Oh, dan kun je dat in ieder topic wel neer gaan zetten, die postquote:Op donderdag 12 november 2009 10:04 schreef Damien2 het volgende:
[..]
Maak jezelf niet belachelijk, joh. Het ligt niet aan al die andere users maar aan jou.
Het gaat in dit topic om een gestoorde SGP'er, dan moet je niet verwachten dat andere users niet op jouw domme "maar hullie doen het ook-reactie" reageren. Je hebt het aan jezelf te danken.
Dat zou je verwachten, maar hier is het bewijs dat ze qua gedachtengoed ook nog in het jaar 0 levenquote:Op donderdag 12 november 2009 10:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Maar toch is het stuitend als een Nederlandse christen zoiets zegt, over het algemeen weten ze eventuele afkeer van anderen goed te verbergen.
Iedereen is fout, niemand snapt de strekking. Jij bent de nuance zelve.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:07 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Oh, dan kun je dat in ieder topic wel neer gaan zetten, die postAls je werkelijk de strekking niet snapt, dan moet je ook niet op deze manier reageren.
Toch is die Van Vlies een nette integere vent, je leest de geborneerde orthodoxie niet aan hem af. Ik zit nu op hun site te kijken, die is van een simpelheid waar je zelf simpel van zou wordenquote:Op donderdag 12 november 2009 10:07 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dat zou je verwachten, maar hier is het bewijs dat ze qua gedachtengoed ook nog in het jaar 0 leven
Now we're talking.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:10 schreef Todesschwalben het volgende:
[..]
Iedereen is fout, niemand snapt de strekking. Jij bent de nuance zelve.
Een beetje van het niveau "Het waren zulke lieve mensen, dit had niemand verwacht"quote:Op donderdag 12 november 2009 10:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch is die Van Vlies een nette integere vent, je leest de geborneerde orthodoxie niet aan hem af. Ik zit nu op hun site te kijken, die is van een simpelheid waar je zelf simpel van zou worden
http://www.sgp.nl/Page/nctrue/sp686/index.htmlquote:De SGP is een partij die staat en gaat voor een samenleving waarin alle mensen doordrongen zijn van de ernst en beloften van het unieke Evangelie. Vanuit die overtuiging kan de SGP onmogelijk de opvatting delen dat alle godsdiensten gelijk zijn. Dat is niet zo. Niet alleen inhoudelijk zijn er hemelsbrede verschillen, in het licht van onze geschiedenis en cultuur is het ook historisch onjuist alle religies over één kam te scheren. Moskeeën zijn allesbehalve een verrijking voor Nederland, net zomin als uitingen van andere godsdiensten en ideologieën dat zijn, waar Jezus Christus niet in het middelpunt staat.
quote:Op donderdag 12 november 2009 10:17 schreef Disana het volgende:
[..]
http://www.sgp.nl/Page/nctrue/sp686/index.html
Het is dus een algemeen standpunt van de SGP.
quote:net zomin als uitingen van andere godsdiensten en ideologieën dat zijn, waar Jezus Christus niet in het middelpunt staat.
Wikipedia meldt dat ze dit jaar 26.940 leden hadden. Oh, en ze streven een theocratie naquote:Op donderdag 12 november 2009 10:20 schreef Dragorius het volgende:
[..]
[..]Leuk die oogkleppen van zo'n partij... Hoeveel stemmen trekken zij? Niet al te veel hoop ik?
erm, eerlijk gezegd zie ik die eerder in Turkije dan in de regio waar onze Eppie vandaan komt.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:12 schreef telavivnick het volgende:
[..]
omdat de amsredamse hoerenbuurt ook niet past in turkije.
Als het dan toch moet, duizend keer liever in een christelijke theocratie dan in een islamitische theocratie.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Wikipedia meldt dat ze dit jaar 26.940 leden hadden. Oh, en ze streven een theocratie na
Ja nou, met een lange rok achter het aanrecht staan is lang niet zo erg als een hoofddoek dragen en toch kunnen werken.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:33 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Als het dan toch moet, duizend keer liever in een christelijke theocratie dan in een islamitische theocratie.
Hoezo dat? Nog nooit van de inquisitie gehoord?quote:Op donderdag 12 november 2009 10:33 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Als het dan toch moet, duizend keer liever in een christelijke theocratie dan in een islamitische theocratie.
Die tijden komen echt niet meer terug hoor. Ik zie eerder tijden aanbreken waar het verstikkende islamitische cultuur in het openbare leven steeds meer wortel schiet.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja nou, met een lange rok achter het aanrecht staan is lang niet zo erg als een hoofddoek dragen en toch kunnen werken.
Oh, en hoe meer kinderen hoe beter natuurlijk, 10 is toch wel het minimum.
Hier in Europa hebben we alleen nog maar met georganiseerd moslim-geweld kennis gemaakt. In Nederland zitten er zelfs een paar achter slot en grendel.quote:Op donderdag 12 november 2009 09:52 schreef Jibbe het volgende:
[..]
Hij niet, maar zijn gristenbroeders in de VS schieten dokters in abortusklinieken dood
Die club mag dan in naam een 'christelijke sekte' zijn, het is gewoon een roversbende die worden gefinancierd en aangestuurd door het fundamentalistisch-islamitisch regime van Soedan om de buurlanden te ontregelen.quote:en zijn andere gristenbroeders in Oeganda ontvoeren kleine kinderen en leiden ze op tot kindsoldaat en geven hun opdracht om vrouwen en kinderen af te slachten in naam v/d bijbel. Waarom gooi je de gristenhond van dit bericht niet op 1 hoop met de gristenhonden die ik eerder heb genoemd en doe je dat wel bij moslims?
Wat zijn we toch kort van geheugen .. de molukkers hier in Nederland al weer vergeten, of de ETA .. of om het dan bij de christenen te houden, de IRA?quote:Op donderdag 12 november 2009 10:44 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Hier in Europa hebben we alleen nog maar met georganiseerd moslim-geweld kennis gemaakt. In Nederland zitten er zelfs een paar achter slot en grendel.
Ik reageerde op je opmerking dat je liever in een christentheocratie leeft dan in een islamtheocratie. Nu haal je er weer andere dingen bij. Je moet oudere katholieke vrouwen eens vragen hoe ze het vroeger vonden, ik zie echt het verschil niet in oppressie.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:43 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Die tijden komen echt niet meer terug hoor. Ik zie eerder tijden aanbreken waar het verstikkende islamitische cultuur in het openbare leven steeds meer wortel schiet.
Daarom zijn er ook zoveel beschadigde kinderen. En ik zou het eens op moeten zoeken, maar ik meen dat met name in die kringen veel misbruik en incest voorkomen.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:44 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Die zwarte kousen doen verder niemand kwaad.
[..]
Wat een bullshit vooroordelenquote:Op donderdag 12 november 2009 10:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja nou, met een lange rok achter het aanrecht staan is lang niet zo erg als een hoofddoek dragen en toch kunnen werken.
In heel mijn kerk zit geen gezin met meer dan 5 kinderenquote:Oh, en hoe meer kinderen hoe beter natuurlijk, 10 is toch wel het minimum.
Eveneens onzin. Zulke fabeltjes zweven al rond zolang internet bestaat en er is nooit een bron voor gegeven.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Daarom zijn er ook zoveel beschadigde kinderen. En ik zou het eens op moeten zoeken, maar ik meen dat met name in die kringen veel misbruik en incest voorkomen.
Roomse vinding, gericht tegen? Juist, protestanten zoals je in de SGP vindt...quote:Op donderdag 12 november 2009 10:36 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Hoezo dat? Nog nooit van de inquisitie gehoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |