste wedstrijden, nu weer verloren van de Coyotes met 3-2![]()
De Flyers deden het voig seizoen toch helemaal niet zo slecht? What happened?
Hehe je moest het toch ff gezegd hebben he?quote:Op zondag 6 december 2009 13:11 schreef Katth het volgende:
Wat kan ik zeggen...
![]()
Verre van middelmatig lijkt me.
Dat ben ik ook wel met je eens, kijk waar de Caps waren voordat Ovechkin kwam. Hij is het beste wat de franchise is overkomen. Voor aanvang van het seizoen waren 95% van de kaarten al verkocht. Hockey leeft weer in Washington.quote:Op zondag 6 december 2009 13:31 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Hehe je moest het toch ff gezegd hebben he?Anyway, een paar wedstrijdjes zonder Ovie is wat anders dan een heel seizoen. Het tijdelijk missen van enkele goede spelers kan zelfs leiden tot extra motivatie voor de rest. Als ze Ovie helemaal niet gehad zouden hebben zouden ze denk ik niet in de top meedoen (waarmee ik niet wil zeggen dat ze dan de play-offs niet zouden halen)
Hoe goed Mike Green ook speelt, misschien is het verstandig om hem weg te traden voor een goede stay at home defenseman. Iemand als Regehr of Phaneuf bijvoorbeeld... Het scheelt je wat goals, maar ze hebben genoeg goede aanvallers. En Green is een van de weinige misbare spelers die toch een hoge tradewaarde heeft.quote:Op zondag 6 december 2009 13:43 schreef Katth het volgende:
[..]
Dat ben ik ook wel met je eens, kijk waar de Caps waren voordat Ovechkin kwam. Hij is het beste wat de franchise is overkomen. Voor aanvang van het seizoen waren 95% van de kaarten al verkocht. Hockey leeft weer in Washington.
Maar goed, uiteindelijk in de play offs draait het om defence en goaltending, iets waar de Caps nogal moeite mee hebben.
Ik doelde ook meer op Theodore. Varlamov's record is gewoon goed dit seizoen, misschien wel beste in de league.quote:Op zondag 6 december 2009 14:05 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Goaltending is dit jaar toch niet zo'n probleem met Varlamov erbij? Ik vind het echt een topkeeper. Nog wat wisselvallig soms, maar er is dit jaar bijna geen enkele goalie die constant presteert.
Hier zijn nog wel wat highlights terug te zien: http://www.nhl.com/ice/gamecenter.htm?id=2009020426quote:Op zondag 6 december 2009 13:33 schreef nyny83 het volgende:
Sharks verloren van een fantastische kipper lees ik net
quote:
Ik na de 1e, moet gewoon weer werkenquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:22 schreef nyny83 het volgende:
Ik ben vroeg afgehaakt dit keer, al halverwege de eerste periode. Kon mn ogen niet meer openhouden
Ja, hij is ook een rookie goaltender, maar toch duidelijk niet goed genoeg. Het had in de 1e periode al 4-0 of 5-0 moeten zijn, maar Toskala herpakte zich goed na de 1e 2 goals. Semin had die breakaways, hij is altijd gevaarlijk maar hij moet echt een keer leren zijn schoten te variëren.quote:Op zondag 13 december 2009 14:01 schreef Saviola het volgende:
Vannacht ook Caps zitten kijken tegen de Leafs. Ene Neuvirth stond op de goal bij de Caps maar die bakte er ook weinig van. Wel een heerlijke wedstrijd verderkon echt alle kanten op, Caps hadden misschien moeten winnen want ze hadden volgens mij een stuk of 4 breakaways en allemaal gemist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |