1 2 3 4 5 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enfin t was een goed boek gistertis helemaal uit gekomen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:01 schreef Ynske het volgende:
Doe es niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:01 schreef Ynske het volgende:
hier ook t laatste topic teruggelezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enfin t was een goed boek gistertis helemaal uit gekomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
*kuch*quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:00 schreef Greys het volgende:
En een uitdaging voor vandaag:
Dit is een KLAAGVRIJ topic!![]()
Ja daaag.quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:56 schreef Greys het volgende:
Misschien moet voortaan degene met de fipo een korte samenvatting van een regel of vier van het vorige topic posten
Wat een kut uitdagingquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:00 schreef Greys het volgende:
En een uitdaging voor vandaag:
Dit is een KLAAGVRIJ topic!![]()
Keurig! Gooi hem er dan maar in ook, de lijst, hier!quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:05 schreef nieslief het volgende:
Oh ja en ik heb de wiki ndlc (natte dozen lees club) aangepast......
Klagen op straffe van iets aardigs zeggen over degene die boven je klaagpost heeft gepost!quote:
Hoop dat Sint een pluutje mee heeft, want ik zit niet al te ver van Schiedam en het waait en regentquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:06 schreef Ynske het volgende:
K hoop dat t in Schiedam (was t geloof ik) niet zo vies doet als hier
Arme Sint
Ik zit klaar en wacht op een volgende quote voor m'n sig.......quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Klagen op straffe van iets aardigs zeggen over degene die boven je klaagpost heeft gepost!
Dus Nies, ga er maar eens voor zitten!
Oh... fuck...quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Klagen op straffe van iets aardigs zeggen over degene die boven je klaagpost heeft gepost!
Dus Nies, ga er maar eens voor zitten!
Shit, gemiste kansquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:08 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik zit klaar en wacht op een volgende quote voor m'n sig.......
Poepquote:Op zaterdag 14 november 2009 10:56 schreef Greys het volgende:
Misschien moet voortaan degene met de fipo een korte samenvatting van een regel of vier van het vorige topic posten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Wat doe je eraan dan?Kloksnelheid verhoogd?quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:06 schreef MrSubtle het volgende:
* MrSubtle is zijn gedicht aan het tweaken
quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:09 schreef Pagan het volgende:
[..]
Poep
Pies
Kuthoer
Slet
In vier regels de essentie gevangen van een heel topic.Die is ook vrij treffend ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Greys lijstjesfreak gauw noteren hint hint hint hint.quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat doe je eraan dan?Kloksnelheid verhoogd?
Door dat hele secret santa verhaal ben ik erachter gekomen dat ik haiku's schtijven leuk vind.
Heb je nu niet idee dat je voor een kleuterklasje staat?quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Klacht!
Dus zeg iets aardigs over degene.... hmz, dat ben je zelf
mijter met ducktape of secondenlijm vastplakkenquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoop dat Sint een pluutje mee heeft, want ik zit niet al te ver van Schiedam en het waait en regent
Ik ben daar blij mee ivm een rustige Dierentuin, maar Sint, hold on to your mijter!
quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
mijter met ducktape of secondenlijm vastplakken
Ja, wees niet bang, ik hou het (denk ikquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Heb je nu niet idee dat je voor een kleuterklasje staat?
ik ga weer kijkenquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:13 schreef nieslief het volgende:
[..]
![]()
![]()
Waar is dat rollebol smiley ding wanneer je hem nodig hebt.
Oeh nog een uurtje en dan gaat de tv op ned. 3
*Lacht hardop.quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
mijter met ducktape of secondenlijm vastplakken
ik vond de vorige leukerquote:
Ik vind het verhaaltje achter deze leuker.quote:
Kijk, dát is nog eens een klaagvrije post!quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:16 schreef Enfermera het volgende:
Hoi lieverdsIk heb echt goddddddelijk geslapen
![]()
Werd om 10 uur wakker, kat kwam even later de kamer in en vindt het heerlijk om zijn nagels in mijn haren te zetten
Niet pijnlijk, heel lief gewoon
Mn vent is 'm nu gek aant maken met Het Rode Stipje
![]()
Jij ruikt straks naar zwartwitjes.quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:16 schreef Greys het volgende:
* Greys onder de douche springt met dropshampoo en minterige douchegel.
Alvast opstellen in rijen van drie om aan mij te mogen snuffelen straks!
quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:29 schreef JJH het volgende:
Ah, daarom was de bak leeg en liep dat beestje zo te zeuren. Er lag een verassing voor mij onder een bijzettafeltje.(Ik vraag me uberhaupt af hoe ze er ooit ondergekomen is.
)
douchenquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:33 schreef nieslief het volgende:
Zo ik ben er weer.
Waar is iedereen gebleven?
Moet ik alweer een half topic volbeppen?
Oh ja is waar ook greys ruikt zometeen naar zwart/wit poeder.....quote:
*snufsnufquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:37 schreef Greys het volgende:
*Snoepkraamlucht in de rondte wappert*
Smell me!![]()
Even een snelle douche, vanavond lekker uitgebreid Lush-badderen![]()
Zullen we ter ere van de aankomst van die ouwe lul de Sint het volgende topic geheel op rijm doen?
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee k kan niet rijmen en dichtenquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:37 schreef Greys het volgende:
Zullen we ter ere van de aankomst van die ouwe lul de Sint het volgende topic geheel op rijm doen?
Nee nee. Het komt er aan de andere kant uit.quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:38 schreef Greys het volgende:
JJH, wat doet ze dan? Plassen in huis?
Heeft ze niet stiekem blaasontsteking dan ofzo?
last van haarballen ofzo?quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee nee. Het komt er aan de andere kant uit.
Oh! Doe je wel elke dag (of nog liever twee keer per dag) de poepjes uit de bak scheppen?quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee nee. Het komt er aan de andere kant uit.
Alles wat ze op de bak moet doen, doet ze netjes op de bak.quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh! Doe je wel elke dag (of nog liever twee keer per dag) de poepjes uit de bak scheppen?
Plassen doet ze wel op de bak?
Owja, ik heb wel een klacht: moet ik terug naar kantoor omdat ik iets heel belangrijks vergeten benquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:35 schreef nieslief het volgende:
FOK stopwoordje: oh ja
hmm lastigquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze een beetje snel eet af en toe.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:40 schreef Greys het volgende:
Oh sorry, we hebben het over overgeven
wat balenquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owja, ik heb wel een klacht: moet ik terug naar kantoor omdat ik iets heel belangrijks vergeten ben
En om aan Greys haar eisen tegemoet te komen: Nieslief JJH, wat zit je haar leuk
quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:40 schreef Greys het volgende:
Oh sorry, we hebben het over overgeven
Zie bovenquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Alles wat ze op de bak moet doen, doet ze netjes op de bak.
(Heb je nu wel door dat ze overgeeft, of dacht je dat ze in huis scheet?)
He fak! Da's niets op je vrije zaterdag.quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owja, ik heb wel een klacht: moet ik terug naar kantoor omdat ik iets heel belangrijks vergeten ben
Whehehehequote:En om aan Greys haar eisen tegemoet te komen: Nieslief JJH, wat zit je haar leuk
Mijn haar?quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En om aan Greys haar eisen tegemoet te komen: Nieslief JJH, wat zit je haar leuk
Het is een kuttopic.quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:43 schreef Ynske het volgende:
waarom staat eigenlijk steeds die lac*tacyd reclame onderaan? daar gaat t nu toch niet over? dacht dat die ads gefeed werden door de onderwerpen
quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:44 schreef JJH het volgende:
Mevrouw deed net een bijna succesvolle poging om de kaas van mijn brood te eten. Letterlijk!. Ik was er op tijd bij gelukkig heb haar boos aangekeken en een slinger gegeven.
Had zomaar gekund he dat ik nog een quote aan m'n sig kon toegoegen......quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, dan land ze halverwege de gang ofzo. Dat mag ze niet, en dat weet ze ook dondersgoed. Ik heb haar ook nog niet weergezien sinds.quote:
Precies 7,5kmquote:
quote:
Stel je voor wat het is na wassen / knippen / watergolfenquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:43 schreef JJH het volgende:
Mijn haar?
Ik kom net uit bed rollen en het zit dus voor geen meter.
Enniewee: Dank je.
Met katten hoor je niet te gooiuhquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, dan land ze halverwege de gang ofzo. Dat mag ze niet, en dat weet ze ook dondersgoed. Ik heb haar ook nog niet weergezien sinds.
Ik kan niet rijmen......quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Wacht maar tot de volgende!
Dan zal alles op rijm motte
ook al is dat volgens jullie van de zotte
JAquote:
Dat gaat echt voor geen meter werken.quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Wacht maar tot de volgende!
Dan zal alles op rijm motte
ook al is dat volgens jullie van de zotte
Mijn taalnazi-FOK!-eega zal dat wel weten misschienquote:
die van mn ex heeft gevlogenquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Met katten hoor je niet te gooiuh
anders gaat Geertje over de rooiuh
Geen drama, die 3 couplettenquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:48 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik kan niet rijmen......
Ben ook m'n SS gedicht hardop aan het doorlezen, het loopt nog niet zo lekker. Die 3 coupletten.
Wel als ze iets fout doet.quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Met katten hoor je niet te gooiuh
anders gaat Geertje over de rooiuh
Dat zal prachtig zijn!quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Stel je voor wat het is na wassen / knippen / watergolfen
ja juffrouwquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:51 schreef Greys het volgende:
Dat gejank over 'ik kan niet rijmen' was zo te zien geheel overbodig
jullie hebben heul geen rijmles meer nodig!
Ik bezin me nogquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:52 schreef JJH het volgende:
Dat zal prachtig zijn!
Maar hoe doe je dat watergolfen? Met een bootje ofzo? En zinkt dat baklletje dan niet?
Nu moet je niet gaan zitten liegenquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Wel als ze iets fout doet.![]()
En het is echt niet zo dat ze dan het halve huis doorvliegt hoor.
Ze verwachten dat oh-oh ieder moment Q een kuthoerrrr gaat noemenquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:43 schreef Ynske het volgende:
waarom staat eigenlijk steeds die lac*tacyd reclame onderaan? daar gaat t nu toch niet over? dacht dat die ads gefeed werden door de onderwerpen
weet jij hoe groot is zijn huisquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Nu moet je niet gaan zitten liegen
want je zei net dat ze van de kamer naar de gang ging vliegen
En ik heb er nog wel een rijmwoordenboek bij gebruikt.......quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen drama, die 3 coupletten
gewoon wat woorden die rijmen onder elkaar zetten
doe maar niet, ze zijn niet thuisquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:53 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ze verwachten dat oh-oh ieder moment Q een kuthoerrrr gaat noemen
Whoehoehoeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 14 november 2009 11:55 schreef ElisaB het volgende:
Hé, kijk! Buiten.... twee mussen
Ik ben ervantussen
wat goed van jou, grote meidquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:55 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben naar de stad geweest
Om in te kopen, wat een feest![]()
Merken allang uitgezocht
Kom ik in de winkel, uitverkocht!![]()
Dus toen moest ik zelf gaan denken
wat ik mij het beste kon schenken
Gelukkig was ik vooraf geïnformeerd
en heb twee winkels met een bezoekje vereerd
Waarna ik de knoop heb doorgehakt
Laptop en toebehoren (die ik vanmiddag ga ophalen) staan in de winkel ingepakt
De tv moet worden nabesteld
En daar word ik komende week over gebeld.
Gefeliciteerd met je nieuwe lappende top!quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:55 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben naar de stad geweest
Om in te kopen, wat een feest![]()
Merken allang uitgezocht
Kom ik in de winkel, uitverkocht!![]()
Dus toen moest ik zelf gaan denken
wat ik mij het beste kon schenken
Gelukkig was ik vooraf geïnformeerd
en heb twee winkels met een bezoekje vereerd
Waarna ik de knoop heb doorgehakt
Laptop en toebehoren (die ik vanmiddag ga ophalen) staan in de winkel ingepakt
De tv moet worden nabesteld
En daar word ik komende week over gebeld.
Da's best wel lame, gewoon mussen gebruikenquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:55 schreef ElisaB het volgende:
Hé, kijk! Buiten.... twee mussen
Ik ben ervantussen
installeren doet de winkel maar moor voor haarquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je nieuwe lappende top!
Komt Subtle helpen installeren, pop?
Oh jij zag dus plots een ooievaar?quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:58 schreef Greys het volgende:
Ik zoek een beestje dat eindigt op -aar
zodat ik dat kan rijmen op 'heb ik qua dichten hier lekker tóch voor elkaar!'
Niet zo piepen, hush Subtle, hush...quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:58 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
installeren doet de winkel maar moor voor haar
Die krijgen geld voor dat soort werkjes daar
Ja en da's nou precies waar ik bang voor benquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet zo piepen, hush Subtle, hush...
want misschien betaalt Cat je wel uit in Lush!
quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:59 schreef MrSubtle het volgende:
Anyway, nu is het tijd voor een ontbijtje...
Kijk Elies, daar loopt een ... krijtje?
Dankjewel voor het complimentquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat goed van jou, grote meid
je had je goed voorbereid
welke laptop is het geworden
ik hoop eentje zonder borden
jammer dat je op de tv moet wachten
t zou wat zijn als ze hem brachten
heel veel plezier met t speelgoed
dat doet je vast allemaal veel goed
+
Ging je toch prima af?quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:01 schreef ALTER-EGO het volgende:
Hallo allemaal, een hele goede dag.![]()
Dit typ ik met een stralende lach.
Niet dat ik goed dichten kan,
Dus ga ik er nu maar weer mee stoppen dan.
Relax maar haantjequote:Op zaterdag 14 november 2009 12:00 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja en da's nou precies waar ik bang voor ben
Ik ben een HAAN, zeker geen hen
Lunch, da's een goed idee!quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:03 schreef MrSubtle het volgende:
Toch merk je dat het rijmen het tempo hier drukt
Misschien dat zo zelfs uit de daglijst blijven lukt
Anyway, nu ga ik eindelijk toch echt even eten
Jullie mogen effe zonder mij op rijmwoordjes zweten
Ja, en zeepaardjes spelen waterpolo.quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat zal prachtig zijn!
Maar hoe doe je dat watergolfen? Met een bootje ofzo? En zinkt dat baklletje dan niet?
Is er op 1 net geen mevrouw met gebaren?quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:04 schreef Greys het volgende:
Kan iemand mij het volgende vertellen
waarom Dieuwertje Blok op Ned. 1 én Ned. 3 over de Sint loopt te vertellen?
Op twee netten hetzelfde lijkt me wat overdreven
of is dat om er dubbel plezier aan te beleven?
quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:02 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ging je toch prima af?
Elies staat van zoiets al paf
Lust jouw olifant ook een rolo?quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:06 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ja, en zeepaardjes spelen waterpolo.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is er op 1 net geen mevrouw met gebaren?
Want dat zou het kunnen verklaren
U beiden wordt bedankt voor deze verklaringquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:06 schreef Bamba het volgende:
Op nederland 1 zit er een doventolk bij
zodat de dove kindertjes kunnen meegenieten, heel blij
quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:07 schreef Greys het volgende:
Ik hoor net van Dieuwertje dat we allemaal moeten uitbreken in gezang
anders duurt het met dat aankomen te lang.
Die Sint is ook zo traag als dikke stront op die boot aldaar
misschien dat ze hem eens moeten inruilen voor een jonger exemplaar?
quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:09 schreef Qwea het volgende:
IK HEB POST
"Hey Postbode, dit is al de 3de kaart die ik porbeer te sturen naar dit adres, doe je werk es! Godverdomme"En dan ook die naam
Aan : Qwea KuthoerrrrIk kwam niet meer bij
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:09 schreef Qwea het volgende:
IK HEB POST
"Hey Postbode, dit is al de 3de kaart die ik porbeer te sturen naar dit adres, doe je werk es! Godverdomme"En dan ook die naam
Aan : Qwea KuthoerrrrIk kwam niet meer bij
![]()
![]()
je had me moeten horen gieren van het lachenquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik WIST wel dat die lamme postbode van je die kaart niet zelf durfde te houden om te fappen op mijn taalgebruik en de naakte honden
![]()
LUV YOU![]()
Nu die andere 2 nog
Waarschijnlijk omdat twee omroepen willen kunnen afvinken op hun doelgroep-zendlijst dat ze iets voor kinderen hebben uitgezondenquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:04 schreef Greys het volgende:
Kan iemand mij het volgende vertellen
waarom Dieuwertje Blok op Ned. 1 én Ned. 3 over de Sint loopt te vertellen?
Op twee netten hetzelfde lijkt me wat overdreven
of is dat om er dubbel plezier aan te beleven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |