grolsch hebben?quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:02 schreef norich het volgende:
boh kheb alleen nog maar heineken hier
kanon hebben?quote:
kom maar brengenquote:
ik zit lekker aan de Grolschquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:02 schreef norich het volgende:
boh kheb alleen nog maar heineken hier
Mariequote:Op zaterdag 14 november 2009 22:09 schreef haakon het volgende:
[..]
ik zit lekker aan de Grolschmet een hoofdletter !
Muahahaa wat een briljant ideequote:Op zaterdag 14 november 2009 22:09 schreef rulerofdeath het volgende:
als Justin 'm nou naar Henrike brengt, dan breng ik d'r een paar mee voor Henrike
zo ben ikquote:
lekker, wanneer kunnen we langskomen?quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:29 schreef Oldenzaal het volgende:
De appeltaart is klaar! Nog even afkoelen en SMULLEN MAAR!![]()
ik weet waar die woont, het is dat ik aardig wat op heb anders was ik er heen geredenquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
lekker, wanneer kunnen we langskomen?
dan ga je op de fietsquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:56 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ik weet waar die woont, het is dat ik aardig wat op heb anders was ik er heen gereden
10 kilometer? nee dank je, vaak zat gedan, en die sloten liggen niet fijn.quote:
Heerlijk hequote:Op zaterdag 14 november 2009 22:37 schreef Chr1st1aan het volgende:
Wat een teringactie online zeg, ff weer wennen lang geleden dat ik zoveel online geweld om de oren kreeg
ojah, jij woonde in denekampquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:00 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
10 kilometer? nee dank je, vaak zat gedan, en die sloten liggen niet fijn.
Heb liever dat jij nog een week thuis blijft, straks zijn wij allemaal ziek op schoolquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Met een beetje geluk voel ik me morgen weer goed...heb vandaag best wel een goede dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |