Le duc is sletterigquote:Op donderdag 12 november 2009 11:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Jep. Maar dat kan ook met een leuk kanten BH'tje van de Hunkemuller.![]()
Of van C leDuc.
Kleine kinderruzietjes tussen de PBP leden vechten jullie maar onderling uit, maar daarom stap je nog niet uit de possequote:Op donderdag 12 november 2009 11:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
JJH valt me af en wilde PBP-onwaardige TT maken. Dat haalt onze streetcredit omlaag
Ik heb gewoon een extra possequote:Op donderdag 12 november 2009 11:15 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Kleine kinderruzietjes tussen de PBP leden vechten jullie maar onderling uit, maar daarom stap je nog niet uit de posse
Dan moeten we weer gaan wervenquote:Op donderdag 12 november 2009 11:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Van mij part issie exit hoor.
Binnenkort betonnen klompjes passen en zwemles in de maas.
Werk je dan bij lhunkemuller ofzo? Of viavia?quote:Op donderdag 12 november 2009 11:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Le duc is sletterig
Ik heb een mooie weggelegd bij de hunkemollermet personeelskorting, en met vriendinnenkoopaaf korting
Jahquote:
Welneee ik race vanmiddag weg voor jij uit dat pand komt en morgen ben ik vrij.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ssst, wij werken in dezelfde hood, je moet me helpen joh.
Rivium-gangster 4 life
quote:Op donderdag 12 november 2009 11:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon zo graag dat jij t was
Beide zussenquote:Op donderdag 12 november 2009 11:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Werk je dan bij lhunkemuller ofzo? Of viavia?
Nou twas mooi geweest als ik m van jou gehad had iegquote:Op donderdag 12 november 2009 11:18 schreef Qwea het volgende:
[..]je wilt zo stervens graag post van me?
Ik zal zo eens met Baloe naar buiten gaan, kan ik kijken of jouw post er al is. Ik gok op " neen "
WTF sturen jullie elkaar dan de hele tijd. Ik hoor alleen maar iedere dag 'check je brievenbus dit, check je brievenbus dat'quote:Op donderdag 12 november 2009 11:18 schreef Qwea het volgende:
[..]je wilt zo stervens graag post van me?
Ik zal zo eens met Baloe naar buiten gaan, kan ik kijken of jouw post er al is. Ik gok op " neen "
natte dozen...quote:Op donderdag 12 november 2009 11:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
WTF sturen jullie elkaar dan de hele tijd. Ik hoor alleen maar iedere dag 'check je brievenbus dit, check je brievenbus dat'
Gedragen slipjes enzo?
Het word tijd dat m'n homies en ik eens bij je langskomen of niet?quote:Op donderdag 12 november 2009 11:15 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dan moeten we weer gaan wervenje weet hoe lang we vorige keer hebben getwijfeld of we Ll uberhaupt wel wilden
Ja. Met van die geilheidspoortjes erin.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
WTF sturen jullie elkaar dan de hele tijd. Ik hoor alleen maar iedere dag 'check je brievenbus dit, check je brievenbus dat'
Gedragen slipjes enzo?
quote:Op donderdag 12 november 2009 11:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou twas mooi geweest als ik m van jou gehad had ieg
You sick fuck!quote:Op donderdag 12 november 2009 11:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gedragen slipjes enzo?
quote:Op donderdag 12 november 2009 11:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. Met van die geilheidspoortjes erin.
Ik heb oh-hh gisteren een stringetje op de bus gedaan die ik 4 dagen heb aangehad.
En morgen stuur ik haar mn tampon.
Cool, waar kan je je opgeven voor dit rouleer-systeempjequote:Op donderdag 12 november 2009 11:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. Met van die geilheidspoortjes erin.
Ik heb oh-hh gisteren een stringetje op de bus gedaan die ik 4 dagen heb aangehad.
En morgen stuur ik haar mn tampon.
Jij stuurt kerstkaarten als het nog een half november is?quote:Op donderdag 12 november 2009 11:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
You sick fuck!
Ik had Qwea een kaart gestuurd toen ze in t ziekenhuis lag en die is dr nog niet![]()
En eergisteren heb ik haar een kerstkaart gestuurd natuurlijk
Greys maakt de lijstjesquote:Op donderdag 12 november 2009 11:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Cool, waar kan je je opgeven voor dit rouleer-systeempje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |