Ik zie hem nog wel....quote:Op woensdag 18 november 2009 20:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Thanksdat gaat wel goedkomen
Waarom doet mijn avatar het niet meer......hmmm
ik zie hem wel.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Thanksdat gaat wel goedkomen
Waarom doet mijn avatar het niet meer......hmmm
Ja dat is inderdaad echt zoquote:Op woensdag 18 november 2009 20:44 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik zie hem wel.
en leuk dat je zo enthousiast bent over zumba, dat maakt sporten zoveel makkelijker als je het écht leuk vindt!
BMI is een verhouding van gewicht en lengte, en neemt daarin dus ook spiermassa mee. Vandaar dat ik je adviseerde uit te gaan van je vetpercentage in plaats van BMI, is veel objectiever, gezien het daarbij alleen om vet gaat. En daar draait het allemaal om uiteindelijk... of juist niet... maar je snapt wat ik bedoelquote:Op woensdag 18 november 2009 20:37 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Nou zeg je 85-90 is ideaal voor iemand van 1m86. Nou zit je met 90kg tegen een bmi van 26 aan, dat is volgens mij nog te zwaar, overgewicht zelfs.
Ik denk dat 75-80 het meest normale is voor iemand van 1m86?
Heel goed dat je ze daar op aanspreekt. Ook al is het eigen verantwoordelijkheid, dan nog is het niet goed om al dat snoep maar overal neer te zetten. Bij ons op de werkvloer staan maar liefst 3 potten snoep die meerdere keren per week worden bijgevuld.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Goedemorgen!
DE, af en toe vis is heel goed! En vissticks is ook vis
Ik ben momenteel helemaal verzot op de chocolade-pepernoten en moet me flink inhouden anders eet ik zomaar zo'n zakje leeg![]()
Gisteren bij de Fysio een hele discussie gehad, zij hebben namelijk in hun wachtruimte een schaaltje pepernoten staan. Ik maakte een opmerking van de kat op het spek binden, dat hadden ze al vaker gehoord maar ze vinden het ook eigen verantwoording. En ze hebben natuurlijk gelijk. Maar die verleiding kan ik heel gemakkelijk weerstaan, ik ben niet zo'n snoeperd in het openbaar.
Nu ik dit zo tik ben ik eigenlijk ook wel benieuwd wat jullie ervan vinden!
Ik wil vooral sterkere longen vanwege mijn astma. Mijn hartslag ligt daardoor sowieso altijd te hoog, al meet ik die alleen tijdens het wandelen tussendoor omdat je daarvoor een stang moet vasthouden en dat rent niet fijn.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:02 schreef Ender_W het volgende:
Omearos, dat ligt eraan wat je wilt bereiken.
als het is om te verbranden, dan moet je kijken wanneer je hartslag optimaal is om vet te verbranden (met welke snelheid heb je welke hartslag)
Aww dat zijn wel leuke reactiesquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:54 schreef DarkElf het volgende:
oh das wel heel vervelend idd zeg...
net weer hardgelopen, werd nog aangemoedigd door een oude man op het einde: komop meisje, goed zo! ..
nog een kilootje of 26, dan zou het mooi zijn en ultiem ultiem nog 10 erbij af....quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:03 schreef sweetlady-o het volgende:Wow stout wat goed van je
Hoeveel wil je nog eraf?
Hee je hebt hetzelfde doel als ik.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:59 schreef Stout het volgende:
[..]
nog een kilootje of 26, dan zou het mooi zijn en ultiem ultiem nog 10 erbij af....
maar das echt dromen denk ik.
ach we zullen zien, 20 kg zonder al te veel moeite en in 3 mnd vind ik prima
Ja, dat blijft altijd stom.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:05 schreef sweetlady-o het volgende:
De sportschool is inderdaad een hellhole voor dikkelingen. Ga je niet dan zeggen mensen dat je moet gaan. Ga je wel dan zitten mensen je aan te gapen.
Sterker nog: als je wel gaat openen ze een topic in de KLB.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:05 schreef sweetlady-o het volgende:
De sportschool is inderdaad een hellhole voor dikkelingen. Ga je niet dan zeggen mensen dat je moet gaan. Ga je wel dan zitten mensen je aan te gapen. Ook het feit dat ze die aparaten bij het raam zetten vind ik een drempel, gelukkig heb ik bij de sportschool toch net meer scheit aan mijn omgeving dan buiten. ( wel ga ik zelden naar de sportschool)
ohh dan ga ik de klassen die ik lesgeef tracteren op appelsquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:12 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Hee je hebt hetzelfde doel als ik.Alleen was ik 3 kilo zwaarder toen ik begon. Als je aan zelfbeloning doet: wat ga je doen als je onder de 100 bent?
Bedankt iedereen voor jullie antwoord op mijn vraag, ik ga eens een schijt aan iedereen houding kweken en ga proberen morgen ochtend te gaan hardlopen. ( tijdens het typen van dit bericht schieten er 100 redenen om niet te gaan door mijn hoofd zoals: je hebt geeneens een leuk t-shirt om te gaan lopen en straks krijg ik het koud) Ik denk dat als ik eenmaal ben begonnen het steeds makkelijker wordt.
![]()
Nou over 0.6 kilo ga ik naar macdonaldsquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:54 schreef Vido het volgende:
Leuk trouwens, om die "onder de 100 of welke mijlpaal dan ook"-beloningen van anderen te horen. Wie deelt zijn of haar beloning nog meer?
De mijne wordt een nieuw horloge (andere heeft 3 maanden geleden een gigantische kras opgelopen, op het glas én het bandje), nog 13-14kg te gaan, gaat hopelijk niet té snel want heb nog niet genoeg geld opzij kunnen zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |