SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door AskMe op 16-11-2009 19:27:51 ] 2011 13" i5 ...
Ja, ben vooral benieuwd hoe "Gerrie" 't er van af brengtquote:Op zondag 15 november 2009 15:25 schreef StephanL het volgende:
Ben benieuwd, zeker ook naar de nieuwe presentatrices.
Ja precies, toch wel enige tijd geleden dat ik haar in actie heb gezien. Wie weet wat ze in die tussentijd allemaal geleerd heeft.quote:Op zondag 15 november 2009 15:26 schreef AskMe het volgende:
[..]
Ja, ben vooral benieuwd hoe "Gerrie" 't er van af brengt
Klopt. Nja 't belooft weer een goed seizoen te worden, deze crew bevalt me welquote:Op zondag 15 november 2009 15:32 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja precies, toch wel enige tijd geleden dat ik haar in actie heb gezien. Wie weet wat ze in die tussentijd allemaal geleerd heeft.
Jaquote:Op zondag 15 november 2009 16:25 schreef alors het volgende:
Ik ben ook benieuwd, met name naar Geraldine
Ja idd, die gast moest hij nog even meetrekken.quote:Op zondag 15 november 2009 22:34 schreef StephanL het volgende:
NicoletteGing een beetje te snel voor haar had ik het idee. Opeens vol in de actie.
Ze maakte van 'niets' nog iets. Maar het stelde allemaal bar weinig voor.quote:Op zondag 15 november 2009 22:34 schreef StephanL het volgende:
NicoletteGing een beetje te snel voor haar had ik het idee. Opeens vol in de actie.
Tuurlijk welquote:Op maandag 16 november 2009 16:54 schreef Vlindur het volgende:
Wat Valerio deed vond ik echt niet kunnen.![]()
Volgende week ga ik weer kijken. Maar denk wel dat het zn beste tijd heeft gehad
quote:De kop is eraf! En de tweede aflevering staat over een paar nachtjes slapen alweer voor de deur. In deze aflevering Laten Sander, Filemon, Dennis en Valerio zichzelf van hun smoothiest kant zien in een boyband. Doet Zarayda ‘iets’ met een olifant in de loods. Redt Nicolette mensen uit de zee bij Baywatch. Wordt Gerrie een echte Though Guy en kleeft Steyn aan de muren als een Spiderman.
Klinkt wederom goed !quote:Op zondag 29 november 2009 20:11 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond weer om 22.10:
Aflevering 3
Dennis is De Liegende Hollander.In
New York bluft hij alles bij elkaar,
waardoor hij overal binnenkomt.Sander
bindt de skeelers onder met een paar
straalmotoren erbij.Nicolette laat een
sekspop maken van haar eigen lichaam
en Filemon,Zarayda en Valerio racen
door een winkel om een minuut gratis
te winkelen.
Klopt, mja 't was grappig om te zienquote:Op zondag 29 november 2009 22:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als ik Dennis zo zie denk ik wat deed eddy dat toch goed...
Op Youtube krijg ik alleen maar flimpjes uit de Vliegende Hollander, van de Eftelingquote:Op maandag 30 november 2009 18:37 schreef bascross het volgende:
De liegende Hollander staat inderdaad niet online. Ik heb er gister ook naar gezocht. Het leek mij ook wel grappig.
Hier dankzij de BNN sitequote:Op maandag 30 november 2009 19:20 schreef Patch het volgende:
filmpje / foto's / linkje van Nicolette?
Da's altijd een nadeel heh, van programma's op Nederland 3, die worden zo een paar weken verschoven voor sportquote:Op maandag 30 november 2009 19:23 schreef Beaudelaire het volgende:
De komende twee weken trouwens geen TBYD door het stomme NK schaatsen.
Klopt. Echt jammer , wie kijkt er nou schaatsenquote:Op zondag 6 december 2009 12:08 schreef Ambrosius het volgende:
Er is schaatsen, twee weken op rij, dus geen TBYD.
Omdat het veel en veel meer kijkers trekt?quote:Op zondag 6 december 2009 15:47 schreef sjorsvdg het volgende:
Echt belachelijk! Waarom moet alles bij die PO toch wijken voor die rotsporten?
Dat maakt schaatsen niet leuker dan TBYDquote:Op zondag 6 december 2009 16:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Omdat het veel en veel meer kijkers trekt?
Voetbal is terecht schaatsen is bedacht door een kankerdebiel.quote:Op zondag 6 december 2009 16:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Omdat het veel en veel meer kijkers trekt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt Hans.
Dus de geliefde Geraldine komt vanavond alleen nog in actie bij Spuiten en Slikken?quote:Op zondag 20 december 2009 21:49 schreef AskMe het volgende:
20 december staan de TBYD'ers weer in de startblokken voor de vierde aflevering. Waarin Zarayda rapper Fat Joe ontmoet en een rolletje krijgt in zijn nieuwste clip. Valerio jumpt met een motor over drie auto’s en Sander Lantinga treedt in de voetsporen van Piet Paulusma.
Ja alweerquote:Op zondag 20 december 2009 21:56 schreef Basilicumman het volgende:
[..]
Dus de geliefde Geraldine komt vanavond alleen nog in actie bij Spuiten en Slikken?
Nieuwquote:Op zondag 20 december 2009 22:10 schreef HostiMeister het volgende:
Is dit nou allemaal nieuw spul of ook allemaal herhaling??
Ik vind die Negerin ook niets toevoegen aan dat BNN, zal wel iets poltiekcorrects zijn.quote:Op zondag 20 december 2009 21:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik wil Geri zien.
Krijgen we weer dat vieze excuus wijf.
Neem dan een leuke negerin .
Niet dit oerstomme wijf dat denkt tof te zijn
Ben weggezapt vind dit belachelijk
Heel item over dat wijf en dan gedoe over het weer met daar bij Piet Paulusma.
Het is verdomme toch geen sbs6. Die zender staat niet voor niets pas op zender 33 op mijn kijk doos.
Ze hebben betere presentatrices maar om nou te zeggen dat het iets politiek corrects moet zijn slaat natuurlijk als een lul op een drumstelquote:Op zondag 20 december 2009 22:21 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik vind die Negerin ook niets toevoegen aan dat BNN, zal wel iets poltiekcorrects zijn.
Waarom moet er zo'n nadruk op de huidskleur gelegd worden?quote:Op zondag 20 december 2009 22:21 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik vind die Negerin ook niets toevoegen aan dat BNN, zal wel iets poltiekcorrects zijn.
Hij kent d'r naam waarschijnlijk niet, dan is het melden van de huidskleur het eenvoudigste, omdat ze daarin anders is dan de rest..quote:Op zondag 20 december 2009 22:25 schreef sjorsvdg het volgende:
[..]
Waarom moet er zo'n nadruk op de huidskleur gelegd worden?
Ja want daarom moet die opmerking over politieke correctheid erbij gemeld wordenquote:Op zondag 20 december 2009 22:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij kent d'r naam waarschijnlijk niet, dan is het melden van de huidskleur het eenvoudigste, omdat ze daarin anders is dan de rest..
quote:Op zondag 27 december 2009 21:29 schreef StephanL het volgende:
Dacht dat het een herhaling was, eerste deel gemist. Filemonin het peleton
Naast martijn maaskant![]()
Ze hebben het wat slimmer aangepakt nu door de laatste wandeletappe naar parijs te nemen, waar ze toch al met een slakkegangetje naar parijs gaan. Plus iemand die hem aanduwt ipv uit een aanhanger te komen.quote:Op zondag 27 december 2009 21:30 schreef Remzz het volgende:
Filemon fietst zo mee en Sander vorig jaar met veel gedoe was het niet gelukt
quote:Op zondag 27 december 2009 21:29 schreef StephanL het volgende:
Dacht dat het een herhaling was, eerste deel gemist. Filemonin het peleton
Naast martijn maaskant![]()
Alles is eigenlijk wel een keertje gedaan nu, niets voor niets laatste seizoen.quote:Op maandag 28 december 2009 10:48 schreef BoerBert het volgende:
Hehe, ik vond het item met Filemon het leukste denk ik. Dit seizoen vind ik de hoofditems (die lange dus, zoals gister de graffiti en vorige keer die clip) eigenlijk niet zo heel tof.
Die man wilde veel te graag, maar deed en zei alle verkeerde dingen. Hoe die ook met zn mond open naar haar toe ging...quote:Op zondag 27 december 2009 21:17 schreef sjorsvdg het volgende:
Gerrie moet nu met 'n bejaarde tongen.
quote:
Nu al begonnen blijkbaarquote:Op zondag 3 januari 2010 19:40 schreef AskMe het volgende:
In de uitzending van vanavond wordt er keihard gevochten op het paintball slagveld. Maar er is meer paint in de aflevering van vanavond. Want Zarayda laat zich besmeren met verf op een bodypaint wedstrijd. En terwijl Dennis en Valerio het houden bij een potje Lingo spelen, zingt Steyn zijn geld bij elkaar in Parijs, maakt Geraldine wat graancirkels en ontsnapt Nicolette nog maar net aan de dood tijdens de offroadsport in Amerika.
21:50 begint het weer op BNN
Ik ook, ze mist ietsquote:Op zondag 3 januari 2010 21:39 schreef Beaudelaire het volgende:
"O jee, ze schelden ons uit."
Ik blijf haar ongeschikt vinden voor BNN.
Idd je moet heel goed kijken, beetje donker in het hoekje daar.quote:Op zondag 3 januari 2010 21:46 schreef Pannenkoeken het volgende:
Ik herkende Nicolette niet eens in die scene van SCI..
Heel goed kijken en op het goede moment kijken, duurde 3 seconden ofzoquote:Op zondag 3 januari 2010 21:53 schreef StephanL het volgende:
[..]
Idd je moet heel goed kijken, beetje donker in het hoekje daar.
Ja, lijkt mij ookquote:Op zondag 3 januari 2010 21:55 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Heel goed kijken en op het goede moment kijken, duurde 3 seconden ofzo.
Maar opzich wel leuk om te doen denk ik, ook al is het maar voor een paar seconden en ergens op de achtergrond.
quote:Op zondag 3 januari 2010 20:25 schreef Klopkoek het volgende:
Mag jij hier als gereformeerde christelijke CDJA'er wel hier naar kijken marcodej? Naar dit heidense schaamteloze vermaak.
Is dat niet een beetje hypocriet?quote:
Het meeste kijk ik terug via internet, en dan kan je redelijk goed selecteren wat je wel en niet wilt zien. Veel sla ik over, soms zitten er leuke dingen bij.quote:Op maandag 4 januari 2010 08:46 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje hypocriet?
Ikzelf ben niet christelijk maar het overmatige gevloek en gepraat over seks en drugs kan ik niet verdragen.
Zoo viesquote:Op zondag 10 januari 2010 21:29 schreef Ambrosius het volgende:
Een bad van 5000 liter koeienschijt.
Stein is wel cool juh!quote:Op zondag 10 januari 2010 21:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eindelijk Gerrie![]()
Maar helaas ook Stan/Stein
En Zarayda
Flauw..quote:Op zondag 10 januari 2010 21:46 schreef henkde_j het volgende:
Eens kijken of ze deze keer niet de handpalmen en voetzolen vergeten te verven.![]()
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:29 schreef Ambrosius het volgende:
Een bad van 5000 liter koeienschijt.
Niet het kijken waard....alleen the boys you desire waren vet!quote:Op zondag 17 januari 2010 17:17 schreef AskMe het volgende:
Vanavond in Try Before You Die: het aller try-ste en het die-ste. Een heel seizoen hoogtepunten op 'n rijtje. Valerio in de servieswinkel. Nicolette in CSI en als Bountyhunter. Geraldine die tongt met een ouwe, Steyn als Spiderman en natuurlijk The Boys You Desire. Als er één ding is dat je moet doen voordat je dood gaat: kijken.
lijkt mij zelf wat minder, maar goed
De koek is ook een beetje op natuurlijk. Het concept begint te verouderen.quote:Op zondag 17 januari 2010 17:22 schreef HQ-Design het volgende:
Ik vond sowieso de afleveringen van het laatste seizoen een stuk minder, misschien omdat ze de leukste dingen al gedaan hebben in vorige seizoenen. Al zijn er natuurlijk nog wel een paar "Try before you Die"-momenten op te noemen, maar dat zou dan "Too Hard for TV" worden, lijkt me
Klopt, ik zat er ook al 3 weken op te wachtenquote:Op zondag 17 januari 2010 19:44 schreef Pannenkoeken het volgende:
Wanneer is dan die aflevering met Lingo uitgezonden? Niet dat t me heel geweldig lijkt, maar ik zag het ergens staan in zo'n afleveringstekst dat er een stuk was dat er mensen mee deden met Lingo, maar nooit gezien dat stukje.
quote:Op zondag 17 januari 2010 19:44 schreef Pannenkoeken het volgende:
Wanneer is dan die aflevering met Lingo uitgezonden? Niet dat t me heel geweldig lijkt, maar ik zag het ergens staan in zo'n afleveringstekst dat er een stuk was dat er mensen mee deden met Lingo, maar nooit gezien dat stukje.
Zo stond het toen op de site, ik weet ook niet waar dat is geblevenquote:Op zondag 3 januari 2010 19:40 schreef AskMe het volgende:
In de uitzending van vanavond wordt er keihard gevochten op het paintball slagveld. Maar er is meer paint in de aflevering van vanavond. Want Zarayda laat zich besmeren met verf op een bodypaint wedstrijd. En terwijl Dennis en Valerio het houden bij een potje Lingo spelen, zingt Steyn zijn geld bij elkaar in Parijs, maakt Geraldine wat graancirkels en ontsnapt Nicolette nog maar net aan de dood tijdens de offroadsport in Amerika.
21:50 begint het weer op BNN
Ja dat stuk bedoelde ik inderdaad, vaagquote:Op zondag 17 januari 2010 19:55 schreef AskMe het volgende:
[..]
[..]
Zo stond het toen op de site, ik weet ook niet waar dat is gebleven
Misschien vanavond in de top-10 ?quote:Op zondag 17 januari 2010 21:23 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Ja dat stuk bedoelde ik inderdaad, vaag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |