abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74830213
quote:
Op woensdag 18 november 2009 20:40 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Thanks dat gaat wel goedkomen
Waarom doet mijn avatar het niet meer......hmmm
Ik zie hem nog wel....
Goed bezig trouwens.
pi_74830325
quote:
Op woensdag 18 november 2009 20:40 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Thanks dat gaat wel goedkomen
Waarom doet mijn avatar het niet meer......hmmm
ik zie hem wel.

en leuk dat je zo enthousiast bent over zumba, dat maakt sporten zoveel makkelijker als je het écht leuk vindt!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_74830529
quote:
Op woensdag 18 november 2009 20:44 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ik zie hem wel.

en leuk dat je zo enthousiast bent over zumba, dat maakt sporten zoveel makkelijker als je het écht leuk vindt!
Ja dat is inderdaad echt zo
En nu zie ik hem ook weer

Nu nog een stuk fruit eten (wil 3 stuks fruit eten zodat ik minder andere tussendoortjes eet), denk alleen dat ik straks ook nog een boterham ofzo pak
Anders lig ik met honger in bed...
pi_74830617
hihi zit hier ook zo van maar ff bijeten, het gaat nu weer iets of wat te snel, gelukkig zijn er nog lekkere zoute stokjes
pi_74834121
quote:
Op woensdag 18 november 2009 20:37 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Nou zeg je 85-90 is ideaal voor iemand van 1m86. Nou zit je met 90kg tegen een bmi van 26 aan, dat is volgens mij nog te zwaar, overgewicht zelfs.

Ik denk dat 75-80 het meest normale is voor iemand van 1m86?
BMI is een verhouding van gewicht en lengte, en neemt daarin dus ook spiermassa mee. Vandaar dat ik je adviseerde uit te gaan van je vetpercentage in plaats van BMI, is veel objectiever, gezien het daarbij alleen om vet gaat. En daar draait het allemaal om uiteindelijk... of juist niet... maar je snapt wat ik bedoel Maar je kan het ook best goed hebben hoor, misschien is 75-80 wel beter, gewoon even laten adviseren door een instructeur op de sportschool (of dietist/arts).
“I have dined with kings, I've been offered wings. And I've never been too impressed.”
pi_74840524
goeiemorgen vandaag weer goed ons best doen.

ben nog steeds wel erg moe maar al wat beter dan gisteren, denk dus idd dat eea versterkt werd/word door de griepprik. Morgen weer hardlopen en zondag ook dus vandaag mag ik nog even wat vaatdoekerig zijn van mezelf.

Vanavond staan er vissticks, omdat die best lekker zijn af en toe , en groenten op het menu. Voor de snaai tussendoor heb ik magere yoghurt met wat fruit.

Morgen eet ik bij een vriendinnetje maar zal vragen om gezond voedsel. Enige is dat ik wat wijntjes drink dan want ik hoef geen bob te zijn. Verder dit weekend zal zaterdag misschien niet ok zijn maar ben van plan om zondag toch weer braaf op te letten (iig met ontbijt en lunch) en ook geen té rijk diner te hebben al eten we op zondag graag wat uitgebreid (tijd om te koken he?) en iig geen wijn te drinken aangezien ik die gisteren al op heb stiekum (jaja doordeweeks maar t was een bruiloft hoor )

succes allemaal weer
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_74841861
Goedemorgen!
DE, af en toe vis is heel goed! En vissticks is ook vis

Ik ben momenteel helemaal verzot op de chocolade-pepernoten en moet me flink inhouden anders eet ik zomaar zo'n zakje leeg
Gisteren bij de Fysio een hele discussie gehad, zij hebben namelijk in hun wachtruimte een schaaltje pepernoten staan. Ik maakte een opmerking van de kat op het spek binden, dat hadden ze al vaker gehoord maar ze vinden het ook eigen verantwoording. En ze hebben natuurlijk gelijk. Maar die verleiding kan ik heel gemakkelijk weerstaan, ik ben niet zo'n snoeperd in het openbaar.
Nu ik dit zo tik ben ik eigenlijk ook wel benieuwd wat jullie ervan vinden!
Ook leeg
pi_74842099
Neem aan dat er heel veel verschillende soorten patienten komen daar en dat er zat mensen zijn die wel een pepernootje kunnen eten zonder dat ze verleid worden tot meer? dus snap wel dat ze het eigen verantwoording noemen.

Maar verder vind ik het vooral vies, al dat gegraai in 1 bakje door verschillende mensen, vooral nu met griep enzo. bah.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_74856593
quote:
Op donderdag 19 november 2009 17:01 schreef Sarabi het volgende:

hoi
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_74858601
bij editie NL hebben ze de slim belly dinges onderzocht... de proefpersoon is in een maand idd wat afgevallen... maar hij heeft drie keer in de week gesport en zich braaf gedragen dus zeggen de critici dat die man anders ook wel afgevallen zou zijn..

over de werking: volgens een hoogleraar 'inspanningsfysica' is het echt onzin dat dit ding zorgt dat je meer vet verbrand.

[ Bericht 6% gewijzigd door DarkElf op 19-11-2009 19:19:34 ]
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_74864031
quote:
Op donderdag 19 november 2009 09:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Goedemorgen!
DE, af en toe vis is heel goed! En vissticks is ook vis

Ik ben momenteel helemaal verzot op de chocolade-pepernoten en moet me flink inhouden anders eet ik zomaar zo'n zakje leeg
Gisteren bij de Fysio een hele discussie gehad, zij hebben namelijk in hun wachtruimte een schaaltje pepernoten staan. Ik maakte een opmerking van de kat op het spek binden, dat hadden ze al vaker gehoord maar ze vinden het ook eigen verantwoording. En ze hebben natuurlijk gelijk. Maar die verleiding kan ik heel gemakkelijk weerstaan, ik ben niet zo'n snoeperd in het openbaar.
Nu ik dit zo tik ben ik eigenlijk ook wel benieuwd wat jullie ervan vinden!
Heel goed dat je ze daar op aanspreekt. Ook al is het eigen verantwoordelijkheid, dan nog is het niet goed om al dat snoep maar overal neer te zetten. Bij ons op de werkvloer staan maar liefst 3 potten snoep die meerdere keren per week worden bijgevuld.
Kost mij echt heel veel moeite om daar vanaf te blijven (en vaak lukt mij dat ook niet).
pi_74865773
de mr heeft net mijn renroute uitgestippeld en met les 14 doe ik ong 4.26 km... das heel niet slecht al zeg ik het zelf en ik heb er geen verstand van hoor
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_74868572
Of Slim Belly onzin is of niet, weet ik niet. Ik kan me niet voorstellen dat je normaal gesproken in 4 weken tijd zo'n 8cm buikomvang kunt kwijtraken. Maar, zelfs als het niet werkt, dan heeft het een gigantische psychologische werking op de "kandidaat" (zoals je zelf zegt, ze eten gezond en sporten 3 keer per week).

Ik kan je zelf uit vergelijkend onderzoek over 3 weken vertellen of het werkt. Ik heb namelijk eerst een meting gedaan, toen 4 weken gesport zonder band (op hetzelfde schema als ik later met de Slim Belly ging doen), toen weer gemeten, en nu ben ik bezig met training mét Slim Belly (ook 4 weken). En op het einde weer meten. Vergelijk de resultaten, et voila. Natuurlijk niet 100% betrouwbaar, maar het is een goede indicator.

En tja, ik heb toch niet hoeven betalen (kost normaal ¤79 voor 4 weken), dus maakt mij weinig uit
“I have dined with kings, I've been offered wings. And I've never been too impressed.”
pi_74868856
Om maar iets toe te voegen aan de discussie over snoeppotten (al dan niet op de werkvloer ): ik ben van mening dat het 100% eigen verantwoordelijkheid is. Mensen met een gezond gewicht en gezonde levensstijl, mogen af en toe best een snoepje hebben. En het leuke is dat de mensen met de gezonde levenstijl en gewicht het ook bij "af en toe" houden Hoe lullig het ook klinkt, wij zijn de paria, niet zij (en ik was tot 6-7 weken geleden de grootste afnemer van de snoeppot op onze werkvloer) dus wij moeten er af blijven (of er in héél beperkte mate aankomen), in plaats van dat "zij" hem moeten weghalen.

Of snoeppotten waar iedereen met zijn (vaak ongewassen) handen inzit hygiënisch zijn, of bijdragen aan grieppreventie is een ander discussiepunt Anders gebruik dat als extra motivator om het lekker niet te nemen. Ik heb in geen 7 weken mijn handen in die pot gehad, yay
pi_74869863
Vido, ik ben het helemaal met je eens. En dat ik er wat van zei was ook gekscherend bedoeld op dat moment. Tot mijn fysio meldde dat er al meerderen waren die er over gevallen waren. Daar stond een vrouw bij, die in mijn ogen minder problemen met haar gewicht heeft. Zij begon over snackbars die je onderweg tegen kon komen. Ik heb haar proberen (!) duidelijk te maken dat dat een heel andere soort verleiding is en dat dit bakje met pepernoten heel laagdrempelig werkt. En een snakbar dus hoogdrempeliger (je moet er veel meer moeite voor doen)
Sinds ik bewust ben van mijn gewicht en dus ook bewuster ben met mijn eten, kan ik ook maat houden. Nou ja, eeuh, op de chocolade-pepernoten na En ik eet ook gemiddeld één keer per week friet met een kroket! Dat helpt mij om het vol te houden. Strak lijnen en alleen nog maar aan het water en de wortels werkt voor mij niet.

Maar net wat Vido zegt: mensen met een gezond gewicht en een gezonde levenstijl kunnen het bij een enkele keer houden, en die snappen niet dat dat voor ons niet werkt.. Er is dus ook al een heel andere manier van denken!
Ook leeg
pi_74875325
Precies !!
Zo is bij ons de snoeppot verdwenen ivm de mexicaanse griep, gelukkig maar want ik vond het een vies ding.
Gelukkig kan ik veel snoep niet eten...
Ook hier regelmatig patat op het menu, elke donderdag tijdens de vergadering 4 blokjes pure chocolade (die neem ik zelf mee, de rest van de groep eet 2 merci dozen leeg) en dat zijn echt geniet momentjes.
Verder heb ik er gek genoeg ook niet zo'n behoefte meer aan, sinds augustus, dat scheelt ook misschien.

Hier een mijlpaal : -20 kg !!
pi_74876090
Vanmorgen sinds veelste lange tijd gewogen: 74kilo
Eens kijken of ik er tijdens de feestdagen iets afkrijg
pi_74877090
Ik heb trouwens ook last (gehad) van erge hoge bloeddruk. Ik kreeg van iemand een tip om elke dag een stukje chocolade, en dan wel zo puur mogelijk, te nemen. Ik geloof dat het ook echt helpt!
Bij de Aldi hebben ze daar mooie stukjes voor, van die tabletjes die apart zijn verpakt. En aan één tabletje heb je ook echt wel genoeg
Ook leeg
pi_74877264
-20 yeah stout!

wat een lekker weer vandaag, echt lekker hardloopweer dus dat ga ik straks ook maar doen de weegschaal vermijd ik even, die geeft toch een vertekend beeld deze week
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_74878296
Stout

ik ben deze week ook weer begonnen met hardlopen. Alleen loop ik op een band binnen zodat ik op snelheid kan trainen. Deze week bezig om les 1 op 8km/u te lopen, ik moet nog even kijken of ik dan in les 1 omhoog ga naar 10km/u of dat ik eerst de serie uitloop en dan versnel
  vrijdag 20 november 2009 @ 11:02:20 #122
74052 Ender_W
veni, vidi, vici
pi_74879359
Omearos, dat ligt eraan wat je wilt bereiken.

als het is om te verbranden, dan moet je kijken wanneer je hartslag optimaal is om vet te verbranden (met welke snelheid heb je welke hartslag)
Live life to the Ender :D
pi_74879556
Lekker bezig Stout
Ik ben net ook weer afgevallen namelijk naar de kapper geweest
Van te voren moest ik naar de tandarts voor controle en alles was goed
pi_74880696
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 11:02 schreef Ender_W het volgende:
Omearos, dat ligt eraan wat je wilt bereiken.

als het is om te verbranden, dan moet je kijken wanneer je hartslag optimaal is om vet te verbranden (met welke snelheid heb je welke hartslag)
Ik wil vooral sterkere longen vanwege mijn astma. Mijn hartslag ligt daardoor sowieso altijd te hoog, al meet ik die alleen tijdens het wandelen tussendoor omdat je daarvoor een stang moet vasthouden en dat rent niet fijn.

En ik wil een keer de 5km in een half uur lopen ipv ruim 40min

Ik heb een tijdje getraind met een hartslagband om mijn borstkas, dat ging niet. Die was afgesteld op een bepaalde hartslag voor goede training. Dus op de loopband ging hij eerst automatisch snel om mijn hartslag omhoog te brengen. Die schoot omhoog, dus de band ging langzamer, toen ging mijn hartslag weer omlaag omdat ik kon wandelen. Waarna hij de band weer sneller liet lopen en ik weer moest rennen. Hup weer hartslag te hoog, band langzaam. Wandelen, hartslag te laag, hardlopen, hartslag te hoog, enz. Werd er knettergek van.
pi_74880744
oh das wel heel vervelend idd zeg...

net weer hardgelopen, werd nog aangemoedigd door een oude man op het einde: komop meisje, goed zo! ..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_74881019
Wow stout wat goed van je Hoeveel wil je nog eraf?

En over hardlopen: ik wil echt heel graag gaan hardlopen maar ik durf niet
Wat hebben jullie gedaan om jezelf toch naar buiten te krijgen? Ik durf niet omdat ik bang ben
dat mensen gaan kijken ( heel raar ik weet het) en omdat ik bang ben dat tijdens het kijken van mensen
ik bijna neer ga van vermoeidheid wat het alleen gênanter maakt.
pi_74881063
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 11:54 schreef DarkElf het volgende:
oh das wel heel vervelend idd zeg...

net weer hardgelopen, werd nog aangemoedigd door een oude man op het einde: komop meisje, goed zo! ..
Aww dat zijn wel leuke reacties
Ik ga morgen weer hardlopen, vandaag geen tijd meer voor
En sweetlady-o ik loop binnen op de loopband, zou het denk ik ook niet zo prettig vinden als mensen naar je kijken
pi_74881129
ik ben begonnen om half zeven ś ochtends in het bos de enige mensen die je dan tegenkomt zijn hun hond aan het uitlaten ofzo en die slapen meer dan dat ze wakker zijn..

toen ik merkte dat het beter ging en ik meer vertrouwen kreeg werd ik een stuk makkelijker erin.. ik doé tenminste iets was mijn idee toen en dat helpt echt.. tevens , als je medehardlopers tegenkomt, krijg je toch best vaak bemoedigende knikjes van ze want die mensen weten hoe het is om te beginnen

Nu ben ik net klaar met rennen voor vandaag, heb langs fietsende mensen gelopen, pubers en bouwvakkers en t boeit mij geen fluit wat mensen denken of niet...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_74886509
Precies, de "schijt aan iedereen" mentaliteit is er eentje die je niet vaak moet toepassen, maar als het gaat om sporten en gezondheid, toch echt wel. Om maar twee simpele voorbeeldjes te geven:

1) Ik krijg nog elke vrijdag en zaterdag suffe opmerkingen van vrienden/kennissen omdat ik aan de cola light zit, en hun aan de bier of wijn. Ze bedoelen het waarschijnlijk niet serieus, maar toch vervelend. Dus ik heb er gewoon schijt aan.

2) De sportschool: elke keer dat ik ga sporten, sta ik 60 minuten op redelijk hoog niveau op de crosstrainer (omdat ik met een te laag niveau mijn streefhartslag niet bereik), en vaak is het resultaat dan een letterlijk doorweekt t-shirt dat je bij wijze van spreken kunt uitwringen. Heb je ook mensen die je raar aankijken (of er letterlijk onderling over praten, ik heb altijd een MP3 speler in m'n oren zitten, dus ze denken dat ik het niet hoor), maar wederom, schijt aan

De moraal van het verhaal: als je wil gaan hardlopen, negeer mensen met negatieve of ironische opmerkingen/instellingen, en laat je drijven door de positieve opmerkingen die je krijgt. Want die zijn er ook voldoende, maar die vergeet je altijd sneller... helaas
pi_74886537
Stout Hardstikke goed joh!!!!

en toen ik nog mocht rennen rende ik meestal op plekken waar je niet zoveel mensen tegenkwam, dat vond ik zelf wel zo prettig..
pi_74886585
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 12:03 schreef sweetlady-o het volgende:
Wow stout wat goed van je Hoeveel wil je nog eraf?

nog een kilootje of 26, dan zou het mooi zijn en ultiem ultiem nog 10 erbij af....
maar das echt dromen denk ik.
ach we zullen zien, 20 kg zonder al te veel moeite en in 3 mnd vind ik prima
pi_74886944
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 14:59 schreef Stout het volgende:

[..]

nog een kilootje of 26, dan zou het mooi zijn en ultiem ultiem nog 10 erbij af....
maar das echt dromen denk ik.
ach we zullen zien, 20 kg zonder al te veel moeite en in 3 mnd vind ik prima
Hee je hebt hetzelfde doel als ik. Alleen was ik 3 kilo zwaarder toen ik begon. Als je aan zelfbeloning doet: wat ga je doen als je onder de 100 bent?

Bedankt iedereen voor jullie antwoord op mijn vraag, ik ga eens een schijt aan iedereen houding kweken en ga proberen morgen ochtend te gaan hardlopen. ( tijdens het typen van dit bericht schieten er 100 redenen om niet te gaan door mijn hoofd zoals: je hebt geeneens een leuk t-shirt om te gaan lopen en straks krijg ik het koud ) Ik denk dat als ik eenmaal ben begonnen het steeds makkelijker wordt.
pi_74887365
Schijt aan mensen heb ik ook. Vooral afgelopen dinsdag.
Ik was in de sportschool veruit de dikste op de loopbanden (die heel leuk bij de ramen naar de straat staan ) maar in de tijd dat ik les 1 liep was ik de enige die had hardgelopen. De rest was aan het wandelen, al dan niet in een beetje een tempo. En dan nog om mijn rode hoofd lachen, stelletje mafkezen daar.
Ik was iig supertrots op mijn hardlooppoging en had niet de tijd doorgebracht met al wandelend tv kijken

Sweetlady-O, het zal idd steeds makkelijker worden, al is het maar omdat je voor jezelf weet dat je goed bezig bent.
pi_74888487
De sportschool is inderdaad een hellhole voor dikkelingen. Ga je niet dan zeggen mensen dat je moet gaan. Ga je wel dan zitten mensen je aan te gapen. Ook het feit dat ze die aparaten bij het raam zetten vind ik een drempel, gelukkig heb ik bij de sportschool toch net meer scheit aan mijn omgeving dan buiten. ( wel ga ik zelden naar de sportschool)
pi_74888804
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 16:05 schreef sweetlady-o het volgende:
De sportschool is inderdaad een hellhole voor dikkelingen. Ga je niet dan zeggen mensen dat je moet gaan. Ga je wel dan zitten mensen je aan te gapen.
Ja, dat blijft altijd stom.
Maarja, zolang je ervoor kiest om er iets aan te doen moet je je niets aantrekken van die mensen
pi_74888842
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 16:05 schreef sweetlady-o het volgende:
De sportschool is inderdaad een hellhole voor dikkelingen. Ga je niet dan zeggen mensen dat je moet gaan. Ga je wel dan zitten mensen je aan te gapen. Ook het feit dat ze die aparaten bij het raam zetten vind ik een drempel, gelukkig heb ik bij de sportschool toch net meer scheit aan mijn omgeving dan buiten. ( wel ga ik zelden naar de sportschool)
Sterker nog: als je wel gaat openen ze een topic in de KLB.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_74889608
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 15:12 schreef sweetlady-o het volgende:

[..]

Hee je hebt hetzelfde doel als ik. Alleen was ik 3 kilo zwaarder toen ik begon. Als je aan zelfbeloning doet: wat ga je doen als je onder de 100 bent?

Bedankt iedereen voor jullie antwoord op mijn vraag, ik ga eens een schijt aan iedereen houding kweken en ga proberen morgen ochtend te gaan hardlopen. ( tijdens het typen van dit bericht schieten er 100 redenen om niet te gaan door mijn hoofd zoals: je hebt geeneens een leuk t-shirt om te gaan lopen en straks krijg ik het koud ) Ik denk dat als ik eenmaal ben begonnen het steeds makkelijker wordt.
ohh dan ga ik de klassen die ik lesgeef tracteren op appels
Ze helpen me onwijs door met tracteren (ja dat doen ze bij ons nog op het VMBO) een komkommer mee te nemen
Dus nu doe ik iets terug
En morgen mag ik van mezelf een jas kopen, de huidige is 4 maten te groot...minstens
pi_74890082
Leuk trouwens, om die "onder de 100 of welke mijlpaal dan ook"-beloningen van anderen te horen. Wie deelt zijn of haar beloning nog meer?

De mijne wordt een nieuw horloge (andere heeft 3 maanden geleden een gigantische kras opgelopen, op het glas én het bandje ), nog 13-14kg te gaan, gaat hopelijk niet té snel want heb nog niet genoeg geld opzij kunnen zetten
pi_74890274
Vandaag friet op, niet mijn keuze
Maar goed ik heb het gehouden bij een broodje hamburger (zonder saus wel met rauwkost) en friet met een beetje chiliesaus

Zometeen naar de bios, kijken of ik daar nog iets redelijks gezonds kan vinden
pi_74901786
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 16:54 schreef Vido het volgende:
Leuk trouwens, om die "onder de 100 of welke mijlpaal dan ook"-beloningen van anderen te horen. Wie deelt zijn of haar beloning nog meer?

De mijne wordt een nieuw horloge (andere heeft 3 maanden geleden een gigantische kras opgelopen, op het glas én het bandje ), nog 13-14kg te gaan, gaat hopelijk niet té snel want heb nog niet genoeg geld opzij kunnen zetten
Nou over 0.6 kilo ga ik naar macdonalds
Ik heb mezelf best weinig gegund qua eten en het hield me gemotiveerd dus die nieuwe burger wil ik eens gaan proberen.
pi_74902206
Dan hoop ik dat die dan nog in het assortiment zit! Het verandert zo snel bij de Mac!

Ik heb vanavond een lekker bakje patat gehad. Na het sporten niet zoveel gegeten en daarna na een voetbalwedstrijd wezen kijken. En ja, het rook zo lekker en ik had toch ook wel trek. Morgen dus een balansdag met soep en brood! En als ik me niet zo vermoeid voel, ga ik een stuk lopen langs zee!
Ook leeg
pi_74905576
Hier ook al patat... had een gewone hoeveelheid maar kreeg de helft maar op. En een kroketje.
Nu ga we zo naar de Multimate, vroege vogel korting ...
pi_74906069
gisteren was het een tartaartje en bloemkool en bij de wijntjes, 3 dus best braaf als je je bedenkt dat ik pas om 3 uur thuis was, komkommer/paprika en cherrytomaatjes
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_74911601
Ha daar zijn we weer !
Hier lekker al tussen de middag warm gegeten, vind ik zelf wel zo prettig eigenlijk en ik heb iets van een45 minuten gelopen en dan nog een uur gefiest, waarvan 40 minuten tegen de wind in..
Nu nog al het vocht kwijt raken dat ik vasthou..

Hoe gaat het met jullie mensen ?
  zondag 22 november 2009 @ 17:31:07 #145
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_74911871
Hier niet zo super. Werd gisterennacht wakker met buikgriepig iets. Heb nog wel even gelopen (dom en eigenwijs), maar gisteren eik de hele dag amper wat gegeten (wel uit eten geweest en naar een concert, hi dames ). Vandaag gaat het wel weer beter gelukkig, zeker nu ik ook weer wat gegeten heb tussen de middag. Gewichtstechnisch vast prima dus (mijn Wii vond in elk geval van wel, was zowat 3 kilo lichter dan bij de vorige Fittest), maar verder mag het snel weer over zijn van mij.
pi_74914544
He bah jojogirl, buikgriep is nooit fijn
Is dat wat een Wii ? Kun je daar ook op met 100+ kg ?
  zondag 22 november 2009 @ 19:41:36 #147
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_74915630
Ik vind het erg leuk en volgensmij gaat ie tot 150 kilo, dus 100+ lukt prima.
pi_74915689
mmm misschien toch maar eens een keer kijken dan
al howel ik nu ook lekker wandel, fiets en zo
  zondag 22 november 2009 @ 22:10:59 #149
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74923421
Hai!

TVP dus...
pi_74923575
goeieavond dit was geen best weekend denk ik. hoewel ik niet echt heel verkeerde dingen gegeten heb heb ik wel heel lekker en veel gegeten (foei CF ) en vanavond ook al lekker gegeten.. en ik houd ook nog vocht vast merk ik (helaas) dus ik ben benieuwd morgenochtend...

Heb ook niet hardgelopen vandaag, wat een weer was het zeg, niet normaal meer...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')