*snufsnufquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:37 schreef Greys het volgende:
*Snoepkraamlucht in de rondte wappert*
Smell me!![]()
Even een snelle douche, vanavond lekker uitgebreid Lush-badderen![]()
Zullen we ter ere van de aankomst van die ouwe lul de Sint het volgende topic geheel op rijm doen?
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee k kan niet rijmen en dichtenquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:37 schreef Greys het volgende:
Zullen we ter ere van de aankomst van die ouwe lul de Sint het volgende topic geheel op rijm doen?
Nee nee. Het komt er aan de andere kant uit.quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:38 schreef Greys het volgende:
JJH, wat doet ze dan? Plassen in huis?
Heeft ze niet stiekem blaasontsteking dan ofzo?
last van haarballen ofzo?quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee nee. Het komt er aan de andere kant uit.
Oh! Doe je wel elke dag (of nog liever twee keer per dag) de poepjes uit de bak scheppen?quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee nee. Het komt er aan de andere kant uit.
Alles wat ze op de bak moet doen, doet ze netjes op de bak.quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh! Doe je wel elke dag (of nog liever twee keer per dag) de poepjes uit de bak scheppen?
Plassen doet ze wel op de bak?
Owja, ik heb wel een klacht: moet ik terug naar kantoor omdat ik iets heel belangrijks vergeten benquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:35 schreef nieslief het volgende:
FOK stopwoordje: oh ja
hmm lastigquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze een beetje snel eet af en toe.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:40 schreef Greys het volgende:
Oh sorry, we hebben het over overgeven
wat balenquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owja, ik heb wel een klacht: moet ik terug naar kantoor omdat ik iets heel belangrijks vergeten ben
En om aan Greys haar eisen tegemoet te komen: Nieslief JJH, wat zit je haar leuk
quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:40 schreef Greys het volgende:
Oh sorry, we hebben het over overgeven
Zie bovenquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Alles wat ze op de bak moet doen, doet ze netjes op de bak.
(Heb je nu wel door dat ze overgeeft, of dacht je dat ze in huis scheet?)
He fak! Da's niets op je vrije zaterdag.quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owja, ik heb wel een klacht: moet ik terug naar kantoor omdat ik iets heel belangrijks vergeten ben
Whehehehequote:En om aan Greys haar eisen tegemoet te komen: Nieslief JJH, wat zit je haar leuk
Mijn haar?quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En om aan Greys haar eisen tegemoet te komen: Nieslief JJH, wat zit je haar leuk
Het is een kuttopic.quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:43 schreef Ynske het volgende:
waarom staat eigenlijk steeds die lac*tacyd reclame onderaan? daar gaat t nu toch niet over? dacht dat die ads gefeed werden door de onderwerpen
quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:44 schreef JJH het volgende:
Mevrouw deed net een bijna succesvolle poging om de kaas van mijn brood te eten. Letterlijk!. Ik was er op tijd bij gelukkig heb haar boos aangekeken en een slinger gegeven.
Had zomaar gekund he dat ik nog een quote aan m'n sig kon toegoegen......quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, dan land ze halverwege de gang ofzo. Dat mag ze niet, en dat weet ze ook dondersgoed. Ik heb haar ook nog niet weergezien sinds.quote:
Precies 7,5kmquote:
quote:
Stel je voor wat het is na wassen / knippen / watergolfenquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:43 schreef JJH het volgende:
Mijn haar?
Ik kom net uit bed rollen en het zit dus voor geen meter.
Enniewee: Dank je.
Met katten hoor je niet te gooiuhquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:47 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, dan land ze halverwege de gang ofzo. Dat mag ze niet, en dat weet ze ook dondersgoed. Ik heb haar ook nog niet weergezien sinds.
Ik kan niet rijmen......quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Wacht maar tot de volgende!
Dan zal alles op rijm motte
ook al is dat volgens jullie van de zotte
JAquote:
Dat gaat echt voor geen meter werken.quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Wacht maar tot de volgende!
Dan zal alles op rijm motte
ook al is dat volgens jullie van de zotte
Mijn taalnazi-FOK!-eega zal dat wel weten misschienquote:
die van mn ex heeft gevlogenquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Met katten hoor je niet te gooiuh
anders gaat Geertje over de rooiuh
Geen drama, die 3 couplettenquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:48 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik kan niet rijmen......
Ben ook m'n SS gedicht hardop aan het doorlezen, het loopt nog niet zo lekker. Die 3 coupletten.
Wel als ze iets fout doet.quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Met katten hoor je niet te gooiuh
anders gaat Geertje over de rooiuh
Dat zal prachtig zijn!quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Stel je voor wat het is na wassen / knippen / watergolfen
ja juffrouwquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:51 schreef Greys het volgende:
Dat gejank over 'ik kan niet rijmen' was zo te zien geheel overbodig
jullie hebben heul geen rijmles meer nodig!
Ik bezin me nogquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:52 schreef JJH het volgende:
Dat zal prachtig zijn!
Maar hoe doe je dat watergolfen? Met een bootje ofzo? En zinkt dat baklletje dan niet?
Nu moet je niet gaan zitten liegenquote:Op zaterdag 14 november 2009 11:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Wel als ze iets fout doet.![]()
En het is echt niet zo dat ze dan het halve huis doorvliegt hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |