Ik zag net de nieuwspost op de FP... Heel ongelukkig..quote:Op dinsdag 1 december 2009 09:18 schreef nyny83 het volgende:
WTF deed Ballard nou bij Vokoun? Hij wilde zn stick kapotslaan op de lat en sloeg per ongeluk Vokoun op zn kop?
Mjah ik had hem bij de frontpage aangedragen naar aanleiding van mn post op FOK!sportquote:Op dinsdag 1 december 2009 11:06 schreef Katth het volgende:
[..]
Ik zag net de nieuwspost op de FP... Heel ongelukkig..
Nogal lang maargoed.quote:SAVARD AGREES TO SEVEN-YEAR EXTENSION WITH BRUINS
Sources tell TSN that Boston forward Marc Savard has agreed with the Bruins on a seven-year contract extension with an annual cap hit of around $4.2 million per year.
Savard, 32, recently returned from a broken foot and has four goals and six assists in 11 games this season. The two-time All-Star is coming off an 88-point campaign in which he led the Bruins in scoring.
Savard is in the final season of a four-year contract that pays him $5 million annually. He was eligible to become an unresticted free agent after this season.
He was drafted in the fourth round by the New York Rangers in the 1995 draft. Savard played parts of two seasons for the Rangers, and also skated for the Calgary Flames and Atlanta Thrashers before signing with the Bruins on July 1, 2006.
One of the top set-up men in the league, Savard has averaged 67 assists and almost 90 points per year over the last four seasons.
Het zit ze niet mee nee. Normaal gesproken gebeurt dit zo'n 2x per seizoen in de hele NHL, nu al 2x bij hetzelfde team.quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:54 schreef Katth het volgende:
Joe Corvo van de Canes 8-12 weken uitgeschakeld door een snee in zijn been van de schaatsen van Karl Alzner tijdens de wedstrijd tegen de Capitals. Dat is de 2e die er bij de Canes die met deze blessure eruit ligt net als Cam Ward.
Zag er in eerste instantie helemaal niet ernstig uit...
http://www.nhl.com/ice/news.htm?id=508111
Haha dan zijn we het wel erg oneensquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:20 schreef WasQ het volgende:
Wat een lage cap-hit voor Savard. Fantastische deal voor de Bruins. Hij zal misschien over een jaar of drie langzaam afglijden, maar dan hebben de Bruins allang geprofiteerd. Het is wel te hopen voor Boston dat Savard na een jaar of vijf zijn schaatsen in de wilgen hangt...
Ok, dan had ik het goed begrepen. Hij staat day-to-day dus dan tellen ze gewoon mee. Hij gaat dus in ieder geval Panthers en Flyers missen.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:36 schreef WasQ het volgende:
Ja die tellen dan ook mee ja, voor zover ik weet. Misschien is er een uitzondering als Ovechkin op Long Time Injury Reserve komt, maar ik geloof dat hij daar niet op staat.
Nouja dat is dus wat ik bedoel. Dan heb je een caphit van 4.2 miljoen voor een 37-jarige die niet veel meer presteert.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:28 schreef Saviola het volgende:
Er is een verschil tussen salary en cap hit ook natuurlijk. Dus de cap hit van dat contract is 4,2 miljoen maar Savard zal waarschijnlijk de eerste jaren 6 a 7 miljoen per jaar krijgen maar de laatste jaren maar 1/2/3 miljoen meer. Dus zo duur wordt het niet op het einde van dat contract, enkel die cap hit is dan wel hoger dan wat ie verdient.
Nylander bij de Capitals dus ook, die hebben ze nu ook op 'waivers'.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:55 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Nouja dat is dus wat ik bedoel. Dan heb je een caphit van 4.2 miljoen voor een 37-jarige die niet veel meer presteert.
Precies, maar dat voorkomt wel dat ze er nog een topper bij kunnen halen waardoor ze de absolute favoriet voor de Cup kunnen worden. Ze hebben nu de mazzel dat ze Ovie hebben, maar verder is het natuurlijk een middelmatig team.quote:Op woensdag 2 december 2009 11:58 schreef Katth het volgende:
[..]
Nylander bij de Capitals dus ook, die hebben ze nu ook op 'waivers'.
Semyonov ook nietquote:Op woensdag 2 december 2009 15:32 schreef Saviola het volgende:
Backstrom, Semin, Green zijn natuurlijk ook geen vreselijke spelers om in je team te hebben.
Varlamov en Hedman? Nog niet helemaal wakker?quote:Op woensdag 2 december 2009 15:57 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Semyonov ook niet
Maar daar gaat het niet omIk zeg niet dat ze geen goede spelers hebben, ik zeg dat ze zonder Ovie niet beter zijn dan het gemiddelde NHL-team. Als we als gemiddeld NHL-team even de Tampa Bay Lightning nemen (omdat die halverwege de standings staan), die hebben ook Lecavelier, St. Louis, Stamkos, Tanguay en Hedberg. Zijn ook geen misselijke spelers die bij vrijwel elk team in de eerste twee lines zouden komen. WSH heeft het voordeel dat ze daar nog een superster als Ovechkin bij hebben. Als zij het salaris van Nylander er niet bij hadden hadden ze nog een speler van het kaliber Semin erbij kunnen hebben en dat maakt nogal een verschil (zeker als Ovie eens geblesseerd raakt)
Naja middelmatig vind ik wel overdreven. Ze hebben in de wedstrijden toen Ovechkin geblesseerd was ook goed gespeeld. Je moet niet vergeten dat zo'n 4-5 spelers die nu in de line up zitten gaandeweg het seizoen zijn opgeroepen vanuit de AHL (Hershey Bears), omdat er zoveel mensen geblesseerd zijn. En toch blijven ze het goed doen. Vanaf het begin mee in de top van de conference.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:16 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Precies, maar dat voorkomt wel dat ze er nog een topper bij kunnen halen waardoor ze de absolute favoriet voor de Cup kunnen worden. Ze hebben nu de mazzel dat ze Ovie hebben, maar verder is het natuurlijk een middelmatig team.
Zijn wel verschillend, maar zitten onder de 4m salaris.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:53 schreef Saviola het volgende:
Jordan Staal en Kane zijn toch 2 héél verschillende types.. maarja idd, als je dat salaris kan dumpen kun je nog leuke dingen doen voor de trade deadline
Ze zitten allebij al rond de 4M.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:35 schreef nyny83 het volgende:
Kane en Staal zitten nog op hun rookiecontracten volgens mij en zijn dus zelfs onder de 1 miljoen. Vooral Kane zal volgend jaar als hij Free Agent wordt wel meer gaan vragen dan 4M
En ja, ik was nog niet helemaal wakker Saviola
quote:The Chicago Blackhawks have called a press conference on Thursday where it is expected the team will announce the signings of Patrick Kane, Jonathan Toews and Duncan Keith to multi-year contract extensions.
Sources tell TSN that Toews and Kane will sign identical five-year contract extensions worth about $6.3 million per season. Meanwhile Keith's deal is worth $72 million spread over a whopping 13 years at an annual average of $5.5 million.
Je hebt gelijk. 63m voor 15 spelers.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:32 schreef WasQ het volgende:
Blijkbaar niet. De contracten zijn pas voor volgend seizoen. In de zomer zullen ze pas in actie hoeven te komen, want voor komend seizoen zitten ze al zo'n beetje aan de cap, en dat met veel te weinig spelers...
Dat dacht ik dus ook, maar blijkbaar is het zo dat je ook op dit moment moet zorgen dat je met alle spelers onder contract voor volgend seizoen niet over de cap mag zitten.. dus heel simpel gesteld, als je nu 1 miljoen onder de cap zit met iedereen onder contract voor ook volgend sezoen behalve 1 speler, en je geeft die speler 2 miljoen opslag, dan zit je vanaf volgend seizoen dus 1 miljoen óver de cap. En dat mag dus ook niet.. vrij ingewikkeld allemaal ja, maar het komt erop neer dat Chicago dus iemand zal moeten traden.quote:Op donderdag 3 december 2009 11:32 schreef WasQ het volgende:
Blijkbaar niet. De contracten zijn pas voor volgend seizoen. In de zomer zullen ze pas in actie hoeven te komen, want voor komend seizoen zitten ze al zo'n beetje aan de cap, en dat met veel te weinig spelers...
Niemand die hem nog wel hebben met zijn 38-jarige contract.quote:
Haha ja, was ook sarcastisch bedoeld.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:07 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Niemand die hem nog wel hebben met zijn 38-jarige contract.
Mjah ik weet niet of het nog wel goed gaat komen met de Ducks dit seizoen eerlijk gezegd..quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:56 schreef Doler12 het volgende:
Lekker de Ducks zitten weer in een lossing streak
Ben bang van niet.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:15 schreef nyny83 het volgende:
Mjah ik weet niet of het nog wel goed gaat komen met de Ducks dit seizoen eerlijk gezegd..
En nu Selanne er ook een maand uit met een gebroken hand.quote:
En ze staan na 2 periodes 7-1 achterquote:Op zondag 6 december 2009 00:37 schreef nyny83 het volgende:
http://www.nhl.com/ice/news.htm?id=508705
coach van de flyers eruit getieft
Mjah ik zie hetquote:Op zondag 6 december 2009 02:37 schreef Saviola het volgende:
[..]
En ze staan na 2 periodes 7-1 achtertegen de Caps die niet eens Ovechkin in de lineup hebben.
Gewoon een flinke mindere periode. Canes zijn ook geen slecht team maar staan toch onderaan, evenals de Ducks.quote:Op zondag 6 december 2009 12:15 schreef Irrem het volgende:
De Sens zijn ook weer lekker bezig de laatste wedstrijden, nu weer verloren van de Coyotes met 3-2![]()
De Flyers deden het voig seizoen toch helemaal niet zo slecht? What happened?
Hehe je moest het toch ff gezegd hebben he?quote:Op zondag 6 december 2009 13:11 schreef Katth het volgende:
Wat kan ik zeggen...
![]()
Verre van middelmatig lijkt me.
Dat ben ik ook wel met je eens, kijk waar de Caps waren voordat Ovechkin kwam. Hij is het beste wat de franchise is overkomen. Voor aanvang van het seizoen waren 95% van de kaarten al verkocht. Hockey leeft weer in Washington.quote:Op zondag 6 december 2009 13:31 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Hehe je moest het toch ff gezegd hebben he?Anyway, een paar wedstrijdjes zonder Ovie is wat anders dan een heel seizoen. Het tijdelijk missen van enkele goede spelers kan zelfs leiden tot extra motivatie voor de rest. Als ze Ovie helemaal niet gehad zouden hebben zouden ze denk ik niet in de top meedoen (waarmee ik niet wil zeggen dat ze dan de play-offs niet zouden halen)
Hoe goed Mike Green ook speelt, misschien is het verstandig om hem weg te traden voor een goede stay at home defenseman. Iemand als Regehr of Phaneuf bijvoorbeeld... Het scheelt je wat goals, maar ze hebben genoeg goede aanvallers. En Green is een van de weinige misbare spelers die toch een hoge tradewaarde heeft.quote:Op zondag 6 december 2009 13:43 schreef Katth het volgende:
[..]
Dat ben ik ook wel met je eens, kijk waar de Caps waren voordat Ovechkin kwam. Hij is het beste wat de franchise is overkomen. Voor aanvang van het seizoen waren 95% van de kaarten al verkocht. Hockey leeft weer in Washington.
Maar goed, uiteindelijk in de play offs draait het om defence en goaltending, iets waar de Caps nogal moeite mee hebben.
Ik doelde ook meer op Theodore. Varlamov's record is gewoon goed dit seizoen, misschien wel beste in de league.quote:Op zondag 6 december 2009 14:05 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Goaltending is dit jaar toch niet zo'n probleem met Varlamov erbij? Ik vind het echt een topkeeper. Nog wat wisselvallig soms, maar er is dit jaar bijna geen enkele goalie die constant presteert.
Hier zijn nog wel wat highlights terug te zien: http://www.nhl.com/ice/gamecenter.htm?id=2009020426quote:Op zondag 6 december 2009 13:33 schreef nyny83 het volgende:
Sharks verloren van een fantastische kipper lees ik net
quote:
Ik na de 1e, moet gewoon weer werkenquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:22 schreef nyny83 het volgende:
Ik ben vroeg afgehaakt dit keer, al halverwege de eerste periode. Kon mn ogen niet meer openhouden
Ja, hij is ook een rookie goaltender, maar toch duidelijk niet goed genoeg. Het had in de 1e periode al 4-0 of 5-0 moeten zijn, maar Toskala herpakte zich goed na de 1e 2 goals. Semin had die breakaways, hij is altijd gevaarlijk maar hij moet echt een keer leren zijn schoten te variëren.quote:Op zondag 13 december 2009 14:01 schreef Saviola het volgende:
Vannacht ook Caps zitten kijken tegen de Leafs. Ene Neuvirth stond op de goal bij de Caps maar die bakte er ook weinig van. Wel een heerlijke wedstrijd verderkon echt alle kanten op, Caps hadden misschien moeten winnen want ze hadden volgens mij een stuk of 4 breakaways en allemaal gemist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |