7 minuten voor 100 stuks om precies te zijn, maar daarmee red ik het 9 van de 10 keer nog niet. Ik heb een wijk waar 3 uur voor staat: 2,5 uur lopen, 30 minuten sorteren.quote:Op zondag 15 november 2009 19:06 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Als er HAH is dan wordt er een bepaalde tijd opgeteld bij de tijd die voor een wijk staat. Ligt meestal rond de 15 minuten.
Die op de radio van "Fiets je fit! Word TNT Post Zaterdagbesteller!" is irritanterquote:Op zondag 15 november 2009 22:41 schreef Zipportal het volgende:
Ik haat die TNT Post reclames op TV. Met die kerel uit Klokhuis/Mes op Tafel, als voice-over en die goedkope b-acteurs. Trynow!!!
Dus ik ging bellen met TNT betreft de afzender, dat konden ze niet zien ivm internationale zending.quote:Zending niet afgeleverd. Geadresseerde niet aanwezig. Zending beschikbaar op afhaallocatie 16-11-2009 Alkmaar , pakkettendistributie
quote:- Zending gesorteerd in sorteercentrum 13-11-2009 Arnhem , sorteren aangetekenden
- Bestelling uitgesteld servicekader 14-11-2009 Alkmaar , pakkettendistributie
- Zending zit in afleverroute 14-11-2009 Alkmaar , pakkettendistributie
- Voorgemeld en gescand op rit 16-11-2009 Alkmaar , pakkettendistributie
- Chauffeur is onderweg 16-11-2009 Alkmaar , pakkettendistributie
- Zending niet afgeleverd. Geadresseerde niet aanwezig. Zending beschikbaar op afhaallocatie 16-11-2009 Alkmaar , pakkettendistributie
Dat vind ik sterk dan... ben zelf een van de snelsten op het pkt, maar vorige week toch een uitloop van 5.5 uur, en de week daarvoor 1.5 uur.quote:Op zondag 15 november 2009 10:45 schreef Troeta het volgende:
is dat van die overuren niet uitbetaald krijgen bij Toekomst VBG?? Dan klopt het, want je hebt een dienst waar tijd voor staat...en die tijd krijg je.
Lagzame mensen zijn hierdoor de lul en de snelle mensen hebben mazzel.
Er word verder ook met scenario's druk, rustig enz. gewerkt, daardoor moet het te halen zijn.
Gebeuren er onverwachtse dingen, dan komt er in overleg natuurlijk wel een extra uurtje bij.
Leuk om te weten is dat alle postbezorgerwijken krapper gezet zijn en de postbode wijken er tijd bij hebben gekregen.
waar the hell bestellen jullie dat dat zoveel scheelt? Ik heb hooguit 3 makro dingen te bezorgen... :|quote:Op maandag 16 november 2009 17:17 schreef Deezertje het volgende:
Weet iemand een overzicht van de dagen dat de Makro folder bezorgt wordt?
Om de Zaterdag zo uit me hoofd, alleen 26 december (2e kerstdag) komt er dan geen folder, dus dan weet ik niet hoe ze dan rekenen vanaf 2010.
Dit aangezien ik nog heel erg veel verlofuren heb openstaan en die graag opneem de komende maanden (lees elke Zaterdag dat de Makro er bij zit)
ik doe oa een winkelcentrum en daar scheelt het ook echt veel hoor. Zeker 2 weken terug, toen was het echt een heel dik pak per krantje zeg maar... ik heb meestal 6 of 7 van die bundels...quote:Op maandag 16 november 2009 17:20 schreef silliegirl het volgende:
[..]
waar the hell bestellen jullie dat dat zoveel scheelt? Ik heb hooguit 3 makro dingen te bezorgen... :|
In de buitenwijken (dus gewoon de vrijstaande huizen) en in de villawijken heb je hier altijd heel veel makro's. Verder in wijken met alleen huurhuizen etc. valt het over het algemeen wel mee ja.quote:Op maandag 16 november 2009 17:20 schreef silliegirl het volgende:
[..]
waar the hell bestellen jullie dat dat zoveel scheelt? Ik heb hooguit 3 makro dingen te bezorgen... :|
Met Kerst? Lijkt me vrij sterkquote:Op maandag 16 november 2009 20:37 schreef greatchampion het volgende:
Whehehe, ik heb gewoon 2 bestellingen met voor elk de helft aan bedrijven. Dan tikken de Makro's wel aan.
Moet er op de 2e Kerstdag (zaterdag) ook worden gewerkt?
En ook in autoroutes heb je heel veel Makro's. Ook veel van die boerderijenkrantjes trouwens...quote:Op maandag 16 november 2009 18:33 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
In de buitenwijken (dus gewoon de vrijstaande huizen) en in de villawijken heb je hier altijd heel veel makro's. Verder in wijken met alleen huurhuizen etc. valt het over het algemeen wel mee ja.
Dat is overal zo. Met de kerstdagen worden alleen de rouwbrieven en van die speciale ziekenhuisbrieven bezorgd/opgehaald.quote:Op maandag 16 november 2009 21:16 schreef Bloemhof het volgende:
Met de kerstdagen word er bij ons volgens mij niet gewerkt. En 31 december en 1 januari ook niet.
Sommige adressen moet je op zaterdag apart afbundelen omdat het anders te veel wordtquote:Op maandag 16 november 2009 21:16 schreef Viper86 het volgende:
[..]
En ook in autoroutes heb je heel veel Makro's. Ook veel van die boerderijenkrantjes trouwens...
Voor mijn autoroute bundel ik nooit. Ik mieter alle straten gewoon zo in de grijze autobakken. Alleen als ik een bocht heel snel neem houd ik de post nog weleens tegen zodat ze niet de verkeerde kant omvallen, maar voor de rest heb ik er nooit problemen mee.quote:Op maandag 16 november 2009 21:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Sommige adressen moet je op zaterdag apart afbundelen omdat het anders te veel wordt
Hehe, hier soms ook wel.quote:Op maandag 16 november 2009 21:31 schreef Peterselieman het volgende:
De elastiekjes liggen idd her en der in de auto's bij ons en natuurlijk om de versnellingspook heen
Mijn teamcoach vertelde me dat ik inderdaad een formulier kreeg thuisgestuurd die ik dan moest terugsturen met de kassabon. Een week nadat hij dit vertelde stond het echter al bijgeschreven op mijn salaris dus ik heb helemaal niks in hoeven vullen/op te sturen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:54 schreef elManiaco het volgende:
Hoe werkt het trouwens met je VOG declareren? Krijg je hiervoor een formulier thuisgestuurd, moet je deze zelf van het internet halen of moet je die bij je TC gaan zoeken? Ik heb een maand geleden mijn VOG ingeleverd en kreeg te horen dat ik een formulier thuis zou krijgen ofzo, maar heb nog niks ontvangen?
Ik wil het wel zo snel mogelijk regelen, aangezien ik binnekort ga stoppen bij TNT![]()
Maar ik ben de beste chauffeur.quote:Op dinsdag 17 november 2009 00:21 schreef Troeta het volgende:
misschien willen ze je niet als chauffeur kipzonderkop:P
Als je ook nog eens snel bent, bezorg hier de pakjesquote:Op dinsdag 17 november 2009 01:48 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Maar ik ben de beste chauffeur.![]()
[/sarcasme modus uit]
Graag niet tè snel, straks rijd hier een pakkettenauto met 70 door de woonwijk.quote:Op dinsdag 17 november 2009 07:25 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Als je ook nog eens snel bent, bezorg hier de pakjes
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:45 schreef Deezertje het volgende:
Denken jullie dat de Makro folder van 26 december (2e kerstdag) voor of na kerst wordt bezorgd?
Dan kan ik weer verder tellen met vrije dagen plannen
Wat denk jezelf.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:45 schreef Deezertje het volgende:
Denken jullie dat de Makro folder van 26 december (2e kerstdag) voor of na kerst wordt bezorgd?
Dan kan ik weer verder tellen met vrije dagen plannen
Idd. De verkeerde weken doorgeven en hem telkens dat krantje laten bezorgenquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:17 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Als ik bij Makro zou werken zou ik het ervoor doen
Van het IntraNet:quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:52 schreef weasel85 het volgende:
Vandaag weer hoop gezeik...
-Collega die zoals altijd rond 6 uur begint, (ja heb ook niet alles gevolgd, dus het is voor mij ook een beetje raar) kreeg mot met de TC, uiteraard steunen wij die collega. TC komt pas een paar weken kijken in het team.
-Het is duidelijk dat de uitloopminuten/uren die je maakt uitbetaald MOETEN worden! Dit volgens de bond.
-Zodra ik weer binnenwerk heb (had ik vandaag ook wel, maar we waren te druk bezig om het over onze TC te hebben en de andere TC die gewoon zijn *** moet houden), overleg ik met mijn collega's dat ik de vestigingsmanager 1-2 weken de tijd geef voor uitleg over de uren die niet uitbetaald worden. Komt hij deze einddatum niet na met uitleg, stap ik naar de rechter. Gewoon simpel... Ik en de anderen pikken het gewoon niet langer meer!
-Samenwerking met TC's (met uitzondering voor 3 anderen) en vestigingsmanager is zeer bedroevend te noemen, vertrouwen naar hun toe is totaal weg sinds dit gebeuren. Met name voor de nieuwe TC. We hadden er geen 1 nodig.
-TC reageerde laconiek op mijn vraag die ik stelde: "Ik wil zwart op wit hebben, waarom jij de uren niet wilt uitbetalen, niet alleen voor mij, maar ook voor de anderen!" hij: "Dat wil de vestigingsmanager niet.".. kom op zeg
Raar...aan de eccobonnen heb je sowieso niks als je geen bedrijfspas hebt. Zou even een belletje plegen.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:58 schreef Dionysiou het volgende:
Apart hoor.
Hoor je een tijd niks van je solicitatie en je gegevens die je instuurde. Krijg je weer een pakket met leeswerk over kleding en kortingsbonnen bij ECCO en een WIA
Is dit dat ik aangenomen ben
Ja inderdaad en nu moet ik volgens het papiertje inloggen op een site om wéér mijn maten door te geven.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:18 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Raar...aan de eccobonnen heb je sowieso niks als je geen bedrijfspas hebt. Zou even een belletje plegen.
Ik was blij dat ik een a4-tje kreeg, het daarop moest invullen en het zo weer kon inleveren bij de postbode plus.quote:Op woensdag 18 november 2009 17:32 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ja inderdaad en nu moet ik volgens het papiertje inloggen op een site om wéér mijn maten door te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |