Kijk mij daarheen gaan!!quote:Ticket details for Avalanche vs Dallas Stars - Jan 24 Admissions scheduled on 1/24/2010 6:00 PM
Method of Delivery: Print at Home - $3.00
2 Adult Admissions
Section 375-3
Seats 17 - 18
Ticket Price $68.00
Total $136.00
Even terug naar de realiteit. Moet nog veel verbeteren voor de play offs. Hopelijk gaan ze nu extra hun best doen tegen jouw Sharksquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:33 schreef nyny83 het volgende:
Ennuh, 6-3 verloren Katth, niet zo best he
Kaarten zijn al geprint!quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:33 schreef nyny83 het volgende:
Cool, doen! Eventueel kan ik er nog een verslag omheen bakken voor op de sportsite als je dat leuk vindtWel duur trouwens, die kaartjes
Voor welk team ben je?
Ennuh, 6-3 verloren Katth, niet zo best he
Dat Shea Weber weg had moeten blijven ben ik totáál niet akkoord mee. Ik zeg zelfs meer, IMO hoort hij bij de 5 beste verdedigers in de NHL. Heb het gevoel dat hij echt nog door veel mensen zwaar onderschat wordt, maar (en hij is nog vrij jong) hij is echt al zooo goed. Eén van dé redenen waarom Nashville er zo goed voor staat.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:41 schreef nyny83 het volgende:
Mijn mening:
Doughty is terecht, die jongen is erg goed in vorm en een van de betere verdedigers op het moment.
Spelers die weg hadden mogen blijven:
Shea Weber, Scott Niedermayer, Patrice Bergeron
Spelers die mee hadden gemoeten:
St. Louis, Mike Green, Dion Phaneuf
Ik vind Niedermayer dit seizoen niet zo heel sterk spelen en zelfs (alhoewel dat niet echt respectvol is na zijn carriere) een beetje overrated. Hij teert teveel op zijn roemrijke verleden. Spezza is geblesseerd en valt dus af en Jeff Carter is dit seizoen gewoon niet goed genoe. Dat geldt overigens ook voor Mike Richards.
Ok ik moet eerlijk zeggen dat ik de Preds (vrijwel) nooit zie spelen, dus dat moet ik dan maar van je aannemen. Maar ik blijf erbij dat Niedermayer niet mee had gehoeven. Staal is dit seizoen niet zo fantastisch, maar dat ligt meer aan zijn team dat gewoon dramatisch speelt. Het is lastig punten scoren in een team dat totaal niet meewerkt. Zijn spel is nog steeds best goed vind ik zelf.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:48 schreef Saviola het volgende:
[..]
Dat Shea Weber weg had moeten blijven ben ik totáál niet akkoord mee. Ik zeg zelfs meer, IMO hoort hij bij de 5 beste verdedigers in de NHL. Heb het gevoel dat hij echt nog door veel mensen zwaar onderschat wordt, maar (en hij is nog vrij jong) hij is echt al zooo goed. Eén van dé redenen waarom Nashville er zo goed voor staat.
Ik ga zeker kijken. Ik denk dat de Flyers met 4-2 gaan winnen.quote:
4-1quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:04 schreef Katth het volgende:
[..]
Ik ga zeker kijken. Ik denk dat de Flyers met 4-2 gaan winnen.
Leuk item, kan alleen niet reageren zo te zien.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 22:18 schreef nyny83 het volgende:
http://sport.fok.nl/nieuw(...)-winter-classic.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |