Dat is wel slechtquote:Op zaterdag 14 november 2009 16:41 schreef genakt het volgende:
kom net terug van feedback rotterdam wat een mooie winkel
kutpaupers![]()
zit er nog en eens een voedingkabel bij me nieuwe versterker
Hmm.quote:Op zaterdag 14 november 2009 10:23 schreef TeleluvR het volgende:
Zeg Brian, werkte jij niet bij Guitarbox; is dit wat?
http://www.speurders.nl/o(...)ml?fh_start_index=60
inderdaad dat dacht ik ookquote:
Was het ook alleen erg koudquote:
geen verstand vanquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:43 schreef Dribbel_ het volgende:
En klaar
[ afbeelding ]
M'n kamer ziet er nu uit als een slagveld waar 10 muppets zijn omgekomen
Tof!quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:43 schreef Dribbel_ het volgende:
En klaar
[ afbeelding ]
Zijn gewoon een paar effectpedalen, maar dan mooi in een koffertje afgewerkt zodat je alles bij elkaar hebtquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:47 schreef LeNick het volgende:
[..]
Tof!Lijkt net of het rook is..
Maar kan iemand mij uitleggen wat zo'n koffertje met die dingen precies doet?Andere effecten neem ik aan? Waar moet ik dan een beetje aan denken..
Zal ze even uitleggen zoals ik ze hebquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:47 schreef LeNick het volgende:
[..]
Tof!Lijkt net of het rook is..
Maar kan iemand mij uitleggen wat zo'n koffertje met die dingen precies doet?Andere effecten neem ik aan? Waar moet ik dan een beetje aan denken..
Dat dus, dat je niet met allemaal losse dingen zit, je alleen in- en output hoeft in te pluggen, en je nog flexibel bent met wat voor pedalen je erin gooit dat vind ik wat fijner dan zo'n multieffect plank.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:50 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Zijn gewoon een paar effectpedalen, maar dan mooi in een koffertje afgewerkt zodat je alles bij elkaar hebt
goed hequote:
weet wat geleerdquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zal ze even uitleggen zoals ik ze heb
bovenste rij van links naar rechts.
Tuner/Stemapparaat (lijkt me duidelijk) - Distortion pedaal (lijkt me eigenlijk ook duidelijk) - Noisesuppressor (al m'n pedalen zitten hierin gelooped veel kettingen kan zorgen voor een beetje ruis, deze onderdrukt dat en ik gebruik hem tevens als mute pedaal om alles helemaal stil te leggen)
Onderste rij:
Equalizer (naam zegt het opzich al, zit ook volume schuif bij, ik gebruik hem als booster van volume en het mid tijdens solos) - Flanger (zorgt voor een soort van whoesshhhhh geluid![]()
- Chorus, voor over het clean om het een mooi vol geluid te geven met een effect wat ik moeilijk kan omschrijven.)
Zijkant nog een wahwah pedaal vooral voor tijdens solo's dan krijg je (zoals de naam al zegt ) zo'n wahwahwah geluid
En n e footswitch van m'n versterker om te schakelen van clean naar overdrive.
Voor flanger en chorus moet je maar youtuben dat is moeilijk uit te leggen dat geluid
ik heb die 2 knoppen nou ook op me versterker. Wat doet hetquote:Op zaterdag 14 november 2009 20:19 schreef wimjongil het volgende:
Dribbel, heb jij geen delay of een reverb?
OMGquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:43 schreef Dribbel_ het volgende:
En klaar
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |