7 minuten voor 100 stuks om precies te zijn, maar daarmee red ik het 9 van de 10 keer nog niet. Ik heb een wijk waar 3 uur voor staat: 2,5 uur lopen, 30 minuten sorteren.quote:Op zondag 15 november 2009 19:06 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Als er HAH is dan wordt er een bepaalde tijd opgeteld bij de tijd die voor een wijk staat. Ligt meestal rond de 15 minuten.
Die op de radio van "Fiets je fit! Word TNT Post Zaterdagbesteller!" is irritanterquote:Op zondag 15 november 2009 22:41 schreef Zipportal het volgende:
Ik haat die TNT Post reclames op TV. Met die kerel uit Klokhuis/Mes op Tafel, als voice-over en die goedkope b-acteurs. Trynow!!!
Dus ik ging bellen met TNT betreft de afzender, dat konden ze niet zien ivm internationale zending.quote:Zending niet afgeleverd. Geadresseerde niet aanwezig. Zending beschikbaar op afhaallocatie 16-11-2009 Alkmaar , pakkettendistributie
quote:- Zending gesorteerd in sorteercentrum 13-11-2009 Arnhem , sorteren aangetekenden
- Bestelling uitgesteld servicekader 14-11-2009 Alkmaar , pakkettendistributie
- Zending zit in afleverroute 14-11-2009 Alkmaar , pakkettendistributie
- Voorgemeld en gescand op rit 16-11-2009 Alkmaar , pakkettendistributie
- Chauffeur is onderweg 16-11-2009 Alkmaar , pakkettendistributie
- Zending niet afgeleverd. Geadresseerde niet aanwezig. Zending beschikbaar op afhaallocatie 16-11-2009 Alkmaar , pakkettendistributie
Dat vind ik sterk dan... ben zelf een van de snelsten op het pkt, maar vorige week toch een uitloop van 5.5 uur, en de week daarvoor 1.5 uur.quote:Op zondag 15 november 2009 10:45 schreef Troeta het volgende:
is dat van die overuren niet uitbetaald krijgen bij Toekomst VBG?? Dan klopt het, want je hebt een dienst waar tijd voor staat...en die tijd krijg je.
Lagzame mensen zijn hierdoor de lul en de snelle mensen hebben mazzel.
Er word verder ook met scenario's druk, rustig enz. gewerkt, daardoor moet het te halen zijn.
Gebeuren er onverwachtse dingen, dan komt er in overleg natuurlijk wel een extra uurtje bij.
Leuk om te weten is dat alle postbezorgerwijken krapper gezet zijn en de postbode wijken er tijd bij hebben gekregen.
waar the hell bestellen jullie dat dat zoveel scheelt? Ik heb hooguit 3 makro dingen te bezorgen... :|quote:Op maandag 16 november 2009 17:17 schreef Deezertje het volgende:
Weet iemand een overzicht van de dagen dat de Makro folder bezorgt wordt?
Om de Zaterdag zo uit me hoofd, alleen 26 december (2e kerstdag) komt er dan geen folder, dus dan weet ik niet hoe ze dan rekenen vanaf 2010.
Dit aangezien ik nog heel erg veel verlofuren heb openstaan en die graag opneem de komende maanden (lees elke Zaterdag dat de Makro er bij zit)
ik doe oa een winkelcentrum en daar scheelt het ook echt veel hoor. Zeker 2 weken terug, toen was het echt een heel dik pak per krantje zeg maar... ik heb meestal 6 of 7 van die bundels...quote:Op maandag 16 november 2009 17:20 schreef silliegirl het volgende:
[..]
waar the hell bestellen jullie dat dat zoveel scheelt? Ik heb hooguit 3 makro dingen te bezorgen... :|
In de buitenwijken (dus gewoon de vrijstaande huizen) en in de villawijken heb je hier altijd heel veel makro's. Verder in wijken met alleen huurhuizen etc. valt het over het algemeen wel mee ja.quote:Op maandag 16 november 2009 17:20 schreef silliegirl het volgende:
[..]
waar the hell bestellen jullie dat dat zoveel scheelt? Ik heb hooguit 3 makro dingen te bezorgen... :|
Met Kerst? Lijkt me vrij sterkquote:Op maandag 16 november 2009 20:37 schreef greatchampion het volgende:
Whehehe, ik heb gewoon 2 bestellingen met voor elk de helft aan bedrijven. Dan tikken de Makro's wel aan.
Moet er op de 2e Kerstdag (zaterdag) ook worden gewerkt?
En ook in autoroutes heb je heel veel Makro's. Ook veel van die boerderijenkrantjes trouwens...quote:Op maandag 16 november 2009 18:33 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
In de buitenwijken (dus gewoon de vrijstaande huizen) en in de villawijken heb je hier altijd heel veel makro's. Verder in wijken met alleen huurhuizen etc. valt het over het algemeen wel mee ja.
Dat is overal zo. Met de kerstdagen worden alleen de rouwbrieven en van die speciale ziekenhuisbrieven bezorgd/opgehaald.quote:Op maandag 16 november 2009 21:16 schreef Bloemhof het volgende:
Met de kerstdagen word er bij ons volgens mij niet gewerkt. En 31 december en 1 januari ook niet.
Sommige adressen moet je op zaterdag apart afbundelen omdat het anders te veel wordtquote:Op maandag 16 november 2009 21:16 schreef Viper86 het volgende:
[..]
En ook in autoroutes heb je heel veel Makro's. Ook veel van die boerderijenkrantjes trouwens...
Voor mijn autoroute bundel ik nooit. Ik mieter alle straten gewoon zo in de grijze autobakken. Alleen als ik een bocht heel snel neem houd ik de post nog weleens tegen zodat ze niet de verkeerde kant omvallen, maar voor de rest heb ik er nooit problemen mee.quote:Op maandag 16 november 2009 21:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Sommige adressen moet je op zaterdag apart afbundelen omdat het anders te veel wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |