*snufsnufquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:37 schreef Greys het volgende:
*Snoepkraamlucht in de rondte wappert*
Smell me!![]()
Even een snelle douche, vanavond lekker uitgebreid Lush-badderen![]()
Zullen we ter ere van de aankomst van die ouwe lul de Sint het volgende topic geheel op rijm doen?
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee k kan niet rijmen en dichtenquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:37 schreef Greys het volgende:
Zullen we ter ere van de aankomst van die ouwe lul de Sint het volgende topic geheel op rijm doen?
Nee nee. Het komt er aan de andere kant uit.quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:38 schreef Greys het volgende:
JJH, wat doet ze dan? Plassen in huis?
Heeft ze niet stiekem blaasontsteking dan ofzo?
last van haarballen ofzo?quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee nee. Het komt er aan de andere kant uit.
Oh! Doe je wel elke dag (of nog liever twee keer per dag) de poepjes uit de bak scheppen?quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee nee. Het komt er aan de andere kant uit.
Alles wat ze op de bak moet doen, doet ze netjes op de bak.quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh! Doe je wel elke dag (of nog liever twee keer per dag) de poepjes uit de bak scheppen?
Plassen doet ze wel op de bak?
Owja, ik heb wel een klacht: moet ik terug naar kantoor omdat ik iets heel belangrijks vergeten benquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:35 schreef nieslief het volgende:
FOK stopwoordje: oh ja
hmm lastigquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze een beetje snel eet af en toe.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:40 schreef Greys het volgende:
Oh sorry, we hebben het over overgeven
wat balenquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owja, ik heb wel een klacht: moet ik terug naar kantoor omdat ik iets heel belangrijks vergeten ben
En om aan Greys haar eisen tegemoet te komen: Nieslief JJH, wat zit je haar leuk
quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:40 schreef Greys het volgende:
Oh sorry, we hebben het over overgeven
Zie bovenquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Alles wat ze op de bak moet doen, doet ze netjes op de bak.
(Heb je nu wel door dat ze overgeeft, of dacht je dat ze in huis scheet?)
He fak! Da's niets op je vrije zaterdag.quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owja, ik heb wel een klacht: moet ik terug naar kantoor omdat ik iets heel belangrijks vergeten ben
Whehehehequote:En om aan Greys haar eisen tegemoet te komen: Nieslief JJH, wat zit je haar leuk
Mijn haar?quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En om aan Greys haar eisen tegemoet te komen: Nieslief JJH, wat zit je haar leuk
Het is een kuttopic.quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:43 schreef Ynske het volgende:
waarom staat eigenlijk steeds die lac*tacyd reclame onderaan? daar gaat t nu toch niet over? dacht dat die ads gefeed werden door de onderwerpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |