quote:Op donderdag 17 december 2009 15:46 schreef Acinonyx het volgende:
(Half) de bosjes in rijden en op de verkeerde weghelft belanden tijdens mijn eerste rij-les
quote:Op donderdag 17 december 2009 15:48 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Och, je moet alles een keer meegemaakt hebben. Kwam door de sneeuw zeker? Dan heb je in elk geval al eens gereden tijdens de sneeuw. Liever de eerste keer in een gecontroleerde omgeving dan dat je verrast wordt...
Eerst kijken voordat je gaat sturen.quote:Op donderdag 17 december 2009 15:50 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Nou ik was eerder wel sneeuw tegen gekomen maar dit was op een sneeuw-vrije weg, die vent zei Rechts-af ! en vol goede moed en vertrouwen gooide ik zonder er bij na te denken het stuur om naar rechts![]()
En ik heb het eindelijk gekregen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 20:45 schreef Brainfish het volgende:
Sneeuw, heel veel sneeuw.
En ik wil het meteen.
quote:Op donderdag 17 december 2009 16:14 schreef Brainfish het volgende:
[..]
En ik heb het eindelijk gekregen.
Nu ben ik blij.
HAHAHAquote:Op donderdag 17 december 2009 15:50 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Nou ik was eerder wel sneeuw tegen gekomen maar dit was op een sneeuw-vrije weg, die vent zei Rechts-af ! en vol goede moed en vertrouwen gooide ik zonder er bij na te denken het stuur om naar rechts![]()
Wowww ik wil ook.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 11:50 schreef Plums het volgende:
Dat ik gister krokussen zag in 't wildlenteee
Je bent de eerste ooit, die ik dat zie/hoor zeggenquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:26 schreef Schenkstroop het volgende:
een hete douche 'snachts en dan 8 uur in een coma.
rapidshare
leuke meisjes die gek doen.
de zon.
QFTquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
ZONZONZONZONZONZONZONZON
Hoax, strookt niet met je ondertitel.quote:Op donderdag 8 april 2010 20:31 schreef Dalando het volgende:
mijn vriendin die op mn bed ligt en vraagt of ik zin heb!
Daarom dus.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |