Ja alweerquote:Op zondag 20 december 2009 21:56 schreef Basilicumman het volgende:
[..]
Dus de geliefde Geraldine komt vanavond alleen nog in actie bij Spuiten en Slikken?
Nieuwquote:Op zondag 20 december 2009 22:10 schreef HostiMeister het volgende:
Is dit nou allemaal nieuw spul of ook allemaal herhaling??
Ik vind die Negerin ook niets toevoegen aan dat BNN, zal wel iets poltiekcorrects zijn.quote:Op zondag 20 december 2009 21:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik wil Geri zien.
Krijgen we weer dat vieze excuus wijf.
Neem dan een leuke negerin .
Niet dit oerstomme wijf dat denkt tof te zijn
Ben weggezapt vind dit belachelijk
Heel item over dat wijf en dan gedoe over het weer met daar bij Piet Paulusma.
Het is verdomme toch geen sbs6. Die zender staat niet voor niets pas op zender 33 op mijn kijk doos.
Ze hebben betere presentatrices maar om nou te zeggen dat het iets politiek corrects moet zijn slaat natuurlijk als een lul op een drumstelquote:Op zondag 20 december 2009 22:21 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik vind die Negerin ook niets toevoegen aan dat BNN, zal wel iets poltiekcorrects zijn.
Waarom moet er zo'n nadruk op de huidskleur gelegd worden?quote:Op zondag 20 december 2009 22:21 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ik vind die Negerin ook niets toevoegen aan dat BNN, zal wel iets poltiekcorrects zijn.
Hij kent d'r naam waarschijnlijk niet, dan is het melden van de huidskleur het eenvoudigste, omdat ze daarin anders is dan de rest..quote:Op zondag 20 december 2009 22:25 schreef sjorsvdg het volgende:
[..]
Waarom moet er zo'n nadruk op de huidskleur gelegd worden?
Ja want daarom moet die opmerking over politieke correctheid erbij gemeld wordenquote:Op zondag 20 december 2009 22:28 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij kent d'r naam waarschijnlijk niet, dan is het melden van de huidskleur het eenvoudigste, omdat ze daarin anders is dan de rest..
quote:Op zondag 27 december 2009 21:29 schreef StephanL het volgende:
Dacht dat het een herhaling was, eerste deel gemist. Filemonin het peleton
Naast martijn maaskant![]()
Ze hebben het wat slimmer aangepakt nu door de laatste wandeletappe naar parijs te nemen, waar ze toch al met een slakkegangetje naar parijs gaan. Plus iemand die hem aanduwt ipv uit een aanhanger te komen.quote:Op zondag 27 december 2009 21:30 schreef Remzz het volgende:
Filemon fietst zo mee en Sander vorig jaar met veel gedoe was het niet gelukt
quote:Op zondag 27 december 2009 21:29 schreef StephanL het volgende:
Dacht dat het een herhaling was, eerste deel gemist. Filemonin het peleton
Naast martijn maaskant![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |