bingo?quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:31 schreef LilDutchPrincess het volgende:
in almelo gaat wel meer falliet aan uitgaansgelegenheden he? minderz
Ik ga naar een "spelletjesavond"ook leuk
quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:47 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
dat nog net niet gelukkigdenk meer Koehandel/catan ofzo
whahahahaquote:Op zaterdag 14 november 2009 20:52 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Het kan erger... morgen naar de film "terug naar de Kust" met Linda de Mol....![]()
quote:Op zaterdag 14 november 2009 20:38 schreef rulerofdeath het volgende:
\m/ Marduk \m/
Op de kop staan gaat niet lukken, 2 meter de lucht inquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:20 schreef rulerofdeath het volgende:
ga je op de kop staan en dubbeltjes poepen
quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Op de kop staan gaat niet lukken, 2 meter de lucht in
hmm, tikfoutjequote:
hoi lieverdquote:
kusje op?quote:
quote:
ga je even op 't dak zittenquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:41 schreef haakon het volgende:
pizza op, voetbal is niks, bier altijd goed.
ik wil uihuit !
ben ik alquote:Op zaterdag 14 november 2009 21:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ga je even op 't dak zitten
heb je een laptopquote:
nee, computer meegenomen, plasmatv van 107cm onder de arm meegenomen, zo tussen de daken van ons en de buurman inquote:
zeker ook snel een dakkapelletje omheen gebouwd?quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:51 schreef haakon het volgende:
[..]
nee, computer meegenomen, plasmatv van 107cm onder de arm meegenomen, zo tussen de daken van ons en de buurman in
hej al op de links geklikt in m'n sig?quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:57 schreef haakon het volgende:
aah wouter ! die is fokking geniaal: I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
is dr in almelo nu echt geen ene flikker meer te doen sinds snooker gesloten is ?
ik bedoel, waagplein is een kuttent, komen wel mooie meiden op af, maar das ook het enige
14.gifquote:
grolsch hebben?quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:02 schreef norich het volgende:
boh kheb alleen nog maar heineken hier
kanon hebben?quote:
kom maar brengenquote:
ik zit lekker aan de Grolschquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:02 schreef norich het volgende:
boh kheb alleen nog maar heineken hier
Mariequote:Op zaterdag 14 november 2009 22:09 schreef haakon het volgende:
[..]
ik zit lekker aan de Grolschmet een hoofdletter !
Muahahaa wat een briljant ideequote:Op zaterdag 14 november 2009 22:09 schreef rulerofdeath het volgende:
als Justin 'm nou naar Henrike brengt, dan breng ik d'r een paar mee voor Henrike
zo ben ikquote:
lekker, wanneer kunnen we langskomen?quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:29 schreef Oldenzaal het volgende:
De appeltaart is klaar! Nog even afkoelen en SMULLEN MAAR!![]()
ik weet waar die woont, het is dat ik aardig wat op heb anders was ik er heen geredenquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:54 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
lekker, wanneer kunnen we langskomen?
dan ga je op de fietsquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:56 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ik weet waar die woont, het is dat ik aardig wat op heb anders was ik er heen gereden
10 kilometer? nee dank je, vaak zat gedan, en die sloten liggen niet fijn.quote:
Heerlijk hequote:Op zaterdag 14 november 2009 22:37 schreef Chr1st1aan het volgende:
Wat een teringactie online zeg, ff weer wennen lang geleden dat ik zoveel online geweld om de oren kreeg
ojah, jij woonde in denekampquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:00 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
10 kilometer? nee dank je, vaak zat gedan, en die sloten liggen niet fijn.
Heb liever dat jij nog een week thuis blijft, straks zijn wij allemaal ziek op schoolquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Met een beetje geluk voel ik me morgen weer goed...heb vandaag best wel een goede dag
quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:17 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Heb liever dat jij nog een week thuis blijft, straks zijn wij allemaal ziek op school
quote:Op zaterdag 14 november 2009 23:22 schreef haakon het volgende:
ik heb liever dat mijn moeder mij bier brengt dan dat ik het zelf van beneden moet ophalen, maar die ligt in bed
dus ik bel dr ff wakker
heb ik ook wel, maar ik heb liever dat mijn moeder die vult dan dat ik naar beneden moet lopen om zelf bier te pakken, dus ik bel dr ff wakkerquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:24 schreef Chr1st1aan het volgende:
Koop een koelkast, pleur h'm vol met bier, zet die op je kamer olé
ik hou dat niet bij joh, ik zit op 10 of 11 ofzoquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:26 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik ben aan nummer 16 begonnen.
Dus jij bent gewoon echt...onmeunig lui i.p.v heel luiquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:29 schreef haakon het volgende:
[..]
heb ik ook wel, maar ik heb liever dat mijn moeder die vult dan dat ik naar beneden moet lopen om zelf bier te pakken, dus ik bel dr ff wakker
joa, vooral als het op dat soort dingen aankomtquote:Op zaterdag 14 november 2009 23:32 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Dus jij bent gewoon echt...onmeunig lui i.p.v heel lui
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |