Succes met shoppen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:17 schreef Oldenzaal het volgende:
Mogguh!
Vandaag naar Enschede om een winterjas te halen!!
Hoe kan dat dan?Teveel gezopen gister?quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:33 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Holy fuck, ik werd net wakker, en mn hoofd voelt alsof er een kanon is afgeschoten hier.
Ja niet teveel, maar in combinatie met erg moe zijn enzo!quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan?Teveel gezopen gister?
quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:33 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Holy fuck, ik werd net wakker, en mn hoofd voelt alsof er een kanon is afgeschoten hier.
die combinatie had ik gister... 2 wijntjes... + moe = vanmorgen niet echt vrolijk wakker... raaaaaarrrrrrrr.quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:39 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ja niet teveel, maar in combinatie met erg moe zijn enzo!
Fijn is dat hequote:Op zaterdag 14 november 2009 13:42 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
die combinatie had ik gister... 2 wijntjes... + moe = vanmorgen niet echt vrolijk wakker... raaaaaarrrrrrrr.
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 14 november 2009 15:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zometeen maar es em'n schoonmaakn hier, tis mie hier ranzig
Mooie?quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:27 schreef Oldenzaal het volgende:
Zo, ik heb een winterjas.. WEERGODEN!! LAAT HET VRIEZEN!!!!!!!!!!!!!!
Nee, een spuuglelijke roze met glittersquote:
ik neem aan dat diequote:Op zaterdag 14 november 2009 17:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lala, vriendin nog steeds mexicaanse griep, ik nog steeds nergens last van
Ja, voor het 2e deelquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik neem aan dat dievoor het 2e deel van de zin is, niet voor het 1e
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |