SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Outside Agency
quote:Op zondag 15 november 2009 18:49 schreef haakon het volgende:
Waarom gaan Marokkanen na de geboorte 3 maand het kippenhok in ?wat slechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
niet samen in bad?quote:Op zondag 15 november 2009 19:05 schreef Samzz het volgende:
Ik moest lachen.
Ik twijfel, douchen of badderen... Douchen dan maar
vervelende planningquote:Op zondag 15 november 2009 19:03 schreef haakon het volgende:
douchen, bier drinken @ verjaardag, nog meer bier drinken @ bruins
Helaas. Ik kom er net achter dat ik nog een paar zaken moet regelen...quote:
belangrijke zaken?quote:Op zondag 15 november 2009 19:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helaas. Ik kom er net achter dat ik nog een paar zaken moet regelen...
Geloof het of niet, maar, ja.quote:Op zondag 15 november 2009 19:07 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
belangrijke zaken?
dat kan toch haast niet belangrijker zijn dan mij
fijne avondquote:Op zondag 15 november 2009 19:22 schreef haakon het volgende:
[..]
echt he
ik ga nu
fijne avond nog, en tot morgen !
doe je niks aanquote:
ik ben wel goedquote:Op zondag 15 november 2009 19:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Verdomme, je raadt het ook meteen goed hč
Foto, merk, type, enz. enz.?quote:Op zondag 15 november 2009 19:47 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik heb een mooie motor gezien jongens!
Donkergrijze yamaha 750, in oldenzaal!quote:Op zondag 15 november 2009 19:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Foto, merk, type, enz. enz.?
Tralalala, ik was sneller klaar met regelen dan ik dachtNu nog even een brief opstellen en ik ben klaar met het huiswerk voor vandaag
Ik weet niet hoe ik het anders moet noemenquote:Op zondag 15 november 2009 19:53 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Donkergrijze yamaha 750, in oldenzaal!
huiswerk? wat is dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |