UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
skippy22 = Richard
TheGirlNextDoor = Nathalie
Panzerknacker666 = Sander
grapjasquote:Op zaterdag 14 november 2009 00:55 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Dit topic ff vol rammen vannacht![]()
Dan kan Henrike de LAPO maken![]()
Ijhh ga oook zo stad ijn bier!!quote:
quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:58 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ijhh ga oook zo stad ijn bier!!![]()
:D:D:D:D:D:D:D
:D
:D:D
:D:D
moet dat nou?quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Google afbeelding -> godmiljaar
[ afbeelding ]
Heb je hem weer met z'n punt. EEN LEGE POST IS VEEL COOLER !quote:
Grapje joh, ik heb besloten om zuinig te doen met mijn geld.. Zondag ga ik wel volle bak buizen bij Bruinsquote:
Ik hoef niet cool te zijnquote:Op zaterdag 14 november 2009 01:00 schreef norich het volgende:
[..]
Heb je hem weer met z'n punt. EEN LEGE POST IS VEEL COOLER !
quote:Op zaterdag 14 november 2009 01:01 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Grapje joh, ik heb besloten om zuinig te doen met mijn geld.. Zondag ga ik wel volle bak buizen bij Bruins
schlaf gut !quote:Op zaterdag 14 november 2009 01:04 schreef Oldenzaal het volgende:
Maargoed, ik ga nu slapen!
Welterusten allen!!
Succes met shoppen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:17 schreef Oldenzaal het volgende:
Mogguh!
Vandaag naar Enschede om een winterjas te halen!!
Hoe kan dat dan?Teveel gezopen gister?quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:33 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Holy fuck, ik werd net wakker, en mn hoofd voelt alsof er een kanon is afgeschoten hier.
Ja niet teveel, maar in combinatie met erg moe zijn enzo!quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan?Teveel gezopen gister?
quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:33 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Holy fuck, ik werd net wakker, en mn hoofd voelt alsof er een kanon is afgeschoten hier.
die combinatie had ik gister... 2 wijntjes... + moe = vanmorgen niet echt vrolijk wakker... raaaaaarrrrrrrr.quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:39 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ja niet teveel, maar in combinatie met erg moe zijn enzo!
Fijn is dat hequote:Op zaterdag 14 november 2009 13:42 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
die combinatie had ik gister... 2 wijntjes... + moe = vanmorgen niet echt vrolijk wakker... raaaaaarrrrrrrr.
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zometeen maar es em'n schoonmaakn hier, tis mie hier ranzig
Mooie?quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:27 schreef Oldenzaal het volgende:
Zo, ik heb een winterjas.. WEERGODEN!! LAAT HET VRIEZEN!!!!!!!!!!!!!!
Nee, een spuuglelijke roze met glittersquote:
ik neem aan dat diequote:Op zaterdag 14 november 2009 17:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lala, vriendin nog steeds mexicaanse griep, ik nog steeds nergens last van
Ja, voor het 2e deelquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik neem aan dat dievoor het 2e deel van de zin is, niet voor het 1e
Call of Duty 4 kopen gaan we online knallenquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De tering wat zit ik me te vervelen
Hmm ik heb een superslechte internetverbinding, dus ff geen online shooters voor mijquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:01 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Call of Duty 4 kopen gaan we online knallen
ik heb ook cod 4quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:01 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Call of Duty 4 kopen gaan we online knallen
meer zuipn! doe ik ookquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:45 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een gevoel of ik in ga storten of zo... Zo vaag. Ik heb maar de helft van m'n pizza op
potje pooln ?quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik vrees dat het vanavond vervelen word
o m gquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ff vragen als ze open zijn, want volgens mij zijn ze failliet gegaan laatst
meeeh geen zin om daar helemaal heen te gaan. morn ook al bruins..quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Heb nu van 2 mensen gehoor dat ze dicht zitten![]()
Enigste mogelijkheid is uuh Hengelo
jupquote:
dat kan bestquote:Op zaterdag 14 november 2009 20:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Keer op een zaterdag avond.. tof meet
geen ideequote:Op zaterdag 14 november 2009 20:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
yeah...
Iemand tips met welke soort lak ik 't beste m'n gitaar af kan lakken na 'm geverfd te hebben?
bingo?quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:31 schreef LilDutchPrincess het volgende:
in almelo gaat wel meer falliet aan uitgaansgelegenheden he? minderz
Ik ga naar een "spelletjesavond"ook leuk
quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:47 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
dat nog net niet gelukkigdenk meer Koehandel/catan ofzo
whahahahaquote:Op zaterdag 14 november 2009 20:52 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Het kan erger... morgen naar de film "terug naar de Kust" met Linda de Mol....![]()
quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:38 schreef rulerofdeath het volgende:
\m/ Marduk \m/
Op de kop staan gaat niet lukken, 2 meter de lucht inquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:20 schreef rulerofdeath het volgende:
ga je op de kop staan en dubbeltjes poepen
quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Op de kop staan gaat niet lukken, 2 meter de lucht in
hmm, tikfoutjequote:
hoi lieverdquote:
kusje op?quote:
quote:
ga je even op 't dak zittenquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:41 schreef haakon het volgende:
pizza op, voetbal is niks, bier altijd goed.
ik wil uihuit !
ben ik alquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ga je even op 't dak zitten
heb je een laptopquote:
nee, computer meegenomen, plasmatv van 107cm onder de arm meegenomen, zo tussen de daken van ons en de buurman inquote:
zeker ook snel een dakkapelletje omheen gebouwd?quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:51 schreef haakon het volgende:
[..]
nee, computer meegenomen, plasmatv van 107cm onder de arm meegenomen, zo tussen de daken van ons en de buurman in
hej al op de links geklikt in m'n sig?quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:57 schreef haakon het volgende:
aah wouter ! die is fokking geniaal: I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
is dr in almelo nu echt geen ene flikker meer te doen sinds snooker gesloten is ?
ik bedoel, waagplein is een kuttent, komen wel mooie meiden op af, maar das ook het enige
14.gifquote:
grolsch hebben?quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:02 schreef norich het volgende:
boh kheb alleen nog maar heineken hier
kanon hebben?quote:
kom maar brengenquote:
ik zit lekker aan de Grolschquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:02 schreef norich het volgende:
boh kheb alleen nog maar heineken hier
Mariequote:Op zaterdag 14 november 2009 22:09 schreef haakon het volgende:
[..]
ik zit lekker aan de Grolschmet een hoofdletter !
Muahahaa wat een briljant ideequote:Op zaterdag 14 november 2009 22:09 schreef rulerofdeath het volgende:
als Justin 'm nou naar Henrike brengt, dan breng ik d'r een paar mee voor Henrike
zo ben ikquote:
lekker, wanneer kunnen we langskomen?quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:29 schreef Oldenzaal het volgende:
De appeltaart is klaar! Nog even afkoelen en SMULLEN MAAR!![]()
ik weet waar die woont, het is dat ik aardig wat op heb anders was ik er heen geredenquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
lekker, wanneer kunnen we langskomen?
dan ga je op de fietsquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:56 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ik weet waar die woont, het is dat ik aardig wat op heb anders was ik er heen gereden
10 kilometer? nee dank je, vaak zat gedan, en die sloten liggen niet fijn.quote:
Heerlijk hequote:Op zaterdag 14 november 2009 22:37 schreef Chr1st1aan het volgende:
Wat een teringactie online zeg, ff weer wennen lang geleden dat ik zoveel online geweld om de oren kreeg
ojah, jij woonde in denekampquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:00 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
10 kilometer? nee dank je, vaak zat gedan, en die sloten liggen niet fijn.
Heb liever dat jij nog een week thuis blijft, straks zijn wij allemaal ziek op schoolquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Met een beetje geluk voel ik me morgen weer goed...heb vandaag best wel een goede dag
quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:17 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Heb liever dat jij nog een week thuis blijft, straks zijn wij allemaal ziek op school
quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:22 schreef haakon het volgende:
ik heb liever dat mijn moeder mij bier brengt dan dat ik het zelf van beneden moet ophalen, maar die ligt in bed
dus ik bel dr ff wakker
heb ik ook wel, maar ik heb liever dat mijn moeder die vult dan dat ik naar beneden moet lopen om zelf bier te pakken, dus ik bel dr ff wakkerquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:24 schreef Chr1st1aan het volgende:
Koop een koelkast, pleur h'm vol met bier, zet die op je kamer olé
ik hou dat niet bij joh, ik zit op 10 of 11 ofzoquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:26 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik ben aan nummer 16 begonnen.
Dus jij bent gewoon echt...onmeunig lui i.p.v heel luiquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:29 schreef haakon het volgende:
[..]
heb ik ook wel, maar ik heb liever dat mijn moeder die vult dan dat ik naar beneden moet lopen om zelf bier te pakken, dus ik bel dr ff wakker
joa, vooral als het op dat soort dingen aankomtquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:32 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Dus jij bent gewoon echt...onmeunig lui i.p.v heel lui
quote:
*bierservice alex, met wouterquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:55 schreef haakon het volgende:
verdomme, weer 2 weg, *pakt telefoon*
"sorry verkeerd verbonden, ik belde m'n ma, doei"quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
*bierservice alex, met wouter
quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:58 schreef haakon het volgende:
[..]
"sorry verkeerd verbonden, ik belde m'n ma, doei"
je hebt/krijgt weer bier?quote:
quote:Op zondag 15 november 2009 00:03 schreef haakon het volgende:
Begin de dag met een dansje
Begin de dag met een lach
Want wie vrolijk kijkt in de morgen
Ja die lacht de hele dag
Ja die lacht de hele dag.
quote:Op zondag 15 november 2009 00:03 schreef haakon het volgende:
Begin de dag met een dansje
Begin de dag met wat bier
Want wie bier drinkt in de morgen
Ja die lacht de hele dag
Ja die lacht de hele dag.
dan moet je anders gaan zittenquote:
mwoa, k zit gewoon in de slaapzakquote:Op zondag 15 november 2009 00:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dan moet je anders gaan zitten
succesquote:Op zondag 15 november 2009 00:05 schreef haakon het volgende:
shit, mn moeder ligt nu echt te slapen. ik haal er gelijk 3 op, geen zin om die koelkast te vullen nu.. tot zo
wish me luck
Ie zoept ook maar door onnie?quote:Op zondag 15 november 2009 00:08 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Jonks, ik ben goed te pas, ik vertel later wel waarom. Nummer 20 en 21 staan voor me.
quote:
ze gaan er steeds makkelijker in, nummer 17?? is nu aan de beurt. en nummer 18?? kijkt me smekend aan.quote:Op zondag 15 november 2009 00:08 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Jonks, ik ben goed te pas, ik vertel later wel waarom. Nummer 20 en 21 staan voor me.
quote:Op zondag 15 november 2009 00:12 schreef haakon het volgende:
lolll er loopt een paard met een kerel met een baard erop op het dak van de buren
ik gleuf d'r niks vanquote:
quote:Op zondag 15 november 2009 00:26 schreef haakon het volgende:
met mobiel gemaakt dus niet echt duidelijk:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 november 2009 00:12 schreef haakon het volgende:
lolll er loopt een paard met een kerel met een baard erop op het dak van de buren
viezerikquote:Op zondag 15 november 2009 00:31 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Jonks, knal mij allebei een pm, gaan we msn'en trio-en.
We moeten toch een keer meeten.quote:
dat kloptquote:Op zondag 15 november 2009 00:32 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
We moeten toch een keer meeten.
yeahquote:Op zondag 15 november 2009 00:32 schreef haakon het volgende:
[..]
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Oké. Hennige dingen.quote:Op zondag 15 november 2009 00:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat klopt
moar ik bun sloap'n
quote:Op zondag 15 november 2009 00:58 schreef Panzerknacker666 het volgende:
DAMES/HEREN.
meet.
Als je er voor in bent: pm uhm, mij even, dan gaan we data zien enzo.
en locatie (waarskijnlijk enske?)
Ik doe wel een zevendronck organiseren, kijken welke mannen echte helden zijnquote:Op zondag 15 november 2009 00:58 schreef Panzerknacker666 het volgende:
DAMES/HEREN.
meet.
Als je er voor in bent: pm uhm, mij even, dan gaan we data zien enzo.
en locatie (waarskijnlijk enske?)
Deal. It's on.quote:Op zondag 15 november 2009 13:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik doe wel een zevendronck organiseren, kijken welke mannen echte helden zijn
0-4 gewonnenquote:
quote:Op zondag 15 november 2009 16:52 schreef haakon het volgende:
keer dronken thuisgekomen, en in plaats van dat je ouders je netjes naar bed brengen, gaan ze foto's maken:
[ afbeelding ]![]()
groter als ik dacht
En jij dacht, laat ik maar in een slaapzak op een stoel gaan hangen want dat is gemakkelijker dan in je nest springenquote:Op zondag 15 november 2009 16:52 schreef haakon het volgende:
keer dronken thuisgekomen, en in plaats van dat je ouders je netjes naar bed brengen, gaan ze foto's maken:
[ afbeelding ]
groter als ik dacht
How cute is thatquote:Op zondag 15 november 2009 16:52 schreef haakon het volgende:
[ afbeelding ]
groter als ik dacht
op vakantie krijg ik het ook altijd voor mekaar om in een slaapzak te kruipenquote:Op zondag 15 november 2009 17:06 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
En jij dacht, laat ik maar in een slaapzak op een stoel gaan hangen want dat is gemakkelijker dan in je nest springen
geil?quote:
waarschijnlijk wou ik nog wat op de pc doenquote:Op zondag 15 november 2009 17:06 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
En jij dacht, laat ik maar in een slaapzak op een stoel gaan hangen want dat is gemakkelijker dan in je nest springen
je hebt hier wel om half 3 gepostquote:Op zondag 15 november 2009 17:18 schreef haakon het volgende:
[..]
waarschijnlijk wou ik nog wat op de pc doen
quote:
kan zo vaak zijn geweestquote:Op zondag 15 november 2009 17:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wanneer dan wel? toen je bij bruins op 't podium stond?
quote:
want ie bint zo vaak dikkequote:
quote:Op zondag 15 november 2009 17:48 schreef haakon het volgende:
[..]
klopt wa. vnaamd weer als het goed is
ie kunt better slecht ween in de baas zien tied dan in oew eig'n tiedquote:Op zondag 15 november 2009 17:49 schreef haakon het volgende:
als het meezit al vóór ik in bruins kommaar doe vnaamd niet te onbenullig, morn weer werkn om 8 uur
kook zequote:
k kan et allemaal wa kwiet tussen de varkn !quote:Op zondag 15 november 2009 17:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ie kunt better slecht ween in de baas zien tied dan in oew eig'n tied
van wie?quote:Op zondag 15 november 2009 17:52 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Jonks, en ik kreeg gisteren het verwijt dat ik niet plat moest praten
quote:Op zondag 15 november 2009 17:53 schreef haakon het volgende:
[..]
k kan et allemaal wa kwiet tussen de varkn !
ik ben een paar weken terug nog 1,5uur te laat gekomen, en na 2 uur weer naar huis gegaan
waar, wanneer?quote:Op zondag 15 november 2009 17:54 schreef haakon het volgende:
Markoooo, en ik vond het ook wel ernstig gaan
was niet de eerste keerquote:
quote:Op zondag 15 november 2009 17:55 schreef haakon het volgende:
[..]
was niet de eerste keer
hij zei zelf:"volgens mij buj zo slecht at maar kan onnie ?"
ik: "joa"
baas:"trek die overall maar uit en ga maar naar huus."
waar? op msn ofzo?quote:
aj d'r moar gin proat van kriegtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
quote:Op zondag 15 november 2009 18:49 schreef haakon het volgende:
Waarom gaan Marokkanen na de geboorte 3 maand het kippenhok in ?wat slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
niet samen in bad?quote:Op zondag 15 november 2009 19:05 schreef Samzz het volgende:
Ik moest lachen.
Ik twijfel, douchen of badderen... Douchen dan maar
vervelende planningquote:Op zondag 15 november 2009 19:03 schreef haakon het volgende:
douchen, bier drinken @ verjaardag, nog meer bier drinken @ bruins
Helaas. Ik kom er net achter dat ik nog een paar zaken moet regelen...quote:
belangrijke zaken?quote:Op zondag 15 november 2009 19:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helaas. Ik kom er net achter dat ik nog een paar zaken moet regelen...
Geloof het of niet, maar, ja.quote:Op zondag 15 november 2009 19:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
belangrijke zaken?
dat kan toch haast niet belangrijker zijn dan mij
fijne avondquote:Op zondag 15 november 2009 19:22 schreef haakon het volgende:
[..]
echt he
ik ga nu
fijne avond nog, en tot morgen !
doe je niks aanquote:
ik ben wel goedquote:Op zondag 15 november 2009 19:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Verdomme, je raadt het ook meteen goed hè
Foto, merk, type, enz. enz.?quote:Op zondag 15 november 2009 19:47 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik heb een mooie motor gezien jongens!
Donkergrijze yamaha 750, in oldenzaal!quote:Op zondag 15 november 2009 19:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Foto, merk, type, enz. enz.?
Tralalala, ik was sneller klaar met regelen dan ik dachtNu nog even een brief opstellen en ik ben klaar met het huiswerk voor vandaag
Ik weet niet hoe ik het anders moet noemenquote:Op zondag 15 november 2009 19:53 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Donkergrijze yamaha 750, in oldenzaal!
huiswerk? wat is dat
owquote:Op zondag 15 november 2009 19:48 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is bezijden waarheid. Ik had eigenlijk Sinterklaas in gedachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |