quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:04 schreef Witchfynder het volgende:
Ik zit met een vriendin te praten over een Epiphone LP die ze wil kopen en hoe ze .013 snaren op wil zetten om Drop C te kunnen stemmen.
Wat tof toch altijd als je er met chicks over kan praten.
Ze wil trouwens deze:
[ afbeelding ]
Blijft een meisje he?.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 08:58 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
gisteren hele middag lopen kei bruut shredden!
papier, cd's...
Een SE, zo te zien?quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:50 schreef guitarist het volgende:
Haha, dit wordt voor de komende 2 maanden mijn backup gitaar.
[ afbeelding ]
Eigenlijk niet, was net wakker...quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:42 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dus jij kan ook de headstock lezen?.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem nog niet in handen gehad heb. Ik durf dat goud niet zo goed aan.quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:23 schreef TeleluvR het volgende:
Zeg Brian, werkte jij niet bij Guitarbox; is dit wat?
http://www.speurders.nl/o(...)ml?fh_start_index=60
Voor 10 euro heb je er 1 ?quote:Op zaterdag 14 november 2009 12:31 schreef genakt het volgende:
shit![]()
en die dingen zijn ook niet goedkoop ook
hmm mischien verkeerd gekeken ik zag allemaal prijzen van 30 euroquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:35 schreef guitarist het volgende:
Voor een tientje heb je een prima lange kabel!
Ik vroeg me al af waarom die een zak pepernoten bij zich hadquote:Op zaterdag 14 november 2009 12:57 schreef guitarist het volgende:
En sinterklaas doet het nu met 1 neger minder dus?
Ze zouden verplicht moeten stellen dat ze 's nachts zo'n oranje wegwerkershesje aan doen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:00 schreef TeleluvR het volgende:
Je ziet ze ook wel erg slecht in het donker...
Als ik 's nachts over de snelweg rijdt, dan hebben een hoop dat ook!quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ze zouden verplicht moeten stellen dat ze 's nachts zo'n oranje wegwerkershesje aan doen.
Oh, zijn dat negers? Dacht dat dat wegwerkers waren. Vond ze al zo langzaam werken...quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:05 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Als ik 's nachts over de snelweg rijdt, dan hebben een hoop dat ook!
Ik ook... voor de LP...quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:20 schreef Witchfynder het volgende:
Ik moet maar eens een kabel met een haakse plug maken. Uit mijn Jazzbas steekt nu zo'n staak.
Gewoon een normale plug werkt toch prima? Nooit problemen mee gehad in bijv. mijn SG...quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik ook... voor de LP...
Maar eigenlijk moet ik dus het kabeltje voor de wireless haaks maken...
Dat is al zo:quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ze zouden verplicht moeten stellen dat ze 's nachts zo'n oranje wegwerkershesje aan doen.
Oh, jawel hoorquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:27 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Gewoon een normale plug werkt toch prima? Nooit problemen mee gehad in bijv. mijn SG...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sure 'nuff 'n Yes I Do
http://hasthelargehadroncolliderdestroyedtheworldyet.com/
FOK!kers maken muziek.
Nee, aan de onderkant van je instrument vind ik het nooit een probleem, maar nu steeks zo'n enorme Neutrik er zo recht uit. Het is niet zo dat ik nu niet kan spelen of bandleden neersteek, maar het ziet er gewoon wat netter uit met een haakse plugquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:27 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Gewoon een normale plug werkt toch prima? Nooit problemen mee gehad in bijv. mijn SG...
Duurquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:35 schreef TeleluvR het volgende:
Niet zeuren, ik had van de week 2 nieuwe banden, 125 euro...
Als ze verrot waren gegaan toen ik in Friesland was, dan had jij ze eronder mogen zetten hoor!quote:
quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:41 schreef TeleluvR het volgende:
Zal ik weer even voorspelbaar doen?Ja manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Zou je b.v. dit http://www.feedback.nl/gitaar-effecten/vox/ct-top-boost voor kunnen kopen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:35 schreef TeleluvR het volgende:
Niet zeuren, ik had van de week 2 nieuwe banden, 125 euro...
Dat is een erg goed album geworden.quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:48 schreef TeleluvR het volgende:
Them Crooked Vultures in de luisterpaal!
quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:41 schreef TeleluvR het volgende:
Zal ik weer even voorspelbaar doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had vandaag nog het bonnetje van die wireless gevondenquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik ook... voor de LP...
Maar eigenlijk moet ik dus het kabeltje voor de wireless haaks maken...
Had twee 195/45-15 voor 45 p/s.quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:09 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Valt wel mee tochligt er maar net aan wat voor eisen je aan je banden stelt.
quote:
63,nogwatquote:Op zaterdag 14 november 2009 14:21 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Flinke tank voor 125,-. Mijn tank is bij 42,- al vol.
een keer goed eten voor paar euro en ik kan er ook tegen aan! (geen auto, fiets ftw)quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:21 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Flinke tank voor 125,-. Mijn tank is bij 42,- al vol.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:26 schreef TeleluvR het volgende:
Fiets is echt handig als je op en neer wilt naar Friesland vanuit de randstad met twee gitaren! keigoed!
zitten toch wieltjes onder? gewoon met een touw achter de fiets knopen!quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:29 schreef TeleluvR het volgende:
Want jij gaat je twin meenemen op de fiets?
Tenzij je een SansAmp hebt ofzo... Anders: jaquote:Op zaterdag 14 november 2009 14:28 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
oja, dadelijk generale repetitie voor het optreden vanavond, de geluidsman wilt me laten spelen direct over DI, maar daar ga ik een stokje voor steken, want als er iets levenloos klinkt...
Pics or did not happen!quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:30 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
zitten toch wieltjes onder? gewoon met een touw achter de fiets knopen!
Whehe, ik had toen een keer 195/45-16 (als ik me niet vergis) Toyo Proxes T1-R voor 48 euro per stuk, de man waarbij ik de velgen had gekocht geloofde niet dat ik ze voor die prijs had kunnen krijgen, hij heeft me toen zelfs zijn inkoopprijzen laten zien, waren bijna 2x zo hoog... Leuke marketing, in Duitsland is Toyo een vrij goedkope (maar goeie) speler op de markt, in Nederland wordt dat als high-performance en exclusief merk neergezet...quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Had twee 195/45-15 voor 45 p/s.
Mooie platte sportieve Nankangs
Pardon?quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:41 schreef genakt het volgende:
zit er nog en eens een voedingkabel bij me nieuwe versterker
Dat is wel slechtquote:Op zaterdag 14 november 2009 16:41 schreef genakt het volgende:
kom net terug van feedback rotterdam wat een mooie winkel
kutpaupers![]()
zit er nog en eens een voedingkabel bij me nieuwe versterker
Hmm.quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:23 schreef TeleluvR het volgende:
Zeg Brian, werkte jij niet bij Guitarbox; is dit wat?
http://www.speurders.nl/o(...)ml?fh_start_index=60
inderdaad dat dacht ik ookquote:
Was het ook alleen erg koudquote:
geen verstand vanquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:43 schreef Dribbel_ het volgende:
En klaar
[ afbeelding ]
M'n kamer ziet er nu uit als een slagveld waar 10 muppets zijn omgekomen
Tof!quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:43 schreef Dribbel_ het volgende:
En klaar
[ afbeelding ]
Zijn gewoon een paar effectpedalen, maar dan mooi in een koffertje afgewerkt zodat je alles bij elkaar hebtquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:47 schreef LeNick het volgende:
[..]
Tof!Lijkt net of het rook is..
Maar kan iemand mij uitleggen wat zo'n koffertje met die dingen precies doet?Andere effecten neem ik aan? Waar moet ik dan een beetje aan denken..
Zal ze even uitleggen zoals ik ze hebquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:47 schreef LeNick het volgende:
[..]
Tof!Lijkt net of het rook is..
Maar kan iemand mij uitleggen wat zo'n koffertje met die dingen precies doet?Andere effecten neem ik aan? Waar moet ik dan een beetje aan denken..
Dat dus, dat je niet met allemaal losse dingen zit, je alleen in- en output hoeft in te pluggen, en je nog flexibel bent met wat voor pedalen je erin gooit dat vind ik wat fijner dan zo'n multieffect plank.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:50 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Zijn gewoon een paar effectpedalen, maar dan mooi in een koffertje afgewerkt zodat je alles bij elkaar hebt
goed hequote:
weet wat geleerdquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zal ze even uitleggen zoals ik ze heb
bovenste rij van links naar rechts.
Tuner/Stemapparaat (lijkt me duidelijk) - Distortion pedaal (lijkt me eigenlijk ook duidelijk) - Noisesuppressor (al m'n pedalen zitten hierin gelooped veel kettingen kan zorgen voor een beetje ruis, deze onderdrukt dat en ik gebruik hem tevens als mute pedaal om alles helemaal stil te leggen)
Onderste rij:
Equalizer (naam zegt het opzich al, zit ook volume schuif bij, ik gebruik hem als booster van volume en het mid tijdens solos) - Flanger (zorgt voor een soort van whoesshhhhh geluid![]()
- Chorus, voor over het clean om het een mooi vol geluid te geven met een effect wat ik moeilijk kan omschrijven.)
Zijkant nog een wahwah pedaal vooral voor tijdens solo's dan krijg je (zoals de naam al zegt ) zo'n wahwahwah geluid
En n e footswitch van m'n versterker om te schakelen van clean naar overdrive.
Voor flanger en chorus moet je maar youtuben dat is moeilijk uit te leggen dat geluid
ik heb die 2 knoppen nou ook op me versterker. Wat doet hetquote:Op zaterdag 14 november 2009 20:19 schreef wimjongil het volgende:
Dribbel, heb jij geen delay of een reverb?
OMGquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:43 schreef Dribbel_ het volgende:
En klaar
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |