1 2 3 4 5 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
Ja.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
JJH zit je klaar om te hunten?
Dat ging opeeens snelquote:Op donderdag 12 november 2009 10:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Charmant he?
Wij noemen dat de baarmoederhouding
Pff had je zelf maar de lapo moeten pakkenquote:Op donderdag 12 november 2009 10:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Kan een modje de TT ff veranderen in Waar Loveless een vrouw is?
Ik dacht dat je je mond daarover zou houden.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
JJH waarom dacht je eigenlijk dat ik Loveless gemeet had?
Omdat hij zei dat jij stotterde? En jullie werken toch op hetzelfde kantorenpark? Of was da MI-tje?quote:Op donderdag 12 november 2009 10:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
JJH waarom dacht je eigenlijk dat ik Loveless gemeet had?
quote:Op donderdag 12 november 2009 10:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Pff had je zelf maar de lapo moeten pakken
quote:Op donderdag 12 november 2009 10:57 schreef Greys het volgende:
De literatuur ligt bij de post en gaat vandaag naar oh-oh!
MI-tje is dat.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Omdat hij zei dat jij stotterde? En jullie werken toch op hetzelfde kantorenpark? Of was da MI-tje?
O zo. Vandaar.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
MI-tje is dat.
Ik stotterde in mijn posts om een JJHtje te doen en het topic vol te krijgen
Ze komen er toch wel achter, we kunnen beter maar direct open en eerlijk zijn.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je je mond daarover zou houden.
Ons geheimpje enzo
Nou doe jij het dan maarquote:Op donderdag 12 november 2009 10:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ze komen er toch wel achter, we kunnen beter maar direct open en eerlijk zijn.
Vertel jij het of ik het?
Je moet wel het adres enzo er op schrijven héquote:Op donderdag 12 november 2009 10:59 schreef oh-oh het volgende:
Qweaaaaaa mn kuthoerrrrrrrrrr![]()
Had ik nu die post van jou?
Ik hoop zooooo dat mn kaart vandaag komt.
Ik heb dinsdag serieus op tijd in drie verschillende brievenbussen 3 dingen gepost en niks is gisteren aangekomen
Yes!quote:Op donderdag 12 november 2009 @ 10:58 schreef oh-oh het volgende:MB heb jij de OP gedaan zo snel?
Thnx
dan had je harder moeten duwenquote:Op donderdag 12 november 2009 10:59 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb dinsdag serieus op tijd in drie verschillende brievenbussen 3 dingen gepost en niks is gisteren aangekomen
quote:Op donderdag 12 november 2009 11:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je moet wel het adres enzo er op schrijven hé
Stomme PTTquote:Op donderdag 12 november 2009 10:59 schreef oh-oh het volgende:
Ja als je op de PTT gaat wachten dan duurt t echt eeuwigquote:
Oke ik heb Loveless als lootje en hij mij. Dat heb ik stiekem bekokstooft tijdens de trekking omdat we stiekem al een maand lang elkaar elke dinsdagavond ontmoeten op de parkeerplaats achter een AC Restaurant langs de weg.quote:
Ik heb geen post verstuurdquote:Op donderdag 12 november 2009 10:59 schreef oh-oh het volgende:
whahahaha, euhm www.kortingscode.net. de codes verschillen per maand en ik ken ze echt niet allemaal uit mijn hoofd. maar ik google zelf ook elke keer naar leuke codes als ik wat bestelquote:
Ja maar ja maar van wie had ik dan die post?????????quote:
Hallo gothic-blackiequote:Op donderdag 12 november 2009 11:01 schreef gothic-blackie het volgende:
sorry sorry sorry loveless, maar voor de TT ben ik niet verantwoordelijk
maar goed, nu ik volgens mij al een half topic aan het mee chatten (wat het eigenlijk wel is hier) ben zal ik me ook maar ff voorstellen, weet iedereen ook meteen wie ik ben.
ik ben dus gothic-blackie, me echte naam zet ik hier maar niet neer omdat mijn ouders het leuk vonden om een unieke naam te geven aan hun kind, eentje die verder niet voorkomt. ik ben 24 jaar, woon samen met mijn lieve vriend (en aanstaande man) en onze kat en mijn babytje gizmo en ben het jonge zusje van nieslief. ik werk nu al een paar jaartjes voor de klantenservice van bol.com. dus voor vragen daarover stel ze maar
vrije tijd is voor mij vooral slapen (ik heb het chronisch vermoeidheids syndroom), lezen en op fok ronddwalen.
oftewel gegroet iedereen
Dus vervolgens is dat setje van Marlies Dekkers wat ik DML geef weer puur eigenbelangquote:Op donderdag 12 november 2009 11:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oke ik heb Loveless als lootje en hij mij. Dat heb ik stiekem bekokstooft tijdens de trekking omdat we stiekem al een maand lang elkaar elke dinsdagavond ontmoeten op de parkeerplaats achter een AC Restaurant langs de weg.
hoe moet ik dat wetenquote:Op donderdag 12 november 2009 11:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar ja maar van wie had ik dan die post?????????
Maar hoe ga ik dat mijn lief uitleggen?quote:Op donderdag 12 november 2009 11:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus vervolgens is dat setje van Marlies Dekkers wat ik DML geef weer puur eigenbelang
Veelste duur en hunkemoller heeft beter spulquote:Op donderdag 12 november 2009 11:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus vervolgens is dat setje van Marlies Dekkers wat ik DML geef weer puur eigenbelang
Dat las ik ook.quote:
Geen personeelskorting?quote:Op donderdag 12 november 2009 11:02 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
whahahaha, euhm www.kortingscode.net. de codes verschillen per maand en ik ken ze echt niet allemaal uit mijn hoofd. maar ik google zelf ook elke keer naar leuke codes als ik wat bestel
Dan draag je er als dinsdags vertrek zo'n een setje van HEMA overheen, ziet hij niks. Die trek je dan onderweg uit, en als je op weg naar huis ben doe je die ook weer aanquote:Op donderdag 12 november 2009 11:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Maar hoe ga ik dat mijn lief uitleggen?
whahahaha als dat zo was had ik bol zelf al leeg gekocht, maar helaas geen kortingen voor personeel. zo wie zo is de klantenservice van bol niet bij bol zelf. bol huurt daarvoor een ander bedrijf in (unamic hcn) en bij dat andere bedrijf werk ikquote:Op donderdag 12 november 2009 11:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Geen personeelskorting?
Als je ja zegt, word je een soort van doorgeefluik.
Ja weet ik veel, ik gaf jou mijn adres en prompt ligt dr anonieme post in mn brievenbusquote:
Dat je zoveel belang hecht aan een leuk setje, dat is toch zo uit.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou een mooi setje kan ik wel waarderen, meteen alles uit is soms ook leuk, maar iets voor de verbeelding over houden is ook niet verkeerdquote:Op donderdag 12 november 2009 11:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat je zoveel belang hecht aan een leuk setje, dat is toch zo uit.
En de inhoud is toch veel interessanter als de verpakking.
En ik las sletje ipv setjequote:Op donderdag 12 november 2009 11:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als het geen pizza's of zand was, was Q het in ieder geval niet.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ik gaf jou mijn adres en prompt ligt dr anonieme post in mn brievenbus
Zeker welquote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 11:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Als het geen pizza's of zand was, was Q het in ieder geval niet.
Jep. Maar dat kan ook met een leuk kanten BH'tje van de Hunkemuller.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou een mooi setje kan ik wel waarderen, meteen alles uit is soms ook leuk, maar iets voor de verbeelding over houden is ook niet verkeerd
quote:
Doe maar daar ook eens wat meer info over.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waar kan je die bestellen dan![]()
Marlies Dekkers sletjes
Dat is alleen de beste mevrouw zelf, denk ik. Geen idee hoe je die kunt bestellen. Ze heeft vast een telefoonnummer op haar site.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Marlies Dekkers sletjes
En de PBP dan?quote:Op donderdag 12 november 2009 11:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ssst, wij werken in dezelfde hood, je moet me helpen joh.
Rivium-gangster 4 life
Welke maten moet het eigenlijk zijnquote:Op donderdag 12 november 2009 11:10 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zeg zitten jullie loveless nou over te halen om een goedkoper setje voor me te kopen?
quote:Op donderdag 12 november 2009 11:11 schreef Ynske het volgende:
Moggeh!!
heerlijk geslapen, lekker net pas wakker. vanmiddag foto's maken van een babietje![]()
moest eigenlijk nog langs bij de dok, maar kreeg een telefoontje of ik niet volgende week kon komen. t was zo razend drukdoor MG angstigen
Pardon?quote:Op donderdag 12 november 2009 11:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Rivium-gangster 4 life
je hebt een stalkerquote:Op donderdag 12 november 2009 11:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ik gaf jou mijn adres en prompt ligt dr anonieme post in mn brievenbus
70C ofzo?quote:Op donderdag 12 november 2009 11:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Welke maten moet het eigenlijk zijn![]()
quote:Op donderdag 12 november 2009 11:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Als het geen pizza's of zand was, was Q het in ieder geval niet.
Le duc is sletterigquote:Op donderdag 12 november 2009 11:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Jep. Maar dat kan ook met een leuk kanten BH'tje van de Hunkemuller.![]()
Of van C leDuc.
Kleine kinderruzietjes tussen de PBP leden vechten jullie maar onderling uit, maar daarom stap je nog niet uit de possequote:Op donderdag 12 november 2009 11:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
JJH valt me af en wilde PBP-onwaardige TT maken. Dat haalt onze streetcredit omlaag
Ik heb gewoon een extra possequote:Op donderdag 12 november 2009 11:15 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Kleine kinderruzietjes tussen de PBP leden vechten jullie maar onderling uit, maar daarom stap je nog niet uit de posse
Dan moeten we weer gaan wervenquote:Op donderdag 12 november 2009 11:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Van mij part issie exit hoor.
Binnenkort betonnen klompjes passen en zwemles in de maas.
Werk je dan bij lhunkemuller ofzo? Of viavia?quote:Op donderdag 12 november 2009 11:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Le duc is sletterig
Ik heb een mooie weggelegd bij de hunkemollermet personeelskorting, en met vriendinnenkoopaaf korting
Jahquote:
Welneee ik race vanmiddag weg voor jij uit dat pand komt en morgen ben ik vrij.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Rivium-gangster 4 life
quote:Op donderdag 12 november 2009 11:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon zo graag dat jij t was
Beide zussenquote:Op donderdag 12 november 2009 11:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Werk je dan bij lhunkemuller ofzo? Of viavia?
Nou twas mooi geweest als ik m van jou gehad had iegquote:Op donderdag 12 november 2009 11:18 schreef Qwea het volgende:
[..]je wilt zo stervens graag post van me?
Ik zal zo eens met Baloe naar buiten gaan, kan ik kijken of jouw post er al is. Ik gok op " neen "
WTF sturen jullie elkaar dan de hele tijd. Ik hoor alleen maar iedere dag 'check je brievenbus dit, check je brievenbus dat'quote:Op donderdag 12 november 2009 11:18 schreef Qwea het volgende:
[..]je wilt zo stervens graag post van me?
Ik zal zo eens met Baloe naar buiten gaan, kan ik kijken of jouw post er al is. Ik gok op " neen "
natte dozen...quote:Op donderdag 12 november 2009 11:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
WTF sturen jullie elkaar dan de hele tijd. Ik hoor alleen maar iedere dag 'check je brievenbus dit, check je brievenbus dat'
Gedragen slipjes enzo?
Het word tijd dat m'n homies en ik eens bij je langskomen of niet?quote:Op donderdag 12 november 2009 11:15 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dan moeten we weer gaan wervenje weet hoe lang we vorige keer hebben getwijfeld of we Ll uberhaupt wel wilden
Ja. Met van die geilheidspoortjes erin.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
WTF sturen jullie elkaar dan de hele tijd. Ik hoor alleen maar iedere dag 'check je brievenbus dit, check je brievenbus dat'
Gedragen slipjes enzo?
quote:Op donderdag 12 november 2009 11:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou twas mooi geweest als ik m van jou gehad had ieg
You sick fuck!quote:Op donderdag 12 november 2009 11:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gedragen slipjes enzo?
quote:Op donderdag 12 november 2009 11:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. Met van die geilheidspoortjes erin.
Ik heb oh-hh gisteren een stringetje op de bus gedaan die ik 4 dagen heb aangehad.
En morgen stuur ik haar mn tampon.
Cool, waar kan je je opgeven voor dit rouleer-systeempjequote:Op donderdag 12 november 2009 11:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. Met van die geilheidspoortjes erin.
Ik heb oh-hh gisteren een stringetje op de bus gedaan die ik 4 dagen heb aangehad.
En morgen stuur ik haar mn tampon.
Jij stuurt kerstkaarten als het nog een half november is?quote:Op donderdag 12 november 2009 11:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
You sick fuck!
Ik had Qwea een kaart gestuurd toen ze in t ziekenhuis lag en die is dr nog niet![]()
En eergisteren heb ik haar een kerstkaart gestuurd natuurlijk
Greys maakt de lijstjesquote:Op donderdag 12 november 2009 11:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Cool, waar kan je je opgeven voor dit rouleer-systeempje
JA! EN?!quote:Op donderdag 12 november 2009 11:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij stuurt kerstkaarten als het nog een half november is?
quote:Op donderdag 12 november 2009 11:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
You sick fuck!
Ik had Qwea een kaart gestuurd toen ze in t ziekenhuis lag en die is dr nog niet![]()
En eergisteren heb ik haar een kerstkaart gestuurd natuurlijk
Ja nou, wel naar Qwea, die heeft een fucking luie postbode ja!quote:Op donderdag 12 november 2009 11:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was heinrich ff een smsje sturenquote:Op donderdag 12 november 2009 11:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik wil post van mijn SS potdomme
Ik kan schatten. Ik heb foto's gezienquote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 11:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nou, wel naar Qwea, die heeft een fucking luie postbode ja!
Wees welkomquote:Op donderdag 12 november 2009 11:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het word tijd dat m'n homies en ik eens bij je langskomen of niet?
quote:Op donderdag 12 november 2009 11:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar kun je waarschijnlijk nog wel ff op wachten.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik wil post van mijn SS potdomme
vind ik ook. 6 december op zijn vroegst.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:24 schreef Ynske het volgende:
[..]k kreeg gister een aanbieding wanneer je de kerstkaarten voor 5 december verstuurd dat je dan een aardige korting krijgt.
mijn reactie was ook, k ga toch geen kerstkaarten voor sinterklaas sturen
Ik had ze wel nu al besteld omdat t zo goed als gratis was en ze klaar waren.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:24 schreef Ynske het volgende:
[..]k kreeg gister een aanbieding wanneer je de kerstkaarten voor 5 december verstuurd dat je dan een aardige korting krijgt.
mijn reactie was ook, k ga toch geen kerstkaarten voor sinterklaas sturen
bestellen is iets anders. sturen...quote:Op donderdag 12 november 2009 11:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik had ze wel nu al besteld omdat t zo goed als gratis was en ze klaar waren.
En Qwea krijgt de primeur![]()
Als de postbode meewerkt that is
Marlies Dekkerssssquote:Op donderdag 12 november 2009 11:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Marlies Dekkers sletjes
Present.quote:
Ik stuur ze toch echt lekker wanneer ik dat wilquote:Op donderdag 12 november 2009 11:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
bestellen is iets anders. sturen...
quote:Op donderdag 12 november 2009 11:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Marlies Dekkerssss![]()
![]()
[..]
Present.
Oh, zei ik wat?![]()
![]()
Ik weet serieus al bijna van iedereen wie ze hebbenquote:Op donderdag 12 november 2009 11:28 schreef Greys het volgende:
Ik moet toch vaker in mijn mail kijken
Had een geheime vraag die eigenlijk gewoon geen vraag maar een gedicht was van mijn SS!![]()
uiteraard... ik spreek ook alleen voor mezelf! (ik eet ook geen pepernoten voor november...)quote:Op donderdag 12 november 2009 11:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik stuur ze toch echt lekker wanneer ik dat wil
*Kijkt om zich heen, ziet geen Cat, schuift een stukje dichterbij.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Marlies Dekkerssss![]()
![]()
[..]
Present.
Oh, zei ik wat?![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 november 2009 11:30 schreef JJH het volgende:
[..]
*Kijkt om zich heen, ziet geen Cat, schuift een stukje dichterbij.
Van mij kun je het nog niet weten. Ik heb nog niks concreets losgelaten.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik weet serieus al bijna van iedereen wie ze hebben
ZE IS GETROUWD JAquote:Op donderdag 12 november 2009 11:30 schreef JJH het volgende:
[..]
*Kijkt om zich heen, ziet geen Cat, schuift een stukje dichterbij.
En vanaf november eet ik me er misselijk aan.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
uiteraard... ik spreek ook alleen voor mezelf! (ik eet ook geen pepernoten voor november...)
quote:Op donderdag 12 november 2009 11:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik kan schatten. Ik heb foto's gezien
quote:Op donderdag 12 november 2009 11:31 schreef JJH het volgende:
[..]
En vanaf november eet ik me er misselijk aan.
Hij had me ff mooi tuk per PMquote:Op donderdag 12 november 2009 11:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Huh wat?
Ik zie hem hier niet meer, dus wat is er aan de hand?
Iemand is heul nieuwsgierig in de PMquote:Op donderdag 12 november 2009 11:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Huh wat?
Ik zie hem hier niet meer, dus wat is er aan de hand?
Oh jij bent echt goedquote:Op donderdag 12 november 2009 11:36 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Iemand is heul nieuwsgierig in de PM
No waaaaaaaayquote:
Dat kan echt nooit, blufferdquote:Op donderdag 12 november 2009 11:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik weet serieus al bijna van iedereen wie ze hebben
Ja maar ik ben Zwitserland en mensen vertrouwen moiquote:Op donderdag 12 november 2009 11:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan echt nooit, blufferd
Want er zijn er meer met gedichtjes op rijm en ik zit echt goed op te letten maar ik weet nog geen drol over wie wie heeft
Waarom dan wel vermelden dat hij je tuk heeftquote:
Omdat zulke reacties zo leuk zijn moppiequote:Op donderdag 12 november 2009 11:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom dan wel vermelden dat hij je tuk heeft![]()
Wie A zegt, moet ook B zeggen.
Oftewel; posten die PM, of helemaal bekkie houden erover
Oh en anders post ik hetquote:Op donderdag 12 november 2009 11:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom dan wel vermelden dat hij je tuk heeft![]()
Wie A zegt, moet ook B zeggen.
Oftewel; posten die PM, of helemaal bekkie houden erover
Het boeide Q toch allemaal niet, ze vond het toch allemaal massa hysterie?quote:Op donderdag 12 november 2009 11:38 schreef Ynske het volgende:
Q, mocht je nog vragen hebben over de Mexicaanse Griep
in t topic Het OUD griepvaccinatie discussie topic deel 2 hebben ze een oproep staan voor vragen die eventueel beantwoord worden door officiele instanties
Neuh zo is het nog veel leukerder, wel de lusten niet de lastenquote:Op donderdag 12 november 2009 11:38 schreef Greys het volgende:
Dan had je maar gewoon mee moeten doen, als je puzzelen zo leuk vindt
Ik heb niets gezien.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:38 schreef Greys het volgende:
Oh-oh zit toch niet stiekem iedereen PMs te sturen met 'Ik doe toch niet mee aan SS, dus vertel eens wie je hebt?' he? Want zo kan ik het ook dan, weten wie iedereen heeft
Flauwerdquote:Op donderdag 12 november 2009 11:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neuh zo is het nog veel leukerder, wel de lusten niet de lasten
ow ok, ik dacht omdat ze er laatst juist naar vroeg, daarom dat ik erop wijs.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Het boeide Q toch allemaal niet, ze vond het toch allemaal massa hysterie?
Ik zag haar gister iets posten over handendesinfectiegel en moest stiekem lachen
Kusje, Q!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |