Gewoon een kleine terugslag. Seizoen is nog lang.quote:Op zondag 13 december 2009 20:43 schreef nyny83 het volgende:
Sharks al 4 op rij verloren. Het ging toch te makkelijk in het begin van het seizoen, het lijkt wel of ze zich er makkelijk vanaf proberen te maken.
jammer dat niemand hem van waivers claimt, zal wel door zijn salaris komenquote:Op maandag 14 december 2009 20:16 schreef Katth het volgende:
Nylander naar Grand Rapids Griffins (AHL), opzouten!
http://www.nhl.com/ice/news.htm?id=509823
Volgens mij zijn de Flyers #10...quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:18 schreef flyguy het volgende:
Volgende week naar Devils vs Flyers, had niet verwacht dat die teams nummer 2 en 4 van het oosten zouden zijn ten tijden van het kaart kopen.
Je bedoelt Atlantic Division? In de Eastern Conference staan ze 10e (buiten de play offs).quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:41 schreef flyguy het volgende:
[..]
zoals ik al zei: van het oosten
edit: derde zelfs
Met gemakquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:20 schreef Katth het volgende:
, in ieder geval voor een play off plek.
huh? Franzen is geblesseerd toch? Vanwaar dan deze uitspraak ineens?quote:
Ja, zie net dat ik fout zat. Haalde wat teams door elkaar. Ik bedoelde dat ik de wedstrijd Devils vs Penguins ging zien en dan zou het wel moeten kloppenquote:Op dinsdag 15 december 2009 14:33 schreef Katth het volgende:
[..]
Je bedoelt Atlantic Division? In de Eastern Conference staan ze 10e (buiten de play offs).
Dat klopt beter jaquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:45 schreef flyguy het volgende:
[..]
Ja, zie net dat ik fout zat. Haalde wat teams door elkaar. Ik bedoelde dat ik de wedstrijd Devils vs Penguins ging zien en dan zou het wel moeten kloppen
Is schijnbaar al van effe terug maar het ging over Franzen die de mouthpiece van Kane pakte en weg gooidequote:Op dinsdag 15 december 2009 21:35 schreef nyny83 het volgende:
[..]
huh? Franzen is geblesseerd toch? Vanwaar dan deze uitspraak ineens?
Haha op zich wel grappig, maar wel jammer dat ie dat bij een dikke voorsprong doetquote:Op woensdag 16 december 2009 06:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Is schijnbaar al van effe terug maar het ging over Franzen die de mouthpiece van Kane pakte en weg gooide
Je kan ook gewoon om 9 of 10 uur naar bed gaan, dan NHL kijken en daarna naar je werk toch?quote:
Neuh, heb kerstdiner vanavond. Ben ik rond 2.00 thuis en om nog ruim 2 uur te moeten wachten met mijn zatte kop ga ik niet redden denk ikquote:Op vrijdag 18 december 2009 11:24 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon om 9 of 10 uur naar bed gaan, dan NHL kijken en daarna naar je werk toch?Heb ik vandaag ook gedaan met de Sharks die om 4.30 uur begonnen.
Heb het dus niet gered. Ben in slaap gevallen tijdens Chicago - Boston :pquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:27 schreef nyny83 het volgende:
Mjah ok, dat weet ik dan weer nietMaar normaal gesproken moet het dus lukken
in-der-daad. HEbben ze al jaren, maar dit slaat echt allesquote:Op zondag 20 december 2009 04:16 schreef Katth het volgende:
Wat hebben de Oilers ook fucking lelijke shirts.....
Yup, over weekje staan we tegenover elkaarquote:Op zondag 20 december 2009 14:08 schreef nyny83 het volgende:
[..]
in-der-daad. HEbben ze al jaren, maar dit slaat echt alles
Anyway, gratz weer, weer gewonnenOnze teams gaan goed dit jaar, zelfs Saviola heeft nog hoop. Ducks ook weer gewonnen, dus daar zijn ook weer een paar mensen hier happy mee.
4.00 uur, 10 PM eastern. Het is in San Jose :pquote:Op zondag 20 december 2009 17:05 schreef nyny83 het volgende:
In de nacht van 30-12 op 31-12 om 01.00 uur, ik ga kijken!
Dat wordt vroeg opstaan dusquote:Op zondag 20 december 2009 17:36 schreef Katth het volgende:
[..]
4.00 uur, 10 PM eastern. Het is in San Jose :p
Echt ongelofelijk frustrerend als je zo verliest he..quote:Op woensdag 23 december 2009 10:40 schreef nyny83 het volgende:
Zo, even op schandalige wijze een overwinning uit Chicago gestolen![]()
Schoten op doel: 14-47
Eindstand: 3-2
Komt omdat Fleury ene held is!quote:Op donderdag 24 december 2009 12:47 schreef Saviola het volgende:
[..]
Echt ongelofelijk frustrerend als je zo verliest he..
vannacht ook, Sens verliezen van de Pens met 8-2 terwijl ze zelf bijna 50 shots on goal hadden..
Soms wel ja, jammer dat hij nog steeds wat wisselvallig is. Alhoewel hij de laatste tijd toch steeds minder vaak een slechte wedstrijd heeft, dus hij is hard op weg om de beste goalie in de NHL te worden.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:49 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Komt omdat Fleury ene held is!
Canes 47 schoten op doel, 5-1 verliezenquote:Op donderdag 24 december 2009 12:47 schreef Saviola het volgende:
[..]
Echt ongelofelijk frustrerend als je zo verliest he..
vannacht ook, Sens verliezen van de Pens met 8-2 terwijl ze zelf bijna 50 shots on goal hadden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |