JA! EN?!quote:Op donderdag 12 november 2009 11:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij stuurt kerstkaarten als het nog een half november is?
quote:Op donderdag 12 november 2009 11:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
You sick fuck!
Ik had Qwea een kaart gestuurd toen ze in t ziekenhuis lag en die is dr nog niet![]()
En eergisteren heb ik haar een kerstkaart gestuurd natuurlijk
Ja nou, wel naar Qwea, die heeft een fucking luie postbode ja!quote:Op donderdag 12 november 2009 11:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was heinrich ff een smsje sturenquote:Op donderdag 12 november 2009 11:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik wil post van mijn SS potdomme
Ik kan schatten. Ik heb foto's gezienquote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 11:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nou, wel naar Qwea, die heeft een fucking luie postbode ja!
Wees welkomquote:Op donderdag 12 november 2009 11:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het word tijd dat m'n homies en ik eens bij je langskomen of niet?
quote:Op donderdag 12 november 2009 11:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar kun je waarschijnlijk nog wel ff op wachten.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:22 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik wil post van mijn SS potdomme
vind ik ook. 6 december op zijn vroegst.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:24 schreef Ynske het volgende:
[..]k kreeg gister een aanbieding wanneer je de kerstkaarten voor 5 december verstuurd dat je dan een aardige korting krijgt.
mijn reactie was ook, k ga toch geen kerstkaarten voor sinterklaas sturen
Ik had ze wel nu al besteld omdat t zo goed als gratis was en ze klaar waren.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:24 schreef Ynske het volgende:
[..]k kreeg gister een aanbieding wanneer je de kerstkaarten voor 5 december verstuurd dat je dan een aardige korting krijgt.
mijn reactie was ook, k ga toch geen kerstkaarten voor sinterklaas sturen
bestellen is iets anders. sturen...quote:Op donderdag 12 november 2009 11:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik had ze wel nu al besteld omdat t zo goed als gratis was en ze klaar waren.
En Qwea krijgt de primeur![]()
Als de postbode meewerkt that is
Marlies Dekkerssssquote:Op donderdag 12 november 2009 11:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waar kan je die bestellen dan![]()
Marlies Dekkers sletjes
Present.quote:
Ik stuur ze toch echt lekker wanneer ik dat wilquote:Op donderdag 12 november 2009 11:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
bestellen is iets anders. sturen...
quote:Op donderdag 12 november 2009 11:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Marlies Dekkerssss![]()
![]()
[..]
Present.
Oh, zei ik wat?![]()
![]()
Ik weet serieus al bijna van iedereen wie ze hebbenquote:Op donderdag 12 november 2009 11:28 schreef Greys het volgende:
Ik moet toch vaker in mijn mail kijken
Had een geheime vraag die eigenlijk gewoon geen vraag maar een gedicht was van mijn SS!![]()
uiteraard... ik spreek ook alleen voor mezelf! (ik eet ook geen pepernoten voor november...)quote:Op donderdag 12 november 2009 11:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik stuur ze toch echt lekker wanneer ik dat wil
*Kijkt om zich heen, ziet geen Cat, schuift een stukje dichterbij.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:26 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Marlies Dekkerssss![]()
![]()
[..]
Present.
Oh, zei ik wat?![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 november 2009 11:30 schreef JJH het volgende:
[..]
*Kijkt om zich heen, ziet geen Cat, schuift een stukje dichterbij.
Van mij kun je het nog niet weten. Ik heb nog niks concreets losgelaten.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik weet serieus al bijna van iedereen wie ze hebben
ZE IS GETROUWD JAquote:Op donderdag 12 november 2009 11:30 schreef JJH het volgende:
[..]
*Kijkt om zich heen, ziet geen Cat, schuift een stukje dichterbij.
En vanaf november eet ik me er misselijk aan.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
uiteraard... ik spreek ook alleen voor mezelf! (ik eet ook geen pepernoten voor november...)
quote:Op donderdag 12 november 2009 11:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik kan schatten. Ik heb foto's gezien
quote:Op donderdag 12 november 2009 11:31 schreef JJH het volgende:
[..]
En vanaf november eet ik me er misselijk aan.
Hij had me ff mooi tuk per PMquote:Op donderdag 12 november 2009 11:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Huh wat?
Ik zie hem hier niet meer, dus wat is er aan de hand?
Iemand is heul nieuwsgierig in de PMquote:Op donderdag 12 november 2009 11:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Huh wat?
Ik zie hem hier niet meer, dus wat is er aan de hand?
Oh jij bent echt goedquote:Op donderdag 12 november 2009 11:36 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Iemand is heul nieuwsgierig in de PM
No waaaaaaaayquote:
Dat kan echt nooit, blufferdquote:Op donderdag 12 november 2009 11:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik weet serieus al bijna van iedereen wie ze hebben
Ja maar ik ben Zwitserland en mensen vertrouwen moiquote:Op donderdag 12 november 2009 11:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan echt nooit, blufferd
Want er zijn er meer met gedichtjes op rijm en ik zit echt goed op te letten maar ik weet nog geen drol over wie wie heeft
Waarom dan wel vermelden dat hij je tuk heeftquote:
Omdat zulke reacties zo leuk zijn moppiequote:Op donderdag 12 november 2009 11:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom dan wel vermelden dat hij je tuk heeft![]()
Wie A zegt, moet ook B zeggen.
Oftewel; posten die PM, of helemaal bekkie houden erover
Oh en anders post ik hetquote:Op donderdag 12 november 2009 11:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom dan wel vermelden dat hij je tuk heeft![]()
Wie A zegt, moet ook B zeggen.
Oftewel; posten die PM, of helemaal bekkie houden erover
Het boeide Q toch allemaal niet, ze vond het toch allemaal massa hysterie?quote:Op donderdag 12 november 2009 11:38 schreef Ynske het volgende:
Q, mocht je nog vragen hebben over de Mexicaanse Griep
in t topic Het OUD griepvaccinatie discussie topic deel 2 hebben ze een oproep staan voor vragen die eventueel beantwoord worden door officiele instanties
Neuh zo is het nog veel leukerder, wel de lusten niet de lastenquote:Op donderdag 12 november 2009 11:38 schreef Greys het volgende:
Dan had je maar gewoon mee moeten doen, als je puzzelen zo leuk vindt
Ik heb niets gezien.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:38 schreef Greys het volgende:
Oh-oh zit toch niet stiekem iedereen PMs te sturen met 'Ik doe toch niet mee aan SS, dus vertel eens wie je hebt?' he? Want zo kan ik het ook dan, weten wie iedereen heeft
Flauwerdquote:Op donderdag 12 november 2009 11:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neuh zo is het nog veel leukerder, wel de lusten niet de lasten
ow ok, ik dacht omdat ze er laatst juist naar vroeg, daarom dat ik erop wijs.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Het boeide Q toch allemaal niet, ze vond het toch allemaal massa hysterie?
Ik zag haar gister iets posten over handendesinfectiegel en moest stiekem lachen
Kusje, Q!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |