Ik vind de SGP best wel extreem. Dat ze netjes meedraaien ligt niet aan henzelf, maar aan het tolerante klimaat in Nederland, aan ons dus.quote:Op donderdag 12 november 2009 09:49 schreef Dragorius het volgende:
Ik zie werkelijk waar niet in wat dat met mijn mod-zijn te maken heeft, buiten het feit dat ik niks downplay maar dat het gewoon aantoont dat religie, ongeacht welke vorm, zijn extremisten kent.
Dat zeg ik toch helemaal niet? Kom op zeg. Ik laat alleen maar even doorschemeren dat elke religie zijn extremisten heeft, in woord en in daad.quote:Op donderdag 12 november 2009 09:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Juist, want alle moslims zijn precies hetzelfde. Er zit geen enkel verschil in hun doen en denken. Simpele ziel.
Hij niet, maar zijn gristenbroeders in de VS schieten dokters in abortusklinieken dood en zijn andere gristenbroeders in Oeganda ontvoeren kleine kinderen en leiden ze op tot kindsoldaat en geven hun opdracht om vrouwen en kinderen af te slachten in naam v/d bijbel. Waarom gooi je de gristenhond van dit bericht niet op 1 hoop met de gristenhonden die ik eerder heb genoemd en doe je dat wel bij moslims?quote:Op donderdag 12 november 2009 09:09 schreef Dragorius het volgende:
Nouja, hij houdt het bij een foto van een brandende moskee, ook ziek, maar hij steekt in ieder geval geen vlaggen in brand of een mes in een buik. Bijvoorbeeld
Omdat hij het (gelukkig) bij een dom woord houdt, die andere religieuze fanatici die jij noemt zijn ook het licht in de ogen niet waard.quote:Op donderdag 12 november 2009 09:52 schreef Jibbe het volgende:
[..]
Hij niet, maar zijn gristenbroeders in de VS schieten dokters in abortusklinieken dood en zijn andere gristenbroeders in Oeganda ontvoeren kleine kinderen en leiden ze op tot kindsoldaat en geven hun opdracht om vrouwen en kinderen af te slachten in naam v/d bijbel. Waarom gooi je de gristenhond van dit bericht niet op 1 hoop met de gristenhonden die ik eerder heb genoemd en doe je dat wel bij moslims?
De SGP is een heel domme partij, want gestoeld op een religie. En ja, in bepaalde opzichten zijn ze inderdaad extreem te noemenquote:Op donderdag 12 november 2009 09:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind de SGP best wel extreem. Dat ze netjes meedraaien ligt niet aan henzelf, maar aan het tolerante klimaat in Nederland, aan ons dus.
Tja en wie ligt dat nou he.quote:Op donderdag 12 november 2009 09:53 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Omdat hij het (gelukkig) bij een dom woord houdt, die andere religieuze fanatici die jij noemt zijn ook het licht in de ogen niet waard.
En waarom in fucksnaam lult iedereen dat ik alle moslims op 1 hoop gooiEcht..het niveau in het topic nu
Ik meen me te herinneren dat er hier in Nederland ook mensen stonden te juichen bij de 9-11 aanslagen, die zijn dus ook gevaarlijk?quote:Op woensdag 11 november 2009 22:01 schreef Meki het volgende:
Zulke mensen zijn gevaarlijk. Gevaarlijk voor de samenleving.
In plaats van dat je nou on-topic doorgaat ipv enkel uitlokkerig en flamend beziggaat..quote:Op donderdag 12 november 2009 09:56 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Tja en wie ligt dat nou he.
Jij beweert dat gristenen geen mensen neersteken. Zeg dat maar eens tegen de slachtoffers van de KKK. Die lui presenteren zich ook als vrome christenen. En schromen niet iemand verrot te steken.quote:Op donderdag 12 november 2009 09:52 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch helemaal niet? Kom op zeg. Ik laat alleen maar even doorschemeren dat elke religie zijn extremisten heeft, in woord en in daad.
Dat zeg ik ook niet. Deze idioot houdt het gelukkig alleen bij het woord.quote:Op donderdag 12 november 2009 09:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij beweert dat gristenen geen mensen neersteken. Zeg dat maar eens tegen de slachtoffers van de KKK. Die lui presenteren zich ook als vrome christenen. En schromen niet iemand verrot te steken.
Klopt. Laatste hadden ze de thee- en koffiestellingen verplaats. En ik maar zoeken!quote:
Het christenvoorbeeld is hijzelf toch al? Echt waar, je zal hier in NWS het woord "moslim" maar eens als mede-voorbeeld gebruiken, je wordt nog net niet met pek en veren digitaal weggejaagdquote:Op donderdag 12 november 2009 09:59 schreef Disana het volgende:
Ik denk dat het punt is dat je tegenover die SGP'er twee moslimvoorbeelden zet en geen andere christenvoorbeelden.
Jij maakt toch zelf die domme vergelijking tussen deze persoon en "een gewelddadige moslim". Het was kennelijk te moeilijk om daar voorbeelden van Christelijke extremisten aan te halen. Alsof alleen moslim-extremisten zouden doden.quote:Op donderdag 12 november 2009 09:58 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Deze idioot houdt het gelukkig alleen bij het woord.
Edit: laat ook maar, heeft toch geen zin, men heeft de oogkleppen alweer ferm bevestigd aan het gezicht
Juist, ik heb oogkleppen. Jij reageert met een stellingname dieabsoluut niet relevant is in deze en beschuldigt mij vervolgens van oogkleppen.quote:Op donderdag 12 november 2009 09:58 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Deze idioot houdt het gelukkig alleen bij het woord.
Edit: laat ook maar, heeft toch geen zin, men heeft de oogkleppen alweer ferm bevestigd aan het gezicht
Welnee joh, het lag alleen meer voor de hand een rare christen met nog raardere christenen te vergelijken. Zo van 'nou die hebben we hier tenminste niet'.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:01 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Het christenvoorbeeld is hijzelf toch al? Echt waar, je zal hier in NWS het woord "moslim" maar eens als mede-voorbeeld gebruiken, je wordt nog net niet met pek en veren digitaal weggejaagd
Pff ook hier zul je gerust zulke lui hebben rondlopen, ik doel er alleen maar op dat religie een kweekvijver is van extremisme, of het nou christelijk of islamitisch is.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Welnee joh, het lag alleen meer voor de hand een rare christen met nog raardere christenen te vergelijken. Zo van 'nou die hebben we hier tenminste niet'.
Maak jezelf niet belachelijk, joh. Het ligt niet aan al die andere users maar aan jou.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:01 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Het christenvoorbeeld is hijzelf toch al? Echt waar, je zal hier in NWS het woord "moslim" maar eens als mede-voorbeeld gebruiken, je wordt nog net niet met pek en veren digitaal weggejaagd
Ja dat is waar. Maar toch is het stuitend als een Nederlandse christen zoiets zegt, over het algemeen weten ze eventuele afkeer van anderen goed te verbergen.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:03 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Pff ook hier zul je gerust zulke lui hebben rondlopen, ik doel er alleen maar op dat religie een kweekvijver is van extremisme, of het nou christelijk of islamitisch is.
Oh, dan kun je dat in ieder topic wel neer gaan zetten, die postquote:Op donderdag 12 november 2009 10:04 schreef Damien2 het volgende:
[..]
Maak jezelf niet belachelijk, joh. Het ligt niet aan al die andere users maar aan jou.
Het gaat in dit topic om een gestoorde SGP'er, dan moet je niet verwachten dat andere users niet op jouw domme "maar hullie doen het ook-reactie" reageren. Je hebt het aan jezelf te danken.
Dat zou je verwachten, maar hier is het bewijs dat ze qua gedachtengoed ook nog in het jaar 0 levenquote:Op donderdag 12 november 2009 10:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Maar toch is het stuitend als een Nederlandse christen zoiets zegt, over het algemeen weten ze eventuele afkeer van anderen goed te verbergen.
Iedereen is fout, niemand snapt de strekking. Jij bent de nuance zelve.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:07 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Oh, dan kun je dat in ieder topic wel neer gaan zetten, die postAls je werkelijk de strekking niet snapt, dan moet je ook niet op deze manier reageren.
Toch is die Van Vlies een nette integere vent, je leest de geborneerde orthodoxie niet aan hem af. Ik zit nu op hun site te kijken, die is van een simpelheid waar je zelf simpel van zou wordenquote:Op donderdag 12 november 2009 10:07 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dat zou je verwachten, maar hier is het bewijs dat ze qua gedachtengoed ook nog in het jaar 0 leven
Now we're talking.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:10 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Iedereen is fout, niemand snapt de strekking. Jij bent de nuance zelve.
Een beetje van het niveau "Het waren zulke lieve mensen, dit had niemand verwacht"quote:Op donderdag 12 november 2009 10:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch is die Van Vlies een nette integere vent, je leest de geborneerde orthodoxie niet aan hem af. Ik zit nu op hun site te kijken, die is van een simpelheid waar je zelf simpel van zou worden
http://www.sgp.nl/Page/nctrue/sp686/index.htmlquote:De SGP is een partij die staat en gaat voor een samenleving waarin alle mensen doordrongen zijn van de ernst en beloften van het unieke Evangelie. Vanuit die overtuiging kan de SGP onmogelijk de opvatting delen dat alle godsdiensten gelijk zijn. Dat is niet zo. Niet alleen inhoudelijk zijn er hemelsbrede verschillen, in het licht van onze geschiedenis en cultuur is het ook historisch onjuist alle religies over één kam te scheren. Moskeeën zijn allesbehalve een verrijking voor Nederland, net zomin als uitingen van andere godsdiensten en ideologieën dat zijn, waar Jezus Christus niet in het middelpunt staat.
quote:Op donderdag 12 november 2009 10:17 schreef Disana het volgende:
[..]
http://www.sgp.nl/Page/nctrue/sp686/index.html
Het is dus een algemeen standpunt van de SGP.
quote:net zomin als uitingen van andere godsdiensten en ideologieën dat zijn, waar Jezus Christus niet in het middelpunt staat.
Wikipedia meldt dat ze dit jaar 26.940 leden hadden. Oh, en ze streven een theocratie naquote:Op donderdag 12 november 2009 10:20 schreef Dragorius het volgende:
[..]
[..]Leuk die oogkleppen van zo'n partij... Hoeveel stemmen trekken zij? Niet al te veel hoop ik?
erm, eerlijk gezegd zie ik die eerder in Turkije dan in de regio waar onze Eppie vandaan komt.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:12 schreef telavivnick het volgende:
[..]
omdat de amsredamse hoerenbuurt ook niet past in turkije.
Als het dan toch moet, duizend keer liever in een christelijke theocratie dan in een islamitische theocratie.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Wikipedia meldt dat ze dit jaar 26.940 leden hadden. Oh, en ze streven een theocratie na
Ja nou, met een lange rok achter het aanrecht staan is lang niet zo erg als een hoofddoek dragen en toch kunnen werken.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:33 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Als het dan toch moet, duizend keer liever in een christelijke theocratie dan in een islamitische theocratie.
Hoezo dat? Nog nooit van de inquisitie gehoord?quote:Op donderdag 12 november 2009 10:33 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Als het dan toch moet, duizend keer liever in een christelijke theocratie dan in een islamitische theocratie.
Die tijden komen echt niet meer terug hoor. Ik zie eerder tijden aanbreken waar het verstikkende islamitische cultuur in het openbare leven steeds meer wortel schiet.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja nou, met een lange rok achter het aanrecht staan is lang niet zo erg als een hoofddoek dragen en toch kunnen werken.
Oh, en hoe meer kinderen hoe beter natuurlijk, 10 is toch wel het minimum.
Hier in Europa hebben we alleen nog maar met georganiseerd moslim-geweld kennis gemaakt. In Nederland zitten er zelfs een paar achter slot en grendel.quote:Op donderdag 12 november 2009 09:52 schreef Jibbe het volgende:
[..]
Hij niet, maar zijn gristenbroeders in de VS schieten dokters in abortusklinieken dood
Die club mag dan in naam een 'christelijke sekte' zijn, het is gewoon een roversbende die worden gefinancierd en aangestuurd door het fundamentalistisch-islamitisch regime van Soedan om de buurlanden te ontregelen.quote:en zijn andere gristenbroeders in Oeganda ontvoeren kleine kinderen en leiden ze op tot kindsoldaat en geven hun opdracht om vrouwen en kinderen af te slachten in naam v/d bijbel. Waarom gooi je de gristenhond van dit bericht niet op 1 hoop met de gristenhonden die ik eerder heb genoemd en doe je dat wel bij moslims?
Wat zijn we toch kort van geheugen .. de molukkers hier in Nederland al weer vergeten, of de ETA .. of om het dan bij de christenen te houden, de IRA?quote:Op donderdag 12 november 2009 10:44 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Hier in Europa hebben we alleen nog maar met georganiseerd moslim-geweld kennis gemaakt. In Nederland zitten er zelfs een paar achter slot en grendel.
Ik reageerde op je opmerking dat je liever in een christentheocratie leeft dan in een islamtheocratie. Nu haal je er weer andere dingen bij. Je moet oudere katholieke vrouwen eens vragen hoe ze het vroeger vonden, ik zie echt het verschil niet in oppressie.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:43 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Die tijden komen echt niet meer terug hoor. Ik zie eerder tijden aanbreken waar het verstikkende islamitische cultuur in het openbare leven steeds meer wortel schiet.
Daarom zijn er ook zoveel beschadigde kinderen. En ik zou het eens op moeten zoeken, maar ik meen dat met name in die kringen veel misbruik en incest voorkomen.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:44 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Die zwarte kousen doen verder niemand kwaad.
[..]
Wat een bullshit vooroordelenquote:Op donderdag 12 november 2009 10:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja nou, met een lange rok achter het aanrecht staan is lang niet zo erg als een hoofddoek dragen en toch kunnen werken.
In heel mijn kerk zit geen gezin met meer dan 5 kinderenquote:Oh, en hoe meer kinderen hoe beter natuurlijk, 10 is toch wel het minimum.
Eveneens onzin. Zulke fabeltjes zweven al rond zolang internet bestaat en er is nooit een bron voor gegeven.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Daarom zijn er ook zoveel beschadigde kinderen. En ik zou het eens op moeten zoeken, maar ik meen dat met name in die kringen veel misbruik en incest voorkomen.
Roomse vinding, gericht tegen? Juist, protestanten zoals je in de SGP vindt...quote:Op donderdag 12 november 2009 10:36 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Hoezo dat? Nog nooit van de inquisitie gehoord?
Jij bent orthodox gereformeerd?quote:Op donderdag 12 november 2009 11:06 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Wat een bullshit vooroordelenRefovrouwen zijn mondig genoeg en werken vrijwel allemaal, al dan niet vrijwilligerswerk. De arbeidsparticipatie zal ongetwijfeld wat lager zijn, maar dat komt puur omdat ze hun gezin belangrijker vinden dan werken.
[..]
In heel mijn kerk zit geen gezin met meer dan 5 kinderen
[..]
Eveneens onzin. Zulke fabeltjes zweven al rond zolang internet bestaat en er is nooit een bron voor gegeven.
Jij denkt werkelijk dat heel veel christenen zo denken?Wanneer je zo over christenen denkt, waarom denk je dan niet zo over moslims? Die zullen dan over het algemeen hun haat naar de niet-gelovige of anders gelovige wel goed kunnen verbergen? Dat is wat je gewoon wel nu zegt over christenen.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Maar toch is het stuitend als een Nederlandse christen zoiets zegt, over het algemeen weten ze eventuele afkeer van anderen goed te verbergen.
Wat hebben moslims er nou weer mee te maken. Het is net alsof er in ieder topic met Christenen een stuiptrekking richting Moslims gemaakt moet worden.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:12 schreef Waterwereld het volgende:
[..]
Jij denkt werkelijk dat heel veel christenen zo denken?Wanneer je zo over christenen denkt, waarom denk je dan niet zo over moslims? Die zullen dan over het algemeen hun haat naar de niet-gelovige of anders gelovige wel goed kunnen verbergen? Dat is wat je gewoon wel nu zegt over christenen.
En zeg vooral weer dat je niet bedoelde wat je zegt of post en iederen het verkeerd leest
De achtergrond van de ETA en de Molukkers waren niet religieus-geinspireerd.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:02 schreef moussie het volgende:
[..]
Wat zijn we toch kort van geheugen .. de molukkers hier in Nederland al weer vergeten, of de ETA .. of om het dan bij de christenen te houden, de IRA?
Ah, je gaat een gebeuren van 400 honderd jaar geleden van stal halen als argumentquote:Op donderdag 12 november 2009 10:36 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Hoezo dat? Nog nooit van de inquisitie gehoord?
99% van de religieuze conflicten zijn in de kern nationalistische conflicten.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:13 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
De achtergrond van de ETA en de Molukkers waren niet religieus-geinspireerd.
En de IRA was voor onafhankelijkheid van Noord-Ierland van de Britten. Het feit dat ze katholiek waren en de britten protestants is een gegeven, maar dit heeft een puur nationalistische achtergrond. Als de Ieren ook protestants waren, hadden ze zich ook willen afscheiden van de britten.
[..]
Ah, je gaat een gebeuren van 400 honderd jaar geleden van stal halen als argument
Je leest het verkeerd. Ik gebruik niet voor niets het woord eventueel. Bovendien bedoelde ik het helemaal niet negatief: in Nederland heerst onder christenen de tendens niet polariserend te spreken over of te handelen jegens andere geloven.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:12 schreef Waterwereld het volgende:
[..]
Jij denkt werkelijk dat heel veel christenen zo denken?Wanneer je zo over christenen denkt, waarom denk je dan niet zo over moslims? Die zullen dan over het algemeen hun haat naar de niet-gelovige of anders gelovige wel goed kunnen verbergen? Dat is wat je gewoon wel nu zegt over christenen.
En zeg vooral weer dat je niet bedoelde wat je zegt of post en iederen het verkeerd leest
Nee hoor, de Inquisitie is al vele eeuwen voor het ontstaan van de Reformatie in het leven geroepen om ketterij te bestrijden.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:08 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Roomse vinding, gericht tegen? Juist, protestanten zoals je in de SGP vindt...
Eerlijk gezegd, ik ben het met waterwereld deze keer eens en ook eerlijk gezegd, lang niet altijd.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Je leest het verkeerd. Ik gebruik niet voor niets het woord eventueel. Bovendien bedoelde ik het helemaal niet negatief: in Nederland heerst onder christenen de tendens niet polariserend te spreken over of te handelen jegens andere geloven.
Als je mij wilt aanvallen, zoals je kennelijk nogal graag doet, moet je toch echt beter leren lezen.
Ze droegen wel een kruisje om hun nek en zaten voor de aanslag te bidden, dat is bij anderen voldoende om daar godsdienstig getint geweld aan te verbinden ..quote:Op donderdag 12 november 2009 11:13 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Goh, wat was nou ook alweer 'eis' numero 1 van de islamitische terroristen .. oprotten met jullie troepen van ons grondgebied?quote:En de IRA was voor onafhankelijkheid van Noord-Ierland van de Britten. Het feit dat ze katholiek waren en de britten protestants is een gegeven, maar dit heeft een puur nationalistische achtergrond. Als de Ieren ook protestants waren, hadden ze zich ook willen afscheiden van de britten.
Als jullie er baat bij hebben een post opzettelijk verkeerd te interpreteren, ga je gang. Maakt je alleen niet tot een volwaardige discussiepartner.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:18 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd, ik ben het met waterwereld deze keer eens en ook eerlijk gezegd, lang niet altijd.
Nouja, zo lees ik het ook. Dat het "normaal" is voor een christen om je afkeer voor anderen verborgen te houden... Maar dat is toch mens eigen?quote:Op donderdag 12 november 2009 11:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Als jullie er baat bij hebben een post opzettelijk verkeerd te interpreteren, ga je gang. Maakt je alleen niet tot een volwaardige discussiepartner.
quote:Op donderdag 12 november 2009 11:03 schreef Disana het volgende:
Je moet oudere katholieke vrouwen eens vragen hoe ze het vroeger vonden, ik zie echt het verschil niet in oppressie.
-edit- niet zo liefquote:Op donderdag 12 november 2009 11:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij bent orthodox gereformeerd?
Ja ja, vrijwillig. Maar als een moslima een hoofddoek draagt is het ineens opgelegd. En vijf kinderen vind ik ook al veel.
quote:# De behandeltijd van asielaanvragen moet drastisch worden bekort. Hoe langer een procedure loopt, hoe slechter het is - zowel voor betrokkenen zelf als voor de draagvlak voor het asielbeleid.
# Vluchtelingen die in het land waar ze oorspronkelijk vandaan komen ‘gevaar voor lijf en leden lopen’ hebben het volste recht op asiel en mogen pas worden teruggestuurd als duidelijk is dat de situatie weer veilig is en zij een normaal leven kunnen leiden. Bij twijfel geen terugkeer.
# Bij het opstellen van ambtsberichten op basis waarvan de regering bepaalt of een herkomstland of -gebied (weer) veilig is, moet meer aandacht gegeven worden aan de vaak benarde positie van christenen.
# De scherpe eisen voor reguliere migratie (inkomen, leeftijd, woning) moeten worden gehandhaafd.
# Een goed asielbeleid werkt alleen als daar een goed terugkeerbeleid aan vastzit. Meer dan tot nu toe moet daar op worden ingezet, waarbij het zaak is dat Rijk en gemeenten elkaar ondersteunen, niet tegenwerken. Het mag in geen geval meer voorkomen dat uitgeprocedeerde asielzoekers en hun gezinnen die zelf loyaal meegewerkt hebben aan hun terugkeer op straat terechtkomen.
# Te veel uitgeprocedeerden vertrekken met onbekende bestemming. In de praktijk betekent dat dikwijls: illegaal verblijf in Nederland. Terugkeer onder toezicht van de Nederlandse autoriteiten moet daarom uitgebreid worden.
# De termijn voor vreemdelingenbewaring dient zo kort mogelijk te zijn, zeker als er kinderen bij betrokken zijn. Voorkomen moet worden dat gezinnen ‘uit elkaar worden getrokken’.
# Er moet meer aandacht worden besteed aan de veiligheid van vrouwen en alleenstaande minderjarige vreemdelingen (amv’s) die in opvangcentra verblijven.
Kom op zeg. Waarom altijd zulke lange tenen als het over moslims lijkt te gaanquote:Op donderdag 12 november 2009 11:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Jammer dan. Kunnen we het nu weer over moslims hebben want daar waren Waterwereld en Nikita op uit.
Moet jij zeggen Dragquote:Op donderdag 12 november 2009 11:27 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Kom op zeg. Waarom altijd zulke lange tenen als het over moslims lijkt te gaan
Ja, want een Christelijke theocratie stamt ook uit die tijd.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:13 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
En de IRA was voor onafhankelijkheid van Noord-Ierland van de Britten. Het feit dat ze katholiek waren en de britten protestants is een gegeven, maar dit heeft een puur nationalistische achtergrond. Als de Ieren ook protestants waren, hadden ze zich ook willen afscheiden van de britten.
[..]
Ah, je gaat een gebeuren van 400 honderd jaar geleden van stal halen als argument
Dat moet ik zeggen ja, omdat mijn mening vrij helder is. Ik vind religie in elke vorm "een eigen keuze" maar zeker niet iets waar ik achter sta. Ik ben denk ik nog "extremer" dan anderen hierin, omdat ik tegen elke uiting van geloof in het openbaar ben. Dat doen mensen maar lekker thuis.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Moet jij zeggen Drag
Maar goed, het is niet interessant meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |