abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74881019
Wow stout wat goed van je Hoeveel wil je nog eraf?

En over hardlopen: ik wil echt heel graag gaan hardlopen maar ik durf niet
Wat hebben jullie gedaan om jezelf toch naar buiten te krijgen? Ik durf niet omdat ik bang ben
dat mensen gaan kijken ( heel raar ik weet het) en omdat ik bang ben dat tijdens het kijken van mensen
ik bijna neer ga van vermoeidheid wat het alleen gênanter maakt.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_74881063
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 11:54 schreef DarkElf het volgende:
oh das wel heel vervelend idd zeg...

net weer hardgelopen, werd nog aangemoedigd door een oude man op het einde: komop meisje, goed zo! ..
Aww dat zijn wel leuke reacties
Ik ga morgen weer hardlopen, vandaag geen tijd meer voor
En sweetlady-o ik loop binnen op de loopband, zou het denk ik ook niet zo prettig vinden als mensen naar je kijken
pi_74881129
ik ben begonnen om half zeven ś ochtends in het bos de enige mensen die je dan tegenkomt zijn hun hond aan het uitlaten ofzo en die slapen meer dan dat ze wakker zijn..

toen ik merkte dat het beter ging en ik meer vertrouwen kreeg werd ik een stuk makkelijker erin.. ik doé tenminste iets was mijn idee toen en dat helpt echt.. tevens , als je medehardlopers tegenkomt, krijg je toch best vaak bemoedigende knikjes van ze want die mensen weten hoe het is om te beginnen

Nu ben ik net klaar met rennen voor vandaag, heb langs fietsende mensen gelopen, pubers en bouwvakkers en t boeit mij geen fluit wat mensen denken of niet...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_74886509
Precies, de "schijt aan iedereen" mentaliteit is er eentje die je niet vaak moet toepassen, maar als het gaat om sporten en gezondheid, toch echt wel. Om maar twee simpele voorbeeldjes te geven:

1) Ik krijg nog elke vrijdag en zaterdag suffe opmerkingen van vrienden/kennissen omdat ik aan de cola light zit, en hun aan de bier of wijn. Ze bedoelen het waarschijnlijk niet serieus, maar toch vervelend. Dus ik heb er gewoon schijt aan.

2) De sportschool: elke keer dat ik ga sporten, sta ik 60 minuten op redelijk hoog niveau op de crosstrainer (omdat ik met een te laag niveau mijn streefhartslag niet bereik), en vaak is het resultaat dan een letterlijk doorweekt t-shirt dat je bij wijze van spreken kunt uitwringen. Heb je ook mensen die je raar aankijken (of er letterlijk onderling over praten, ik heb altijd een MP3 speler in m'n oren zitten, dus ze denken dat ik het niet hoor), maar wederom, schijt aan

De moraal van het verhaal: als je wil gaan hardlopen, negeer mensen met negatieve of ironische opmerkingen/instellingen, en laat je drijven door de positieve opmerkingen die je krijgt. Want die zijn er ook voldoende, maar die vergeet je altijd sneller... helaas
“I have dined with kings, I've been offered wings. And I've never been too impressed.”
pi_74886537
Stout Hardstikke goed joh!!!!

en toen ik nog mocht rennen rende ik meestal op plekken waar je niet zoveel mensen tegenkwam, dat vond ik zelf wel zo prettig..
pi_74886585
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 12:03 schreef sweetlady-o het volgende:
Wow stout wat goed van je Hoeveel wil je nog eraf?

nog een kilootje of 26, dan zou het mooi zijn en ultiem ultiem nog 10 erbij af....
maar das echt dromen denk ik.
ach we zullen zien, 20 kg zonder al te veel moeite en in 3 mnd vind ik prima
pi_74886944
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 14:59 schreef Stout het volgende:

[..]

nog een kilootje of 26, dan zou het mooi zijn en ultiem ultiem nog 10 erbij af....
maar das echt dromen denk ik.
ach we zullen zien, 20 kg zonder al te veel moeite en in 3 mnd vind ik prima
Hee je hebt hetzelfde doel als ik. Alleen was ik 3 kilo zwaarder toen ik begon. Als je aan zelfbeloning doet: wat ga je doen als je onder de 100 bent?

Bedankt iedereen voor jullie antwoord op mijn vraag, ik ga eens een schijt aan iedereen houding kweken en ga proberen morgen ochtend te gaan hardlopen. ( tijdens het typen van dit bericht schieten er 100 redenen om niet te gaan door mijn hoofd zoals: je hebt geeneens een leuk t-shirt om te gaan lopen en straks krijg ik het koud ) Ik denk dat als ik eenmaal ben begonnen het steeds makkelijker wordt.
pi_74887365
Schijt aan mensen heb ik ook. Vooral afgelopen dinsdag.
Ik was in de sportschool veruit de dikste op de loopbanden (die heel leuk bij de ramen naar de straat staan ) maar in de tijd dat ik les 1 liep was ik de enige die had hardgelopen. De rest was aan het wandelen, al dan niet in een beetje een tempo. En dan nog om mijn rode hoofd lachen, stelletje mafkezen daar.
Ik was iig supertrots op mijn hardlooppoging en had niet de tijd doorgebracht met al wandelend tv kijken

Sweetlady-O, het zal idd steeds makkelijker worden, al is het maar omdat je voor jezelf weet dat je goed bezig bent.
pi_74888487
De sportschool is inderdaad een hellhole voor dikkelingen. Ga je niet dan zeggen mensen dat je moet gaan. Ga je wel dan zitten mensen je aan te gapen. Ook het feit dat ze die aparaten bij het raam zetten vind ik een drempel, gelukkig heb ik bij de sportschool toch net meer scheit aan mijn omgeving dan buiten. ( wel ga ik zelden naar de sportschool)
pi_74888804
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 16:05 schreef sweetlady-o het volgende:
De sportschool is inderdaad een hellhole voor dikkelingen. Ga je niet dan zeggen mensen dat je moet gaan. Ga je wel dan zitten mensen je aan te gapen.
Ja, dat blijft altijd stom.
Maarja, zolang je ervoor kiest om er iets aan te doen moet je je niets aantrekken van die mensen
pi_74888842
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 16:05 schreef sweetlady-o het volgende:
De sportschool is inderdaad een hellhole voor dikkelingen. Ga je niet dan zeggen mensen dat je moet gaan. Ga je wel dan zitten mensen je aan te gapen. Ook het feit dat ze die aparaten bij het raam zetten vind ik een drempel, gelukkig heb ik bij de sportschool toch net meer scheit aan mijn omgeving dan buiten. ( wel ga ik zelden naar de sportschool)
Sterker nog: als je wel gaat openen ze een topic in de KLB.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_74889608
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 15:12 schreef sweetlady-o het volgende:

[..]

Hee je hebt hetzelfde doel als ik. Alleen was ik 3 kilo zwaarder toen ik begon. Als je aan zelfbeloning doet: wat ga je doen als je onder de 100 bent?

Bedankt iedereen voor jullie antwoord op mijn vraag, ik ga eens een schijt aan iedereen houding kweken en ga proberen morgen ochtend te gaan hardlopen. ( tijdens het typen van dit bericht schieten er 100 redenen om niet te gaan door mijn hoofd zoals: je hebt geeneens een leuk t-shirt om te gaan lopen en straks krijg ik het koud ) Ik denk dat als ik eenmaal ben begonnen het steeds makkelijker wordt.
ohh dan ga ik de klassen die ik lesgeef tracteren op appels
Ze helpen me onwijs door met tracteren (ja dat doen ze bij ons nog op het VMBO) een komkommer mee te nemen
Dus nu doe ik iets terug
En morgen mag ik van mezelf een jas kopen, de huidige is 4 maten te groot...minstens
pi_74890082
Leuk trouwens, om die "onder de 100 of welke mijlpaal dan ook"-beloningen van anderen te horen. Wie deelt zijn of haar beloning nog meer?

De mijne wordt een nieuw horloge (andere heeft 3 maanden geleden een gigantische kras opgelopen, op het glas én het bandje ), nog 13-14kg te gaan, gaat hopelijk niet té snel want heb nog niet genoeg geld opzij kunnen zetten
“I have dined with kings, I've been offered wings. And I've never been too impressed.”
pi_74890274
Vandaag friet op, niet mijn keuze
Maar goed ik heb het gehouden bij een broodje hamburger (zonder saus wel met rauwkost) en friet met een beetje chiliesaus

Zometeen naar de bios, kijken of ik daar nog iets redelijks gezonds kan vinden
pi_74901786
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 16:54 schreef Vido het volgende:
Leuk trouwens, om die "onder de 100 of welke mijlpaal dan ook"-beloningen van anderen te horen. Wie deelt zijn of haar beloning nog meer?

De mijne wordt een nieuw horloge (andere heeft 3 maanden geleden een gigantische kras opgelopen, op het glas én het bandje ), nog 13-14kg te gaan, gaat hopelijk niet té snel want heb nog niet genoeg geld opzij kunnen zetten
Nou over 0.6 kilo ga ik naar macdonalds
Ik heb mezelf best weinig gegund qua eten en het hield me gemotiveerd dus die nieuwe burger wil ik eens gaan proberen.
pi_74902206
Dan hoop ik dat die dan nog in het assortiment zit! Het verandert zo snel bij de Mac!

Ik heb vanavond een lekker bakje patat gehad. Na het sporten niet zoveel gegeten en daarna na een voetbalwedstrijd wezen kijken. En ja, het rook zo lekker en ik had toch ook wel trek. Morgen dus een balansdag met soep en brood! En als ik me niet zo vermoeid voel, ga ik een stuk lopen langs zee!
Ook leeg
pi_74905576
Hier ook al patat... had een gewone hoeveelheid maar kreeg de helft maar op. En een kroketje.
Nu ga we zo naar de Multimate, vroege vogel korting ...
pi_74906069
gisteren was het een tartaartje en bloemkool en bij de wijntjes, 3 dus best braaf als je je bedenkt dat ik pas om 3 uur thuis was, komkommer/paprika en cherrytomaatjes
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_74911601
Ha daar zijn we weer !
Hier lekker al tussen de middag warm gegeten, vind ik zelf wel zo prettig eigenlijk en ik heb iets van een45 minuten gelopen en dan nog een uur gefiest, waarvan 40 minuten tegen de wind in..
Nu nog al het vocht kwijt raken dat ik vasthou..

Hoe gaat het met jullie mensen ?
  zondag 22 november 2009 @ 17:31:07 #145
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_74911871
Hier niet zo super. Werd gisterennacht wakker met buikgriepig iets. Heb nog wel even gelopen (dom en eigenwijs), maar gisteren eik de hele dag amper wat gegeten (wel uit eten geweest en naar een concert, hi dames ). Vandaag gaat het wel weer beter gelukkig, zeker nu ik ook weer wat gegeten heb tussen de middag. Gewichtstechnisch vast prima dus (mijn Wii vond in elk geval van wel, was zowat 3 kilo lichter dan bij de vorige Fittest), maar verder mag het snel weer over zijn van mij.
pi_74914544
He bah jojogirl, buikgriep is nooit fijn
Is dat wat een Wii ? Kun je daar ook op met 100+ kg ?
  zondag 22 november 2009 @ 19:41:36 #147
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_74915630
Ik vind het erg leuk en volgensmij gaat ie tot 150 kilo, dus 100+ lukt prima.
pi_74915689
mmm misschien toch maar eens een keer kijken dan
al howel ik nu ook lekker wandel, fiets en zo
  zondag 22 november 2009 @ 22:10:59 #149
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74923421
Hai!

TVP dus...
pi_74923575
goeieavond dit was geen best weekend denk ik. hoewel ik niet echt heel verkeerde dingen gegeten heb heb ik wel heel lekker en veel gegeten (foei CF ) en vanavond ook al lekker gegeten.. en ik houd ook nog vocht vast merk ik (helaas) dus ik ben benieuwd morgenochtend...

Heb ook niet hardgelopen vandaag, wat een weer was het zeg, niet normaal meer...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')