Haha ja, was ook sarcastisch bedoeld.quote:Op donderdag 3 december 2009 13:07 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Niemand die hem nog wel hebben met zijn 38-jarige contract.
Mjah ik weet niet of het nog wel goed gaat komen met de Ducks dit seizoen eerlijk gezegd..quote:Op vrijdag 4 december 2009 14:56 schreef Doler12 het volgende:
Lekker de Ducks zitten weer in een lossing streak
Ben bang van niet.quote:Op vrijdag 4 december 2009 15:15 schreef nyny83 het volgende:
Mjah ik weet niet of het nog wel goed gaat komen met de Ducks dit seizoen eerlijk gezegd..
En nu Selanne er ook een maand uit met een gebroken hand.quote:
En ze staan na 2 periodes 7-1 achterquote:Op zondag 6 december 2009 00:37 schreef nyny83 het volgende:
http://www.nhl.com/ice/news.htm?id=508705
coach van de flyers eruit getieft
Mjah ik zie hetquote:Op zondag 6 december 2009 02:37 schreef Saviola het volgende:
[..]
En ze staan na 2 periodes 7-1 achtertegen de Caps die niet eens Ovechkin in de lineup hebben.
Gewoon een flinke mindere periode. Canes zijn ook geen slecht team maar staan toch onderaan, evenals de Ducks.quote:Op zondag 6 december 2009 12:15 schreef Irrem het volgende:
De Sens zijn ook weer lekker bezig de laatste wedstrijden, nu weer verloren van de Coyotes met 3-2![]()
De Flyers deden het voig seizoen toch helemaal niet zo slecht? What happened?
Hehe je moest het toch ff gezegd hebben he?quote:Op zondag 6 december 2009 13:11 schreef Katth het volgende:
Wat kan ik zeggen...
![]()
Verre van middelmatig lijkt me.
Dat ben ik ook wel met je eens, kijk waar de Caps waren voordat Ovechkin kwam. Hij is het beste wat de franchise is overkomen. Voor aanvang van het seizoen waren 95% van de kaarten al verkocht. Hockey leeft weer in Washington.quote:Op zondag 6 december 2009 13:31 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Hehe je moest het toch ff gezegd hebben he?Anyway, een paar wedstrijdjes zonder Ovie is wat anders dan een heel seizoen. Het tijdelijk missen van enkele goede spelers kan zelfs leiden tot extra motivatie voor de rest. Als ze Ovie helemaal niet gehad zouden hebben zouden ze denk ik niet in de top meedoen (waarmee ik niet wil zeggen dat ze dan de play-offs niet zouden halen)
Hoe goed Mike Green ook speelt, misschien is het verstandig om hem weg te traden voor een goede stay at home defenseman. Iemand als Regehr of Phaneuf bijvoorbeeld... Het scheelt je wat goals, maar ze hebben genoeg goede aanvallers. En Green is een van de weinige misbare spelers die toch een hoge tradewaarde heeft.quote:Op zondag 6 december 2009 13:43 schreef Katth het volgende:
[..]
Dat ben ik ook wel met je eens, kijk waar de Caps waren voordat Ovechkin kwam. Hij is het beste wat de franchise is overkomen. Voor aanvang van het seizoen waren 95% van de kaarten al verkocht. Hockey leeft weer in Washington.
Maar goed, uiteindelijk in de play offs draait het om defence en goaltending, iets waar de Caps nogal moeite mee hebben.
Ik doelde ook meer op Theodore. Varlamov's record is gewoon goed dit seizoen, misschien wel beste in de league.quote:Op zondag 6 december 2009 14:05 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Goaltending is dit jaar toch niet zo'n probleem met Varlamov erbij? Ik vind het echt een topkeeper. Nog wat wisselvallig soms, maar er is dit jaar bijna geen enkele goalie die constant presteert.
Hier zijn nog wel wat highlights terug te zien: http://www.nhl.com/ice/gamecenter.htm?id=2009020426quote:Op zondag 6 december 2009 13:33 schreef nyny83 het volgende:
Sharks verloren van een fantastische kipper lees ik net
quote:
Ik na de 1e, moet gewoon weer werkenquote:Op dinsdag 8 december 2009 09:22 schreef nyny83 het volgende:
Ik ben vroeg afgehaakt dit keer, al halverwege de eerste periode. Kon mn ogen niet meer openhouden
Ja, hij is ook een rookie goaltender, maar toch duidelijk niet goed genoeg. Het had in de 1e periode al 4-0 of 5-0 moeten zijn, maar Toskala herpakte zich goed na de 1e 2 goals. Semin had die breakaways, hij is altijd gevaarlijk maar hij moet echt een keer leren zijn schoten te variëren.quote:Op zondag 13 december 2009 14:01 schreef Saviola het volgende:
Vannacht ook Caps zitten kijken tegen de Leafs. Ene Neuvirth stond op de goal bij de Caps maar die bakte er ook weinig van. Wel een heerlijke wedstrijd verderkon echt alle kanten op, Caps hadden misschien moeten winnen want ze hadden volgens mij een stuk of 4 breakaways en allemaal gemist.
Gewoon een kleine terugslag. Seizoen is nog lang.quote:Op zondag 13 december 2009 20:43 schreef nyny83 het volgende:
Sharks al 4 op rij verloren. Het ging toch te makkelijk in het begin van het seizoen, het lijkt wel of ze zich er makkelijk vanaf proberen te maken.
jammer dat niemand hem van waivers claimt, zal wel door zijn salaris komenquote:Op maandag 14 december 2009 20:16 schreef Katth het volgende:
Nylander naar Grand Rapids Griffins (AHL), opzouten!
http://www.nhl.com/ice/news.htm?id=509823
Volgens mij zijn de Flyers #10...quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:18 schreef flyguy het volgende:
Volgende week naar Devils vs Flyers, had niet verwacht dat die teams nummer 2 en 4 van het oosten zouden zijn ten tijden van het kaart kopen.
Je bedoelt Atlantic Division? In de Eastern Conference staan ze 10e (buiten de play offs).quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:41 schreef flyguy het volgende:
[..]
zoals ik al zei: van het oosten
edit: derde zelfs
Met gemakquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:20 schreef Katth het volgende:
, in ieder geval voor een play off plek.
huh? Franzen is geblesseerd toch? Vanwaar dan deze uitspraak ineens?quote:
Ja, zie net dat ik fout zat. Haalde wat teams door elkaar. Ik bedoelde dat ik de wedstrijd Devils vs Penguins ging zien en dan zou het wel moeten kloppenquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:33 schreef Katth het volgende:
[..]
Je bedoelt Atlantic Division? In de Eastern Conference staan ze 10e (buiten de play offs).
Dat klopt beter jaquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:45 schreef flyguy het volgende:
[..]
Ja, zie net dat ik fout zat. Haalde wat teams door elkaar. Ik bedoelde dat ik de wedstrijd Devils vs Penguins ging zien en dan zou het wel moeten kloppen
Is schijnbaar al van effe terug maar het ging over Franzen die de mouthpiece van Kane pakte en weg gooidequote:Op dinsdag 15 december 2009 21:35 schreef nyny83 het volgende:
[..]
huh? Franzen is geblesseerd toch? Vanwaar dan deze uitspraak ineens?
Haha op zich wel grappig, maar wel jammer dat ie dat bij een dikke voorsprong doetquote:Op woensdag 16 december 2009 06:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Is schijnbaar al van effe terug maar het ging over Franzen die de mouthpiece van Kane pakte en weg gooide
Je kan ook gewoon om 9 of 10 uur naar bed gaan, dan NHL kijken en daarna naar je werk toch?quote:
Neuh, heb kerstdiner vanavond. Ben ik rond 2.00 thuis en om nog ruim 2 uur te moeten wachten met mijn zatte kop ga ik niet redden denk ikquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:24 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon om 9 of 10 uur naar bed gaan, dan NHL kijken en daarna naar je werk toch?Heb ik vandaag ook gedaan met de Sharks die om 4.30 uur begonnen.
Heb het dus niet gered. Ben in slaap gevallen tijdens Chicago - Boston :pquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:27 schreef nyny83 het volgende:
Mjah ok, dat weet ik dan weer nietMaar normaal gesproken moet het dus lukken
in-der-daad. HEbben ze al jaren, maar dit slaat echt allesquote:Op zondag 20 december 2009 04:16 schreef Katth het volgende:
Wat hebben de Oilers ook fucking lelijke shirts.....
Yup, over weekje staan we tegenover elkaarquote:Op zondag 20 december 2009 14:08 schreef nyny83 het volgende:
[..]
in-der-daad. HEbben ze al jaren, maar dit slaat echt alles
Anyway, gratz weer, weer gewonnenOnze teams gaan goed dit jaar, zelfs Saviola heeft nog hoop. Ducks ook weer gewonnen, dus daar zijn ook weer een paar mensen hier happy mee.
4.00 uur, 10 PM eastern. Het is in San Jose :pquote:Op zondag 20 december 2009 17:05 schreef nyny83 het volgende:
In de nacht van 30-12 op 31-12 om 01.00 uur, ik ga kijken!
Dat wordt vroeg opstaan dusquote:Op zondag 20 december 2009 17:36 schreef Katth het volgende:
[..]
4.00 uur, 10 PM eastern. Het is in San Jose :p
Echt ongelofelijk frustrerend als je zo verliest he..quote:Op woensdag 23 december 2009 10:40 schreef nyny83 het volgende:
Zo, even op schandalige wijze een overwinning uit Chicago gestolen![]()
Schoten op doel: 14-47
Eindstand: 3-2
Komt omdat Fleury ene held is!quote:Op donderdag 24 december 2009 12:47 schreef Saviola het volgende:
[..]
Echt ongelofelijk frustrerend als je zo verliest he..
vannacht ook, Sens verliezen van de Pens met 8-2 terwijl ze zelf bijna 50 shots on goal hadden..
Soms wel ja, jammer dat hij nog steeds wat wisselvallig is. Alhoewel hij de laatste tijd toch steeds minder vaak een slechte wedstrijd heeft, dus hij is hard op weg om de beste goalie in de NHL te worden.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:49 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Komt omdat Fleury ene held is!
Canes 47 schoten op doel, 5-1 verliezenquote:Op donderdag 24 december 2009 12:47 schreef Saviola het volgende:
[..]
Echt ongelofelijk frustrerend als je zo verliest he..
vannacht ook, Sens verliezen van de Pens met 8-2 terwijl ze zelf bijna 50 shots on goal hadden..
Kijk mij daarheen gaan!!quote:Ticket details for Avalanche vs Dallas Stars - Jan 24 Admissions scheduled on 1/24/2010 6:00 PM
Method of Delivery: Print at Home - $3.00
2 Adult Admissions
Section 375-3
Seats 17 - 18
Ticket Price $68.00
Total $136.00
Even terug naar de realiteit. Moet nog veel verbeteren voor de play offs. Hopelijk gaan ze nu extra hun best doen tegen jouw Sharksquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:33 schreef nyny83 het volgende:
Ennuh, 6-3 verloren Katth, niet zo best he
Kaarten zijn al geprint!quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:33 schreef nyny83 het volgende:
Cool, doen! Eventueel kan ik er nog een verslag omheen bakken voor op de sportsite als je dat leuk vindtWel duur trouwens, die kaartjes
Voor welk team ben je?
Ennuh, 6-3 verloren Katth, niet zo best he
Dat Shea Weber weg had moeten blijven ben ik totáál niet akkoord mee. Ik zeg zelfs meer, IMO hoort hij bij de 5 beste verdedigers in de NHL. Heb het gevoel dat hij echt nog door veel mensen zwaar onderschat wordt, maar (en hij is nog vrij jong) hij is echt al zooo goed. Eén van dé redenen waarom Nashville er zo goed voor staat.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:41 schreef nyny83 het volgende:
Mijn mening:
Doughty is terecht, die jongen is erg goed in vorm en een van de betere verdedigers op het moment.
Spelers die weg hadden mogen blijven:
Shea Weber, Scott Niedermayer, Patrice Bergeron
Spelers die mee hadden gemoeten:
St. Louis, Mike Green, Dion Phaneuf
Ik vind Niedermayer dit seizoen niet zo heel sterk spelen en zelfs (alhoewel dat niet echt respectvol is na zijn carriere) een beetje overrated. Hij teert teveel op zijn roemrijke verleden. Spezza is geblesseerd en valt dus af en Jeff Carter is dit seizoen gewoon niet goed genoe. Dat geldt overigens ook voor Mike Richards.
Ok ik moet eerlijk zeggen dat ik de Preds (vrijwel) nooit zie spelen, dus dat moet ik dan maar van je aannemen. Maar ik blijf erbij dat Niedermayer niet mee had gehoeven. Staal is dit seizoen niet zo fantastisch, maar dat ligt meer aan zijn team dat gewoon dramatisch speelt. Het is lastig punten scoren in een team dat totaal niet meewerkt. Zijn spel is nog steeds best goed vind ik zelf.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:48 schreef Saviola het volgende:
[..]
Dat Shea Weber weg had moeten blijven ben ik totáál niet akkoord mee. Ik zeg zelfs meer, IMO hoort hij bij de 5 beste verdedigers in de NHL. Heb het gevoel dat hij echt nog door veel mensen zwaar onderschat wordt, maar (en hij is nog vrij jong) hij is echt al zooo goed. Eén van dé redenen waarom Nashville er zo goed voor staat.
Ik ga zeker kijken. Ik denk dat de Flyers met 4-2 gaan winnen.quote:
4-1quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:04 schreef Katth het volgende:
[..]
Ik ga zeker kijken. Ik denk dat de Flyers met 4-2 gaan winnen.
Leuk item, kan alleen niet reageren zo te zien.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:18 schreef nyny83 het volgende:
http://sport.fok.nl/nieuw(...)-winter-classic.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |