quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:17 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Heb liever dat jij nog een week thuis blijft, straks zijn wij allemaal ziek op school
quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:22 schreef haakon het volgende:
ik heb liever dat mijn moeder mij bier brengt dan dat ik het zelf van beneden moet ophalen, maar die ligt in bed
dus ik bel dr ff wakker
heb ik ook wel, maar ik heb liever dat mijn moeder die vult dan dat ik naar beneden moet lopen om zelf bier te pakken, dus ik bel dr ff wakkerquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:24 schreef Chr1st1aan het volgende:
Koop een koelkast, pleur h'm vol met bier, zet die op je kamer olé
ik hou dat niet bij joh, ik zit op 10 of 11 ofzoquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:26 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik ben aan nummer 16 begonnen.
Dus jij bent gewoon echt...onmeunig lui i.p.v heel luiquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:29 schreef haakon het volgende:
[..]
heb ik ook wel, maar ik heb liever dat mijn moeder die vult dan dat ik naar beneden moet lopen om zelf bier te pakken, dus ik bel dr ff wakker
joa, vooral als het op dat soort dingen aankomtquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:32 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Dus jij bent gewoon echt...onmeunig lui i.p.v heel lui
quote:
*bierservice alex, met wouterquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:55 schreef haakon het volgende:
verdomme, weer 2 weg, *pakt telefoon*
"sorry verkeerd verbonden, ik belde m'n ma, doei"quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
*bierservice alex, met wouter
quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:58 schreef haakon het volgende:
[..]
"sorry verkeerd verbonden, ik belde m'n ma, doei"
je hebt/krijgt weer bier?quote:
quote:Op zondag 15 november 2009 00:03 schreef haakon het volgende:
Begin de dag met een dansje
Begin de dag met een lach
Want wie vrolijk kijkt in de morgen
Ja die lacht de hele dag
Ja die lacht de hele dag.