Klinkt wederom goed !quote:Op zondag 29 november 2009 20:11 schreef Ambrosius het volgende:
Vanavond weer om 22.10:
Aflevering 3
Dennis is De Liegende Hollander.In
New York bluft hij alles bij elkaar,
waardoor hij overal binnenkomt.Sander
bindt de skeelers onder met een paar
straalmotoren erbij.Nicolette laat een
sekspop maken van haar eigen lichaam
en Filemon,Zarayda en Valerio racen
door een winkel om een minuut gratis
te winkelen.
Klopt, mja 't was grappig om te zienquote:Op zondag 29 november 2009 22:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als ik Dennis zo zie denk ik wat deed eddy dat toch goed...
Op Youtube krijg ik alleen maar flimpjes uit de Vliegende Hollander, van de Eftelingquote:Op maandag 30 november 2009 18:37 schreef bascross het volgende:
De liegende Hollander staat inderdaad niet online. Ik heb er gister ook naar gezocht. Het leek mij ook wel grappig.
Hier dankzij de BNN sitequote:Op maandag 30 november 2009 19:20 schreef Patch het volgende:
filmpje / foto's / linkje van Nicolette?
Da's altijd een nadeel heh, van programma's op Nederland 3, die worden zo een paar weken verschoven voor sportquote:Op maandag 30 november 2009 19:23 schreef Beaudelaire het volgende:
De komende twee weken trouwens geen TBYD door het stomme NK schaatsen.
Klopt. Echt jammer , wie kijkt er nou schaatsenquote:Op zondag 6 december 2009 12:08 schreef Ambrosius het volgende:
Er is schaatsen, twee weken op rij, dus geen TBYD.
Omdat het veel en veel meer kijkers trekt?quote:Op zondag 6 december 2009 15:47 schreef sjorsvdg het volgende:
Echt belachelijk! Waarom moet alles bij die PO toch wijken voor die rotsporten?
Dat maakt schaatsen niet leuker dan TBYDquote:Op zondag 6 december 2009 16:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Omdat het veel en veel meer kijkers trekt?
Voetbal is terecht schaatsen is bedacht door een kankerdebiel.quote:Op zondag 6 december 2009 16:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Omdat het veel en veel meer kijkers trekt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt Hans.
Dus de geliefde Geraldine komt vanavond alleen nog in actie bij Spuiten en Slikken?quote:Op zondag 20 december 2009 21:49 schreef AskMe het volgende:
20 december staan de TBYD'ers weer in de startblokken voor de vierde aflevering. Waarin Zarayda rapper Fat Joe ontmoet en een rolletje krijgt in zijn nieuwste clip. Valerio jumpt met een motor over drie auto’s en Sander Lantinga treedt in de voetsporen van Piet Paulusma.
Ja alweerquote:Op zondag 20 december 2009 21:56 schreef Basilicumman het volgende:
[..]
Dus de geliefde Geraldine komt vanavond alleen nog in actie bij Spuiten en Slikken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |