quote:Op woensdag 11 november 2009 21:57 schreef dikkekaas het volgende:
Het zou mij erg blij maken als een modje mijn topic dicht gooit zodat de eer aan Noortje blijft!
Het maakt mij blij users te dollen door precies te doen wat ze niet willenquote:Op woensdag 11 november 2009 21:57 schreef dikkekaas het volgende:
Het zou mij erg blij maken als een modje mijn topic dicht gooit zodat de eer aan Noortje blijft!
Edgequote:Op donderdag 12 november 2009 17:17 schreef s0ul1991 het volgende:
Rated R Superstar t-shirt na 6 maanden eindelijk binnen
Dat en tentamenweek eindelijk voorbij.quote:Op donderdag 12 november 2009 23:41 schreef -SG- het volgende:
Dat ik morgen vrij ben. Lekker uitslapen
, heil dat
.
TURBO TURBO!quote:
het podia of alles eromheen?quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:23 schreef Noortje. het volgende:
Dat mijn profielwerkstuk veel leuker gaat worden dan ik in eerst instantie dacht. En dat ik binnenkort bij de Melkweg ofzo een dagje mee mag lopen om te kijken hoe ze podia opbouwen.
Geluidsgolven FTWquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:42 schreef fs180 het volgende:
Mijn verwarming en de geluidsgolven die door de kamer schieten!
Heb jij je tietjes al gepost?quote:Op woensdag 2 december 2009 19:27 schreef lijn het volgende:
Acteren maakt mij altijd blij.
En zingen en dansen, hihi.
Wat kutquote:Op zaterdag 5 december 2009 01:22 schreef Plums het volgende:
Morgen (eigenlijk vandaag dus al) A WILHELM SCREAMMMM![]()
![]()
!
Aandoenlijk. Wil je erover praten?quote:
Dat dus. En Rentokill in t voorprog. !quote:Op zaterdag 5 december 2009 01:22 schreef Plums het volgende:
Morgen (eigenlijk vandaag dus al) A WILHELM SCREAMMMM![]()
![]()
!
Wil het niet voor je verpesten, maar sneeuw zal er niet komen. Maybe moet je sneeuw halicuneren.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:45 schreef Brainfish het volgende:
Sneeuw, heel veel sneeuw.
En ik wil het meteen.
DAT IS GEEN KOFFIE.quote:Op woensdag 9 december 2009 12:24 schreef Twizu het volgende:
Senseo waardoor ik met één klik op de knop een kop koffie kan kweken
Die ook ja. En zowaar geen ruzie hebben gehad met mijn vader. Da's echt een wonder.quote:Op donderdag 10 december 2009 01:00 schreef blckbb het volgende:
PAULTJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH MEKKARTNIEJ
Biertje?quote:Op donderdag 10 december 2009 18:06 schreef Len93 het volgende:
Het feit dat mijn band leeg was, in plaats van lek.
Mijn leven faalt zo hard.
IK OOK IK OOK.quote:Op vrijdag 11 december 2009 13:56 schreef ch0c0mel het volgende:
Dat ik zowat heel de mythologische geschiedenis van Zeus tot Herakles uit me kop ken.
Nee, moet nog rijden, op twee volle banden.quote:
Egotripper.quote:Op zondag 13 december 2009 13:38 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Klanten die oprecht vertellen dat ze blij zijn geholpen te zijn door jou.
Dan voel je je toch goed
quote:Op woensdag 16 december 2009 18:48 schreef Ren het volgende op MSN:
Rendier || Wie kan me helpen een imageslider te maken met Actionscript2? zegt:
Dus iedere man krijgt gratis tieten
quote:Op donderdag 17 december 2009 10:39 schreef Twizu het volgende:
Het hebben van een verwarming en glühwein als het buiten sneeuwt.
quote:Op donderdag 17 december 2009 15:46 schreef Acinonyx het volgende:
(Half) de bosjes in rijden en op de verkeerde weghelft belanden tijdens mijn eerste rij-les
quote:Op donderdag 17 december 2009 15:48 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Och, je moet alles een keer meegemaakt hebben. Kwam door de sneeuw zeker? Dan heb je in elk geval al eens gereden tijdens de sneeuw. Liever de eerste keer in een gecontroleerde omgeving dan dat je verrast wordt...
Eerst kijken voordat je gaat sturen.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:50 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Nou ik was eerder wel sneeuw tegen gekomen maar dit was op een sneeuw-vrije weg, die vent zei Rechts-af ! en vol goede moed en vertrouwen gooide ik zonder er bij na te denken het stuur om naar rechts![]()
En ik heb het eindelijk gekregen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:45 schreef Brainfish het volgende:
Sneeuw, heel veel sneeuw.
En ik wil het meteen.
quote:Op donderdag 17 december 2009 16:14 schreef Brainfish het volgende:
[..]
En ik heb het eindelijk gekregen.
Nu ben ik blij.
HAHAHAquote:Op donderdag 17 december 2009 15:50 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Nou ik was eerder wel sneeuw tegen gekomen maar dit was op een sneeuw-vrije weg, die vent zei Rechts-af ! en vol goede moed en vertrouwen gooide ik zonder er bij na te denken het stuur om naar rechts![]()
Wowww ik wil ook.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:50 schreef Plums het volgende:
Dat ik gister krokussen zag in 't wildlenteee
Je bent de eerste ooit, die ik dat zie/hoor zeggenquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:26 schreef Schenkstroop het volgende:
een hete douche 'snachts en dan 8 uur in een coma.
rapidshare
leuke meisjes die gek doen.
de zon.
QFTquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
ZONZONZONZONZONZONZONZON
Hoax, strookt niet met je ondertitel.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:31 schreef Dalando het volgende:
mijn vriendin die op mn bed ligt en vraagt of ik zin heb!
Daarom dus.quote:
Heerlijke uren mee beleefd naar m'n ouders toe; 2.5 uur in dezelfde treinquote:Op donderdag 15 april 2010 20:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
Treinen met Plastikman op en zo gaan zitten dat je spieren geen moeite hoeven te doen om overeind te blijven. En dan in een hele erge muziektrance komen, niet meer in slaap willen vallen, naar buiten kijken en het spoor volgen en daar dan al helemaal door gehypnotiseerd worden. Jammer dat we toen al bijna in Zutphen waren.
Superchill.quote:Op donderdag 15 april 2010 20:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Heerlijke uren mee beleefd naar m'n ouders toe; 2.5 uur in dezelfde trein
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |