1 2 3 4 5 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] |
Ja.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
JJH zit je klaar om te hunten?
Dat ging opeeens snelquote:Op donderdag 12 november 2009 10:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Charmant he?
Wij noemen dat de baarmoederhouding
Pff had je zelf maar de lapo moeten pakkenquote:Op donderdag 12 november 2009 10:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Kan een modje de TT ff veranderen in Waar Loveless een vrouw is?
Ik dacht dat je je mond daarover zou houden.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
JJH waarom dacht je eigenlijk dat ik Loveless gemeet had?
Omdat hij zei dat jij stotterde? En jullie werken toch op hetzelfde kantorenpark? Of was da MI-tje?quote:Op donderdag 12 november 2009 10:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
JJH waarom dacht je eigenlijk dat ik Loveless gemeet had?
quote:Op donderdag 12 november 2009 10:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Pff had je zelf maar de lapo moeten pakken
quote:Op donderdag 12 november 2009 10:57 schreef Greys het volgende:
De literatuur ligt bij de post en gaat vandaag naar oh-oh!
MI-tje is dat.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Omdat hij zei dat jij stotterde? En jullie werken toch op hetzelfde kantorenpark? Of was da MI-tje?
O zo. Vandaar.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
MI-tje is dat.
Ik stotterde in mijn posts om een JJHtje te doen en het topic vol te krijgen
Ze komen er toch wel achter, we kunnen beter maar direct open en eerlijk zijn.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je je mond daarover zou houden.
Ons geheimpje enzo
Nou doe jij het dan maarquote:Op donderdag 12 november 2009 10:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ze komen er toch wel achter, we kunnen beter maar direct open en eerlijk zijn.
Vertel jij het of ik het?
Je moet wel het adres enzo er op schrijven héquote:Op donderdag 12 november 2009 10:59 schreef oh-oh het volgende:
Qweaaaaaa mn kuthoerrrrrrrrrr![]()
Had ik nu die post van jou?
Ik hoop zooooo dat mn kaart vandaag komt.
Ik heb dinsdag serieus op tijd in drie verschillende brievenbussen 3 dingen gepost en niks is gisteren aangekomen
Yes!quote:Op donderdag 12 november 2009 @ 10:58 schreef oh-oh het volgende:MB heb jij de OP gedaan zo snel?
Thnx
dan had je harder moeten duwenquote:Op donderdag 12 november 2009 10:59 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb dinsdag serieus op tijd in drie verschillende brievenbussen 3 dingen gepost en niks is gisteren aangekomen
quote:Op donderdag 12 november 2009 11:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je moet wel het adres enzo er op schrijven hé
Stomme PTTquote:Op donderdag 12 november 2009 10:59 schreef oh-oh het volgende:
Ja als je op de PTT gaat wachten dan duurt t echt eeuwigquote:
Oke ik heb Loveless als lootje en hij mij. Dat heb ik stiekem bekokstooft tijdens de trekking omdat we stiekem al een maand lang elkaar elke dinsdagavond ontmoeten op de parkeerplaats achter een AC Restaurant langs de weg.quote:
Ik heb geen post verstuurdquote:Op donderdag 12 november 2009 10:59 schreef oh-oh het volgende:
whahahaha, euhm www.kortingscode.net. de codes verschillen per maand en ik ken ze echt niet allemaal uit mijn hoofd. maar ik google zelf ook elke keer naar leuke codes als ik wat bestelquote:
Ja maar ja maar van wie had ik dan die post?????????quote:
Hallo gothic-blackiequote:Op donderdag 12 november 2009 11:01 schreef gothic-blackie het volgende:
sorry sorry sorry loveless, maar voor de TT ben ik niet verantwoordelijk
maar goed, nu ik volgens mij al een half topic aan het mee chatten (wat het eigenlijk wel is hier) ben zal ik me ook maar ff voorstellen, weet iedereen ook meteen wie ik ben.
ik ben dus gothic-blackie, me echte naam zet ik hier maar niet neer omdat mijn ouders het leuk vonden om een unieke naam te geven aan hun kind, eentje die verder niet voorkomt. ik ben 24 jaar, woon samen met mijn lieve vriend (en aanstaande man) en onze kat en mijn babytje gizmo en ben het jonge zusje van nieslief. ik werk nu al een paar jaartjes voor de klantenservice van bol.com. dus voor vragen daarover stel ze maar
vrije tijd is voor mij vooral slapen (ik heb het chronisch vermoeidheids syndroom), lezen en op fok ronddwalen.
oftewel gegroet iedereen
Dus vervolgens is dat setje van Marlies Dekkers wat ik DML geef weer puur eigenbelangquote:Op donderdag 12 november 2009 11:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oke ik heb Loveless als lootje en hij mij. Dat heb ik stiekem bekokstooft tijdens de trekking omdat we stiekem al een maand lang elkaar elke dinsdagavond ontmoeten op de parkeerplaats achter een AC Restaurant langs de weg.
hoe moet ik dat wetenquote:Op donderdag 12 november 2009 11:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar ja maar van wie had ik dan die post?????????
Maar hoe ga ik dat mijn lief uitleggen?quote:Op donderdag 12 november 2009 11:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus vervolgens is dat setje van Marlies Dekkers wat ik DML geef weer puur eigenbelang
Veelste duur en hunkemoller heeft beter spulquote:Op donderdag 12 november 2009 11:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus vervolgens is dat setje van Marlies Dekkers wat ik DML geef weer puur eigenbelang
Dat las ik ook.quote:
Geen personeelskorting?quote:Op donderdag 12 november 2009 11:02 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
whahahaha, euhm www.kortingscode.net. de codes verschillen per maand en ik ken ze echt niet allemaal uit mijn hoofd. maar ik google zelf ook elke keer naar leuke codes als ik wat bestel
Dan draag je er als dinsdags vertrek zo'n een setje van HEMA overheen, ziet hij niks. Die trek je dan onderweg uit, en als je op weg naar huis ben doe je die ook weer aanquote:Op donderdag 12 november 2009 11:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Maar hoe ga ik dat mijn lief uitleggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |