quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:25 schreef 501105 het volgende:
redelijk, het is weekend tijd en straks kom domino day erop
quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:27 schreef mrkrul het volgende:
[..]
Ik neem aan dat domino day de reden is dat het slechts redelijk is en niet goed?
Dat, en nog licht geïrriteerd vanwege een stroeve discussie vanmiddag die uiteraard geen enkel ander resultaat op heeft geleverd dan irritatie.quote:
Ben jij de droplul van de rabobank die vanmiddag met me gebeld heeft?quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:15 schreef Thrackan het volgende:
[..]
Dat, en nog licht geïrriteerd vanwege een stroeve discussie vanmiddag die uiteraard geen enkel ander resultaat op heeft geleverd dan irritatie.
Soms zou je willen dat je mensen op kon geven voor een verplichte cursus communicatie...
Neuj, maar ze hebben het gehaald lees ik. Das dan wel weer mooi voor de deelnemers.quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:06 schreef 501105 het volgende:
[..]
Nee domino day helpt mee om het redelijk te maken, je bent geen fan van domino day dus?
Feli dan maarquote:Op zaterdag 14 november 2009 14:15 schreef Alexxxxx het volgende:
Vrij!Mijn ex is zojuist weer naar haar ouders terug verhuisd.
Gelukkig nietquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ben jij de droplul van de rabobank die vanmiddag met me gebeld heeft?
quote:Op zondag 15 november 2009 15:53 schreef Flitskikker het volgende:
Ik voel me kut en zwaar depressief..
Wat zij zegt.quote:Op zondag 15 november 2009 17:30 schreef ChipsZak. het volgende:
Ondanks geen contact meer, dit was geen leuk nieuws.
Ik wist wel dat ' ie ziek was, had alleen al een tijdje geen contact meer. Heb alleen wel een enorm hechte band met 'm gehad en dat blijft toch wel hangen.quote:Op zondag 15 november 2009 21:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wat zij zegt.![]()
Sommige dingen verzin je gewoon niet. Iemand die op jonge leeftijd overlijdt bijvoorbeeld.
quote:Op zondag 15 november 2009 20:17 schreef fraubitch het volgende:
beetje van slag door de plotselinge dood van sebasser.. is ook nog eens in dezelfde week dat mijn opa gecremeerd is en precies 2 jaar geleden dat mijn oma overleden is..
erg veel confrontatie met de dood opeens..
Dat wist ik ook nietquote:Op zondag 15 november 2009 21:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik wist wel dat ' ie ziek was, had alleen al een tijdje geen contact meer. Heb alleen wel een enorm hechte band met 'm gehad en dat blijft toch wel hangen.![]()
jij ook al ?quote:Op maandag 16 november 2009 11:38 schreef Diconnected het volgende:
Moe en lui. Gisteravond concert gehad, ben echt brak.
Nope, in de Melkweg.quote:Op maandag 16 november 2009 11:40 schreef DjinN het volgende:
[..]
jij ook al ?Toch niet @ Ahoy Rotterdam he
What's on the handquote:
wat niet......quote:Op maandag 16 november 2009 19:59 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
What's on the hand![]()
![]()
OT:ik haat maandagen, morgen lekker beetje later opstaan
quote:Op maandag 16 november 2009 20:00 schreef Sapstengel het volgende:
Stoned.
Net een beetje hasj gerookt.
en daar zet jij een duim omlaag bij??quote:
verTieft niet verliefdquote:Op maandag 16 november 2009 20:59 schreef Apotheose het volgende:
[..]
en daar zet jij een duim omlaag bij??
quote:
Inderdaad.quote:
Herkenbaarquote:Op maandag 16 november 2009 23:40 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Moe, wil slapen, maar wil toch nog even opblijven.... weet niet precies waarom..
quote:Op maandag 16 november 2009 23:38 schreef ChipsZak. het volgende:
Hele tijd zomaar in huilen uitbarsten.
Sebas
Gelukkig wel een lieve vriend,
jij ook alquote:
* wakker schudt.quote:
hoe snel een gevoel kan veranderenquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:25 schreef zquing het volgende:
slecht, maar toch beter dan eerst, beetje vreemd.
nogsteeds goed kut, maar iets minder
quote:Op dinsdag 17 november 2009 18:07 schreef zquing het volgende:
[..]
hoe snel een gevoel kan veranderen1 liedje en alles is anders. Alsof mn hart eruit wordt gestoken, kankerzooi, wdf moet ik ermee
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik gelukkig ookquote:Op dinsdag 17 november 2009 19:18 schreef Urquhart het volgende:
Idd, maar morgen vrij, dus dat scheelt
quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:30 schreef Min-e het volgende:
[..]
Waarom? Hiervan word ik zo nieuwschierig, dit is geen goed Topic voor mij.
Snap het. Komt goed.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:32 schreef zquing het volgende:
Heb mn ex voor 't eerst gezien sinds 't over is...... Voelde me wel goed eerst, maar nu komt de schok
Zou wel heel erg kut zijn als 't nooit meer goed kwamquote:
Lekker uitwaaien, is goed voor jequote:Op woensdag 18 november 2009 14:50 schreef fraubitch het volgende:
zin om naar buiten te gaan maar niet met dit weer
alweer??quote:Op woensdag 18 november 2009 15:40 schreef candygirl het volgende:
stomme vodafone storingen mijn laptop is kapot
Keep ya head up.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:01 schreef fraubitch het volgende:
Heb last van mezelf en mijn karakter zit me behoorlijk in de weg.
mag ik even aan je snuffelen? Uit onderzoek is gebleken dat men vrolijk wordt van lekker ruikende mensenquote:
Sure, Dior nu.quote:Op woensdag 18 november 2009 21:06 schreef fraubitch het volgende:
[..]
mag ik even aan je snuffelen? Uit onderzoek is gebleken dat men vrolijk wordt van lekker ruikende mensen
same here.quote:
quote:
quote:
nou niet echt kapot meer een foutmelding waardoor ik dat ding niet meer aan krijgquote:
wat voor melding dan?quote:Op donderdag 19 november 2009 11:09 schreef candygirl het volgende:
[..]
nou niet echt kapot meer een foutmelding waardoor ik dat ding niet meer aan krijg![]()
Ot ; net te horen gekregen dat ik binnenkort weer onder het mes mag![]()
en verder nog steeds
restore melding, maar als je het programma erover heen laat gaan, komt hij weer op hetzelfde uitquote:
met bellen heb ik ook nog problemen idd smsjes niet volgens mijquote:Op donderdag 19 november 2009 11:31 schreef candygirl het volgende:
[..]
restore melding, maar als je het programma erover heen laat gaan, komt hij weer op hetzelfde uit
maar even iemand bellen ervoor
en vodafone heeft nog steeds storingkrijg dan 10 smsjes binnen en dan weer paar uur geen
Hm, dat vat het wel samen, hoewel ik me er niet meer ál te matig bij voel.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:49 schreef nectarientje het volgende:
zeer matig.. oud zeer is best heel pijnlijk
Gelukkig de dag nog redelijk doorgekomen. Nu weekend dus dat is positiefquote:Op donderdag 19 november 2009 10:51 schreef Urquhart het volgende:
Gaar en half ziekEn ik moet tot 17 uur
Waarom ontloop ik altijd de realiteit...quote:Op donderdag 19 november 2009 21:18 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Waarom kijk ik altijd dingen die ik niet wil zien om te beseffen wat ik altijd al heb geweten...
smerige kutwereld.
Vodafonequote:Op donderdag 19 november 2009 19:54 schreef DjinN het volgende:
geirriteerd omdat ik mn telefoon niet kan gebruiken.
Die wat met je wil.quote:
Ja ik had al zo'n vermoeden, maar ik dacht ff checken.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:33 schreef skippy22 het volgende:
[..]
VerkeringZo lelijk ben ik nou ook weer niet
Nou word ik zo verliefd.quote:
Val je wel op pinguins?quote:Op donderdag 19 november 2009 23:18 schreef skippy22 het volgende:
Jaaa
Ok.quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:34 schreef skippy22 het volgende:
[..]
JaaaDus nu hebben we met elkaar
* SuperrrTuxxx duwt fb weg.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:43 schreef skippy22 het volgende:
Er zijn wel meer meisjes die dat zeggen tuxxepuxNiks van aantrekken jij bent de ware
quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:18 schreef skippy22 het volgende:
Fraubitch is toch te lekker om zomaar te dumpen tuxepux
Whut?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |