Waar heb je die vandaan? Ben er zelf ook heel erg benieuwd naar nml.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:36 schreef IrishBastard het volgende:
Piet, de Wave invite is al binnenNogmaals bedankt!
ben 4e jaars bijnaquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:33 schreef AMDB het volgende:
[..]
De HAN heeft een minor evenementenmanagement en theatermanagement. Ga zelf een minor in het buitenland doen. Evenementenmanagement minor is me ook afgeraden door mijn SLB-er omdat hij niet veel toevoegd t.o.v. het Evenementenmanagement in het B-cluster.
Hoeveelste jaars ben je? Al stage gehad?
Zoveel stelt het niet voor, klasgenoot van me doet het nu en die organiseren een pooltoernooiquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ben 4e jaars bijnaik heb nog niks van event gehad dus voor mij miss wel grappig die minor
ja dahag toen ik 15 was heb ik n lanparty voor 60 man gedaan, flikker maar mooi op met pooltournooitjesquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:44 schreef AMDB het volgende:
[..]
Zoveel stelt het niet voor, klasgenoot van me doet het nu en die organiseren een pooltoernooi
Dat is CE ja. Maar er zijn nu iig wel objectieve maten voor. En het is strict gesproken ook geen keurmerk maar een markering. Keurmerk moet door een externe instantie getest worden (al is dat bij gevaarlijke producten bij CE ook het geval).quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:44 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb trouwens ooit iets gehoord over die keurmerken, weet niet of het dat CE keurmerk is... maar dat het ging om veiligheid en dat je als fabrikant zijnde het op je product mocht zetten als je vond dat het veilig was. Was dus geen objectieve maat voor.
Lekker keurmerk
Ik....moet...ook....quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:44 schreef Dupje het volgende:
Zow ik ben weer onder de levenden. Gister hele avond in de Underground geweest
En wat valt er onder de definitie gevaarlijk?quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:46 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat is CE ja. Maar er zijn nu iig wel objectieve maten voor. En het is strict gesproken ook geen keurmerk maar een markering. Keurmerk moet door een externe instantie getest worden (al is dat bij gevaarlijke producten bij CE ook het geval).
Zwaardere machines waar je lichaamsdelen in kwijt kan raken. En medische hulpmiddelen. En vast nog wat andere dingen. Zonwering en rolluiken niet, obviously.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:47 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En wat valt er onder de definitie gevaarlijk?
PM je gmail-shit ff.quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:42 schreef AMDB het volgende:
Waar heb je die vandaan? Ben er zelf ook heel erg benieuwd naar nml.
Klinkt als een prima definitiequote:Op vrijdag 13 november 2009 11:49 schreef AMDB het volgende:
[..]
Zwaardere machines waar je lichaamsdelen in kwijt kan raken. En medische hulpmiddelen. En vast nog wat andere dingen. Zonwering en rolluiken niet, obviously.
Haha sorry hoorquote:Op vrijdag 13 november 2009 11:47 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik....moet...ook....
* AMDB heeft hevige NDRGRND-afkickverschijnselen
Oh en het is NDRGRND
Als je nog invites over hebt Piet? Ik wil ook wel even kijken naar de golfjesquote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:47 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik....moet...ook....
* AMDB heeft hevige NDRGRND-afkickverschijnselen
Oh en het is NDRGRND
Ik vind de muziek leukquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:06 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Wat is er dan zo leuk aan de NDRGRND? Ben er één keer geweest, maar vond er niet heel veel aan (kan aan de avond liggen hoor)
donequote:Op vrijdag 13 november 2009 12:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
PM dan gewoon, stelletje wijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |